Прескочи до съдържание

Airbus A350 - първи полет, обратно броене.


Георги

Препоръчани мнения

Този първи полет по какъв маршрут се извършва? Предполагам някакъв кръг, но по-скоро се интересувам дали се използват международните въздушни коридори или пък някакъв специален коридор?

Връзка към коментар

Ами излита си от летището в Тулуза, което си е съвсем нормално гражданско летище, така че поне излитането със сигурност е в нормалните коридори. Предполагам после ще се отклони, докато прави разните маневри на 10 000 фута и после при качването до 43 000 фута. 

 

Знам, че малките самолетчета могат да поискат разрешение да напуснат контролираната зона и си джиткат на тяхна отговорност както намерят за добре, може би нещо такова ще е и за тоя полет. От друга страна полетния план със сигурност е вкаран предварително. Страх ме е да не те излъжа с непрецизна информация...

Връзка към коментар

Всеки момент се очаква да бъде изпълнено прекратеното излитане при висока скорост.

 

На официалните фейсбук и туитър на Airbus цъфна следната снимка:

 

BMfWffyCUAAKH4p.jpg

Връзка към коментар

Ей тук ще предават директно първия полет

http://midi-pyrenees.france3.fr/2013/06/10/suivez-en-direct-le-premier-vol-de-l-airbus-a350-266923.html

 

последно пише, че е предвиден за 14-ти, петък, 10 часа местно време.

Така щели да избегнат стачката на авиодиспечерите във Франция, която щяла да е до четвъртък.

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

А иначе стачката на диспечерите не пречи на самите еърбъс, те си имали екип диспечери или нещо такова...ма нямало как журналистите да дойдат да снимат и за това :))

Връзка към коментар

We confirm A350 XWB 1st flight this Friday 14 June. Take-off from Blagnac, 10:00 am local time, weather permitting #A350FirstFlight #avgeeks

 

Ще има стрийм със сигурност, ще се постарая да пусна :)

Връзка към коментар

Не мога да спра да го гледам, толкова е красив...направо съм влюбен в този самолет.  :blush:
Прилича ми на лястовица.
H.daurica.jpg
large_17FGAIRBUS.jpg
 
За Конкорд вече няма надежда, но за А350 ще направя всичко възможно някой ден да летя с него. Дано да имам късмет! :)

Стискам палци всичко  от техническа страна да е наред!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

А350 и 787 ще са най-масовите широкофюзелажни самолети след десетилетие, няма да е никакъв проблем да летиш на тях някога, току виж и с българска авиокомпания, като ще си мечтаем :)

Връзка към коментар

AF-KLM си имат други любими играчки - 777 и 787

Луфти ще тестват 777 за подмяна на 340, а 330-ките им са доволно млади. Хер Франц обяви, че няма да експандват, а само ще поменят остаряли самолети

BA-IB заложиха вече на 380 и 787

Бъдещето на САС е доста мъгляво - профсъюзи, Norwegian им дишат сериозно във врата

Turkish - мисля, че им предстои да решат в скоро време  ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Интересно обаче, че от Европа големите като AF-KLM, Lufthansa, British airways-Iberia, SAS-group, Turkish още не са поръчали ... :rolleyes:

 

Чакат да видят, може наскоро да са обновили флотата със 330/777 или пък са поръчали 787 преди той да стане реалност. Причини бол :)

Връзка към коментар

Излитането ще бъде предавано най-вероятно в youtube канала им: http://www.youtube.com/airbus

 

Както и в специалния сайт: http://www.a350xwbfirstflight.com/

 

offline_player.jpg

 

Недейте цъкайте на play, само снимка е :))

 

Иначе интересно видео от един от статичните тестове на крилото: http://videos.airbus.com/video/5ad221220dcs.html

 

Към 1:20 е интересно да видите колко може да се огъне крилото, купона ще е пълен, когато тръгнат да го чупят :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.