Прескочи до съдържание

Emirates - кратки новини и въпроси


Препоръчани мнения

Не видях такава тема за Емирейтс, което е повод да я стартирам.

 

Emirates рботят по въвеждането на евтини билети за long haul полети, в опит да останат конкурентноспособни при натиска от все повече LCC. Повече информация тук: http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-11-18/emirates-mulls-cheaper-long-haul-flights-as-discount-rivals-grow?cmpid=socialflow-twitter-business&utm_content=business&utm_campaign=socialflow-organic&utm_source=twitter&utm_medium=social

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Нов лаундж на летището в Дубай и опции за пътуващите с Емирейтс в Иконъми да си купят достъп до Бизнес лаунджа за 100 долара и до лаунджа за първата класа - за 200 долара:

http://gulfnews.com/business/aviation/emirates-opens-special-lounges-to-economy-flyers-1.1962461

Връзка към коментар

Нов лаундж на летището в Дубай и опции за пътуващите с Емирейтс в Иконъми да си купят достъп до Бизнес лаунджа за 100 долара и до лаунджа за първата класа - за 200 долара:

http://gulfnews.com/business/aviation/emirates-opens-special-lounges-to-economy-flyers-1.1962461

Много зверски тия цени, за по-малко се взима годишен Priority Pass

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Emirates обявиха втори ежедневен полет от ЕС до САЩ. До сега летяха Дубай-Милано-Ню-Йорк, а сега ще почнат полет Дубай-Атина-Ню-Йорк. Има разговори и за стартиране на полет Дубай-Будапеща-Ню-Йорк. Полетите се извършват по “fifth freedom rights“, което не знам какво означава, но ако някой знае нека да сподели.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Emirates обявиха втори ежедневен полет от ЕС до САЩ. До сега летяха Дубай-Милано-Ню-Йорк, а сега ще почнат полет Дубай-Атина-Ню-Йорк. Има разговори и за стартиране на полет Дубай-Будапеща-Ню-Йорк. Полетите се извършват по “fifth freedom rights“, което не знам какво означава, но ако някой знае нека да сподели.

 

Ами ето ги "правата" в wiki с примери.

Петото е "The right to fly between two foreign countries on a flight originating or ending in one's own country"

Ето и интересна статия по въпроса с Емирейтс и желанието на Будапеща да бъде трансатлантически хъб, което би било добре.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ами ето ги "правата" в wiki с примери.

Петото е "The right to fly between two foreign countries on a flight originating or ending in one's own country"

Ето и интересна статия по въпроса с Емирейтс и желанието на Будапеща да бъде трансатлантически хъб, което би било добре.

 

Това по принцип е старо правило, но до сега нямаше подобни полети. Какво се е променило? Либерализацията на полетите между ЕС и САЩ? Юридически същото ли е като полета на Катар Доха-Букурещ-София или е малко по различен казус?

По тази схема по принцип всички столици в Източна Европа биха могли да получат връзка със САЩ.

Връзка към коментар

Това по принцип е старо правило, но до сега нямаше подобни полети. Какво се е променило? Либерализацията на полетите между ЕС и САЩ? Юридически същото ли е като полета на Катар Доха-Букурещ-София или е малко по различен казус?

По тази схема по принцип всички столици в Източна Европа биха могли да получат връзка със САЩ.

 

Не се е променило нещо според мен. Авиокомпаниите от Залива просто продължават експанзията. Те имат директни полети до САЩ, хубаво би било за тях да возят и директно от Европа. Етихад ще измислят нещата с Италия и Сърбия.

Случая с Катар Доха-Букурещ-София не се различава по моему от Доха-Баку-Тбилиси, който си функционира.

Връзка към коментар

Не се е променило нещо според мен. Авиокомпаниите от Залива просто продължават експанзията. Те имат директни полети до САЩ, хубаво би било за тях да возят и директно от Европа. Етихад ще измислят нещата с Италия и Сърбия.

Случая с Катар Доха-Букурещ-София не се различава по моему от Доха-Баку-Тбилиси, който си функционира.

 

До преди няколко години със сигурност имаше рестрикция по която между държавите в ЕС и САЩ да могат да пътуват само авиокомпаниите обявени за национални превозвачи. Norwegian почнаха полетите си от различни градове на ЕС чак след като се либерализира пазара.

Връзка към коментар

До преди няколко години със сигурност имаше рестрикция по която между държавите в ЕС и САЩ да могат да пътуват само авиокомпаниите обявени за национални превозвачи. Norwegian почнаха полетите си от различни градове на ЕС чак след като се либерализира пазара.

 

Може. Предполагам обаче, че за компаниите от Залива това е въпрос единствено на бизнес интерес. Те са национални превозвачи и имат полет от собствените си летища до съответната европейска точка. Емирейтс летят от Милано до Ню Йорк от няколко години.

Връзка към коментар

Компаниите от Залива от няколко години се опитват да стъпят на европейския пазар, но нещата не им се получават. Свикнали са да оперират при други условия. Освен това схемата с Атина се върти мисля от доста време, нещо не разбирам защо сега се лансира и уж ще стартира края на март. Дори в момента машина лети от Дубай за Атина и ще продължи за Ню Йорк.

Грешка,обявени са от 12 - ти март. Явно се е говорило за това от доста врвме, защото не ми е нова информация.

Връзка към коментар

Компаниите от Залива от няколко години се опитват да стъпят на европейския пазар, но нещата не им се получават. Свикнали са да оперират при други условия. Освен това схемата с Атина се върти мисля от доста време, нещо не разбирам защо сега се лансира и уж ще стартира края на март. Дори в момента машина лети от Дубай за Атина и ще продължи за Ню Йорк.

Грешка,обявени са от 12 - ти март. Явно се е говорило за това от доста врвме, защото не ми е нова информация.

 

До сега беше само Милано. Атина е нова врътка. Стига някой да не им сложи прът в колелото доста е логично да започнат да разработват подобни линии, защото европейците едва ли биха летяли за САЩ с прекачване в Дубай.

Връзка към коментар

Честно казано не знам кой, би се качил от Дубай за Ню Йорк през Атина при наличието на директни полети. Emirates не са цъфнали последно време. Имат си проблеми. С този парк само от големи машини имат драми. Ниско затоварване и чудене къде да пращат А380 да лети. Чак обмислят малки самолети да взимат.

Връзка към коментар

Ами идеята им не е някой да лети от Дубай до Ню Йорк с прекачване, а да лети от Атина до Ню Йорк с тях, което е по-вероятно, ако имат директен полет, отколкото ако трябва да обикаляш през Дубай

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Честно казано не знам кой, би се качил от Дубай за Ню Йорк през Атина при наличието на директни полети. Emirates не са цъфнали последно време. Имат си проблеми. С този парк само от големи машини имат драми. Ниско затоварване и чудене къде да пращат А380 да лети. Чак обмислят малки самолети да взимат.

 

Логиката е европейците и американците да летят между Европа и САЩ с компаниите от Залива, без да са принудени да летят до Залива и да се връщат. Що се отнася до летенето със стоп в Европа, аз лично бих предпочел да летя 15-16 часа от Дубай до Ню-Йорк с една спирка за около 1 час, когато мога да се разходя, вместо с директния полет за 14 часа. Полетите над 10 часа са голяма мъка за мен.

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А може би историята е доста по-тривиална - компаниите от Залива вече взеха голяма част от пазара за трансфери от САЩ и (най-вече) Европа към Азия и Австралия. Опциите за растеж вече не включват домашните им летища. Атина - Ню Йорк е low hanging fruit - има (сезонен) полет на Юнайтед (UA124) - няма да е голям проблем за Емирейтс да измести Юнайтед от този пазар. Гърците нямат собствен оператор по линията и по тази причина на създават излишни главоболия на Емирейтс :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Лятото има две американски компании, които въртят Ню Йорк. Единственото, с което евентуално ще задържат линията е целогодишния полет. Иначе има достатъчно евро компании, които предлагат добри връзки от Атина. Бяхме свидетели и на пробата на гърците с помощ на BH да започнат полети до Америка, но нищо не стана. Времето ще покаже. Лошото е, че Emirates могат да си позволят да задържат губеща линия и няма как да разберем каква е ситуацията в действителност.

Връзка към коментар

Купих билети с Emirates за Танзания и съм в процес на филмиране....
Пишеше, че името на паспорта трябва да съвпада с името на бордовата карта... естествено

В паспорта първото име и бащиното са написани като given names... написах ги в първата кутийка за първо има.

Фамилията си я написах както трябва в кутийката за фамилно име

 

Това, че си написах така трите имена е правилно нали? Други кутийки за допълнителни имена нямаше.

Редактирано от ivabeleva
Връзка към коментар

Да, така е. И да ги разместиш няма да те бият  :)

Може после като си гледаш билета да ти излизат слети двете имена, които си сложила в една кутийка, и да е отрязано, ако става много дълго, и това е нормално. Абе защо не слагате по две имена само?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да излизат слети. Винаги съм писала само по две имена, но сега реших, че може да ми направят проблем, защото си пише, че трябва да са точно като в паспорта. Въпреки, че при последното пътуване извън ЕС бях написала само две имена и нямаше проблем. С други думи - създавам си сама проблеми... :blink:
 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
  • 2 месеца по-късно ...
Георги Матеев
преди 39 минути , Фичо каза:

Еми сега им е моментът да нахлуят, докато катарците са на зор.

Ако Emirates стъпят в София ще има много приятно раздвижване в доста отношения. Стискам палци да се случи :)

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.