Hayasko Публикувано: 20 януари, 2017 Публикувано: 20 януари, 2017 Интересно този самолет от Виена защо не е кацнал примерно в Пловдив, Бургас или Варна, ами се е върнал чак във Виена? Хайде в Пловдив също валя доста сняг, може и тамошната писта да не е била разчистена, но в Бургас времето си беше перфектно.
Георги Публикувано: 20 януари, 2017 Публикувано: 20 януари, 2017 Интересно този самолет от Виена защо не е кацнал примерно в Пловдив, Бургас или Варна, ами се е върнал чак във Виена? Хайде в Пловдив също валя доста сняг, може и тамошната писта да не е била разчистена, но в Бургас времето си беше перфектно. Особено на такива кратки полети доста често компаниите предпочитат да се върнат в изходното летище, по чисто логистични причини. Там си имат инфраструктура за обслужване на пътниците, хотели ако се наложи, договори със заведенията, резервни екипажи, самолета веднага може да излети по друга ротация и т.н. Ако кацнат в Пловдив и Бургас буквално кацат на място, на което нямат организация - как ще извозват хората, къде ще спи екипажа, какво ще прави тоя самолет там и т.н. 12
Мрън Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 Явно ние нищо не разбираме, ето какви са причините за забавянията; От летището поискаха разбиране от страна на пътниците и ги призоваха да пристигат 2 часа преди полет, за да няма некачили се. Фалове не липсват. Жалбите за 2016 г. за изпуснати полети са 108 на брой. Основните причини за тях според ръководството на летището са навиците на пътниците "да се целуват до последно" и изпращачите, които идват по няколко и правят малкия терминал още по-претрупан и най-вече навика да се пуши отвън до последния момент. Това поне показвали камерите, които се преглеждат, когато подадете жалба за изпуснат полет. "Пушат отвън и като видят, че остават 15 минути, всички изведнъж се впускат и после се питат защо не успяхме да се качим на самолета. Ние нямаме възможност ударно за 15 минути да обслужим 1000 души", коментира Веселин Пейков. Отделно пътниците не са достатъчно стегнати при проверката по сигурността. Бавно се вадят лаптопи и телефони, влиза се в безсмислени разговори със служителите за сваляне на обувки и колани и т.н. Интересна статия по темата. 1
bad kid Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 Ние нямаме възможност ударно за 15 минути да обслужим 1000 души Това е толко тъпо, че дори не е смешно 2
AlexandraKo Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 Интересно този самолет от Виена защо не е кацнал примерно в Пловдив, Бургас или Варна, ами се е върнал чак във Виена? Хайде в Пловдив също валя доста сняг, може и тамошната писта да не е била разчистена, но в Бургас времето си беше перфектно. Ооо,този ден в Пловдив имаше много повече сняг, отколкото в София.Нали точно този ден летяхме до Болоня и излетяхме вместо в 6.40, два часа по-късно, че чакахме да разчистят пистата.А още в 2 през нощта, като тръгнахме от Пловдив,вече беше навалял доста сериозен сняг.Вероятно летището е било затрупано ( 3
Фил Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 Основните причини за тях според ръководството на летището Тия обяснения са леко нагли , но иначе в това : пътниците не са достатъчно стегнати при проверката по сигурността. Бавно се вадят лаптопи и телефони, влиза се в безсмислени разговори със служителите за сваляне на обувки и колани и т.н. има известна истина 4
Duke Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 Прекалено дългите прегръдки и целувки също са факт. За съжаление и нашето семейство периодично спомага в това отношение... 4
Hollywood Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 (редактирано) Toя Пейков не знам от кой борд на пазарите е - проблемите със скенерите на т1 са много преди да дойде чичко му Раян с +3 полета сутрин. Каквито са им проблемите на скенерите, такива са и с покривите и кенефите - течащи и вонящи. Некачественото обслужване е номер 1 на летището. Редактирано 21 януари, 2017 от Hollywood 5
Мрън Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 Все пак навсякъде има мудни пътници, не е някакъв феномен типичен за Т1 само....сигурно и за липсата на чистота в тоалетните са виновни пътниците - все пак биха могли да ползват собствените си такива/ тези в хотела преди да отидат на летището. Те и затова цените на кафе/бира на летището са високи - превантивна мярка 6
Еmilia Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 Може ли някой да обясни смисъла на това: Застинали са например проектът за решаването на проблема с пътниците, кацащи от трети страни, които в момента правят почетна обиколка с автобус, тъй като на Т2 не може да се разделят потоците.
Zaro Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 Все пак навсякъде има мудни пътници, не е някакъв феномен типичен за Т1 само....сигурно и за липсата на чистота в тоалетните са виновни пътниците - все пак биха могли да ползват собствените си такива/ тези в хотела преди да отидат на летището. Те и затова цените на кафе/бира на летището са високи - превантивна мярка А бе може и да имат обратен ефект - за да не плащат дебелите цени на кафето на летището, още у дома пътниците се наливат с вода за няколко часа напред, така че да ползват на летището само тоалетната. 2
Topfly Публикувано: 21 януари, 2017 Публикувано: 21 януари, 2017 Явно ние нищо не разбираме, ето какви са причините за забавянията; От летището поискаха разбиране от страна на пътниците и ги призоваха да пристигат 2 часа преди полет, за да няма некачили се. Фалове не липсват. Жалбите за 2016 г. за изпуснати полети са 108 на брой. Основните причини за тях според ръководството на летището са навиците на пътниците "да се целуват до последно" и изпращачите, които идват по няколко и правят малкия терминал още по-претрупан и най-вече навика да се пуши отвън до последния момент. Това поне показвали камерите, които се преглеждат, когато подадете жалба за изпуснат полет. "Пушат отвън и като видят, че остават 15 минути, всички изведнъж се впускат и после се питат защо не успяхме да се качим на самолета. Ние нямаме възможност ударно за 15 минути да обслужим 1000 души", коментира Веселин Пейков. Отделно пътниците не са достатъчно стегнати при проверката по сигурността. Бавно се вадят лаптопи и телефони, влиза се в безсмислени разговори със служителите за сваляне на обувки и колани и т.н. Интересна статия по темата. Типично социалистическо мислене! Вместо летището да се адаптира към нуждите на пътниците, пътниците биват обвинявани в най-различни грехове. Вероятно би било голям ерес ако в транзитните зони обособят зони за пушачи или пуснат допълнителни скенери. Това че летището е монопол не означава, че не трябва да се стреми да предоставя адекватна услуга! 11
Георги Матеев Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 Аз пък смятам, че се преувеличава леко с проблема. Тази сутрин в 05:43 - час пик с много предстоящи полети накуп - се наредих на наглед наистина внушителната опашка на първия етаж, там където се прави първоначална проверка на бордната карта и паспорта. Точно в 06:09 часа, тоест едва 26 минути по-късно, вече се чекирах в бизнес салон "Преслав". Безспорно има място за подобрения, но предвид огромното количество хора това сравнително кратко време за преминаване на целия процес от-до ми се стори повече от нормално и приемливо. Служителите на скенерите и на паспортна проверка бяха супер ефективни. А това, че някой идва в последния момент, наистина си е изцяло негова грешка. Не се сещам за много летища по света, на които ако отидеш само 60-80 мин преди излитане и няма да има риск да си изпуснеш полета. 5
akair Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 Зоните за пушене следва да са преди всичко политика и след това планиране, разходи, ... На LGA хората чакаха и по 4 часа на опашка, но това не значи, че е нормално все пак. Пътниците си плащат такса за предоставената услуга - летищетните власти не им правят лична услуга. Отделно преди няколко години проверката за сигурност мина от ГП към самото летище - т.е. "в тях са и ножа, и сиренето". Забавното е, че летището е "наше", защото все още принципал му е МТИТС, изкарва смешна печалба - т.е. не ни носи доходност, а за капак и предоставяните услуги, които не са безплатни, са с качество, което буди дискусии... Аз не мога да се сетя за европейско летище, на което да съм чакал 25 минути. Без значение дали е час пик и колко пъти по 5 млн пасажера минават през съответното летище на година.
Topfly Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 А това, че някой идва в последния момент, наистина си е изцяло негова грешка. Не се сещам за много летища по света, на които ако отидеш само 60-80 мин преди излитане и няма да има риск да си изпуснеш полета. Доста си субективен, защото летиш само с ръчен багаж
Георги Матеев Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 Доста си субективен, защото летиш само с ръчен багаж Честно казано не разбрах това с багажа какво общо има. Нали споровете бяха колко неорганизирани/бавни ще са секюрити проверките след преместването на Ryanair на терминал 2. Днес като очевидец смея да твърдя, че не видях нищо неорганизирано или бавно. На много европейски летища ми е отнемало значително повече от 25 мин. да мина проверките (веднага се сещам за Рим, Лондон и Мадрид). Отделно, че въобще не ми липсваше мизерния терминал 1 и приветствам тази промяна. 2
ECC Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 Зоните за пушене следва да са преди всичко политика и след това планиране, разходи, ... На LGA хората чакаха и по 4 часа на опашка, но това не значи, че е нормално все пак. Пътниците си плащат такса за предоставената услуга - летищетните власти не им правят лична услуга. Отделно преди няколко години проверката за сигурност мина от ГП към самото летище - т.е. "в тях са и ножа, и сиренето". Забавното е, че летището е "наше", защото все още принципал му е МТИТС, изкарва смешна печалба - т.е. не ни носи доходност, а за капак и предоставяните услуги, които не са безплатни, са с качество, което буди дискусии... Аз не мога да се сетя за европейско летище, на което да съм чакал 25 минути. Без значение дали е час пик и колко пъти по 5 млн пасажера минават през съответното летище на година. При последното си пътуване от Мюнхен чаках почти час само за проверка на лентата.При това работеха всичките ленти.Това си има и положителна страна-спести ми немалко евра по фрийшоповете. 1
Topfly Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 Честно казано не разбрах това с багажа какво общо има. Нали споровете бяха колко неорганизирани/бавни ще са секюрити проверките след преместването на Ryanair на терминал 2. Днес като очевидец смея да твърдя, че не видях нищо неорганизирано или бавно. На много европейски летища ми е отнемало значително повече от 25 мин. да мина проверките (веднага се сещам за Рим, Лондон и Мадрид). Отделно, че въобще не ми липсваше мизерния терминал 1 и приветствам тази промяна. Коментарът ми към теб не беше за летище София, а по принцип, че вероятно нямаш идея колко се чака на летищатата, когато си с чекиран багаж. Януари месец в Барселона имахме прекачване от 4 часа, което ни отне 3 часа със смяната на терминалите и чекиране на багаж. Зоните за пушене следва да са преди всичко политика и след това планиране, разходи, ... Аз по принцип съм твърд антипушач и съм много за забраната на пушене на затворени обществени места, но летището е едно от изключенията, където бих позволил да се пуши в специални помещения. От транзитната зона не може да се излезе за да изпуши една цигара човек, а след това идва няколко часов полет където също не може да се пуши и това вероятно е доста голямо мъчение за пушачите. Целта на забраната на пушене на затворени места е да се ограничи пасивното пушене от непушачи, а не да се пречи на пушачите. 4
akair Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 (редактирано) При последното си пътуване от Мюнхен чаках почти час само за проверка на лентата.При това работеха всичките ленти.Това си има и положителна страна-спести ми немалко евра по фрийшоповете. Извадил си късмет Аз за 25 полета от Мюнхен не помня да съм чакал повече от 5-10 минути на секюрити. Що се отнася до местата за пушене - неслучайно писах, че следва да е въпрос на политика. Дали в София е политика, недомислица или така е било най-лесно - трудно е да се каже. На Т1 няма места за пушене, на Т2 се пуши само в единия бизнес салон... Редактирано 22 януари, 2017 от akair
Branko Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 Коментарът ми към теб не беше за летище София, а по принцип, че вероятно нямаш идея колко се чака на летищатата, когато си с чекиран багаж. Януари месец в Барселона имахме прекачване от 4 часа, което ни отне 3 часа със смяната на терминалите и чекиране на багаж.Аз не съм адвокат на Жоро Матеев но наистина разговора беше за преместването на Райан на Т2 и колко ще се чака там.Не ставаше въпрос за Барселона или където и да било другаде 1
Еmilia Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 Застинали са например проектът за решаването на проблема с пътниците, кацащи от трети страни, които в момента правят почетна обиколка с автобус, тъй като на Т2 не може да се разделят потоците. Може ли някой да обясни смисъла на това изречение. Източникът е цитираната по-нагоре статия: http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2017/01/20/2902771_letishte_sofiia_gotvete_se_za_goliamoto_chakane/
epetkov Публикувано: 22 януари, 2017 Публикувано: 22 януари, 2017 (редактирано) Може ли някой да обясни смисъла на това изречение. Източникът е цитираната по-нагоре статия: http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2017/01/20/2902771_letishte_sofiia_gotvete_se_za_goliamoto_chakane/ Ами авторката на четивото Калина Горанова пише, че пътниците МОЖЕ да се окажат на голяма опашка. От отзивите във форума на вече пътувалите, обаче, разбираме, че голяма драма няма. Редактирано 22 януари, 2017 от epetkov 1
Еmilia Публикувано: 23 януари, 2017 Публикувано: 23 януари, 2017 Ами авторката на четивото Калина Горанова пише, че пътниците МОЖЕ да се окажат на голяма опашка. От отзивите във форума на вече пътувалите, обаче, разбираме, че голяма драма няма. Не ми е ясно какво значи "трети страни" и почетна обиколка, кое я налага, какви са тези потоци, въобще - написано е неясно.
Topfly Публикувано: 23 януари, 2017 Публикувано: 23 януари, 2017 (редактирано) Коментарът ми към теб не беше за летище София, а по принцип, че вероятно нямаш идея колко се чака на летищатата, когато си с чекиран багаж. Януари месец в Барселона имахме прекачване от 4 часа, което ни отне 3 часа със смяната на терминалите и чекиране на багаж.Аз не съм адвокат на Жоро Матеев но наистина разговора беше за преместването на Райан на Т2 и колко ще се чака там.Не ставаше въпрос за Барселона или където и да било другаде Аз ли съм виновен, че не четете на какво съм реагирал За летище София съм коментирал само реакцията на летището, която не казва, че всичко е ок, а обвинява пътниците! Реалната ситуация не знам каква е, защото не съм ползвал последните седмици летището. Коментарът ми към Жоро Матеев беше, че има доста летища по света, където може да е проблем, ако пристигнеш с 60-80 минути преди полета и имаш багаж за чекиране. На някои летища чекина за багажа затваря 60 минути преди полета, а опашките за секюритито и придвижването до гейта могат да отнемат и над 1 час. Редактирано 23 януари, 2017 от Topfly
Георги Матеев Публикувано: 23 януари, 2017 Публикувано: 23 януари, 2017 На някои летища опашките за секюритито и придвижването до гейта могат да отнемат и над 1 час. Именно... точно затова казах, че 25 минути ВЪПРЕКИ преместването на Ryanair ми се стори освежаващо бързо и към момента не виждам реален проблем с претоварване на Т2. 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега