Прескочи до съдържание

ЕС ще дотира нови самолетни линии на Балканите?


Topfly

Препоръчани мнения

Говоря за негласните заповеди "отгоре". Нали не смяташ, че живеем в условия на пазарна икономика?

 

Смята се, че ако се отвори например линията Пловдив-Барселона, ще западне линията на Уиз от София до Барса. и е по-добре испанците да ходят да си харчат парите в София, отколкото в Пловдив.

 

Познавах предишния шеф на летището и знам малко информация от кухнята. Просто това летище не искат да го развиват.

Мисля, че знаете кои са собствениците на България Еър и как действат.

 

По същия начин затриха Пампорово, за сметка на Банско и особено Боровец по времето на един премиер.

Фирми на въпросния такъв купиха фирмата, стопанисваща терените върху пистите и няколко години подред не даваха да се добива вода за машините за изкуствен сняг, та се разчиташе само на сняг от небето...

 

Ама поотплеснахме се в политически размисли, не бива.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Веселяче, вземи им кажи на тия тикви в министерството, че България не е само София, да вземат да отпуснат малко примката и да дадат някой залък и на другите.

Сума ти предложения за полети до Пловдив бяха отхвърлени, всичко да е за София. Стоичков беше довел испанци за полет до БарЦелона, цък, полета до Милано го закриха, този до Франкфурт и него май, имаше запитване от Истанбул...нищо, щото от София не дават.

После що висял Фичо на пловдивското летище нощем. Ами взеха ни полетите, Фичо, нЕма леб :)

не ние спираме полетите до други градове, дори напротив! Знам също, че промотирахме миналата година летище Пловдив и Горна Оряховица с 0 летищни такси!

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Малко извън темата, но интересна инициатива на Испания да дотира въздушна линия между Унгария и о-в Фуертевентура на Канарските острови. Превод с Гугъл от един унгарски сайт:

 

 

Будапеща Fuentaventura директно?

Автор: MTI | Дата: Днес, 11:28

Правителството на Канарските острови обяви търг за стартирането на директните полети между Унгария и на остров Фуертевентура от началото на ноември тази година - заяви пред вестник La Vanguardia по новините, според MTI.

Тя е записано, че кандидатите могат да подават офертите си до 15 февруари, което трябва да вземе най-малко седмица, отиване на работа на полета, между другото.

Blas Акоста, съветник по туризма на островите, като един от развиващите се пазари в Източна Европа, Унгария, въздухът се помага да се постигне растеж на Канарските острови на този пазар - пише вестникът.

Фуертевентура в Атлантическия океан архипелаг лежи вторият по големина остров, който принадлежи на приятното време, толкова популярна сред туристите цели за цялата година.

Канарските острови, третата най-популярна мястото на релаксация на Испания, миналата година 11,6 милиона чуждестранни посетители.
Връзка към мнение

Може да се окаже, че г-н Орбан всъщност има по-хитър план за дотираните линии:

 

http://bbj.hu/economy/report-hungary-eyes-new-national-carrier-supported-by-russian-sukhoi_111189

 

Продажбите на този самолет никакви ги няма, особено откакто един падна по време на демонстрационен полет пред потенциални клиенти в Азия. Съответно г-н Орбан ще се опита да прехвърли част от риска върху Сухой, в замяна на това да експлоатира модела в ЕС. Отделна тема е Сухой как се справя финансово и дали му се поема този риск :)
Подозирам, че най-интересното (надлъгване) предстои....

Връзка към мнение

http://bbj.hu/economy/report-hungary-eyes-new-national-carrier-supported-by-russian-sukhoi_111189

 

Продажбите на този самолет никакви ги няма, особено откакто един падна по време на демонстрационен полет пред потенциални клиенти в Азия. 

 

С тоя самолет нещата са много по лоши от демото в Азия, 40% от всички аварии на Аерофлот през последните години са с него, а процентно самолетите от модела са  под 8% от авиопарка на руския превозвач, та хората ги е страх от птицата, аз също внимателно го отбягвам. По света е същото-изобилие от произшествия на фона на нищожна бройка самолети, преди старта на производството им и в Китай (ако не се е разсъхнала сделката)

http://aeropress-bg.com/novini/36-news/1296-40-ot-incidentite-v-aeroflot-se-daljat-na-superjet-100.html

Връзка към мнение

Може да се окаже, че г-н Орбан всъщност има по-хитър план за дотираните линии:

 

http://bbj.hu/economy/report-hungary-eyes-new-national-carrier-supported-by-russian-sukhoi_111189

 

Продажбите на този самолет никакви ги няма, особено откакто един падна по време на демонстрационен полет пред потенциални клиенти в Азия. Съответно г-н Орбан ще се опита да прехвърли част от риска върху Сухой, в замяна на това да експлоатира модела в ЕС. Отделна тема е Сухой как се справя финансово и дали му се поема този риск :)

Подозирам, че най-интересното (надлъгване) предстои....

 

Играта става все по интересна. До сега не ми се връзваше информацията, че ЕС е дал разрешние за държавна помощ на Унгария за откриване на линия между София и Будапеща, българската страна подкрепя инициативата, но в същото време министърът на външните работи на Унгария каза, че чак в началато на 2017 година ще има директна линия. Една обществена поръчка по принцип би могла да мине за няколко месеца и едва ли трябва да се чака цяла година, освен ако нямат и някакви други планове.

 

Ако не е някаква корупционна схема, трудно ми е да си представя защо и е на Унгария малка национална авиокомпания със самолети, с които до сега е имало доста проблеми и няма за тях ремонтна база в Унгария. Много по евтино би било да дадат субсидии на Wizz air, Ryanair и т.н. за да открият важни за Будапеща директни връзки с региона, вместо да поемат риска на създаването на нова авиокомпания.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Скоро унгарското правителство ще обяви търг за дотиране на нови самолетни линии от Будапеща до София, Скопие, Прищина, Тирана и Подгорица. До края на юни ще изберат печелившите авиокомпании с които ще сключат договор за 4 години.

 

Превод с Гугъл от унгарската преса:

 

 

Запълни празнината, оставена от Малев [Националната икономика] 02.12.2016 08:24
 

Скоро, можете да стигнете директно със самолет от Будапеща до балканските градове, правителството има концесионни права ще стартират тези пътища. Операцията на маршрутите ясно липсващи опита на последните години, според пазарните принципи перспектива не е привлекателна за авиокомпаниите.

Скоро, можете да стигнете директно със самолет от Будапеща до балканските градове, правителството има концесионни права ще започнат тези маршрути. Победителят публичен търг монополни авиокомпании обслужват съответните маршрути. Един вид на иск за обезщетение, което, обаче, може да служи само на оперативни загуби за компенсиране на съответните маршрути и да се осигури разумна печалба - е информиран за развитието на министерството на световната икономика. Носителят на превозвачите е планирано да köttethetnek договори за четиригодишния период до края на юни.

Със стартирането на преки въздушни полети да бъдат засилени дипломатически, икономически и туристически връзки с Албания, България, Косово, Македония и Черна гора. Прекратен спорна ситуация в държавите-членки на ЕС и основен икономически партньор на капитала на не-експлоатация на редовни въздушни линии от Будапеща на България.

Запълни празнината, оставена от Малев

След ареста на въздуха пазар Малев в Унгария значително преструктуриране. Повече маршрут ни пое други авиокомпании, много от предишната дестинация не могат да бъдат постигнати без промяна, въпреки факта, че започват в началото на полета, например към столиците от Западните Балкани или София външен икономиката, на външните работи, туризма и културните аспекти възникнат основателни нужди.

Операцията на маршрутите ясно липсват опитът от последните години, според пазарните принципи перспектива не е привлекателна за авиокомпаниите. Единственият начин да се създадат преки връзки да се осигури публично финансиране - подчерта министерството.
Редактирано от Topfly
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Скоро явно ще пия много бира ;) Процесът за пускане на субсидирана линия между Будапеща и София върви с пълна пара ;)

 

 

Hungary to award concessions for air routes in Balkans

Hungary will call tenders in the coming weeks to find air route operators between Budapest and Sofia and a number of destinations in the Western Balkans, the National Development Ministry told Hungarian news agency MTI on Friday, confirming a report by economic daily Világgazdaság.

The government will impose a “public service obligation” on the Budapest-Sofia route, allowed under EU rules to “maintain appropriate scheduled air services on routes which are vital for the economic development of the region they serve” and award concessions for the Western Balkans routes.

The tenders will be published in the Official Journal of the European Union.

The ministry noted that since financially troubled national carrier Malev was grounded in 2012, direct flights are still not operating to a number of destinations on its former timetable.

 

http://e-spaces.eu/?p=18249

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Нискотарифната авиокомпания Wizz Air съобщи, че пуска полети от София до Будапеща. Те започват от 1 ноември, три пъти седмично, а началната цена на еднопосочния билет е 19.99 евро. Билетите вече са в продажба. Полетът до унгарската столица ще даде възможност на пътниците да се възползват от 48 дестинации, които авиокомпанията предлага от Будапеща. Новообявените маршрути там са Рейкявик, Глазгоу, Ливърпул, Баку, Ибиза и др.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Нискотарифната авиокомпания Wizz Air съобщи, че пуска полети от София до Будапеща. Те започват от 1 ноември, три пъти седмично, а началната цена на еднопосочния билет е 19.99 евро. Билетите вече са в продажба. Полетът до унгарската столица ще даде възможност на пътниците да се възползват от 48 дестинации, които авиокомпанията предлага от Будапеща. Новообявените маршрути там са Рейкявик, Глазгоу, Ливърпул, Баку, Ибиза и др.

 

Гледам "скъпата" Рейкявик се връзва 200 лв от София. :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Гледам скъпата Рейкявик се връзва 200 лв от София. :)

Предстои Мегаланска инвазия в Рейкявик :)))))!

Редактирано от veseliache
  • Харесвам 4
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Уиз ер днес обявиха, че ще кандидатсват за 4 годишна субсидия за 5 линии от Будапеща до Тирана, Прищина, Подгорица, Сараево и Скопие. За съжаление София беше извадена от този списък, защото Уиз ер обяви, че ще лети на пазарен принцип! Дано пазарът се окаже достатъчно голям и не спрат отново линията!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Има билети София -Будапеща -София  след Нова година за 3,61 Eвро през Jetcost.com-BravoFly примено за 23.2-25.2.2017 .Плащане с Diners.

Редактирано от dimitrov6
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Днес се разбра, че само Уиз ер е кандидатствал за 4 годишна субсидия за 5 линии от Будапеща до Тирана, Прищина, Подгорица, Сараево и Скопие. До края на юни ще бъде подписан договорът с авиокомпанията за монополно обслужване на линиите.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.