Прескочи до съдържание

Airbus A350 - първи полет, обратно броене.


Георги

Препоръчани мнения

От една от двете снимки малка загадка, знаете ли каква е целта на оранжевото квадратче под IR от AIrbus? :)

 

2013-06-14_13-49-43.png

 

Иначе колесника е спуснат, скоро се насочваме към кацане. 

Връзка към мнение

Излитането на 787 беше по-готино. Чувахме и и коментарите на пилотите, тук нищо нямаше. Друго си е нещо за първи път в Америката. :) Най -ми хареса когато го паркираха и зад него излетя един Easyjet. :D

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

Ааааааааах, изпуснах кацанетоооооооооо :((((

Дайте клипче на този красавец плийййййййййз

 

Красавица :)

 

Заповядай: 

http://www.youtube.com/watch?v=2YwdlljSdOo

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Много яко чувство ме обзе като излетя, много се изкефих. Красавец! Само успешни полети му пожелавам! 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Прави ми впечатление, че управлението е с джойстик. Имали други такива пътнически самолети? И също доста големи екрани и по малко копчета.  :)

Връзка към мнение

Цялата серия А32S - 318, 319, 320 (с и без шарклети), 321 + 380 - това си е измишльотина на Ербъс за търговските самолети. Иначе доволно много военни самолети се управляват с джойстик, само му е по-дълга ръчката  :D MиГ 29:

2110261.jpg

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Като сравнявам с по-старите самолети, си личи че е нов - няма 1000 превключвателя пред пилота, а има куп екрани, вероятно touch screen. Та не знам как не са махнали и джойстика и вместо него още един touch screen :-)

Връзка към мнение

Цялата серия А32S - 318, 319, 320 (с и без шарклети), 321 + 380 - това си е измишльотина на Ербъс за търговските самолети. Иначе доволно много военни самолети се управляват с джойстик, само му е по-дълга ръчката  :D MиГ 29:

И аз това забелязах и се питам - значи командирите трябва да се левичари, а помощниците - десняци :rolleyes:  ?

 

(всъщност, нали капитанът стои отляво, а помощникът - отдясно, или бъркам? :rolleyes: )

Редактирано от Фичо
Връзка към мнение

Не точно - пилотите на този тип машини се научават да управляват самолетите и с 2-те ръце :D А и доколкото знам всяко действие на пилота не се усеща от него самия веднага, с малки и важни изключения като промяната на режима на работа на двигателите. С други думи, по-различно е от шофирането, където и най-малкото кривване на волана се усеща веднага.

Капитанът е на лявата седалка по посока на движението - това трябва да е относително еднозначно определение. :)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 години по-късно ...

Ето че дойде време да размърдаме темата за този красавец :)

Защо ли - ами защото Finnair е първата европейска компания, която от есента започва полети с А350! :locomotive:
И най-запалените маниаци ще могат съвсем скоро да са от първите, които ще се повозят на най-новия пътнически самолет (боята още не е изсъхнала :P ).

Досега в експлоатация има само 5 такива, съответно от януари и юли тази година при катарците и виетнамците.

 

Октомври месец ще има доста полети из Европа, включително и до места, където могат да се направят връзки с Wizz.

Аз нямах време да се поровя за някакви интересни комбинации, но предполагам форумните факири (те си знаят кои са, да не ги изброявам  :P ) биха могли да измислят някакви по-изгодни схеми на полети, вкл. през познатите ни сайтове.
Мен лично много ме сърбят ръцете (краката, очите) да се кача на този хубавец и бих направил една разходка даже само с тази цел, ако се намери подходящ  вариант :)

Още инфо за птичката, както и график на полетите може да си види тук

Та ще се радвам някой ако открие и сподели някоя добра комбинация с включени един или два полета с новия A350 :)

 

a350-desktop-header.jpg

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Попаднах на малко по-разширено разписание. за полетите на новите 350 / 380 / 747-8 / 787
 

350_380_747_8_787.pdf

Редактирано от bat.galin
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Да, аз го тествах и то два пъти. Доха - Сингапур и Сингапур - Доха.

 

Много е приятно усещането всичко около теб да е новичко и все още чисто. Overhead пространството е много голямо, защото багажните отделения се прибират нагоре. Когато ставаш от седалката няма нужда да си прегънат докато излезеш на пътеката. Самото пространство за краката и широчината на седалките не ми направиха специално впечатление, въпреки, че комбинацията е 3-3-3, нормално като за икономи.

LED осветлението създава приятна атмосфера, но най-готино от всичко е големия дисплей и мултимедията.

Има различни филми и сериали, готини игрички (убих 30-40 минути на Стaни Богат) 

Картата наподобява google maps, като освен стандартната информация за скорост, височина и растояние до крайната дестинация, може да настройш картата да показва това, което виждаш през илюминатора и да ти изписва кои градове са под теб. Може да приближаваш където пожелаеш и да натискаш върху градове, за които ти изкарва информация - изобщо голяма заигравка е.

3-те камери поставени по самолета са с доста по-добра резолюция, от тези които съм виждал на А380 на Air France

Редактирано от П.Кръстев
  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.