Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 1 час, Victoria каза:

Четейки това, едва ли "хвърчат" влаковете, поне не още със сигурност:

 

 

Не, не говорех за София-Белград. Става въпрос за отсечката Белград-Нови Сад-Суботица, която е високоскоростна. Като целта е да стане високоскоростно цялото трасе Ниш-Белград-Нови Сад-Суботица-Будапеща. 

https://www.serbianmonitor.com/en/novi-sad-belgrade-highs-speed-train-has-considerably-slowed-down-lately/

Screenshot 2024-09-20 at 9.03.46 PM.png

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Връзка към коментар

Тази сутрин опашката за секюрити на Т2 беше до метрото. От там до минаване на проверките ми отне около 50мин. от които 120 Мин скандал с жената на тема, защо не сме отишли 3 часа преди полета вместо обичайните 2 ч..... Излишно е да казвам как бих оценил експириънса 😄

  • Харесвам 1
  • Шок 10
  • Смея се 8
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Jorro каза:

Тази сутрин опашката за секюрити на Т2 беше до метрото. От там до минаване на проверките ми отне около 50мин. от които 120 Мин скандал с жената на тема, защо не сме отишли 3 часа преди полета вместо обичайните 2 ч..... Излишно е да казвам как бих оценил експириънса 😄

@Jorro понякога денят започва така - с кафе и скандал 😎 

  • Харесвам 2
  • Смея се 5
Връзка към коментар
преди 5 часа, Jorro каза:

Тази сутрин опашката за секюрити на Т2 беше до метрото. От там до минаване на проверките ми отне около 50мин. от които 120 Мин скандал с жената на тема, защо не сме отишли 3 часа преди полета вместо обичайните 2 ч..... Излишно е да казвам как бих оценил експириънса 😄

Само едно не ми е ясно, как по гръцките острови се оправят за 35/40 мин. max преди полета от входа до гейта (дори и с check in), а тук при нас 3 часа.......

Дори вече опашката е до метрото, значи нещо не е наред, с цялото секюрити контрол и всичко, което работи на самото летище при нас.

Трябва да се направи някаква  оптимизация и няма да има този проблем с тези опашки.

Ами то по-тази логика на огромните летища трябва да ходим 5 часа преди полета, то така излиза?....

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 39 минути , Иван Попов каза:

Само едно не ми е ясно, как по гръцките острови се оправят за 35/40 мин. max преди полета от входа до гейта (дори и с check in), а тук при нас 3 часа.......

Дори вече опашката е до метрото, значи нещо не е наред, с цялото секюрити контрол и всичко, което работи на самото летище при нас.

Трябва да се направи някаква  оптимизация и няма да има този проблем с тези опашки.

Ами то по-тази логика на огромните летища трябва да ходим 5 часа преди полета, то така излиза?....

 

 

Причината е тясното пространство горе при скенерите и дори при работа на пълен капацитет при струпването на толкова полети по едно и също време се образува опашка. Когато си купят повече скенери и ги преместят по-навътре където се освободи място ще се облекчи положението. За сега това е положението при пиковете трябва да се ходи минимум 2ч по-рано за по-спокойно преминаване.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Иначе аз когато пътувах два пъти около 14 часа това лято беше много спокойно на Т2. 

Но явно на обяд има много повече полети от колкото 14 или 15 часа и за това идват тези дълги опашки до метрото..... 

Но то ден с ден няма и час с час няма, като изключим редовните линии примерно: сутринта на Ryan, wizz, BulgariaAir и т.н. 

Връзка към коментар
преди 8 часа, Jorro каза:

Тази сутрин опашката за секюрити на Т2 беше до метрото. От там до минаване на проверките ми отне около 50мин. от които 120 Мин скандал с жената на тема, защо не сме отишли 3 часа преди полета вместо обичайните 2 ч..... Излишно е да казвам как бих оценил експириънса 😄

Най противното ми летище е тва .  Както много неща в София,  просъществува на инат.  Другата причина е 80% от провинцията все още го ползват за основно . Реално самото летище е без конкуренция.  

 

Тоя трети терминал за какво ще се строи ?

 

3 терминала и 1 писта 😃

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 20 часа, Hakkâri Spor каза:

Става въпрос за отсечката Белград-Нови Сад-Суботица, която е високоскоростна.

Всъщност са построени само около 90км между Белград и Нови Сад. Отсечката до Суботица е в строеж и не е ясно кога ще бъде пусната, в момента дори няма директни влакове от Белград до Суботица. В посока Ниш дори не са започнали.

преди 3 часа, Иван Попов каза:

Но то ден с ден няма и час с час няма, като изключим редовните линии

след 6:30 ми се е случвало да няма жив човек на Т2. просто разписанията и слотовете са подредени така, че концесионерът не може да се справи.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

За мен най-тъпото летище е Schiphol. И с Шенген и без Шенген, все тая. Пълна бъркотия, огромни опашки но секюрити, непрекъснато са сменят гейтове без адекватна информация, потоци от хора във всички посоки....

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 12 часа, Jorro каза:

Тази сутрин опашката за секюрити на Т2 беше до метрото.😄

Това ми се струва направо невероятно, как така?

преди 23 минути , logist13 каза:

На Т1 тази сутрин на скенерите също имаше порядъчна опашка. Поне 30-40 минути заминаха. Такава им е организацията просто, липсваща. 

Когато дават по едно легенче и останалите стоят като наказани и чакат, а не дават възможност поне на 5-6 души едновременно да си слагат нещата в легенчето, така ще е. Дълги опашки. 

 

преди 12 часа, Argentique каза:

Жената е факир! 😄 

Fakir значи "беден" на турски, нали знаеш 😉

преди 2 часа, pr284 каза:

Всъщност са построени само около 90км между Белград и Нови Сад. Отсечката до Суботица е в строеж и не е ясно кога ще бъде пусната, в момента дори няма директни влакове от Белград до Суботица. В посока Ниш дори не са започнали.

 

 

Да, само Белград-Нови Сад, но е част от високоскоростната линия до Будапеща, някога, в бъдеще.  Преди 2 години четох за този проект в сп. ЖП Транспорт, бях абониран. Но ето, че работят по въпроса. А ние?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 8 минути , Hakkâri Spor каза:

Това ми се струва направо невероятно, как така?

Когато дават по едно легенче и останалите стоят като наказани и чакат, а не дават възможност поне на 5-6 души едновременно да си слагат нещата в легенчето, така ще е. Дълги опашки. 

 

Fakir значи "беден" на турски, нали знаеш 😉

Да, само Белград-Нови Сад, но е част от високоскоростната линия до Будапеща, някога, в бъдеще.  Преди 2 години четох за този проект в сп. ЖП Транспорт, бях абониран. Но ето, че работят по въпроса. А ние?

Понеже горе няма достатъчно място долу оставят да работи само 1-2 гейта за да забавят потока нагоре. Това в комбинация с това колко добре се оправят хората с това да си сканират бордната карта успява да забави потока достатъчно, че горе да не падат хората от ескалатора като няма място, а пък долу прави дълга опашка. Това беше в 5ч сутринта, когато просто се събират всички натоварени полети в рамките на час.

Връзка към коментар

И цялата змейка запълнена долу, та чак и след нея? Луда работа.  Това с даването на едно легенче е проблем и не знам на кого да се сигнализира, че тази идиотщина да се промени. Всички ние пътуваме и знаем как е по летищата в чужбина. Как пък на едно място не го видях това нещо, само в София...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 31 минути , Hakkâri Spor каза:

И цялата змейка запълнена долу, та чак и след нея? Луда работа.  Това с даването на едно легенче е проблем и не знам на кого да се сигнализира, че тази идиотщина да се промени. Всички ние пътуваме и знаем как е по летищата в чужбина. Как пък на едно място не го видях това нещо, само в София...

Даже вече тази змейка продължава отстрани покрай ескалатора пред лабораторията за ковид тестове където беше...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 14.09.2024 г. в 12:57, домосед каза:

В салона за излитане са представени традиционни български обичаи 😎

 

IMG_20240914_122710.jpg.664887831a584e72c363ee8fe3cbcede.jpg

Мястото на скенерите е безумно. Пространството горе не позволява дълга змиевидна опашка, както е по други летища. Според мен е по-добре не да ги сложат по-вътре, ами да ги свалят долу.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 4 часа, Hakkâri Spor каза:

... Това с даването на едно легенче е проблем и не знам на кого да се сигнализира, че тази идиотщина да се промени...

При последното ми минаване през скенерите на софийското летище помолих служителката да ми даде едно легенче, докато чакахе пътникът преди мен да си изкара всички течности от раницата и да си ги сложи старателно в легенчето. Пишман станах, че я помолих. Развалих й къстъмър сървиса. "Ама, господине, има си ред. Изчакайте. Ще дойде и Вашия..." и т.н. докато не минах през през вратата.

Не знам какви консултанти ползват на това летище, но ако наемат кой да е магеланец с 1000+ мнения в този форум, ще им оптимизира клиентското изживяване за почти без пари. Ама, нейсе...

  • Харесвам 6
  • Браво 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Не съм в бизнеса, но си мисля, че в едно нормално летище натискът за "повече легенчета" и производните им би трябвало да идва от магазините и заведенията. Бих очаквал, че именно тия забавяния правят така, че да се пазарува по-малко в обектите след контрола или да се пият по-малко напитки. Реално освен магазините и пътниците никой друг не губи от това. Даже служителят с легенчето реално определя темпото на работа на колегите си пред екрана (прави го бавно). В нормалните държави легенчетата се точат бързо и безспирно.

Ама не бих се учудил ако и тия магазини са една пералня и им е все тая за пропуснатите приходи поради опашки

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

В сряда на обяд, имаше много сериозна опашка (сериозна, защото съм свикнал да минавам много бързо на Т2), но проблемът не беше от легенчетата, а от това, че скенерите бяха по-чувствителни и почти всички жени минаваха на допълнителна проверка. 
 

Навсякъде другаде, не би ми направило впечатление, ако ми е нужно 40мин от влизането на летището, до стигането на гейта.

 

Доста се увеличи пътникопотока на летище София и проблемните места, започват да се обаждат, но нещата определено не са толкова зле. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 6 часа, GlobeRider каза:

почти всички жени минаваха на допълнителна проверка

АЗ съм от тези, които редовно ги проверяват, къде ли не. 

Чудя се с какво толкова провокирам скенерите, а когато те са ок, все на някой му хрумва на случаен принцип да провери точно мен (или багажа ми). При условие че от над 20 години се мотая по летищата на Европа (и не само) и съм усъвършенствала събиране на багаж и дрехи за пътуване, очевидно физиономията ми (едва ли е парфюма) предизвиква подозрения 🙂 

Особено на нашето летище не минава пътуване без проверка. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 55 минути , Lyubina каза:

АЗ съм от тези, които редовно ги проверяват, къде ли не. 

Чудя се с какво толкова провокирам скенерите, а когато те са ок, все на някой му хрумва на случаен принцип да провери точно мен (или багажа ми). При условие че от над 20 години се мотая по летищата на Европа (и не само) и съм усъвършенствала събиране на багаж и дрехи за пътуване, очевидно физиономията ми (едва ли е парфюма) предизвиква подозрения 🙂 

Особено на нашето летище не минава пътуване без проверка. 

И аз така. Но зная причината и им я казвам. Със сменени тазобедрени стави съм и от там звъня. Няма какво да търсят. Даже влизам на проверка без обувки, за да не губя време с връщане. Е, не разбират, а в София ме проверяват като че съм трафикант. 

А на повечето летища няма звук, няма проблеми. И в САЩ, и в UK. Явно прецизната техника не ме приема за подозрителен тип.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

До колкото знам по план скенерите ще се местят, ама кога ще се случи... Има пусната поръчка за нови скенери, по принцип на сайта на летището ги има всички поръчки. Прословутият Т3 за мен е просто разширение на Т2, защото тогава целият чекин ще отиде на едно място. Напоследък много от забавянията са от липсата на персонал на наземните оператоти. GoldAir, които обслужват Уиз, имали само 4 автобуса и доста липсващи хора.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 10 часа, Венелин каза:

Даже служителят с легенчето реално определя темпото на работа на колегите си пред екрана (прави го бавно).

Е как иначе ще се чувства важен...

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.