Прескочи до съдържание

Изпускане на прекачване заради стачка


Препоръчани мнения

Имам купени билети на близки с Луфтханза София-Мюнхен на 9 ти. Оттам за Пунта Кана. Какво се прави в случай на анулиране на полет и загуба на връзка?

 

Трябва да те премаршрутират с друга авиокомпания, но бързай, защото вероятно и други имат същия проблем, а местата при конкурентите не са достатъчно да поемат всички пътници на Луфтханза.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Имам купени билети на близки с Луфтханза София-Мюнхен на 9 ти. Оттам за Пунта Кана. Какво се прави в случай на анулиране на полет и загуба на връзка?

 

Луфтханза са с достатъчно голяма компания, с доста партньор и дъщерни компании и обикновено успяват да наместят пътниците по дългите линии евентуално при партньори. 

 

Бъди проактивна и звънни веднага да искаш подробности и евентуално премаршрутиране. Не си само ти с този проблем и често се случва при стачки най-удобните комбинации да се раздават на принципа "най-бързия печели".

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ако са с един билет компанията ще се погрижи, както ако е закъснял полета. Ако са отделни си правите промени за ваша сметка и евентуално си искате парите от застрахователя, ако стачка се покрива.

Трябва да има списък на сайта на компанията кои полети се изпълняват и кои не, така че ако ви засяга действайте бързо, докато не са се запълнили всички места по заместващите полети

Връзка към коментар

На един билет са. Говорих с бг представител. Каза ми да се обадя утре. Засега нямат информация за Мюнхен за понеделника. Лудост...

 

Спокойно, не е лудост, минал съм по този път. Следи този линк:

 

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/de/flight_services/cancelled_flights?nodeid=1410039030&l=en&cid=18002

 

В мига, в който евентуално се появи информация за вашия полет, веднага се свържи с кол-центъра на Луфти на летището в София и поискай моментално премаршрутиране с "България Ер", защото с тях са най-удобните връзки (сутрин) до Мадрид, Амстердам и евентуално Франкфурт (или той беше само следобеден, не помня, но май в различни дни лети сутрин и следобед). Постарай се да бъдеш първа и имай търпение с изчакване на опашка на кол-центъра... ;)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Предполагам стана ясно, че за Мюнхен те превеждам през Мадрид и Амстердам не защото е по-пряко, а защото от тези две летища има доста повече полети до баварската столица? ;)

Връзка към коментар

Луфти, но не вярвам да го допуснат...

Благодаря ти. Връзката за Пунта Кана е в 14 часа и ми казаха, че има вероятност да  е с преспиване.Дано имаме време за реакция. До неделя гарантират, че няма да пипат полетите от и до Мюнхен. За понеделника нищо, засега.

Връзка към коментар

Не искам да те плаша, но от линка, който ти пуснах видях, че утре Луфти стачкуват и по някои от дългите полети. Следете събитията, които се развиват динамично при немците в последно време...

Връзка към коментар

Само да попитам при стачките каква е компенсацията? Ако имам бизнес среща на високо ниво или съм резервирал хотел, който е 1000 долара... какво правим при тея стачки?

Връзка към коментар

Стачките са форсмажорно обстоятелство, при което отговорността на авиокомпанията е ограничена или изцяло отпаднала, поради което в общия случай не се дължат обезщетения. За сметка на това обаче в повечето случаи авиокомпаниите дължат премаршрутиране с последващите го допълнителни разходи, като евентуална нощувка, но за това последното не съм напълно сигурен и следва да се проверят общите условия на конкретния превозвач...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

На един билет са. Говорих с бг представител. Каза ми да се обадя утре. Засега нямат информация за Мюнхен за понеделника. Лудост...

 

 

За съжаление е доста вероятно да те хване стачката :( До неделя Мюнхен няма да е засегнат, защото сега приключва някакъв отпускарски сезон в Бавария, но от понеделник и там ще има стачка, ако не се споразумеят до тогава. Стачката е обявена за едноседмична...

Връзка към коментар

За съжаление е доста вероятно да те хване стачката :( До неделя Мюнхен няма да е засегнат, защото сега приключва някакъв отпускарски сезон в Бавария, но от понеделник и там ще има стачка, ако не се споразумеят до тогава. Стачката е обявена за едноседмична...

Много се надявам да не си прав :-)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз съвсем го загазих с Лухтаханза. Отмениха полета за утре. Кажете ми, моля ви, ако Кондор ми е продал един билет София-Пунта Кана, през Мюнхен /Луфтханза/ кой трябва да се погрижи за нас? Кондор категорично отказа да се занимае с нас.

Телефоните на Луфтханза са недостъпни от сутринта. Нямам и идея какво ще се прави.

Връзка към коментар

Отговорен е този, който ти е продал билета. Единственото, което евентуално могат да направят Луфти е да ти предложат премаршрутиране, но според мен в случай, че билета не е издаден от тях и това не са длъжни да направят. Лоша ситуация. Тези Кондор от типа нискоразходни/чартърни компании ли са?

Връзка към коментар

Отговорен е този, който ти е продал билета. Единственото, което евентуално могат да направят Луфти е да ти предложат премаршрутиране, но според мен в случай, че билета не е издаден от тях и това не са длъжни да направят. Лоша ситуация. Тези Кондор от типа нискоразходни/чартърни компании ли са?

Нормална авиокомпания е, но ми тръшнаха телефона безпардонно. Да се оправям с Луфтханза. Казах им, че не ме интересува Луфтфанза, при условие, че те са ми продали билета. И ми затвориха. Веднга писах и мейл, че да има следа. Но това никак не ми помага, защото не знам какво да правя сега.

Връзка към коментар

Погледни какво пише в общите им условия, но поне според мен, щом билета е издаден от тях и отговорността е тяхна. Ясно, че за компенсации в случай на стачка не може да се претендира, но поне съдействие относно премаршрутиране са длъжни да окажат...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не е вярно. Отговорност носи опериращият превозвач, който прави връзката невъзможна - Луфтханза. Те трябва да премаршрутизират.

 

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/cmn/generalinfo?nodeid=2161511&l=en

 

The airline which carries out the irregular flight is responsible for granting you these rights.

Редактирано от macf1an
Връзка към коментар

Значи се връщаме в изходна ситуация. Непрекъснати опити за свързване с Луфти и настояване за премаршрутиране. Дано вече не е късно. Аз затова казах да се следи сайта с отменените полети периодично, за да се реагира максимално бързо...

 

Не е вярно. Отговорност носи опериращият превозвач, който прави връзката невъзможна. Те трябва да премаршрутизират.

 

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/cmn/generalinfo?nodeid=2161511&l=en

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ива, имаш ли профил в сайта на Луфтханза? Дори и да не си си купил билетите директно от тях, може да си добавиш полет. Тогава ти дава статус на полета.

Най-вероятно ще пише да се свържеш с центъра им за обслужване на клиенти.

Ако не можеш да се свържиш с този в България, пробвай в друга страна,.

Успех!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Така или иначе имаме нова тема и бихме могли да разсъждаваме свободно по различни хипотези. Нямам време сега да се ровя подробно в нормативната база и вътрешните правила на отделните авиокомпании, но очевидно Мак вече го е направил вместо мен. Стана ми интересно, как ще се разреши подобен проблем в следните различни хипотези:

 

Издаден билет от компания "Х" с оператор компания "Y". Очевидно става дума за код-шеър споразумение между компаниите, но хипотезата е реална. Да приемем, че:

 

1. Полетът е анулиран поради стачка:

а) на служители от компанията оператор "Y"

б) наземния персонал на изходящото летище

в) авиодиспечери по трасето на полета

 

2. Полетът е анулиран поради други причини, извън стачка и форсмажор.

 

3. Полетът закъснее поради причини извън вече посочените.

 

4. Пътникът не е допуснат на борда по причини независещи от него.

 

Въпросите са следните:

1. Коя компания носи отговорност по всеки отделен случай посочен по-горе?

2. Коя компания дължи съдействие и премаршрутиране на пътника по всеки отделен случай посочен по-горе?

3. В случай на анулиране на полета, коя компания дължи възстановяване на заплатената сума по всеки отделен случай посочен по-горе?

4. В случай на дължимо обезщетение, коя компания е отговорна по всеки отделен случай посочен по-горе?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.