Aureliano Публикувано: 21 юни Публикувано: 21 юни преди 7 часа, Loverboy каза: Преди около 10 дни закрих една карта Мастъркард към Пощенска (кредитна). Днес ми канселираха един полет и се чудя дали ако пусна да ми рефънднат парите по карта няма да се изгубят по трасето. Картата ми е изтрита от приложението, върнал съм я физическата. Нямаше ли някакъв срок от 60 дни, при които те реално не я закриват, а я държат, за да видят да не дойде някаква транзакция? Някой има ли опит? Лошото е, че имам още 4 полета през декември и ако сменям нещо в последния момент, няма да мога да си върна парите… Не би трябвало да има проблем. На мен дайнърс ми върнаха пари от рифънд по закритата карта 7-8 месеца след като беше закрита. Мисля че само трябваше да се верифицирам по някакъв начин и да дам нов номер на сметка.
Loverboy Публикувано: 22 юни Публикувано: 22 юни Ами явно при Пощенска има проблем. Цъкнах да ми ги върнат и веднага почнах да получавам известия от Onewallet за “неуспешна входяща транзакция” - поне 5 пъти се опитаха от авиокомпанията да ги върнат, но явно Пощенска ги отхвърля… Писах на банката, да видим какво ще предложат. 1
Катя мравката Публикувано: 22 юни Публикувано: 22 юни Няма да Ви я закрият без Вие да поискате и то след месец. Ако я забравите, ще си начисляват и удържат таксите.
Loverboy Публикувано: 22 юни Публикувано: 22 юни преди 2 минути , Катя мравката каза: Няма да Ви я закрият без Вие да поискате и то след месец. Ако я забравите, ще си начисляват и удържат таксите. Аз съм я върнал и съм я “закрил”, просто още не е изтекъл един месец те да си я закрият технически.
neuromancer Публикувано: 22 юни Публикувано: 22 юни Има разлика дали си сменил пластиката и номера, а сметка си имаш, или си закрил картата и нямаш повече сметка. Щом имаш неуспешна транзакция, най-добре пиши на авиокомпанията да пратят парите на друго място.
Loverboy Публикувано: 22 юни Публикувано: 22 юни преди 26 минути , neuromancer каза: Има разлика дали си сменил пластиката и номера, а сметка си имаш, или си закрил картата и нямаш повече сметка. Щом имаш неуспешна транзакция, най-добре пиши на авиокомпанията да пратят парите на друго място. Не съм сменял, а директно я закрих, но явно формално още не е. писах им, казаха, че връщат парите само по оригиналния метод и да се разправям с банката.
Дани Магелани Публикувано: 22 юни Публикувано: 22 юни преди 2 часа, Loverboy каза: Не съм сменял, а директно я закрих, но явно формално още не е. писах им, казаха, че връщат парите само по оригиналния метод и да се разправям с банката. При мен беше подобно в ОББ. Имам разплащателна сметка. Турците върнаха парите към закритата ми карта. В ОББ ги задържаха 3 месеца и ги вкараха в разплащателната ми сметка.
Катя мравката Публикувано: 22 юни Публикувано: 22 юни преди 9 часа, Loverboy каза: Аз съм я върнал и съм я “закрил”, просто още не е изтекъл един месец те да си я закрият технически. И при мен в друга банка. В банката не са ви обяснили, че сте си закрили картата, но не и сметката съм нея.
stormbringer Публикувано: 23 юни Публикувано: 23 юни Здравейте, не знам дали правилната тема, но в последния месец не съм получил никакъв кешбак от Mastercard Day в последния месец. Току що говорих с картовите плащания на Фибанк и те ми казаха да се обърна към Мастъркард и да видя дали няма промяна в условията. Някой може ли да сподели опит от последния месец?
Captain45 Публикувано: 23 юни Публикувано: 23 юни И при мен липсва кешбека за последният месец. Не съм проверявал дали е активна още промоцията на Мастъркард.
Captain45 Публикувано: 23 юни Публикувано: 23 юни До края на 2025, но и до свършване на бюджета за тази кампания. 7. ФИНАНСИРАНЕ НА КАМПАНИЯТА Финансирането на Кешбек е ограничено от бюджета на Кампанията.
bad kid Публикувано: 23 юни Публикувано: 23 юни Сигурно има такъв вариант, но ако е така трябва да го обявят.?!
Duke Публикувано: 23 юни Публикувано: 23 юни Преди малко получих нотификация от ПИБ в приложението със стандартното съобщение за 10% кешбек за всяко плащане в ресторанти, барове или при доставка на храна при плащане с карта MasterCard всеки вторник. Миналата седмица последно съм получавал кешбек за плащане през по-миналата седмица...
marycap Публикувано: 23 юни Публикувано: 23 юни И аз получих днес стандартното съобщение на ПИБ за 10% кешбек всеки вторник, а също миналата седмица ми върнаха 10% от предишно плащане.
Captain45 Публикувано: 23 юни Публикувано: 23 юни То и аз ги получавам тези съобщения всеки понеделник, но кешбека по транзакциите ми от 10.06 не са влезли по сметката. И предположих, че към края на месеца ще ги пуснат всичките. Преди май така се случи предният месец, а не до 10 дни след транзакцията.
ДиянаВ Публикувано: 23 юни Публикувано: 23 юни За плащане от 10.06. нямам кешбек. След това не съм яла 😄 1 1
Zlia Публикувано: 24 юни Публикувано: 24 юни Пощенска си ги плащат редовно. Аз поне последно на 10.06 съм пазарувал. Имайте предвид, че може някой пос терминал да не е нагласен с правилен код и да не влиза в промоцията.
agenta Публикувано: Вторник в 20:32 Публикувано: Вторник в 20:32 преди 56 минути , Zlia каза: Пощенска си ги плащат редовно. Аз поне последно на 10.06 съм пазарувал. Имайте предвид, че може някой пос терминал да не е нагласен с правилен код и да не влиза в промоцията. Абсолютно. Хубаво е като се говори с Картовия център на всяка банка да се пита за МСС кода за съответната трансация. След като ви го кажат си го проверявате в Гугъл дали е част от участващите в промоцията. Пишете мейл на Мастеркард с цялата информация, отговарят в рамките на 1-2 работни дни. 🙂
Loverboy Публикувано: Вторник в 20:38 Публикувано: Вторник в 20:38 При Пощенска вече в новото приложение като чукнеш на транзакцията си излиза типа - ако пише ресторанти, има кешбек.
Mistela Публикувано: Сряда в 12:35 Публикувано: Сряда в 12:35 Временно ограничение на картовите услуги на 29 юни 2025 г. от 00:00 ч. до 08:00 ч. https://dskbank.bg/новини-и-промоции/детайли/2025/06/23/временно-ограничение-на-картовите-услуги-29.06.25?utm_source=message&utm_medium=viber_sms&utm_campaign=system_update 1
yavorfly Публикувано: преди 6 часа Публикувано: преди 6 часа Днес , понеделник 30 юни 2025г , в 9 сутринта тоест 25 астрономически часа след края на обявения период на ограничение , плащането с карта все още не бе възможно. От кол центъра им , ми заявиха че са издали съобщение , това че днес е друг ден нямало значние . 2те карти съм си ги нарязъл с ножица и им заявих да ми издадат нови. Днес следобяд се обади личната банкерка и ми заяви че към 10 часа днес вече работели картовите услуги. Но бе силно изненадата как така едната карта ще е Visa platinum а другата карта Mastercard platinum след като само VISA се издават. Обясних и че това е техен проблем и в дск директа може да го види . Тя отговори че това е много интересно. Аз и заявих че нищо интересно няма просто това е спестовна каса и това е нивото , да изчакаме 3,4 дена да ги издадат и ще видим какво как защо. До тогава ще използваме други бг банки и финтех револют и това е . За пореден път се обеждавам че в тая спестовна каса или само кредити или само пенсия. Просто не става тая банка за ежедневно онлайн банкиране. Също им заявих че съм наясно че мога да добавя картите виртуално в телефона и пак да ги ползвам но няма да го направя . Ще ползвам неон и револют . Преди малко се обадих на кол център да ги питам кой банкомат техен във Варна разполага с безконтактен четец, нямали така информация . Трябвало да търся и да гледам . Луда работа . 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега