Прескочи до съдържание

Инцидент с Боинг 777 в Сан Франциско


Duke

Препоръчани мнения

Направо е невероятно, че няма жертви! Ясно, пожарът е възникнал след самото приземяване, но все пак си представям за какво завихряне (причинено от откъснатата опашка) и непоносими вибрации става дума. Нито една от седалките да не се откъсне при тези обстоятелства, нито един колан да не подаде, нито един пътник да не си удари главата въпреки командата да я постави между коленете си в ембрионална поза, просто невероятно...

Връзка към мнение

Точната бройка се знае, 290 пътници, 1 бебе и 13 екипаж. Отклонение може да има от това, че бебето не знам дали го броят с другите.

 

avherald докладва 292 пътника и 16 екипаж. Полета е Сеул - Сан Франциско. 

 

 

Направо е невероятно, че няма жертви! Ясно, пожарът е възникнал след самото приземяване, но все пак си представям за какво завихряне (причинено от откъснатата опашка) и непоносими вибрации става дума. Нито една от седалките да не се откъсне при тези обстоятелства, нито един колан да не подаде, нито един пътник да не си удари главата въпреки командата да я постави между коленете си в ембрионална поза, просто невероятно...

 

Всъщност, не са имали време да постявят главата между колената, информацията е, че самолета не е обявил тревога, т.е. каквото се е случило може да е дошло изненадващо. За съжаление заради тъпия си нет не мога да пусна записите от РВД-то, а и вече ги загубих като линк...

Връзка към мнение

От живото предаване, току-що видях, че дирята на отломките започва още от дигата, но по-важно е това, че отломките се падат малко встрани от централната линия на полосата, което ме навежда на мисълта, че още във въздуха е имало някакъв проблем и самото кацане буквално е било на косъм - части от опашката също са разхвърляни в началото на полосата...

Връзка към мнение

От живото предаване, току-що видях, че дирята на отломките започва още от дигата, но по-важно е това, че отломките се падат малко встрани от централната линия на полосата, което ме навежда на мисълта, че още във въздуха е имало някакъв проблем и самото кацане буквално е било на косъм - части от опашката също са разхвърляни в началото на полосата...

 

Ами зависи от какво са дирите...ако са от десния двигател е нормално да са малко встрани...

 

 

Най-малко двама души са загинали и 12 са ранени при инцидента на международното летище в Сан Франциско

http://www.focus-news.net/?id=n1802950

 

не е потвърдено официално, тръгна тоя слух по медиите, официално отречен на първо време от властите

Връзка към мнение

В този случай каква е процедурата? Колко време  ще бъде затворено летището?

 

07/045 (A1324/13) - AD AIRPORT CLSD. 06 JUL 20:10 2013 UNTIL UFN. CREATED: 06 JUL 20:10 2013

 

няма час на пускане. Предполагам, докато са на линия отново пожарни и линейки, дори да има незасегнати писти няма как да работи без отрядите за спешно реагиране. 

Връзка към мнение

Дано да имат старомодни автобуси на това летище, защото на захода стои самолет, който очевидно е изчаквал кацането на катастрофиралия, за да излети от същата писта. Представям си какво им е на хората в този самолет, но пилотите определено са имали чудесна видимост към инцидента...

Връзка към мнение

Ха, все едно ме чуха. Боинг 747 е, в момента обръща и явно ще се върне към стоянката...

 

Да, буквално пред очите им се е случило и си е доста страшно, защото като нищо е могло самолета да поеме към тях...

Връзка към мнение

Може да се появят паралели с тая катастрофа от преди години: http://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_Flight_38

 

Пак 777, пак кацнал малко преди пистата. Но приликите свършват до тук, тогава причината е замръзналото гориво в следствие на полярния маршрут на самолета, сега полета си е в нормални условия и е кацал при хубаво, топло време. Тогава двигателите са Rolls Royce, сега са Pratt & Whitney.

Връзка към мнение

Георги е дал по-нагоре линк за директно предаване в тубата...

 

То мисля, че свърши директното, но може да се гледа на запис. Интересни кадри. 

Връзка към мнение

Не съм сигурен доколко данните от flightaware са рентабилни, за да не се затормозява сайта скенерите докладват информация веднъж на няколко секунди, т.е. това не е продължителна линия, а свързани отсечки. А дори и да са рентабилни, ясно е че самолета се е приземил по-рано, въпроса е защо...

 

Официална пресконференция: 2 жертви до сега. 

 

The city of San Francisco and emergency services in a joint press conference reported that emergency services responded post landing, 48 people were transported to hospitals, 190 passengers were collected and taken to the terminal, 82 of which are probably going to be tranferred to hospitals, there are some people unaccounted for. The aircraft carried 291 passengers and 16 crew, total 307 people on board. There were two fatalities.

Връзка към мнение

avherald докладва 292 пътника и 16 екипаж. Полета е Сеул - Сан Франциско. 

 

 

 

Всъщност, не са имали време да постявят главата между колената, информацията е, че самолета не е обявил тревога, т.е. каквото се е случило може да е дошло изненадващо. За съжаление заради тъпия си нет не мога да пусна записите от РВД-то, а и вече ги загубих като линк...

 

Няма как да  си сложат главите м/у колената, ако са в икономичната класа. Трябва да имаш разстояние по-малко от една ръка до предната седналка. Пробвай в Уиз да си сложиш главата м/у краката или краката м/у главата, освен ако не си акробат или си поне малко котка. :biggrin:

 

Иначе ССN до 00:30 часа не знаеше колко холко хора  има на борда. Не съм англо говорящ, но на баровете се въртеше " NO INFORMATION HOW MANY PASSENGERS WERE ON BOARD"  Сигурно детето/бебето е половин човек или 1/4, направи ALIEN.

 

Има ли видео на разбиването?

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

avherald докладва 292 пътника и 16 екипаж. Полета е Сеул - Сан Франциско. 

 

 

 

Всъщност, не са имали време да постявят главата между колената, информацията е, че самолета не е обявил тревога, т.е. каквото се е случило може да е дошло изненадващо. За съжаление заради тъпия си нет не мога да пусна записите от РВД-то, а и вече ги загубих като линк...

 

http://wandr.me/Audio/AAR214-KSFO-Crash.mp3

Връзка към мнение

Последният ъпдейт на CNN е, че само 1 човек е в неизвестност - всички останали са преброени и са живи. Но и това не е на 100% сигурно.

 

ЗА brace позицията си мисля, че зависи от разстоянието до предната седалка и физиката на пасажера :)

Връзка към мнение

Двама загинали, 10-ина човека в критично състояние, всички останали са или изписани или в болницата с по-леки контузии. 

 

Първоначалните слухове се въртят около пилотска грешка, както винаги. Автоматичното кацане не е работило заради ремонт на уредите на пистата, кацането е било изцяло ръчно. Което не би трябвало да е проблем, времето е било идеално. Изглежда, че първоначално снишаването им е било по-бавно от нужното, след което са компенсирали повече от необходимото и накрая не им е стигнала височина. При кацане двигателите са с почти изключена тяга и хич не са пъргави - необходимо е време да се завъртят на пълни обороти, ако усилиш тягата наприемр. Общо взето необходимо е да мислиш няколко секунди в перспектива. Пак казвам - само слухове. 

 

Още малко информация от flightaware с кацането на същия полет, последните няколко дни, личи си че не е най-рентабилният източник на земята. 

 

AG4UFzQ.jpg

Връзка към мнение

Добри снимки в avherald:

 

http://avherald.com/h?article=464ef64f&opt=0

 

 

Бялото петно между двете писти най-вероятно е липсващият двигател

Връзка към мнение

Сега като се замисля има логика да е именно пилотска грешка. Ако имаше някаква повреда на борда и ставаше дума за аварийно кацане, онзи 747 нямаше да бъде допуснат да рулира в готовност за излитане моментално след кацането на 777...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.