Прескочи до съдържание

Извънредни събития по света - земетресения, атентати, климатични проблеми


Препоръчани мнения

преди 3 часа, Фил каза:

После да не ме питате защо обикновено, когато мога, си разпечатвам бордните карти на хартия, като кроманьонец. :biggrin:
Не че е гаранция някаква, ама поне имаш нещо черно на бяло, че притежаваш билет за определен полет. :grin:

Винаги правя скриин шот на мобилната бордна карта и всеки път минавам със снимката 🙂 Имам си доказателство и не принтирам нищо. Нета не ме бърка 🍺

  • Харесвам 12
Връзка към коментар

В Будапеща тълпата на летището става все по голяма и от летището молят придружителите да не влизат в сградата на летището. За сега повечето полети макар и със значително закъснение се изпълняват, а пътниците се чекират ръчно. Аз имам полет утре и за сега не мога да се чекирам онлайн...

 

budapest.jpg.c44ae752a1967fffdc51cc9f5ac3c5af.jpg

 

 

  • Харесвам 4
  • Шок 13
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
преди 8 минути , Sju каза:

каква е ситуацията на летище Бургас в момента? 

Би трябвало там да е голям хаус по това време, но не поради IT проблеми. Коментирахме го в профилната темата за летище Бургас преди време.

Връзка към коментар
преди 15 минути , saved_ каза:

В тази ситуация май нямаме право на компенсация, ако закъснее или се отмени полета, нали?

Не. Това са извънредни събития, които са изцяло извън контрола на която и да е авиокомпания. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, chandni каза:

Не. Това са извънредни събития, които са изцяло извън контрола на която и да е авиокомпания. 

Не съм убеден, че е извънредно събитие. 

Реално погледнато, ако авиокомпанията не може да си изпъни полета, а други го изпълняват от същото летище, това е като технически проблем в самолета. Ако обаче летището има проблем, тогава авиокомпанията не е виновна.

Май ще е сложн ситуация с обезщетенията, но препоръчвам на всички които имат такава, да правят снимки и да взимат всякакви документи от авиокомпаниите, за да могат на по-късен етап да се борят за нещо.

преди 3 часа, vivo каза:

Ще падат глави и ще има съдене, не ми се мисли какво става в офисите на Майкрософт в момента. 

То аз го писах, че е Microsoft, ама се оказа комбинация от тях и Crowdstrike....та....:)

  • Браво 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

При положение, че е глобален срив в IT система, не виждам как да е по вина на авиокомпанията. Без значение, че някои летят, други не, то зависи кой какво ползва.

Но това не пречи да се пробвате де.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ние минахме на летище Тенерифе юг с мобилни бордни карти. Няма хаос тук, идващият ни полет кацна преди малко. Засега към 2 часа е закъснението. До утре съвсем ще се нормализира положението. Сривът и проблемите са били по-сериозни сутринта. 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар
преди 2 часа, ДиянаВ каза:

Ние минахме на летище Тенерифе юг с мобилни бордни карти. Няма хаос тук, идващият ни полет кацна преди малко. Засега към 2 часа е закъснението. До утре съвсем ще се нормализира положението. Сривът и проблемите са били по-сериозни сутринта. 

Ще ни свалят от самолета. Свършило им полетното време, а в Милано, където уж щяхме да кацаме междинно, нямало екипаж, който да ги смени. Капитанът хубаво ни казва къде да питаме за хотел, но затова как ще стане връщането мълчи. Какво става в такава ситуация? Как си прибират самолета?

  • Шок 2
Връзка към коментар
преди 8 часа, vivo каза:

Ще падат глави и ще има съдене, не ми се мисли какво става в офисите на Майкрософт в момента. 

Драма ти е любимият жанр , нали ?

 

Чисто технически , днешният проблем е свързан с ъпдейта на Crowdstrike , докато вчера блокира Microsoft Azure . 
 

Домино ефекта е особено неприятен за а/к ( и пътниците ) , дано  екипите на  Crowdstrike не допуснат подобни гафове в бъдеще …

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 часа, saved_ каза:

И аз утре имам полет от летище София към Лисабон. В тази ситуация май нямаме право на компенсация, ако закъснее или се отмени полета, нали?

Ох, имам deja vu :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В самолета сме вече почти 1 час. Чакаме да излетим за Рига. Явно пак нещо става.

 

Сега се размърдахме. Може би ще излетим с 1 час и 25 минути закъснение.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Само да вметна, че явно има недостиг на авиодиспечери:

https://m.dnevnik.bg/sviat/2024/07/21/4652481_tochnostta_na_poletite_v_evropa_strada_i_ot_nedostig/

и много от закъсненията ще се дължат на това. А пък това не е по вина авиокомпанията и не разчитайте на компенсации винаги.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В събота излетяхме за Анталия в 15 вместо 12.30. Закъснението беше заради предишен полет Бремен- Анталия. Интересно, че Анталия-София полета беше 90 минути, а ние летяхме София-Анталия почти 2 часа. Около Испарта направихме няколко кръгчета, загубихме 30 минути. На летището минахме за 10 минути, не мериха ръчния багаж на Пегасус.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.