Прескочи до съдържание

Какви са правата ни на пътници съгласно Регламент 261/2004?


Препоръчани мнения

На 23.10.2024 г. в 18:55, Stryper каза:

Супер. Много благодаря!

Досега и грам нищо не съм декларирал, като си купих кола обаче сами ме попитаха. Така, че само когато изпъкваш тогава.

Връзка към коментар
На 6.08.2024 г. в 16:22, Topfly каза:

Това е добра новина, защото закъснение по технически причини означава, че авиокомпанията е виновна. Не предложиха ли веднага обезщетение?

Не предложиха, след което се опитах да се преборя със сайта на италианското ГВА но имаше проблем с регистрацията, та ги пуснах на Аероиск. След известно време и на Аероиск им отказаха от Уиз и следващата стъпка, Аероиск подаде съдебен иск. Та ще видим след колко време ще има резултат. Но след 3 месеца още чакам.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Е, хубаво е да приемаме, че не винаги компенсацията по Регламента ще ни се усмихне. Аз даже още не съм се задействала пред държавния регулаторен орган. Нещо нямам хъс. Но съм доволна, че отлепих още един ден ваканция и се прибрах благополучно. Началото на седмицата от Уиз ми върнаха парите за храна и хотел след неколкократни имейли от тяхна страна, че са стартирали трансфера. Не съм ги тормозила по този въпрос, защото и това е натоварващо🙂.  Ощетена съм с 55€, защото оставих нещо да свърши и силния пол - да букне хотел, а той “под напрежение” 😉недогледал, че детето ни вече не е на 2 години /по подразбиране на платформата/. Та на място доплащахме директно на хотела. При 2 документа за плащане на настаняване, Уиз използваха да се измъкнат с тъпотия за косвени щети, но като че ли един път да се разправям в тази част на обезщетението ми стига🙂

… просто явно съм на етап други битки и цели.

Редактирано от ДиянаВ
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Нашата сага с Азал продължава /случаят е описан на предходната страница/.

Писахме на гва и те казаха, че имаме право на обезщетение. ГВА от своя страна поставят срок на Азал да платят, но азал не платиха, не писаха. Срокът изтече, писахме отново на гва, но десет дни- мълчание. Междувременно  Mytrip също ни съобщиха без да ги питаме, че имаме право на компенсация и ни пратиха линк за попълване на заявка.

И сега не знам как да процедираме. Да чакаме ли още гва или да действаме чрез Mytrip?

Някой да е имал подобен казус?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.