Прескочи до съдържание

Български Банки - кратки въпроси и дискусии


Препоръчани мнения

Публикувано:
На 26.06.2024 г. в 21:06, The rider каза:

От 01.07 ДСкаса ограничава кеш бека за една транзакция на 10 лв., така,че ако имате плащане над 1000 лв. опитайте да го разделите на няколко на брой под тази сума. Това е за всички карти на банката, без Уиз картата.

Това, че не важи за Уиз картата от къде е инфото? 

Публикувано:
преди 8 часа, chandni каза:

В чужбина лесно можете да надхвърлите такава сума щом сте четирима. 

Това е повече от ясно. Коментарът ми е за смисъла на промоцията: каква е таргет групата (че я търсят в градския транспорт), каква е дългосрочната полза, и т.н. И от друга страна: как ще мотивират някой да си ползва редовно картата за скъпа прехрана в чужбина срещу еднократно връщане на 10 евро? Пълни глупости!

P.S.: и зад тази гениална идея стои гръмкото и непонятно мото "Плащай като местен, печели като турист!" 

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Ilian359 каза:

Това е повече от ясно. Коментарът ми е за смисъла на промоцията: каква е таргет групата (че я търсят в градския транспорт), каква е дългосрочната полза, и т.н. И от друга страна: как ще мотивират някой да си ползва редовно картата за скъпа прехрана в чужбина срещу еднократно връщане на 10 евро? Пълни глупости!

P.S.: и зад тази гениална идея стои гръмкото и непонятно мото "Плащай като местен, печели като турист!" 

Tова е отговор на кампанията на мастъркард с кешбека на първо число. Явно обаче в средата на годината маркетинговия бюджет вече е разпределен и не са много щедри.

Публикувано:

Намекваш че в градския транспорт пътуват само битници ли ? Опитът ме е научил , че много често изобщо и не подозираш у кого са парите.Едва ли рекламата я има само там , но защо кампанията да не обхване и тази група? Не вярвам рекламата в столичния транспорт да струва някакви баснословни суми.

  • Харесвам 9
Публикувано:
преди 14 часа, Capitan Morgan каза:

Това, че не важи за Уиз картата от къде е инфото? 

 

По нея се трупат точки, а не отстъпка, както го водят те кешбека. За това за нея и още някакви, които не съм ги и чувал, не се начислява "отстъпка".

 

 

 

Програма Кешбек по кредитни карти на Банка ДСК


1. Настоящият документ описва условията на програмата Кешбек за лоялни клиенти с кредитни карти, издавани от Банка ДСК и посочени в т.2.
2. Отстъпката Кешбек е в размер на 1% и се прилага за сумите на транзакциите, извършени на ПОС на търговец в страната и чужбина с всяка от издадените кредитни карти по сметки на клиента, вкл. допълнителните карти, издадени към тях.
2.1. Не се начислява отстъпка за трансакции, извършени с кредитни карти „DSK MaxiCard“, „DSK MaxiGo“, „DSK Wizz Air“, “DSK Shopping”, както и по кредитни карти издадени по сметки на клиенти, мигрирани от Експресбанк.
3. Максималният размер на отстъпката е до 200 лева. Един клиент може да я получи веднъж годишно, независимо от броя на издадените по негови сметки основни и допълнителни карти на негово или чуждо име.
3.1. Банката може да начислява допълнителна отстъпка по други специални програми или промоционални кампании, приложими за картодържатели на карти, издадени от Банката, съгласно обявените от Банката условия на съответната програма/кампания.
4. Максималната отстъпка, която може да бъде получена от единична покупка с кредитна карта, участваща в програмата, е в размер на 10 лв.
 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 часа, stanimir каза:

Намекваш че в градския транспорт пътуват само битници ли ? 

Не. Просто процентът от хората, които могат да се възползват там е нищожно нисък. Което не прави рекламата по-евтина. То е все едно на Т2 Заминаващи да рекламират предишната си промоция за плащане в градския транспорт. Ама може и да са го правили, не знам. Един от абсурдите на тази промоция е, че могат да си позволят разходи за неефективана реклама, но не и за награден фонд 🙂

  • Харесвам 2
Публикувано:

ДСК имат проблем с картовите разплащания и има доста двойно осчетоводени суми, особено такива правени през уикенда. Уж работели по отстраняване на проблема и щели да възстановят сумите.

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 40 минути , Plamsi каза:

ДСК имат проблем с картовите разплащания и има доста двойно осчетоводени суми, особено такива правени през уикенда. Уж работели по отстраняване на проблема и щели да възстановят сумите.

И аз съм от пострадалите. Платих в събота вечерта. Удържа се сумата. Вчера си беше само една транзакция. Днес отварям и гледам втора такава. Парите са взети от сметката, но транзакцията няма номер на устройство и авторизационен код. А имам заложен лимит за плащане с картата и това не е сработило. Кол центъра им изобщо не работи. Чудя се да ходя ли до клон.

От тях до сега бях най доволна, след като съм била клиент на още 3 (ОББ, Райфайзен и Булбанк) банки и избягах с 200 от тях сега се чудя дали и те не се сриват. Вече не знам къде да се местя. Вече 3-ти месец ми мотат едно оспорване по карта.

Публикувано:
преди 39 минути , MayaS каза:

И аз съм от пострадалите. Платих в събота вечерта. Удържа се сумата. Вчера си беше само една транзакция. Днес отварям и гледам втора такава. Парите са взети от сметката, но транзакцията няма номер на устройство и авторизационен код. А имам заложен лимит за плащане с картата и това не е сработило. Кол центъра им изобщо не работи. Чудя се да ходя ли до клон.

От тях до сега бях най доволна, след като съм била клиент на още 3 (ОББ, Райфайзен и Булбанк) банки и избягах с 200 от тях сега се чудя дали и те не се сриват. Вече не знам къде да се местя. Вече 3-ти месец ми мотат едно оспорване по карта.

Аз по някакво чудо успях да се свържа с кол центъра от раз, но беше доста нелюбезна служителка. Но в крайна сметка каза, че парите ще бъдат върнати по сметката в най-кратки срокове. Та да видим.

  • Харесвам 1
Публикувано:

И аз явно съм уцелил златния момент този уикенд. Заредих си Революта през ДСК доста доволно… сега и банката е прибрала доволно 😃 Нямам нерви да се разправям с тях, разчитам, че щом знаят вече ще ги върнат по експедитивно.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 8 минути , EliDion каза:

А работи ли ви тел банкиране. Нито личната нито служебната успявам да отворя с апп-а

На компютър се отваря, на телефона, не. Така като гледам всички операции от уикенда са двойно осчетоводени. А интересното е, че никъде не се споменава за този проблем, нито банката те уведомява.

Публикувано:
4 minutes ago, EliDion said:

А работи ли ви тел банкиране. Нито личната нито служебната успявам да отворя с апп-а

Преди няколко часа едвам успях да го заредя. Сега вече не се отваря въобще. Но след тази изцепка предполагам цяла България се опитва да влиза в банкирането и да звъни на колцентъра. Няма да се учудя ако остане недостъпно и съпорта заглъхне докато не оправят транзакциите.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , Blago каза:

Няма да се учудя ако остане недостъпно и съпорта заглъхне докато не оправят транзакциите.

Точно така ще стане.

  • Харесвам 1
Публикувано:

При мен измаше само една дублирана транзакция от неделя и вече е оправена. ( общо имам 5 транзакции този уикенд)
Писах им преди час и половина в уеб приложението

Публикувано:
Преди 1 час, Plamsi каза:

На компютър се отваря, на телефона, не. Така като гледам всички операции от уикенда са двойно осчетоводени. А интересното е, че никъде не се споменава за този проблем, нито банката те уведомява.

Пуснали са съобщение на сайта - https://dskbank.bg/новини-и-промоции/детайли/2024/07/16/техническа-неточност-след-обработка-на-картови-трансакции

Но може би трябваше директно да пратят по един смс до всички клиенти, за да не се изнервят излишно хората..

  • Харесвам 5
Публикувано:

Аз в последните дни не съм засегнат от дублирани транзакции, но в последните месеци ми се е случвало 2-3 пъти.

Последното дублиране е от 12.06 за едни цветя. На следващия ден в 6 сутринта транзакцията се повтори. (Жена ми още се бъзика с мен "Хем спиш до мен, хем подаряваш същите цветя на някоя. Коя е тази скубла?"

Едната транзакция си отиде в извлечението т.е. осчетоводена е. Другата седи в дскдирект като заявена, но не осчетоводена. Досадното е, че сметката (лимита по кредитната карта) е задължена с тази сума и ако тя е по-голяма, то може да е проблем.

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 13 минути , ven62 каза:

Последното дублиране е от 12.06 за едни цветя. На следващия ден в 6 сутринта транзакцията се повтори. (Жена ми още се бъзика с мен "Хем спиш до мен, хем подаряваш същите цветя на някоя. Коя е тази скубла?"

Ми прояви малко въображение - взимай на любовницата различни цветя! И задължително по-евтини, за да не стават семейни проблеми! :biggrin:

  • Смея се 7
Публикувано:

При мен вече работи DSK Direct, приложението все още не. Даже направих 1-2 плащания на битови сметки. И при мен са дублирали 2 транзакции, направих си скрийншот за доказателство и ще следя до ден-два, ако не са възстановени да имам с какво да претендирам. 😄

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 9.07.2024 г. в 10:30, Ilian359 каза:

Това е една от най-тъпите промоции, които съм виждал. Даже са я разлепили в метрото. Понеже в него пътуват предимно клиенти на ресторанти със звезди Мишлен. Ние сме четиричленно семейство и нямам спомен да сме плащали в заведение сметка над 102 евро, та щедро да ни върнат 10 от тях. Кой маркетингов гений получава заплата за да генерира такива глупости?

Това е някакъв опит да контрират на Мастеркард промоцията за кешбек на 1-во число. Аз до сега от кешбека на Мастеркард съм получил повече от 20 лв. А да имате предвид, че на Виза е еднократно: "Еднократно възстановяване в размер на 20 лв. за целия Период на Промоцията. Възстановяването ще се извършва чрез банков превод по картовата сметка на Участващата карта."

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.