Георги Матеев Публикувано: 6 юни, 2017 Сподели Публикувано: 6 юни, 2017 преди 6 минути , Георги каза: Emirates летят само с широкофюзелажни самолети, така че не го виждам да стане, но не пречи да се надяваме Е че как, ще им построят специална пистичка В краен случай и на Etihad съм навит Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 юни, 2017 Сподели Публикувано: 6 юни, 2017 В момента, Георги Матеев каза: Е че как, ще им построят специална пистичка В краен случай и на Etihad съм навит Пистата не е проблем Всъщност не съм сигурен и Загреб как го пълнят големия самолет, не мисля че имат по-голям потенциал от София по принцип, така че всичко е възможно. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 6 юни, 2017 Сподели Публикувано: 6 юни, 2017 преди 10 минути , Георги каза: Emirates летят само с широкофюзелажни самолети, така че не го виждам да стане, но не пречи да се надяваме Загреб със 790 000 население и 2,8 пътници защо имат потециал, а София няма? 3 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 6 юни, 2017 Сподели Публикувано: 6 юни, 2017 (редактирано) преди 22 минути , Георги каза: Пистата не е проблем Всъщност не съм сигурен и Загреб как го пълнят големия самолет, не мисля че имат по-голям потенциал от София по принцип, така че всичко е възможно. А, ти от капацитетна гледна точка имаш предвид. Ако сравним сухите цифри - за 2016 г. летището в Загреб е обслужило едва 2,8 милиона пътника спрямо близо двойните 5 милиона пътника на летище София. В тоя ред на мисли не виждам защо да нямаме шанс. То преди няколко години и катарците като стартираха в София никой не вярваше, че ще оцелеят дълго по тази линия, ама ей на - продължават да си оперират. Редактирано 6 юни, 2017 от Георги Матеев 7 Връзка към коментар
iliana_t Публикувано: 6 юни, 2017 Сподели Публикувано: 6 юни, 2017 Не вярвах, че ще можем да се откачим от споделеният полет с румънците, но ето че останах приятно изненадана. Имам надежда, че ще кацне някой ден и самолет на Emirates на Летище София. Защо не да ни прикачат за Загреб временно в началото по стара традиция 4 Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 6 юни, 2017 Сподели Публикувано: 6 юни, 2017 Не се навивайте много за Emirates @ София, защото обозримата перспектива е да ги виждаме тук само при извънредни кацания заради препили англичани Има няколко причини за скептицизма ми, въпреки ОГРОМНОТО ми желание да виждам и да ползвам тази авиокомпания в София. За нашия пазар отговаря истанбулският офис на Emirates. От там многократно е заявявано, че НЕ предвиждат полети до нашето летище. София и в момента се обслужва с доста слаба честота на полетите от нискотарифния клон на Emirates. Щом тези полети кретат на по 2-3 седмично (този месец дори са спрени), значи нямаме търсене, оправдаващо влизането на компанията-майка. Emirates летят с големи машини и с голяма честота на полетите... пазарът ни е доста немощен за такива изхвърляния. 5-6 милиона пътници в София са обещаваща цифра, но се загледайте в каква посока и за какви пари летят тези хора... Emirates много рядко обслужват линии с по няколко дестинации, особено в Европа. В полетите до Загреб е намесена прилична доза политика. Освен това трябва да се отчете напълно реалния и сравнително постоянен поток от корейци, японци, араби и пр. към Дубровник, Сплит, Задар, Пула... особено в съпоставка в мащаба, качеството и таргет-групите на нашето туристическо предлагане. 9 Връзка към коментар
cck Публикувано: 7 юни, 2017 Сподели Публикувано: 7 юни, 2017 На 6/6/2017 в 12:46, mitkobiker каза: нашия пазар отговаря истанбулският офис на Emirates. А, че закриха ли представителството си на Витоша и Парчевич? Връзка към коментар
mitkobiker Публикувано: 7 юни, 2017 Сподели Публикувано: 7 юни, 2017 (редактирано) преди 2 часа, cck каза: А, че закриха ли представителството си на Витоша и Парчевич? На Витоша/Парчевич офисът е GSA-general sales agent т.е. агенция, която не е собственост на Emirates, но оторизирана да движи продажбите за съответния пазар и обслужването на пътници с билети на ЕК. Софийският офис се отчита към Истанбул и провежда политики, които им се свеждат от централата през истанбулския офис. Редактирано 7 юни, 2017 от mitkobiker 2 Връзка към коментар
lyubo21 Публикувано: 17 юли, 2017 Сподели Публикувано: 17 юли, 2017 (редактирано) http://loyaltylobby.com/2017/07/17/emirates-flydubai-codeshare-partnership/?omhide=true Много интересна новина, която скоро всички ще усетим... един океан от нови дестинации за връзка в Дубай и силна конкуренция с Катарците... съвсем скоро може да се очаква голяма промоция от тях като за обявяване на новите възможности, които предлагат на своите клиенти Явно Emirates са осъзнали най-после, че само с широкофюзелажни самолети не могат да растат в бъдеще и много бързо Qatar и Etihad си отхапаха голям залък от малките пазари като България. Сега всички искаме ожесточена конкуренция... Редактирано 17 юли, 2017 от lyubo21 9 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 17 юли, 2017 Сподели Публикувано: 17 юли, 2017 преди 15 минути , lyubo21 каза: http://loyaltylobby.com/2017/07/17/emirates-flydubai-codeshare-partnership/?omhide=true Много интересна новина, която скоро всички ще усетим... един океан от нови дестинации за връзка в Дубай и силна конкуренция с Катарците... съвсем скоро може да се очаква голяма промоция от тях като за обявяване на новите възможности, които предлагат на своите клиенти Явно Emirates са осъзнали най-после, че само с широкофюзелажни самолети не могат да растат в бъдеще и много бързо Qatar и Etihad си отхапаха голям залък от малките пазари като България. Сега всички искаме ожесточена конкуренция... Kрайно време беше! Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 17 юли, 2017 Сподели Публикувано: 17 юли, 2017 преди 34 минути , lyubo21 каза: http://loyaltylobby.com/2017/07/17/emirates-flydubai-codeshare-partnership/?omhide=true Много интересна новина, която скоро всички ще усетим... един океан от нови дестинации за връзка в Дубай и силна конкуренция с Катарците... съвсем скоро може да се очаква голяма промоция от тях като за обявяване на новите възможности, които предлагат на своите клиенти Явно Emirates са осъзнали най-после, че само с широкофюзелажни самолети не могат да растат в бъдеще и много бързо Qatar и Etihad си отхапаха голям залък от малките пазари като България. Сега всички искаме ожесточена конкуренция... Не е баш като Emirates да почнат да летят до София, но на този етап и това напълно ме устройва. В скоро време очаквам сериозни промоции + много нови възможности за връзки към интересни места. 5 Връзка към коментар
Happy_Traveler Публикувано: 18 юли, 2017 Сподели Публикувано: 18 юли, 2017 Самолетите от и до Дубай с Wizzair i Fly Dubai са почти винаги пълни - лятото от Дубай към София - и то забележете - с доста арабски и азиатски туристи и големи семейства, а есен-пролет-зима - и от София към Дубай. Тогава стават и по 3 на седмица, а не по 2 както сега. Вече не може да се лети през Катар, тъй че ако ни комбинират с друга съседна държава - гаранция ще са пълни полетите. Както преди беше Белград-София-Доха, а вече летят всеки ден само от София. 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 3 октомври, 2017 Сподели Публикувано: 3 октомври, 2017 От днес кодшер споразумението е в сила и може да се купуват билети на Емирейтс (изпълнявани до Дубай от Флайдубай) от София. 8 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 10 ноември, 2017 Автор Сподели Публикувано: 10 ноември, 2017 Emirates работят по нов дизайн на първата класа. В новия вариант разположението в 777 ще е 1-1-1 в първа класа, вместо 1-2-1, както е в момента. Пуснали са и малко снимки (тийзъри): 4 Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 12 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2017 "Емирейтс" ще закупи 40 боинга на стойност 15 млрд. долара http://m.dnevnik.bg/sviat/2017/11/12/3076512_emireits_shte_zakupi_40_boinga_na_stoinost_15_mlrd/ 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 12 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 12 ноември, 2017 преди 4 минути , Двуцветко каза: "Емирейтс" ще закупи 40 боинга на стойност 15 млрд. долара http://m.dnevnik.bg/sviat/2017/11/12/3076512_emireits_shte_zakupi_40_boinga_na_stoinost_15_mlrd/ Цитат Новината дойде след неколкочасово отлагане от "Емирейтс" на фона на слухове за възможна продажба от "Еърбъс" (Airbus), включваща модела А380. Журналистите попитаха директора Ал Мактум за европейския конкурент на "Боинг". "Сравняваме две ябълки", но установихме, че Боинг 787 е "най-добрият вариант" за "Емирейтс", отговори той, цитиран от АП. Да разбирам ли това, че е подписана смъртната присъда на А380? 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 17 ноември, 2017 Автор Сподели Публикувано: 17 ноември, 2017 Новата първа класа ( в 777) е направила своята премиера на шоуто в Дубай. Новост е, че "средният" "апартамент" в първа класа също ще има "прозорци", но те ще са виртуални - екрани ще показват картината от камера, монтирана отвън на самолета. Ето и малко пълни снимки: Бизнес: Economy: Източник: https://www.emirates.com/media-centre/emirates-unveils-brand-new-cabins-for-its-boeing-777-fleet-template-2# 14 Връзка към коментар
akair Публикувано: 29 ноември, 2017 Автор Сподели Публикувано: 29 ноември, 2017 Вече има реклама на новата първа класа. Рекламно лице е Jeremy Clarkson: 4 Връзка към коментар
tch Публикувано: 18 декември, 2017 Сподели Публикувано: 18 декември, 2017 Попаднах на това: Летим до Ню Йорк през Атина на цени от 617 евро http://www.economy.bg/world/view/30317/-Letim-do-Nju-Jork-prez-Atina-na-ceni-ot-617-evro 2 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 18 декември, 2017 Сподели Публикувано: 18 декември, 2017 преди 4 минути , tch каза: Попаднах на това: Летим до Ню Йорк през Атина на цени от 617 евро http://www.economy.bg/world/view/30317/-Letim-do-Nju-Jork-prez-Atina-na-ceni-ot-617-evro Да им имам чувството за хумор с тая цена. 1 3 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 18 декември, 2017 Сподели Публикувано: 18 декември, 2017 Да не е цена за двама това? 2 1 Връзка към коментар
antony2001 Публикувано: 18 декември, 2017 Сподели Публикувано: 18 декември, 2017 преди 2 часа, Фичо каза: Да не е цена за двама това? Ц! Уви за един е-: ))))))) Връзка към коментар
tch Публикувано: 18 декември, 2017 Сподели Публикувано: 18 декември, 2017 преди 2 часа, Фичо каза: Да не е цена за двама това? Не, емирът лично ще върти "геврекът" на самолета Връзка към коментар
akair Публикувано: 19 декември, 2017 Автор Сподели Публикувано: 19 декември, 2017 Да летим, докато една администрация не е подхванала полетите с "петата свобода", че 3-те големи американски авиокомпании хич не са щастливи от тези полети и май това ще са първите полети, които ще подлежат на нови правила. 617 евро не е лоша цена, защото се намираше и лятото, когато цените са поне 2 пъти по-високи. Лятото летят с А380, а зимата - с 777. Линията не е нова - от средата на годината някъде я пуснаха. 1 Връзка към коментар
vladon Публикувано: 21 декември, 2017 Сподели Публикувано: 21 декември, 2017 На 11/17/2017 в 2:07, akair каза: Новата първа класа ( в 777) е направила своята премиера на шоуто в Дубай. Новост е, че "средният" "апартамент" в първа класа също ще има "прозорци", но те ще са виртуални - екрани ще показват картината от камера, монтирана отвън на самолета. Ето и малко пълни снимки: Бизнес: Economy: Източник: Една от новите дестинации, който Емирейтс днес обевяват с новите Boeing 777-300ERs е Станстед (STN) - Дубай (DXB). В рубриката Делукс. И да си дойдем нa думата.. Какви са очакваните цени? В момента подобен полет 1ва класа струва около 10хил. лева (1 билет)! Моята преценка е за цени от минимум 14-15 хил лева... Доста доста по-високи сме виждали за личните кабини в А380.. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега