Aureliano Публикувано: Събота в 14:25 Публикувано: Събота в 14:25 преди 7 часа, Loverboy каза: Преди около 10 дни закрих една карта Мастъркард към Пощенска (кредитна). Днес ми канселираха един полет и се чудя дали ако пусна да ми рефънднат парите по карта няма да се изгубят по трасето. Картата ми е изтрита от приложението, върнал съм я физическата. Нямаше ли някакъв срок от 60 дни, при които те реално не я закриват, а я държат, за да видят да не дойде някаква транзакция? Някой има ли опит? Лошото е, че имам още 4 полета през декември и ако сменям нещо в последния момент, няма да мога да си върна парите… Не би трябвало да има проблем. На мен дайнърс ми върнаха пари от рифънд по закритата карта 7-8 месеца след като беше закрита. Мисля че само трябваше да се верифицирам по някакъв начин и да дам нов номер на сметка.
Loverboy Публикувано: Неделя в 07:48 Публикувано: Неделя в 07:48 Ами явно при Пощенска има проблем. Цъкнах да ми ги върнат и веднага почнах да получавам известия от Onewallet за “неуспешна входяща транзакция” - поне 5 пъти се опитаха от авиокомпанията да ги върнат, но явно Пощенска ги отхвърля… Писах на банката, да видим какво ще предложат. 1
Катя мравката Публикувано: Неделя в 11:11 Публикувано: Неделя в 11:11 Няма да Ви я закрият без Вие да поискате и то след месец. Ако я забравите, ще си начисляват и удържат таксите.
Loverboy Публикувано: Неделя в 11:13 Публикувано: Неделя в 11:13 преди 2 минути , Катя мравката каза: Няма да Ви я закрият без Вие да поискате и то след месец. Ако я забравите, ще си начисляват и удържат таксите. Аз съм я върнал и съм я “закрил”, просто още не е изтекъл един месец те да си я закрият технически.
neuromancer Публикувано: Неделя в 15:14 Публикувано: Неделя в 15:14 Има разлика дали си сменил пластиката и номера, а сметка си имаш, или си закрил картата и нямаш повече сметка. Щом имаш неуспешна транзакция, най-добре пиши на авиокомпанията да пратят парите на друго място.
Loverboy Публикувано: Неделя в 15:42 Публикувано: Неделя в 15:42 преди 26 минути , neuromancer каза: Има разлика дали си сменил пластиката и номера, а сметка си имаш, или си закрил картата и нямаш повече сметка. Щом имаш неуспешна транзакция, най-добре пиши на авиокомпанията да пратят парите на друго място. Не съм сменял, а директно я закрих, но явно формално още не е. писах им, казаха, че връщат парите само по оригиналния метод и да се разправям с банката.
Дани Магелани Публикувано: Неделя в 18:22 Публикувано: Неделя в 18:22 преди 2 часа, Loverboy каза: Не съм сменял, а директно я закрих, но явно формално още не е. писах им, казаха, че връщат парите само по оригиналния метод и да се разправям с банката. При мен беше подобно в ОББ. Имам разплащателна сметка. Турците върнаха парите към закритата ми карта. В ОББ ги задържаха 3 месеца и ги вкараха в разплащателната ми сметка.
Катя мравката Публикувано: Неделя в 20:36 Публикувано: Неделя в 20:36 преди 9 часа, Loverboy каза: Аз съм я върнал и съм я “закрил”, просто още не е изтекъл един месец те да си я закрият технически. И при мен в друга банка. В банката не са ви обяснили, че сте си закрили картата, но не и сметката съм нея.
stormbringer Публикувано: Понеделник в 07:21 Публикувано: Понеделник в 07:21 Здравейте, не знам дали правилната тема, но в последния месец не съм получил никакъв кешбак от Mastercard Day в последния месец. Току що говорих с картовите плащания на Фибанк и те ми казаха да се обърна към Мастъркард и да видя дали няма промяна в условията. Някой може ли да сподели опит от последния месец?
Captain45 Публикувано: Понеделник в 07:33 Публикувано: Понеделник в 07:33 И при мен липсва кешбека за последният месец. Не съм проверявал дали е активна още промоцията на Мастъркард.
bad kid Публикувано: Понеделник в 07:40 Публикувано: Понеделник в 07:40 До края на 2025 е според сайта им.
Captain45 Публикувано: Понеделник в 07:50 Публикувано: Понеделник в 07:50 До края на 2025, но и до свършване на бюджета за тази кампания. 7. ФИНАНСИРАНЕ НА КАМПАНИЯТА Финансирането на Кешбек е ограничено от бюджета на Кампанията.
bad kid Публикувано: Понеделник в 08:02 Публикувано: Понеделник в 08:02 Сигурно има такъв вариант, но ако е така трябва да го обявят.?!
Duke Публикувано: Понеделник в 08:34 Публикувано: Понеделник в 08:34 Преди малко получих нотификация от ПИБ в приложението със стандартното съобщение за 10% кешбек за всяко плащане в ресторанти, барове или при доставка на храна при плащане с карта MasterCard всеки вторник. Миналата седмица последно съм получавал кешбек за плащане през по-миналата седмица...
marycap Публикувано: Понеделник в 09:00 Публикувано: Понеделник в 09:00 И аз получих днес стандартното съобщение на ПИБ за 10% кешбек всеки вторник, а също миналата седмица ми върнаха 10% от предишно плащане.
Captain45 Публикувано: Понеделник в 09:17 Публикувано: Понеделник в 09:17 То и аз ги получавам тези съобщения всеки понеделник, но кешбека по транзакциите ми от 10.06 не са влезли по сметката. И предположих, че към края на месеца ще ги пуснат всичките. Преди май така се случи предният месец, а не до 10 дни след транзакцията.
Romana Публикувано: Понеделник в 11:07 Публикувано: Понеделник в 11:07 На 9.06 имам постъпил кешбек за 3.6.
ДиянаВ Публикувано: Понеделник в 19:09 Публикувано: Понеделник в 19:09 За плащане от 10.06. нямам кешбек. След това не съм яла 😄 1 1
Zlia Публикувано: преди 13 часа Публикувано: преди 13 часа Пощенска си ги плащат редовно. Аз поне последно на 10.06 съм пазарувал. Имайте предвид, че може някой пос терминал да не е нагласен с правилен код и да не влиза в промоцията.
agenta Публикувано: преди 12 часа Публикувано: преди 12 часа преди 56 минути , Zlia каза: Пощенска си ги плащат редовно. Аз поне последно на 10.06 съм пазарувал. Имайте предвид, че може някой пос терминал да не е нагласен с правилен код и да не влиза в промоцията. Абсолютно. Хубаво е като се говори с Картовия център на всяка банка да се пита за МСС кода за съответната трансация. След като ви го кажат си го проверявате в Гугъл дали е част от участващите в промоцията. Пишете мейл на Мастеркард с цялата информация, отговарят в рамките на 1-2 работни дни. 🙂
Loverboy Публикувано: преди 12 часа Публикувано: преди 12 часа При Пощенска вече в новото приложение като чукнеш на транзакцията си излиза типа - ако пише ресторанти, има кешбек.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега