akair Публикувано: 20 ноември, 2016 Публикувано: 20 ноември, 2016 Не видях такава тема за Емирейтс, което е повод да я стартирам. Emirates рботят по въвеждането на евтини билети за long haul полети, в опит да останат конкурентноспособни при натиска от все повече LCC. Повече информация тук: http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-11-18/emirates-mulls-cheaper-long-haul-flights-as-discount-rivals-grow?cmpid=socialflow-twitter-business&utm_content=business&utm_campaign=socialflow-organic&utm_source=twitter&utm_medium=social 2
akair Публикувано: 16 януари, 2017 Автор Публикувано: 16 януари, 2017 Нов лаундж на летището в Дубай и опции за пътуващите с Емирейтс в Иконъми да си купят достъп до Бизнес лаунджа за 100 долара и до лаунджа за първата класа - за 200 долара: http://gulfnews.com/business/aviation/emirates-opens-special-lounges-to-economy-flyers-1.1962461
randi Публикувано: 16 януари, 2017 Публикувано: 16 януари, 2017 М/у другото обявиха полети до Загреб от 1 - ви юни, ще ги изпълняват с 777 - 300. То не че имат кой знае какъв избор от машини. 1
neuromancer Публикувано: 17 януари, 2017 Публикувано: 17 януари, 2017 Нов лаундж на летището в Дубай и опции за пътуващите с Емирейтс в Иконъми да си купят достъп до Бизнес лаунджа за 100 долара и до лаунджа за първата класа - за 200 долара: http://gulfnews.com/business/aviation/emirates-opens-special-lounges-to-economy-flyers-1.1962461 Много зверски тия цени, за по-малко се взима годишен Priority Pass
Topfly Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Emirates обявиха втори ежедневен полет от ЕС до САЩ. До сега летяха Дубай-Милано-Ню-Йорк, а сега ще почнат полет Дубай-Атина-Ню-Йорк. Има разговори и за стартиране на полет Дубай-Будапеща-Ню-Йорк. Полетите се извършват по “fifth freedom rights“, което не знам какво означава, но ако някой знае нека да сподели. 2
cck Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Emirates обявиха втори ежедневен полет от ЕС до САЩ. До сега летяха Дубай-Милано-Ню-Йорк, а сега ще почнат полет Дубай-Атина-Ню-Йорк. Има разговори и за стартиране на полет Дубай-Будапеща-Ню-Йорк. Полетите се извършват по “fifth freedom rights“, което не знам какво означава, но ако някой знае нека да сподели. Ами ето ги "правата" в wiki с примери. Петото е "The right to fly between two foreign countries on a flight originating or ending in one's own country" Ето и интересна статия по въпроса с Емирейтс и желанието на Будапеща да бъде трансатлантически хъб, което би било добре. 1
Topfly Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Ами ето ги "правата" в wiki с примери. Петото е "The right to fly between two foreign countries on a flight originating or ending in one's own country" Ето и интересна статия по въпроса с Емирейтс и желанието на Будапеща да бъде трансатлантически хъб, което би било добре. Това по принцип е старо правило, но до сега нямаше подобни полети. Какво се е променило? Либерализацията на полетите между ЕС и САЩ? Юридически същото ли е като полета на Катар Доха-Букурещ-София или е малко по различен казус? По тази схема по принцип всички столици в Източна Европа биха могли да получат връзка със САЩ.
cck Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Това по принцип е старо правило, но до сега нямаше подобни полети. Какво се е променило? Либерализацията на полетите между ЕС и САЩ? Юридически същото ли е като полета на Катар Доха-Букурещ-София или е малко по различен казус? По тази схема по принцип всички столици в Източна Европа биха могли да получат връзка със САЩ. Не се е променило нещо според мен. Авиокомпаниите от Залива просто продължават експанзията. Те имат директни полети до САЩ, хубаво би било за тях да возят и директно от Европа. Етихад ще измислят нещата с Италия и Сърбия. Случая с Катар Доха-Букурещ-София не се различава по моему от Доха-Баку-Тбилиси, който си функционира.
Topfly Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Не се е променило нещо според мен. Авиокомпаниите от Залива просто продължават експанзията. Те имат директни полети до САЩ, хубаво би било за тях да возят и директно от Европа. Етихад ще измислят нещата с Италия и Сърбия. Случая с Катар Доха-Букурещ-София не се различава по моему от Доха-Баку-Тбилиси, който си функционира. До преди няколко години със сигурност имаше рестрикция по която между държавите в ЕС и САЩ да могат да пътуват само авиокомпаниите обявени за национални превозвачи. Norwegian почнаха полетите си от различни градове на ЕС чак след като се либерализира пазара.
cck Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 До преди няколко години със сигурност имаше рестрикция по която между държавите в ЕС и САЩ да могат да пътуват само авиокомпаниите обявени за национални превозвачи. Norwegian почнаха полетите си от различни градове на ЕС чак след като се либерализира пазара. Може. Предполагам обаче, че за компаниите от Залива това е въпрос единствено на бизнес интерес. Те са национални превозвачи и имат полет от собствените си летища до съответната европейска точка. Емирейтс летят от Милано до Ню Йорк от няколко години.
randi Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Компаниите от Залива от няколко години се опитват да стъпят на европейския пазар, но нещата не им се получават. Свикнали са да оперират при други условия. Освен това схемата с Атина се върти мисля от доста време, нещо не разбирам защо сега се лансира и уж ще стартира края на март. Дори в момента машина лети от Дубай за Атина и ще продължи за Ню Йорк. Грешка,обявени са от 12 - ти март. Явно се е говорило за това от доста врвме, защото не ми е нова информация.
Topfly Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Компаниите от Залива от няколко години се опитват да стъпят на европейския пазар, но нещата не им се получават. Свикнали са да оперират при други условия. Освен това схемата с Атина се върти мисля от доста време, нещо не разбирам защо сега се лансира и уж ще стартира края на март. Дори в момента машина лети от Дубай за Атина и ще продължи за Ню Йорк. Грешка,обявени са от 12 - ти март. Явно се е говорило за това от доста врвме, защото не ми е нова информация. До сега беше само Милано. Атина е нова врътка. Стига някой да не им сложи прът в колелото доста е логично да започнат да разработват подобни линии, защото европейците едва ли биха летяли за САЩ с прекачване в Дубай.
randi Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Честно казано не знам кой, би се качил от Дубай за Ню Йорк през Атина при наличието на директни полети. Emirates не са цъфнали последно време. Имат си проблеми. С този парк само от големи машини имат драми. Ниско затоварване и чудене къде да пращат А380 да лети. Чак обмислят малки самолети да взимат.
neuromancer Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Ами идеята им не е някой да лети от Дубай до Ню Йорк с прекачване, а да лети от Атина до Ню Йорк с тях, което е по-вероятно, ако имат директен полет, отколкото ако трябва да обикаляш през Дубай 3
Topfly Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 (редактирано) Честно казано не знам кой, би се качил от Дубай за Ню Йорк през Атина при наличието на директни полети. Emirates не са цъфнали последно време. Имат си проблеми. С този парк само от големи машини имат драми. Ниско затоварване и чудене къде да пращат А380 да лети. Чак обмислят малки самолети да взимат. Логиката е европейците и американците да летят между Европа и САЩ с компаниите от Залива, без да са принудени да летят до Залива и да се връщат. Що се отнася до летенето със стоп в Европа, аз лично бих предпочел да летя 15-16 часа от Дубай до Ню-Йорк с една спирка за около 1 час, когато мога да се разходя, вместо с директния полет за 14 часа. Полетите над 10 часа са голяма мъка за мен. Редактирано 14 март, 2017 от Topfly 1
akair Публикувано: 14 март, 2017 Автор Публикувано: 14 март, 2017 А може би историята е доста по-тривиална - компаниите от Залива вече взеха голяма част от пазара за трансфери от САЩ и (най-вече) Европа към Азия и Австралия. Опциите за растеж вече не включват домашните им летища. Атина - Ню Йорк е low hanging fruit - има (сезонен) полет на Юнайтед (UA124) - няма да е голям проблем за Емирейтс да измести Юнайтед от този пазар. Гърците нямат собствен оператор по линията и по тази причина на създават излишни главоболия на Емирейтс 1
randi Публикувано: 14 март, 2017 Публикувано: 14 март, 2017 Лятото има две американски компании, които въртят Ню Йорк. Единственото, с което евентуално ще задържат линията е целогодишния полет. Иначе има достатъчно евро компании, които предлагат добри връзки от Атина. Бяхме свидетели и на пробата на гърците с помощ на BH да започнат полети до Америка, но нищо не стана. Времето ще покаже. Лошото е, че Emirates могат да си позволят да задържат губеща линия и няма как да разберем каква е ситуацията в действителност.
ivabeleva Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 (редактирано) Купих билети с Emirates за Танзания и съм в процес на филмиране....Пишеше, че името на паспорта трябва да съвпада с името на бордовата карта... естествено В паспорта първото име и бащиното са написани като given names... написах ги в първата кутийка за първо има. Фамилията си я написах както трябва в кутийката за фамилно име Това, че си написах така трите имена е правилно нали? Други кутийки за допълнителни имена нямаше. Редактирано 15 март, 2017 от ivabeleva
neuromancer Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 Да, така е. И да ги разместиш няма да те бият Може после като си гледаш билета да ти излизат слети двете имена, които си сложила в една кутийка, и да е отрязано, ако става много дълго, и това е нормално. Абе защо не слагате по две имена само? 2
ivabeleva Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 Да излизат слети. Винаги съм писала само по две имена, но сега реших, че може да ми направят проблем, защото си пише, че трябва да са точно като в паспорта. Въпреки, че при последното пътуване извън ЕС бях написала само две имена и нямаше проблем. С други думи - създавам си сама проблеми... 1
epetkov Публикувано: 3 април, 2017 Публикувано: 3 април, 2017 От 1ви юли Emirates започват полети до Камбоджа! https://www.emirates.com/media-centre/emirates-to-offer-services-to-phnom-penh-in-cambodia?intc_type=carousel&intc_name=Fly_Emirates_to_Phnom_Penh_Cambodia_starting_1_July&intc_creative=Home_Panel_0232_v2_510x190_tcm233-4026939.jpg&intc_location=home 3
Topfly Публикувано: 6 юни, 2017 Публикувано: 6 юни, 2017 Първият полет до Загреб! Скоро да очакваме и в София 13
Фил Публикувано: 6 юни, 2017 Публикувано: 6 юни, 2017 Еми сега им е моментът да нахлуят, докато катарците са на зор. 5
Георги Матеев Публикувано: 6 юни, 2017 Публикувано: 6 юни, 2017 преди 39 минути , Фичо каза: Еми сега им е моментът да нахлуят, докато катарците са на зор. Ако Emirates стъпят в София ще има много приятно раздвижване в доста отношения. Стискам палци да се случи 8
Георги Публикувано: 6 юни, 2017 Публикувано: 6 юни, 2017 Emirates летят само с широкофюзелажни самолети, така че не го виждам да стане, но не пречи да се надяваме 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега