captain_oveur Публикувано: 14 октомври, 2015 Публикувано: 14 октомври, 2015 (редактирано) Може ли да кажеш на коя фирма е тоя рейс Сф- Плд в 0,00ч. Защото аз знам, че рейсовете Сф-Плд и Плд-Сф са от 06,00 до 20,00ч. А цената им е 14лв. Питам, тъй като често пътувам по линията... Не е директен за Пловдив, а само преминаващ. Мисля, че този в полунощ е за Бургас. ...Ако се съди по тази информация - става дума за София-Лозенец, който най-вероятно е сезонен. Имай предвид, че преминаващите автобуси невинаги спират на автогара - понякога спират по разни техни си „спирки“ из града, а се е случвало и автобус да ме оставя на магистралата до Труд. Той не се водеше преминаващ ПРЕЗ Пловдив, де, и бях изрично предупреден за това, когато купувах билет. Редактирано 14 октомври, 2015 от captain_oveur 1
Kaloyan89 Публикувано: 14 октомври, 2015 Автор Публикувано: 14 октомври, 2015 Да, мисля. че автобусът беше за Бургас, преминаващ през Пловдив. Не попитах къде спира. Не знам дали мога да кажа коя е фирмата. Юниън нещо си
bori Публикувано: 15 октомври, 2015 Публикувано: 15 октомври, 2015 До миналата година, не бях ползвала БДЖ, много, много години. Миналата година ми се наложи да се возя в спалния вагон Бургас - София. Бях изключително впечатлена. После започнах да пътувам по този маршрут само по този начин. Макар, че слизайки една сутрин на Бургаската гара погледнах влака напред, вагоните и направо се уплаших, как с това чудо сме стигнали до точка Б. Както и да е. До тук с хубавото. Платформата за онлайн пазаруването е отваратителна, ту работи, ту не работи. Персонала на гарите е безумен, живеят още в някой друг век. Всичко останало е ясно. Но все пак, ако човек е спокоен, има здрави нерви и безгрижен живот си заслужава да опита малко с БДЖ! 1
Фил Публикувано: 20 октомври, 2015 Публикувано: 20 октомври, 2015 Всяка прилика с други държави не е случайна! 7
Meidj Публикувано: 11 февруари, 2017 Публикувано: 11 февруари, 2017 Знаете ли кой е най-големият ми ужас с БДЖ през студените месеци? Ако щете вярвайте - непоносимата жега! Така надуват парното, че буквално не може да се диша в купетата. И това е перманентно. Даже в късна пролет, когато навън е 15+ градуса, пак се е случвало да набичат топлото на МАХ. Не знам къде е проблемът - в отоплителната система на вагоните, в контрольорите или и в двете, но не е нормална тази работа - на минус пет градуса да пътуваш с отворен прозорец, за да не получиш топлинен удар?!? 1
Alexander Публикувано: 11 февруари, 2017 Публикувано: 11 февруари, 2017 Това е патент на БДЖ от татово време. Или умираш от студ или от жега, няма средно положение. Защо е така, не знам. 1
Raybeez Публикувано: 11 февруари, 2017 Публикувано: 11 февруари, 2017 Пътуването с влак от и до морето ще си остане едно от най-емблематичните неща за моята младост. Взимането на нощния влак до Варна или Бургас в петък вечер, съответно пристигането рано сутрин на гарите в тези два града, слизането от влака и директно насочване към близко кафене за чаша кафе, цигара и отправяне на разходка към морските градини, където да се насладим на морето. И после връщането в неделя вечер, за да може в понеделник сутринта да се изстреляме към лекции и/или работа. Спрях да пътувам с БДЖ, когато вкараха едни нови вагони, които не са разделени на купета и съответно е доста по-шумно и неприятно (според мен), а не да сме няколко приятели с по една малка раница, бутилка бира и усмивки. 2
Фил Публикувано: 21 февруари, 2017 Публикувано: 21 февруари, 2017 (редактирано) Случайно попаднах на този интересен рекламен плакат на БДЖ от 1891г,. Някой си го е купил на аукцион за 432 швейцарски франка през 1994г (ако правилно разбирам) Редактирано 21 февруари, 2017 от Фичо 4
Meidj Публикувано: 28 февруари, 2018 Публикувано: 28 февруари, 2018 Днешният влак от Бургас за София: Коментарите са излишни..... 6 1
Zaro Публикувано: 28 февруари, 2018 Публикувано: 28 февруари, 2018 преди 17 минути , Meidj каза: Днешният влак от Бургас за София: Коментарите са излишни..... Това е някакво сюрреалистично 4D преживяване.
viola7707 Публикувано: 28 февруари, 2018 Публикувано: 28 февруари, 2018 Правило на БДЖ е зимата прозорците да не се затварят,а лятото да не се отварят. Това го знае всеки пътуващ всеки ден за работа с тях. 1
tch Публикувано: 28 февруари, 2018 Публикувано: 28 февруари, 2018 преди 17 минути , viola7707 каза: Правило на БДЖ е зимата прозорците да не се затварят,а лятото да не се отварят. Това го знае всеки пътуващ всеки ден за работа с тях. Абе пъувал съм доста с влак в България, ама това не го бях чувал, може ли малко разяснение
vorbis Публикувано: 28 февруари, 2018 Публикувано: 28 февруари, 2018 (редактирано) преди 18 минути , tch каза: Абе пъувал съм доста с влак в България, ама това не го бях чувал, може ли малко разяснение Дължи се на разширяването и свиването на метала в зависимост от температурата. През зимата с падането на температурата металните траверси се свиват. По този начин надлъжното разстоянието между две траверси се увеличава. Получава се голям процеп между траверсите, а с това се увеличават вибрациите при преминаването на всяка една колоос. А с увеличаването на вибрациите заключващият механизъм на процорците се скапва и ето ти ги отворените процорци през зимата. Обратно, през лятото металът се разширява, при което металните части на прозорците (ключалки, рамка...) се деформират и това причинява блокиране на механизма. Честито! Имате здраво залостен прозорец във вашето купе. Затова отвореният и заключеният процорец е неизбежен. Редактирано 28 февруари, 2018 от vorbis 4 5
akair Публикувано: 25 септември, 2018 Публикувано: 25 септември, 2018 В Offnews има статия, която твърди, че експерт от ТУ е написал доклад, в който има заключение, че дори най-новите влакове на БДЖ не са минали на ремонт, какъвто предписват производителите: https://offnews.bg/razsledvane/dori-i-naj-novite-vlakove-na-bdzh-simens-deziro-veche-sa-opasni-688390.html Нека всеки вземе информирано решение дали и на кои влакове да се вози...
Hayasko Публикувано: 25 септември, 2018 Публикувано: 25 септември, 2018 (редактирано) След като преди няколко години за последен път ползвах БДЖ-то и пътувах около 7,5 часа от Бургас до Пловдив, повече не рискувам. Впрочем моята лична теория е, че БДЖ-то нарочно се държи в будна кома, за да се създава изкуствено бизнес на автобусите. Отделно в България е прието, че това е социален транспорт и по тази причина се возят предимно индивиди, които пътуват с намаление или без пари, т.е. такива, които почти не генерират приходи. Редактирано 25 септември, 2018 от Hayasko 2 1 1
Happy_Traveler Публикувано: 25 септември, 2018 Публикувано: 25 септември, 2018 Аз го ползвах по отсечката София-Сандански (международният за Гърция) и съм много доволна. Беше приветлив и много панорамен по Кресненското дефиле. 1
dimitrov6 Публикувано: 25 септември, 2018 Публикувано: 25 септември, 2018 Ако не беше БДЖ,нямаше да имам 115 екскурзии в чужбина за 7 години. Живея на 230 км от София,и почти толкова от Бургас и Варна. С карта за 50% намаление пътувам.✈️ 4
Goal & Boss Публикувано: 25 септември, 2018 Публикувано: 25 септември, 2018 преди 2 часа, akair каза: В Offnews има статия, която твърди, че експерт от ТУ е написал доклад, в който има заключение, че дори най-новите влакове на БДЖ не са минали на ремонт, какъвто предписват производителите: https://offnews.bg/razsledvane/dori-i-naj-novite-vlakove-na-bdzh-simens-deziro-veche-sa-opasni-688390.html Преди няма и година в медиите излезе информацията, че някои локомотиви и вагони са се връщали от ремонтните депа със същите дефекти, с които са заминали натам. преди 1 час, Hayasko каза: Впрочем моята лична теория е, че БДЖ-то нарочно се държи в будна кома, за да се създава изкуствено бизнес на автобусите. Изчакват. Изчакват либерализацията на ЖП-сектора в Европейския съюз, която е планирана за 2019 година. Преди години една кондукторка, с която бяхме станали близки, защото известно време сравнително често се засичахме по влаковете, ми сподели, че нейното внуче било карало влака. Буквално. Татко му му бил давал. Преди месец-два във влак по същото направление лично станах свидетел как на една междинна гара се качиха някакви, които явно бяха близки на машиниста, та и трите деца от семейството се намъкнаха в кабината при него. Е, не видях да карат влака, но се опитвам да си представя какво би се случило на машиниста, а и на железопътната компания, при подобен случай в Западна Европа или в САЩ например. Сещам се и как преди няколко месеца им бяха пуснали централата за продажба. Сещам се и как през 1938 година (това е преди 80 години) влакът е взимал София-Пловдив за 2 часа и 20 минути, а миналата година го взимаше за 3 часа. Та... какво да си мисля за БДЖ-то. Все хубави неща. И още по-хубави ще стават, благодарение на средната буквичка в абревиатурата. 2 1
Янко Велков Публикувано: 25 септември, 2018 Публикувано: 25 септември, 2018 За мен все още е непонятно как не просто някои, ами че и повечето хора предпочитат автобусният транспорт пред железнодорожният...! При мен предпочитаните превозни средства са в този ред: 1. самолет; 2. влак; 3. лека кола; 4. автобус. Да, в БДЖ тоалетните не са никак чисти - но има тоалтени! Седалките въобще не са ми правили впечатление на мръсни, но пък и аз не се впечатлявам много от подобни дреболии:) Често се случва купето да се поизпразни и да се озовеш с 4 седалки само за себе си = удобно легло!; Като ми дотегне да седя, излизам в коридора и се разхождам, или дишам чист въздух от прозореца и гледам зелените ни пейзажи, понакъсвани от застинали във времето села и градчета; спалните вагони са огромно удобство - заспиваш си във Варна, и се събуждаш в София, готов за пълноценен ден; в някои случаи се завързват интересни разговори и дори се създават дълготрайни познанства - във всеки случай времето минава неусетно; и не на последно място - приятният звук "ту-туф-ту-таф..ту-туф-ту-таф". В момента във всяко купе има и контакти - единственото, което ми липсва е Wi-Fi и вагон-ресторант, или поне някой, който да минава и да предлага кафе и закуски - би било просто перфектно! Някои хора изтъкват, че са по-бавни. За мен това значи повече време удоволствие от пътуването:) 3
Alesis Публикувано: 7 октомври, 2018 Публикувано: 7 октомври, 2018 Днес пътувах с БДЖ от Трявна до Велико Търново , влака пристигна на време и за мое учудване вагоните бяха реновирани не изцяло но нов под нов таван имаше контакти в купето и приветливи лепенки по прозорците на купетата. И още нещо пристигнахме почти навреме 🙂 3
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега