Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Иначе и аз виждам едни билети по 50лева, нови самолети, с широки и удобни седалки, много място за краката, вкусна топла храна и пиене на корем, включена в цената на билета, по два куфара чекиран багаж, включени в цената, усмихнати и любезни стюардеси, при това всичките млади и красиви ...., но в един момент се събуждам и разбирам, че съм се успал и закъснявам за работа

Хахахаха, отдавна не се бях смяла така.

Фичо, чудесен сън.

;) 

 

Връзка към коментар

Фичо , 2012-та Qatar дойдоха точно заради хубавите ни очи :)

Относно стюардесите колкото и да е малко заплащането в тази професия все ще се намерят хубави млади хора да я работят :)

Всъщност при Wizz май като цяло са си наред.

Сега за усмивки и любезност има какво да се желае при всички лоукостове в Европа.

Връзка към коментар

Фичо , 2012-та Qatar дойдоха точно заради хубавите ни очи :)

 

Само че (без да съм сигурен, защото не съм проверявал) катарците вероятно са практически държавна компания, при това на една от тези държави, които  по известни на всички ни причини, могат да си позволят всякакви изгъзици. ;)

Освен това тук нали обсъждаме нискотарифна авиокомпания, а катарците са друго нещо.

 

 

Относно стюардесите колкото и да е малко заплащането в тази професия все ще се намерят хубави млади хора да я работят :)

 

Е, майтапя се за стюардесите ;)

 

Всъщност при Wizz май като цяло са си наред.

Сега за усмивки и любезност има какво да се желае при всички лоукостове в Европа.

като стана дума - на последния ми полет с Wizz  имаше 2 наистина много хубави стюардески :), за съжаление бяха забравили да се усмихват :unsure:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Иначе и аз виждам едни билети по 50лв.

 

Проблемът не е дали са 50 или 100 лева. Работата е в това да не минаваш през 100 стъпки, докато купиш билет. 

Нека да са 100 лв., но да са от една стъпка, с уважение към клиента, а не с размотаването му като заблуден гражданин в държавно учреждение. 

 

Парадоксално, но докато в реалния живот съществува понятието "one stop shop", в Wizz ъгълчето на виртуалния има отдалечаване от тази концепция. 

 

За да не бъде всичко в негативна светлина, длъжен съм да кажа, че от стюардесите на Уиз имам отлични впечатления - включително са ни настанявали на първите редове, когато няма празни три места, или поне две места едно до друго, без дори да съм го искал от тях.

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

като стана дума - на последния ми полет с Wizz  имаше 2 наистина много хубави стюардески :), за съжаление бяха забравили да се усмихват :unsure:

Е , то това си е всеобщо явление в България. Колкото по-хубава толкова по-нацупено го даваш :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Е , то това си е всеобщо явление в България. Колкото по-хубава толкова по-нацупено го даваш :)

М, даа....По принцип работя за Емирейтс или Суис, ама днес к,во ми стана - че съм в Уиз. :unsure:

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

През мобилно им приложение не може да си купи човек членството. :lol: Все по-често правят намалението от -20% през мобилното, но явно трябва да се чака това през интернет страницата им да цъфне, че останаха още няколко държавици непосетени от малката Европа.Ще се членува още една година, въпреки че ме тегли при Луфтханза. :biggrin:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

През мобилно им приложение не може да си купи човек членството. :lol: Все по-често правят намалението от -20% през мобилното, но явно трябва да се чака това през интернет страницата им да цъфне, че останаха още няколко държавици непосетени от малката Европа.Ще се членува още една година, въпреки че ме тегли при Луфтханза. :biggrin:

 

През мобилното им приложение също не може да се използва и ваучер. Бях купила такъв като подарък на приятели (да го използват за пътуване до Париж) и се опитах да им купя билети с 20% намаление от мобилното приложение като добавя и ваучера, но се оказа, че няма такава опция... :mellow: Можело само през сайта на wizz <_<

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Според колега в спотърския форум 

От пролетта WizzAir стъпва в Пловдив макар още да няма официална информация

 

Досега не съм имал повод да се съмнявам в  негови постинги  и мисля , че наистина знае нещо  ;)

Гадае се дали целта е да изритат Райън с полети до Лондон.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Според колега в спотърския форум 

 

Досега не съм имал повод да се съмнявам в  негови постинги  и мисля , че наистина знае нещо  ;)

Гадае се дали целта е да изритат Райън с полети до Лондон.

 

на махленска сборка ли го чу, или от вътрешен човек в уиз?  иначе ме кефи- започват да губят позициите в софия и остава местене към пловдив или ниш. :biggrin:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

на махленска сборка ли го чу, или от вътрешен човек в уиз?  иначе ме кефи- започват да губят позициите в софия и остава местене към пловдив или ниш. :biggrin:

Пич , ти си най-големият песимист

Холивуд пък го даваш все в мрачни краски като Мосфильм.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

 иначе ме кефи- започват да губят позициите в софия и остава местене към пловдив или ниш. :biggrin:

 

Ъъъ, губят позиции от кой? От flydubai и swiss ли, че те са единствените с нови линии, като останалите поне на пръв поглед яко режат?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Според колега в спотърския форум 

 

Досега не съм имал повод да се съмнявам в  негови постинги  и мисля , че наистина знае нещо  ;)

Гадае се дали целта е да изритат Райън с полети до Лондон.

Честно казано това и ми харесва,  и не ми харесва. Харесва ми, това че Wizz ще летят от Пловдив който ми е на 100 км и ако това наистина излезе вярно се надявам поне в началото да пуснат някаква минимална цена за полета та да се облажим и ние :) Не ми харесва ( ако полетите от/до Пловдив станат реалност) това че " Виолетките" ще станат монополист, а аз монополистите ги мразя.Цените ще хвърчат нагоре.  :mad:  Най-добрия вариант за мен е в Пловдив да останат Ryan и да дойдат и " Виолетките" ... Еееееех Мечтиииии :lol: ама тя и титлата ми си е такава - Мечтател ;):lol:  ще взема да се огледам за някой полет с dreamliner - ще ми подхожда на титлата :) ( айдеееее много се размечтах ) :blush:

Та както казва Stenk ще поживеем ще видим ;)

Редактирано от Костов
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ъъъ, губят позиции от кой? От flydubai и swiss ли, че те са единствените с нови линии, като останалите поне на пръв поглед яко режат?

Ами не губят позиции от някого, а губят пътници. Явно които могат да си позволят екскурзии са се налетяли до Берлин, Северна Италия, Испания и остават емигранти и често пътуващи, които пък са по-взискателни (към продукта или цената). При малко бизнес трафик (вероятно всички летят с други компании) пътниците намаляват...

Поне аз така си го представям малко като страничен наблюдател. Едни нови линии като Лисабон, Сицилия биха изтраяли още 1-2 години вероятно...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Еее все повече хора откриват възможностите за пътуване и не мисля , че всички българи са се налетели :)

Често познати ме карат да организирам нещо , за много от които не съм мислил ,че изобщо им се пътува извън България :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ако ви интересуват конкретни данни относно броя пътници по дестинации, затовареността на машините, и каквито и да е други аспекти на операциите - имам достъп до една система, в която всичко това го пише в детайли за всички авиокомпании.

 

Питайте, ако искате конкретика за дестинация или цяла компания.

 

Малко е нерагламентиран достъпа, ама да са си направили сайта по-читав :lol:

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Аз, например мога да си позволя екскурзии, но още не съм летяла до северна Италия например, а освен това често се случва да летим на дълги разтояния от различни летища в Европа, до които стигаме с WIZZ. Аз ще съм доволна на полети от Пловдив, че ми е близо и много по-удобно, само да видим на какви цени.

Връзка към коментар

Ако има нещо вярно в това, аз бих се надявал на дестинация, която я няма в София, ей така за цвят. 

Не залагам на Лондон, щото това може да доведе до прехвърляне на онези пътници, на които Пловдив е по-удобен (на практика всичко на изток от Пазарджик). 

Не мисля, че ще влязат в пряка битка с Райън за дестинация, за която има алтернативи и която не е чак толкова разработена за входящи пътници - 2 полета седмично не са кой знае колко атрактивен пазар за съревноваване.

По-реалистично е друга софийска дестинация, за която няма полети от друго място в България. 

 

Ама нека да го обявят де, щото да не се окаже, че само си теоретизираме пожелателно.  :P

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Честно казано това и ми харесва,  и не ми харесва. Харесва ми, това че Wizz ще летят от Пловдив който ми е на 100 км и ако това наистина излезе вярно се надявам поне в началото да пуснат някаква минимална цена за полета та да се облажим и ние :) Не ми харесва ( ако полетите от/до Пловдив станат реалност) това че " Виолетките" ще станат монополист, а аз монополистите ги мразя.

Нещо не мога да схвана логиката :rolleyes:  - как появата на нова авиокомпания на едно летище ще засили монопола ??? :O

Аз мисля, че появата на нов играч засилва конкуренцията, а предпоставките за монопол се увеличават в обратния случай - когато някоя авиокомпания спре да оперира от/до определено летище.

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Поне аз така си го представям малко като страничен наблюдател. Едни нови линии като Лисабон, Сицилия биха изтраяли още 1-2 години вероятно...

...или Южна Франция, може би Виена? :rolleyes:

 

Дано чете някой от мениджмънта тук, да се подсетят :biggrin:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Според колега в спотърския форум 

 

Досега не съм имал повод да се съмнявам в  негови постинги  и мисля , че наистина знае нещо  ;)

Гадае се дали целта е да изритат Райън с полети до Лондон.

Дано е др. дестинация, а не Лондон пак. Аз мн. бих се радвала.

Връзка към коментар

Нещо не мога да схвана логиката :rolleyes:  - как появата на нова авиокомпания на едно летище ще засили монопола ??? :O

Аз мисля, че появата на нов играч засилва конкуренцията, а предпоставките за монопол се увеличават в обратния случай - когато някоя авиокомпания спре да оперира от/до определено летище.

 

Може би stenk има в предвид, че ако wizz стъпят в Пловдив, Раян може би ще се оттеглят и тогава wizz би имал монопол.

Аз също бих се радвала на нови дестинации от Пловдив :), оставането на Раян и стъпване на Уиз на летище Пловдив.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.