Прескочи до съдържание

Emirates - кратки новини и въпроси


Препоръчани мнения

Георги Матеев
преди 6 минути , Георги каза:

Emirates летят само с широкофюзелажни самолети, така че не го виждам да стане, но не пречи да се надяваме :)

Е че как, ще им построят специална пистичка :lol: В краен случай и на Etihad съм навит :)

Връзка към коментар
В момента, Георги Матеев каза:

Е че как, ще им построят специална пистичка :lol: В краен случай и на Etihad съм навит :)

Пистата не е проблем :) Всъщност не съм сигурен и Загреб как го пълнят големия самолет, не мисля че имат по-голям потенциал от София по принцип, така че всичко е възможно. 

Връзка към коментар
преди 10 минути , Георги каза:

Emirates летят само с широкофюзелажни самолети, така че не го виждам да стане, но не пречи да се надяваме :)

Загреб със 790 000 население и 2,8 пътници защо имат потециал, а София няма?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 22 минути , Георги каза:

Пистата не е проблем :) Всъщност не съм сигурен и Загреб как го пълнят големия самолет, не мисля че имат по-голям потенциал от София по принцип, така че всичко е възможно. 

А, ти от капацитетна гледна точка имаш предвид. Ако сравним сухите цифри - за 2016 г. летището в Загреб е обслужило едва 2,8 милиона пътника спрямо близо двойните 5 милиона пътника на летище София. В тоя ред на мисли не виждам защо да нямаме шанс. То преди няколко години и катарците като стартираха в София никой не вярваше, че ще оцелеят дълго по тази линия, ама ей на - продължават да си оперират.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Не вярвах, че ще можем да се откачим от споделеният полет с румънците, но ето че останах приятно изненадана. Имам надежда, че ще кацне някой ден и самолет на Emirates на Летище София. Защо не да ни прикачат за Загреб временно в началото по стара традиция :)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Не се навивайте много за Emirates @ София, защото обозримата перспектива е да ги виждаме тук само при извънредни кацания заради препили англичани :blackeye:

Има няколко причини за скептицизма ми, въпреки ОГРОМНОТО ми желание да виждам и да ползвам тази авиокомпания в София.

За нашия пазар отговаря истанбулският офис на Emirates. От там многократно е заявявано, че НЕ предвиждат полети до нашето летище.

София и в момента се обслужва с доста слаба честота на полетите от нискотарифния клон на Emirates. Щом тези полети кретат на по 2-3 седмично (този месец дори са спрени), значи нямаме търсене, оправдаващо влизането на компанията-майка.

Emirates летят с големи машини и с голяма честота на полетите... пазарът ни е доста немощен за такива изхвърляния. 5-6 милиона пътници в София са обещаваща цифра, но се загледайте в каква посока и за какви пари летят тези хора...

Emirates много рядко обслужват линии с по няколко дестинации, особено в Европа.

В полетите до Загреб е намесена прилична доза политика. Освен това трябва да се отчете напълно реалния и сравнително постоянен поток от корейци, японци, араби и пр. към Дубровник, Сплит, Задар, Пула... особено в съпоставка в мащаба, качеството и таргет-групите на нашето туристическо предлагане.

  • Харесвам 9
Връзка към коментар
преди 2 часа, cck каза:

А, че закриха ли представителството си на Витоша и Парчевич?

На Витоша/Парчевич офисът е GSA-general sales agent т.е. агенция, която не е собственост на Emirates, но оторизирана да движи продажбите за съответния пазар и обслужването на пътници с билети на ЕК.

Софийският офис се отчита към Истанбул и провежда политики, които им се свеждат от централата през истанбулския офис.

 

Редактирано от mitkobiker
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

http://loyaltylobby.com/2017/07/17/emirates-flydubai-codeshare-partnership/?omhide=true

 

Много интересна новина, която скоро всички ще усетим... един океан от нови дестинации за връзка в Дубай и силна конкуренция с Катарците... съвсем скоро може да се очаква голяма промоция от тях като за обявяване на новите възможности, които предлагат на своите клиенти :)

Явно Emirates са осъзнали най-после, че само с широкофюзелажни самолети не могат да растат в бъдеще и много бързо Qatar и Etihad си отхапаха голям залък от малките пазари като България. Сега всички искаме ожесточена конкуренция... :)

Редактирано от lyubo21
  • Харесвам 9
Връзка към коментар
преди 15 минути , lyubo21 каза:

http://loyaltylobby.com/2017/07/17/emirates-flydubai-codeshare-partnership/?omhide=true

 

Много интересна новина, която скоро всички ще усетим... един океан от нови дестинации за връзка в Дубай и силна конкуренция с Катарците... съвсем скоро може да се очаква голяма промоция от тях като за обявяване на новите възможности, които предлагат на своите клиенти :)

Явно Emirates са осъзнали най-после, че само с широкофюзелажни самолети не могат да растат в бъдеще и много бързо Qatar и Etihad си отхапаха голям залък от малките пазари като България. Сега всички искаме ожесточена конкуренция... :)

Kрайно време беше!

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 34 минути , lyubo21 каза:

http://loyaltylobby.com/2017/07/17/emirates-flydubai-codeshare-partnership/?omhide=true

 

Много интересна новина, която скоро всички ще усетим... един океан от нови дестинации за връзка в Дубай и силна конкуренция с Катарците... съвсем скоро може да се очаква голяма промоция от тях като за обявяване на новите възможности, които предлагат на своите клиенти :)

Явно Emirates са осъзнали най-после, че само с широкофюзелажни самолети не могат да растат в бъдеще и много бързо Qatar и Etihad си отхапаха голям залък от малките пазари като България. Сега всички искаме ожесточена конкуренция... :)

Не е баш като Emirates да почнат да летят до София, но на този етап и това напълно ме устройва.

 

В скоро време очаквам сериозни промоции + много нови възможности за връзки към интересни места.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Самолетите от и до Дубай с Wizzair i Fly Dubai са почти винаги пълни - лятото от Дубай към София - и то забележете - с доста арабски и азиатски туристи и големи семейства, а есен-пролет-зима - и от София към Дубай. Тогава стават и по 3 на седмица, а не по 2 както сега. 

Вече не може да се лети през Катар, тъй че ако ни комбинират с друга съседна държава - гаранция ще са пълни полетите. Както преди беше Белград-София-Доха, а вече летят всеки ден само от София.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

От днес кодшер споразумението е в сила и може да се купуват билети на Емирейтс (изпълнявани до Дубай от Флайдубай) от София.

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Emirates работят по нов дизайн на първата класа. В новия вариант разположението в 777 ще е 1-1-1 в първа класа, вместо 1-2-1, както е в момента. Пуснали са и малко снимки (тийзъри):

iY8bLNw.jpg

 

ds3gq60.jpg

 

WX4mYrD.jpg

 

02ClV8X.jpg

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 4 минути , Двуцветко каза:

"Емирейтс" ще закупи 40 боинга на стойност 15 млрд. долара

http://m.dnevnik.bg/sviat/2017/11/12/3076512_emireits_shte_zakupi_40_boinga_na_stoinost_15_mlrd/

 

Цитат

Новината дойде след неколкочасово отлагане от "Емирейтс" на фона на слухове за възможна продажба от "Еърбъс" (Airbus), включваща модела А380. Журналистите попитаха директора Ал Мактум за европейския конкурент на "Боинг".

"Сравняваме две ябълки", но установихме, че Боинг 787 е "най-добрият вариант" за "Емирейтс", отговори той, цитиран от АП.

Да разбирам ли това, че е подписана смъртната присъда на А380? :(

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Новата първа класа ( в 777) е направила своята премиера на шоуто в Дубай. Новост е, че "средният" "апартамент" в първа класа също ще има "прозорци", но те ще са виртуални - екрани ще показват картината от камера, монтирана отвън на самолета. Ето и малко пълни снимки:

image.png.91d65f12ff46c3ff6625d969c0eb24ce.png

 

image.png.fa5f2db8741a8b9ee91e612844fdbf78.png

 

image.png.f0ab0b425fb70373ee2ffbe120cb0b6a.png

 

image.png.2d25c01971f03f15723eb035c608a6d1.png

 

image.png.49ba8ce9dbba1a4a30c7ce6445dac8b7.png

 

Бизнес:

image.png.c6192de76992bb32b854b90664f69eef.png

 

image.png.94f32b749bf1142336b17dd0ba5972dc.png

 

Economy:

image.png.74f7c244b2fd6af2e2db017bffb6e92e.png

 

image.png.7aa8dc14bdeda995ea75583c7f97880b.png

 

Източник: https://www.emirates.com/media-centre/emirates-unveils-brand-new-cabins-for-its-boeing-777-fleet-template-2#

  • Харесвам 14
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
  • 3 седмици по-късно ...
преди 4 минути , tch каза:

Попаднах на това:

Летим до Ню Йорк през Атина на цени от 617 евро

http://www.economy.bg/world/view/30317/-Letim-do-Nju-Jork-prez-Atina-na-ceni-ot-617-evro

Да им имам чувството за хумор с тая цена.

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар

Да летим, докато една администрация не е подхванала полетите с "петата свобода", че 3-те големи американски авиокомпании хич не са щастливи от тези полети и май това ще са първите полети, които ще подлежат на нови правила.

617 евро не е лоша цена, защото се намираше и лятото, когато цените са поне 2 пъти по-високи. Лятото летят с А380, а зимата - с 777. Линията не е нова - от средата на годината някъде я пуснаха.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 11/17/2017 в 2:07, akair каза:

Новата първа класа ( в 777) е направила своята премиера на шоуто в Дубай. Новост е, че "средният" "апартамент" в първа класа също ще има "прозорци", но те ще са виртуални - екрани ще показват картината от камера, монтирана отвън на самолета. Ето и малко пълни снимки:

image.png.91d65f12ff46c3ff6625d969c0eb24ce.png

image.png.fa5f2db8741a8b9ee91e612844fdbf78.png

 

image.png.2d25c01971f03f15723eb035c608a6d1.pngБизнес:

image.png.c6192de76992bb32b854b90664f69eef.png

image.png.94f32b749bf1142336b17dd0ba5972dc.png

Economy:

image.png.74f7c244b2fd6af2e2db017bffb6e92e.pngimage.png.7aa8dc14bdeda995ea75583c7f97880b.png

Източник:

 

Една от новите дестинации, който Емирейтс днес обевяват с новите Boeing 777-300ERs е Станстед (STN) - Дубай (DXB).  В рубриката Делукс.

 

И да си дойдем нa думата.. Какви са очакваните цени? 

 

В момента подобен полет 1ва класа струва около 10хил. лева (1 билет:blink:)!  


bwy1513891897k.png

 

Моята преценка е за цени от минимум 14-15 хил лева... Доста доста по-високи сме виждали за личните кабини в А380..

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.