Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Някой помни ли?  Струва ми се, че vayama, при избора за допълнителни услуги 30 и 40 беше записано  и какъв  ваучер . Сега  на тези избори има само чек на SMS. Нищо  не пише  за ваучер. И може би не дават ваучер с пакета за 30 и  40.  След Ковид  дали някой  е вземал ваучер?

image.png.4b5718f95ad096eb734922530fe1fd36.png

Връзка към коментар

Здравейте,  

Моля за съвет и идеи някакви, че не съм от много разбиращите. 

Трябва да купя билет Берлин - София на България еър за началото на август. като разглеждах през техния сайт са давали безплатна промяна по желание на пътника само за полети до края на юни - после стои 70 €+ доплащането..

Ryan са дали промоционално за юли и август безплатна промяна, но майка ми е по-възрастна и след един кофти полет не иска да лети вече с тях.

видях че през порталите има 2 услуги които се появяват последователно при резервиране срещу доплащане от по около 10 € за 1 безплатна промяна (пак с доплащане на разликата на новия билет), 

но не мога да разбера дублират ли се тези услуги: и 2те ли трябва да се вземат или и само едната върши работа.. става дума да flexible или open ticket и след това опция premium.. 

Разглеждах в bravofly и trip.bg -  и на двете изобщо не можах да стигна до това да задам въпроса по телефона  - на единия ми иска кода на вече направена резервация и прекъсва като нямам, а на другия бг номера дава че не съществува и има съобщение че са много натоварени да не им се звъни или пише по имейл. 

Има ли смисъл изобщо от тази опция,  ако са толкова трудно достъпни и наистина ми се наложи да я ползвам и дали само тези нови  предложения заради ситуацията с вируса flexible или open ticket стигат или трябва да се купи и premium пакета на  самия сайт за да сработят  нещата ?

 

Ако имате някакво добро предложение или идея приемам всякакви съвети,

че са много по-високи цените за другите периоди и искам да го купя за да и осигуря поне това малко и възможно спокойствие в цялата тази лудница 🙂 -

Благодаря! 

 

 

Връзка към коментар
На 13.06.2020 г. в 21:09, Tani каза:

Дано поне билети да дават, да използвам ваучера, който имам. Ще пробвам.

 

На 13.06.2020 г. в 21:09, Tani каза:

Дано поне билети да дават, да използвам ваучера, който имам. Ще пробвам.

Пратиха както винаги билети и дори ги летях  вече.  Всичко като преди, само ваучери няма 🙂

Връзка към коментар
преди 30 минути , zamz каза:

Здравейте,  

Моля за съвет и идеи някакви, че не съм от много разбиращите. 

Трябва да купя билет Берлин - София на България еър за началото на август. като разглеждах през техния сайт са давали безплатна промяна по желание на пътника само за полети до края на юни - после стои 70 €+ доплащането..

Ryan са дали промоционално за юли и август безплатна промяна, но майка ми е по-възрастна и след един кофти полет не иска да лети вече с тях.

видях че през порталите има 2 услуги които се появяват последователно при резервиране срещу доплащане от по около 10 € за 1 безплатна промяна (пак с доплащане на разликата на новия билет), 

но не мога да разбера дублират ли се тези услуги: и 2те ли трябва да се вземат или и само едната върши работа.. става дума да flexible или open ticket и след това опция premium.. 

Разглеждах в bravofly и trip.bg -  и на двете изобщо не можах да стигна до това да задам въпроса по телефона  - на единия ми иска кода на вече направена резервация и прекъсва като нямам, а на другия бг номера дава че не съществува и има съобщение че са много натоварени да не им се звъни или пише по имейл. 

Има ли смисъл изобщо от тази опция,  ако са толкова трудно достъпни и наистина ми се наложи да я ползвам и дали само тези нови  предложения заради ситуацията с вируса flexible или open ticket стигат или трябва да се купи и premium пакета на  самия сайт за да сработят  нещата ?

 

Ако имате някакво добро предложение или идея приемам всякакви съвети,

че са много по-високи цените за другите периоди и искам да го купя за да и осигуря поне това малко и възможно спокойствие в цялата тази лудница 🙂 -

Благодаря! 

 

 

След като искате да летите с България Ер купете билет и летете на датата, на която сте избрали. Ако отменят полета дължат връщане на парите или безплатна смяна за друга дата. Гъвкавост при тях струва скъпо и няма смисъл, сайтовете които сте цитирали не бих препоръчал - посредници са и ако с компанията е трудно да се комуникира при проблем с тях е в пъти по-трудно.

Аз бих летял с Райън. Проблеми има навсякъде и каквото и да се е случило нито е лично, нито е правило.

 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

В испанската версия на сайтовете rumbo, opodo и други в момента има намаления с карта MasterCard Viabuy. Някоя по-популярна MasterCard разпознава ли се като такава, за да може да се ползва намалението?

Връзка към коментар
преди 10 часа, zamz каза:

Здравейте,  

Моля за съвет и идеи някакви, че не съм от много разбиращите. 

Трябва да купя билет Берлин - София на България еър за началото на август. като разглеждах през техния сайт са давали безплатна промяна по желание на пътника само за полети до края на юни - после стои 70 €+ доплащането..

Ryan са дали промоционално за юли и август безплатна промяна, но майка ми е по-възрастна и след един кофти полет не иска да лети вече с тях.

видях че през порталите има 2 услуги които се появяват последователно при резервиране срещу доплащане от по около 10 € за 1 безплатна промяна (пак с доплащане на разликата на новия билет), 

но не мога да разбера дублират ли се тези услуги: и 2те ли трябва да се вземат или и само едната върши работа.. става дума да flexible или open ticket и след това опция premium.. 

Разглеждах в bravofly и trip.bg -  и на двете изобщо не можах да стигна до това да задам въпроса по телефона  - на единия ми иска кода на вече направена резервация и прекъсва като нямам, а на другия бг номера дава че не съществува и има съобщение че са много натоварени да не им се звъни или пише по имейл. 

Има ли смисъл изобщо от тази опция,  ако са толкова трудно достъпни и наистина ми се наложи да я ползвам и дали само тези нови  предложения заради ситуацията с вируса flexible или open ticket стигат или трябва да се купи и premium пакета на  самия сайт за да сработят  нещата ?

 

Ако имате някакво добро предложение или идея приемам всякакви съвети,

че са много по-високи цените за другите периоди и искам да го купя за да и осигуря поне това малко и възможно спокойствие в цялата тази лудница 🙂 -

Благодаря! 

 

 

В допълнение на казаното от @Таньо, тези допълнителни гъвкави опции са просто предложения на посредника, ако той ви съдейства за промяна на полета. Т.е. ако България Ер продаде билет без никаква възможна гъвкавост, bravofly и trip.bg не могат да сменят датата му, ако ще да се купят всякакви open ticket-и flexible-и от тях 🙂

 

Действайте си направо с България Ер, играта с посредниците е чак като понатрупате малко опит 🙂

Връзка към коментар

Здравейте, някой има ли опит с канселиран полет купен през eDreams? Все още не съм купувала оттам, но намалядоста цената на полети, които ме интересуват, но предвид обстановката при евентуално отменяне на полета дали да очаквам съдействие от тях ?

Връзка към коментар
преди 19 минути , Kristinna каза:

Здравейте, някой има ли опит с канселиран полет купен през eDreams? Все още не съм купувала оттам, но намалядоста цената на полети, които ме интересуват, но предвид обстановката при евентуално отменяне на полета дали да очаквам съдействие от тях ?

Общо взето с малки изключения не очаквай съдействие. Понякога може да е плюс - ако въобще не ти отговарят може да оспориш транзакцията през банката.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 46 минути , yordanov каза:

Bravofly най-после ми изпратиха травел ваучер за канселиран полет. Заявил съм го на 22.04, дойде чак днес.

Аз чакам от Lastminute ваучер от анулиран полет, който трябваше да се осъществи на 20 април. Така или иначе съм го прежалил, но ако случайно го получа ще бъде добре. 😃

Връзка към коментар

Канселираха ми един полет на Райън (купен през bravofly) и ги помолих да възстановят и билета за връщане (купен през opodo), който не е канселиран. Съгласиха се. Попитах ги дали ще ми изпратят ваучери и за двата полета и ми потвърдиха, като изрично подчертах, че билетите са на отделни резервации. Ваучерът за анулирания полет пристигна до няколко дни, но за другия така и не идваше. Няколко пъти питах в чата и все ми потвърждаваха, че ще дойде. Имам даже и скрийншотове от всички тези чатове. Днес пак питах и за голямо учудване ми казаха, че съм щял да получа направо пари, тъй като системата не генерирала ваучери в случаи като моя (когато билетът е на отделна резервация от този за канселирания полет).

На някого случвало ли му се е? Чудя се има ли какво да направя/до пробвам да поискам. Ако парите отидат при opodo, няма да видя нищо от тях.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 50 минути , agenta каза:

Някой купувал ли е билети през сайта lucky2go? Имате ли някакви отзиви за него!

Нямам личен опит, но ти би ли се доверил на сайт, чието име в общи линии се превежда "ще си късметлия, ако тръгнеш"? :grin:

  • Смея се 16
Връзка към коментар
49 minutes ago, Георги Матеев said:

Нямам личен опит, но ти би ли се доверил на сайт, чието име в общи линии се превежда "ще си късметлия, ако тръгнеш"? :grin:

И аз нямам много доверие, но реших все пак да попитам. 😄 Интересно ми стана и защо излиза на доста места като опция за закупуване.

Връзка към коментар
преди 3 часа, agenta каза:

Някой купувал ли е билети през сайта lucky2go? Имате ли някакви отзиви за него!

Това е иСкай чужбинския - не се препоръчва, ако не е последно място в чартър.

Връзка към коментар

Днес си взех билети София-Бургас през Lastminute групата с Bulgaria Air, но след въвеждането на PNR & Last Name в профила си в Bulgaria Air ми дава следната грешка:
image.png.84636ba087fba42c9ce1c35c0d836577.png

 

Чудя се дали аз пропускам нещо или просто няма да мога да го добавя докато не отворят online check-in (т.е. 24 часа преди полета).

Връзка към коментар

Не съм сигурен как е в случая, ама понякога има 2 PNR - един за посредника и един за компанията. Виж дали имаш 2 в потвърждението, или номер на билет (13 цифри)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Мирослав Василев
преди 17 минути , Tamer каза:

Днес си взех билети София-Бургас през Lastminute групата с Bulgaria Air, но след въвеждането на PNR & Last Name в профила си в Bulgaria Air ми дава следната грешка:
image.png.84636ba087fba42c9ce1c35c0d836577.png

 

Чудя се дали аз пропускам нещо или просто няма да мога да го добавя докато не отворят online check-in (т.е. 24 часа преди полета).

Пробвай да влезеш с номера на електронния билет. Последния път, когато вземах билет за България Еър, през lastminute, PNR номера беше тотално различен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, с 13 цифрения код се получи, но предполагам дори и да го погледна, няма как да го добавя този полет да стои в профила ми в Bulgaria Air, както в другите компании.

Връзка към коментар
Мирослав Василев
преди 3 минути , Tamer каза:

Да, с 13 цифрения код се получи, но предполагам дори и да го погледна, няма как да го добавя този полет да стои в профила ми в Bulgaria Air, както в другите компании.

Аз даже, не съм сигурен дали има такава опция в сайта им. Нека някой ме поправи, ако греша.

Връзка към коментар
4 hours ago, Tamer said:

Да, с 13 цифрения код се получи, но предполагам дори и да го погледна, няма как да го добавя този полет да стои в профила ми в Bulgaria Air, както в другите компании.

Стоят си полетите в профила даже праща нотификация като стане време за чекиране.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.