Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

преди 6 часа, Tamer каза:

 

 

преди 6 часа, Tamer каза:

Днес си взех билети София-Бургас през Lastminute групата с Bulgaria Air

Коя версия каква отстъпка дава и с каква карта? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

През jetcost.dk -> bravofly.dk с карта Diners, при закупени два еднопосочни билета, цената падна с около 30%. Сега проверих и директно през weg.de и lastminute.de и с обикновена Mastercard Debit пада с 10%.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 13.06.2020 г. в 10:36, Мари Николова каза:

Въпреки, че ги уведомих два пъти по мейла, че не искам да продължавам членството си в Прайм(което е напълно достатъчно спрямо техните условия), днес в ранни зори са дръпнали пълната сума от 54,99 евро от Дайнърса.Понеже подозирах, че са склонни на мизерии, преди година платих членството с виртуална Револют, защото пише, че я запаметяват и дърпат сума за ново членство от там. Картата е изтрита вече, но явно пазят данните от последната покупка, която е направена с Мастъркард на Дайнърс.Тепърва ще се разправям с тях, но да имате едно наум 🙂

 

Да споделя до къде стигнах с идриймс, надявам се да е полезно за другите прайм членове.След като изпратих няколко мейла искайки си парите обратно, получих отговор от тях да се свържа с кол центъра.Прекарах близо час на линията, от които първите 30 мин Приянка ми отговаряше като робот, без въобще да влезе в ситуацията - как съм ползвала отстъпка за полети, тя била по-голяма от размера на членството, затова не може да ми върнат парите.След като обясних 5 пъти, че  полетите, които визира са закупени преди да изтече членството ми и отстъпката попада в този период , а и вече са отменени и че въобще не се обаждам за това, реши да ми обяснява как трябва да си търся парите от АК.🤔 После смени версията, че те са ме информирали за подновяване на членството, пък аз не съм ги информирала, че не искам. Нито едното, нито другото е вярно. Остави ме 20мин на линията за да търси изпратените от мен имейли и в крайна сметка ми каза, че сумата която са дръпнали по принцип не подлежала на връщане, но понеже съм невероятен(упорит)клиент, ще я върнат в срок от 10-15 дни.Трябвало не да им пиша, а да им се обадя 1 месец преди изтичане на чл-то, за да не ми взимат пари.

 Не мога да преценя дали са преуморени от работа и не им се мисли или просто са инструктирани да се правят на луди, но комуникацията наистина е тегава.Вчера пак  няколко мейла трябваше да напиша, за да ми изпратят стъпките на процедурата по възстановяване на сумата за  канселираните полети на Уиз.И тя не лесна. В първият мейл директно ме пращаха да си търся парите от АК и да не ги занимавам, защото ставало дума за нискотарифка. След това промениха версията.Имам чувството, че имат готови отговори спрямо степента на упоритост на клиента.

Ако някой е с изтичащ Прайм и не иска да го подновява, най-добре да се свърже поне месец преди датата с идриймс, на някой от следните телефони:

+44 (0)2076600459  английски

 (+34) 912158075 испански

Цената през Скайп е 0,024 евро/минута.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да ти кажа Мари причината да избягвам всякакви дългосрочни отношения с онези сайтове, каквито и отстъпки да предлагат, е точно, че не искам в някакъв момент да ми се налага да си говоря с тях по какъвто и да е повод или по-скоро само аз да си говоря на стената и да стане като всеизвестната вече история с фитнеса... 

 

Thanks, but no thanks.   

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 27 минути , Adventurer каза:

Да ти кажа Мари причината да избягвам всякакви дългосрочни отношения с онези сайтове, каквито и отстъпки да предлагат, е точно, че не искам в някакъв момент да ми се налага да си говоря с тях по какъвто и да е повод или по-скоро само аз да си говоря на стената и да стане като всеизвестната вече история с фитнеса... 

 

Thanks, but no thanks.   

Да, разбирам позицията ти.За себе си съм преценила ползите и рисковете, давайки парите си на посредници. Преценила съм и силите и желанието си да се занимавам с тях.В интерес на истината, почти винаги съм получавала адекватна помощ при проблем, от страна на идриймс и цялото им семейство, а отстъпките през годините, ако тръгна да ги смятам, като нищо може да стигнат за недвижимо имущество 🙂

Да не повтарям вече станалото клише"намираме се е безпрецедентна ситуация". Целта на поста ми е не да се оплаквам, а да предупредя останалите Прайм членове 🙂

 

П,П. Не знам дали е случайност, но ако им пращате мейли започнете на испански - ако ще едно Hola да е, или/ с едно извинение, че испанският не ви е силен,пък после продължете на английски. Задължително отговарят.😏

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Разбрахме се, аз и сайтовете си ги използвам, когато трябва си и говорим, а най-обичам, когато от авиокомпанията ми се вържат и успея да ги прескоча...  :dirol:

 

Даже наскоро от румънската версия на mytrip ме впечатлиха с адекватността си, а ситуацията беше заплетена и не очаквах нищо от тях, като изключим, разбира се, че аз им пишех на английски, а те отговаряха на румънски. :to_pick_ones_nose: 

 

Да кажем, че просто не съм по дълготрайните обвързвания... сега да не чуе, който не трябва. :grin:
 

Връзка към коментар
преди 2 часа, Мари Николова каза:

Имам чувството, че имат готови отговори спрямо степента на упоритост на клиента.

Ако някой е с изтичащ Прайм и не иска да го подновява, най-добре да се свърже поне месец преди датата с идриймс, на някой от следните телефони:

+44 (0)2076600459  английски

 (+34) 912158075 испански

Цената през Скайп е 0,024 евро/минута.

И това може да се окаже недостатъчно. Моето членство изтича другата седмица и преди около месец им се обадих да им кажа, че не искам да бъде подновявано. Уж се разбрахме след половин час слушане главно на безсмислици, но така и не получих писмото с потвърждение, за което упорито настоявах по време на разговора. Една седмица по-късно започнах да им изпращам почти всеки ден едно и също писмо с ново настояване да потвърдят, че няма да подновят членството и нкрая преди около две седмици изпратиха потвърждение.

 

Hi Customer,

Thank you for your call. We’re writing to confirm that your eDreams Prime membership has now been successfully cancelled. We are sorry to see you go, but you know that you’re welcome to travel with us again, anytime.

To rejoin the community of over 100,000 people now paying less for their travels, all you have to do is search for a flight, select the discounted Prime price and you’ll be saving from the get-go!

Already got a trip in mind? Why not see how much you'd save at eDreams

Remember, with eDreams Prime, you can...

Go anywhere you want
Remember, no matter where you fly, you save. There are 100% guaranteed discounts on every flight.

Fly anytime you want
Discounts are unlimited. Use them all year, for flights on any date, any time.

Take anyone you want
Your discounts apply to the whole booking, so everyone travelling with you will pay less too.

Call anytime you want
Make use of your own free, priority customer care number, 24/7.

So, where are you off to next?

Kind regards,
Your eDreams Prime team

 

Въпреки това съм в готовност за нови изненади.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 39 минути , IvanNavi каза:

И това може да се окаже недостатъчно

Да, категорично отказват да потвърдят писмено, това което обещават по телефона.

А случайно да имаш опит с тях за отменени полети на Уиз.?Последно поискаха да им пратя документ от АК, с дата, час и сума, която Уиз е превела на идриймс и едва след това щели да ми възстановят парите. Писах на Уиз през формата за оплаквания, предполагам, че ще отнеме време. Последна опция остава оспорване на транзакциите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Мари Николова каза:

Да, категорично отказват да потвърдят писмено, това което обещават по телефона.

А случайно да имаш опит с тях за отменени полети на Уиз.?Последно поискаха да им пратя документ от АК, с дата, час и сума, която Уиз е превела на идриймс и едва след това щели да ми възстановят парите. Писах на Уиз през формата за оплаквания, предполагам, че ще отнеме време. Последна опция остава оспорване на транзакциите.

Никакъв опит нямам с тях за полети на Wizzair. От нискотарифните там съм купувал само билети за Ryanair, които си ги променям/рефъндвам с ваучери без участието на Edreams. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Получих семпъл мейл от Edreams,по-точно от компанията майка - Odigeo , в който ме информират, че са стартирали връщане на пари. Проблема е, че очаквам рефънд за сумите на две резервации и едно Prime членство и тези дни ги засипах с гневни мейли и по трите казуса, та сега не знам какво всъщност ще връщат, за да знам в каква посока да продължа с мейлите😄

Както и да е, въпросът ми е дали сте получавали подобен мейл и колко време след него парите влизат по сметката?

Estimado cliente,
Nos complace informarte que el reembolso ha sido procesado.
Una vez más, gracias por contactar con eDreams. Permanecemos a tu disposición para cualquier duda o consulta.

 

 

                                                                                                                                                    

 

Връзка към коментар

Загадката е разгадана - сумата за Prime е възстановена по картата ми. Реално си изпълниха обещанието до 15 дни от разговора да върнат парите.

От активната си комуникация с Edreams разбрах, че си имат отделни отдели, които се занимават с отделни казуси и трябва да пращаш писма на на правилният имейл адрес на съответният отдел, за да ти обърнат някакво внимание.

 

lowcost@contact.edreams.com - това е адреса на отдела, отговарящ за билети на нискотарифни  АК, съответно тук адресирате исканията си за рефънд.

 

serviceclientprime-es@contact.edreams.com - този се води специален само за Прайм членове, но я ти отговорят, я не.По-голям шанс за отговор имате, ако започнете с Hola 😉

 

documents@contact.edreams.com - тук е най-вероятно да получите съдействие( или насочване към агент). Последната ми кореспонденция, преди да възстановят сумата на Прайм, беше към този мейл.

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

След като изпратих няколко мейла с искане за рифънд за отменени полети на Уиз на lowcost@contact.edreams.com и не получих отговор, пак се обадих на идриймс, този път оператора беше  далеч по-адекватен, разбрахме се за 10тина минути, даже и потвърждение, че е стартирано възстановяване на сумите ми изпрати на мейла. Направи справка, че Уиз са им изплатили сумата за полетите и ми каза, че от 10 до 20 дни парите ще бъдат в сметката ми. Може би, вече са успели да се организират, за да не губят точки пред клиентите. То ще си покаже 😉

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 25 минути , Мари Николова каза:

След като изпратих няколко мейла с искане за рифънд за отменени полети на Уиз на lowcost@contact.edreams.com и не получих отговор, пак се обадих на идриймс, този път оператора беше  далеч по-адекватен, разбрахме се за 10тина минути, даже и потвърждение, че е стартирано възстановяване на сумите ми изпрати на мейла. Направи справка, че Уиз са им изплатили сумата за полетите и ми каза, че от 10 до 20 дни парите ще бъдат в сметката ми. Може би, вече са успели да се организират, за да не губят точки пред клиентите. То ще си покаже 😉

Може ли телефони на edreams.

Аз съм звънял на един английски - никакъв резултат. Операторът беше с 2 молекули мозък.

И на един испански - там на 3-4 опит испанката разбра, че само английски говоря и след няколко "моменто", "моменто" ме свърза с нейн колега, който ме убеди, че до 9 седмици ще ми върнат парите от един вътрешен полет на airseychelles. Жалко, че не поисках потвърждение по мейл.

Връзка към коментар
На 2.07.2020 г. в 13:08, Мари Николова каза:

+44 (0)2076600459  английски

Няколко пъти звъня вече на този номер и да, зависи на кой ще попаднеш. В моя случай, мисля, че ключова беше изненадващо бързата реакция на Уиз по възстановяване на сумите към идриймс. Първо с тях се свързах и още докато бях на телефона, девойката от Уиз ми потвърди, че стартира рифънд към посредника.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Мари Николова каза:

Няколко пъти звъня вече на този номер и да, зависи на кой ще попаднеш. В моя случай, мисля, че ключова беше изненадващо бързата реакция на Уиз по възстановяване на сумите към идриймс. Първо с тях се свързах и още докато бях на телефона, девойката от Уиз ми потвърди, че стартира рифънд към посредника.

Мерси.

Аз съм звънял на друг номер - 00442076602213

Дано на "твоя" са по-адекватни.

Връзка към коментар

Някой да е имал проблеми с LastMinute? Имах една отменена резервация от 20 април, която все още виси на последната стъпка в техния сайт в продължение на 3 месеца. Пише да не ги притеснявам и да изчакам те да се свържат с мен. Да, ама колко време да ги чакам? 

Връзка към коментар
преди 8 минути , Guinness каза:

Някой да е имал проблеми с LastMinute? Имах една отменена резервация от 20 април, която все още виси на последната стъпка в техния сайт в продължение на 3 месеца. Пише да не ги притеснявам и да изчакам те да се свържат с мен. Да, ама колко време да ги чакам? 

Възстановиха ми сумите  от няколко предстоящи резервации с безплатна отмяна малко след като започнах оспорване с ДСК. Анулирах в началото на април. И в момента тези резервации стоят потвърдени в акаунта ми.Имам обаче една нощувка от м.май,която не можахме да ползваме, защото хотелът не работеше. Писаха ми,че ще анулират резервацията безплатно. От тогава насам съм писала пет -шест пъти и нищо,задвижили са процедурата по възстановяване на сумата и толкова. Надявам се все някога поне ваучер да получа. Във фейсбук има няколко групи,в които се споделя опит и нещата хич не звучат добре.

 

Връзка към коментар
преди 45 минути , Guinness каза:

Някой да е имал проблеми с LastMinute? Имах една отменена резервация от 20 април, която все още виси на последната стъпка в техния сайт в продължение на 3 месеца. Пише да не ги притеснявам и да изчакам те да се свържат с мен. Да, ама колко време да ги чакам? 

Ако е платено с ПейПал, кредитна карта, не се занимавай с тях. Пускай си оспорване в банката. Отвратително некоректни са.

Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 2 часа, Guinness каза:

Някой да е имал проблеми с LastMinute? Имах една отменена резервация от 20 април, която все още виси на последната стъпка в техния сайт в продължение на 3 месеца. Пише да не ги притеснявам и да изчакам те да се свържат с мен. Да, ама колко време да ги чакам? 

Отменила съм през март в срока на безплатно анулиране. Оспорвам през ОББ и МС. Още чакам парите от 2 нощувки.

Връзка към коментар

Закупил съм билет без чекиран багаж от lastminute - Милано - Париж - Сау Пауло - Рио де Жанейро. Билетът с 3 авиокомпании - Alitalia, Air France и Latam.

Сега искам да добавя чекиран багаж, но не откривам от къде и как.

Моля за помощ.

Връзка към коментар
преди 13 минути , vl_stamboliev каза:

Закупил съм билет без чекиран багаж от lastminute - Милано - Париж - Сау Пауло - Рио де Жанейро. Билетът с 3 авиокомпании - Alitalia, Air France и Latam.

Сега искам да добавя чекиран багаж, но не откривам от къде и как.

Моля за помощ.

Полетите може да се изпълняват от няколко авиокомпании, но билетът обикновено е издаден от една от тях. Ориентирай се по първите три цифри на електронния билет коя авиокомпания ти е издала билета и си добави багаж през нейния сайт.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 33 минути , IvanNavi каза:

Полетите може да се изпълняват от няколко авиокомпании, но билетът обикновено е издаден от една от тях. Ориентирай се по първите три цифри на електронния билет коя авиокомпания ти е издала билета и си добави багаж през нейния сайт.

Ел. билетът започва с 045... от справка в интернет видях, че е от Latam, но в техния сайт изборът на места е позволен, но на багаж не е.

Какво да направя?

Връзка към коментар
преди 16 минути , vl_stamboliev каза:

Ел. билетът започва с 045... от справка в интернет видях, че е от Latam, но в техния сайт изборът на места е позволен, но на багаж не е.

Какво да направя?

Ако не става на сайта, остава опцията контакт по телефона.

https://www.latam.com/en_un/help-center/contact/contact-center/?_ga=2.237614147.2119552353.1595668041-10700487.1582274246

Връзка към коментар
преди 35 минути , vl_stamboliev каза:

Ел. билетът започва с 045... от справка в интернет видях, че е от Latam, но в техния сайт изборът на места е позволен, но на багаж не е.

Какво да направя?

Трябва да може и багаж да се добавя, аз съм го правил, но билета не е бил комбиниран... По телефон също става (и на гишето, но е по-скъпо).

Обаче в контекста на международното положение бих те посъветвал да не бързаш да добавяш багаж, за да ти дължат по-малко пари, когато отмениш билета, съжалявам за песимизма...

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.