Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Публикувано:

@chandni Да , с  дебитна BofA . Днес заредих нови 1000$ , засега няма такса , ще видя окончателно като се осчетоводят. 
Казваш , че на зет ти самият Револют го таксува , а самият апп още по време на зареждането преди последната стъпка показва дали има fees и колко , на мен ми показа no fee.

07A210DB-56E1-4191-AB2D-FEBC58926567.jpeg

  • Замислям се 1
Публикувано:

Странно. Вероятно е заради това, че акаунтът му беше създаден още докато бяха в България, с българския адрес...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 17 минути , stanislavpp каза:

@chandni Пуснах скрийншот за да е по-ясно 👍

Явно причината е,че акаунтът е български/европейски, а картата е американска...

viber_image_2019-12-26_21-33-10.jpg

 

viber_image_2019-12-26_21-40-35.jpg

  • Харесвам 4
Публикувано:

Докато сме в темата да попитам @chandni и @stanislavpp - имам кредитна на Chase и пробвах да заредя с нея Револют-а. Отказа ми, а не разбрах каква е причината. С US регистрация е картата. Понеже е кредитна ли или е нещо друго?

Публикувано:

Не, това, че е кредитна не е проблем. Преди, когато издаваха Revolut само в Европа, приложението не позволяваше да се зарежда Revolut с карта от Щатите. Сега позволява, но има такса. След чат със съпорта на Revolut, казаха да се смени адреса в Revolut с американския, за да се разпознава top-up картата като domestic, а не чуждестранна и да не начислява такса.

 

@Sun4o, ще трябва да снимаш съобщението за грешка (ако има такова) или да говориш със съпорта на Chase и Revolut, за да кажат къде е проблемът.

  • Браво 1
Публикувано:

Предполагам , че е fraud защита на Чейс ( особено , ако се намираш в Бг).  Топ-ъп от КК може обаче да е класифициран като cash advance , а не покупка, и тогава ще е доста неизгодно. На мен при зареждане от дебитна към Револют, почти винаги първият опит не минава, освен ако не е малка сума. Иска ми потвърждение със СМС, и след това пробвам втори път.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Профил направен покрай промотата за безплатна карта +20лв кредит. Картата така и не дойде. Сега пробвахме да поискаме да изпратят друга, но приложението иска да таксува 12лв.

 

Така ли е с безплатните карти - ако не ги получиш, сори, ако искаш друга - плащаш? 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 39 минути , Георги каза:

Профил направен покрай промотата за безплатна карта +20лв кредит. Картата така и не дойде. Сега пробвахме да поискаме да изпратят друга, но приложението иска да таксува 12лв.

 

Така ли е с безплатните карти - ако не ги получиш, сори, ако искаш друга - плащаш? 

В началото при промоция изпращаха втора карта безплатно, ако първата не дойде. Даже някои закъснели първи карти след изпращане на втора безплатна бяха добавени безплатно в профила и има споделяния тук, за две физически карти и една виртуална безплатни в профил.

 

При последна регистрация на близки картата не дойде. Поискаха плащане. След комуникация приеха, че ще изпратяj безплатна карта ако първата не дойде до срок, който те определиха - може би 2 седмици след комуникацията.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Моята първа не дойде. Не дадоха безплатна. Пробвах от време на време след 10тина месеца успях да си поръчам безплатна. На щерката също не дойде, тя обаче си закри акаунта като замина и си направи нов с нов адрес я чужбина. На приятеля ми му изпратиха безплатна, но смени адреса. Така чееее нищо не е ясно. Пробвай по различни начини.

Публикувано:

Трябва да се комуникира със съпорта. Възможно е да попаднеш на разбран служител и да ти възстановят сумата.

 

На мен декември ми изтече картата. На 4-ти декември поръчах нова (без такса за доставка), която трябваше да пристигне до 14-ти, но не дойде. На 18-ти я обявих за непристигнала и поръчах нова - отново не ми поиска такса за доставка. На 27-ми пристигна втората и я активирах в приложението. На 31-ви пристигна и първата, писах на съпорта и ми активираха и нея, въпреки, че при поръчването на втората, ми излезе съобщение, че ако бъде блокирана и после пристигне, няма да мога да я активирам и ползвам.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Нов клиент съм на Revolut, на 15 януари поръчах първата си физическа карта, очакваше се на 27 януари да дойде, но още на 24 пристигна и то с адрес, въведен на кирилица. Доставката беше безплатна.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 7 часа, chandni каза:

Не, това, че е кредитна не е проблем. Преди, когато издаваха Revolut само в Европа, приложението не позволяваше да се зарежда Revolut с карта от Щатите. Сега позволява, но има такса. След чат със съпорта на Revolut, казаха да се смени адреса в Revolut с американския, за да се разпознава top-up картата като domestic, а не чуждестранна и да не начислява такса.

 

@Sun4o, ще трябва да снимаш съобщението за грешка (ако има такова) или да говориш със съпорта на Chase и Revolut, за да кажат къде е проблемът.

Пробвах да сменя адреса, но не ми излизат Щатите като държава, за да продължа...

А всъщност вече могат ли американците да си поръчват Револют?

Публикувано:

Имам малко тъп въпрос 😊

Revolut може ли да се смята за "английска карта"?

Искам да букна стая "Saver rate" в Travelodge и някъде прочетох, че при настаняване в хотела са поискали да се плати пак, защото на не-английски карти само блокирали парите. Дамата не разбрала дали не е платила два пъти в този случай.

Та се чудя коя опция да избера - дали non-refundable saver rate или flexible (с 25 паунда повече), при което парите пак ще ми ги дръпнат или блокират (не знам кое, май нямам опция да платя на място).

 

Бях питала за Амазон няколко страници по-назад - дръпнаха си парите точно два месеца след покупката, в момента, в който имаше налични по сметката.

Странното беше, че през тези два месеца изтрих виртуалната карта в Revolut, с която бях платила и си направих нова. Въпреки това Amazon не поискаха да въведа данни за друга карта. Не че е важно, но на някой може да е полезна тази информация. 🙂

Публикувано:
1 minute ago, Надя said:

Странното беше, че през тези два месеца изтрих виртуалната карта в Revolut, с която бях платила и си направих нова. Въпреки това Amazon не поискаха да въведа данни за друга карта. Не че е важно, но на някой може да е полезна тази информация.

Не е странно. Писала съм в някоя от темите- за БГ дебитна карта, с която платих билети на wizz, смених я преди да дръпнат парите и в последствие си ги дръпнаха без проблем.

3 minutes ago, Надя said:

Бях питала за Амазон няколко страници по-назад - дръпнаха си парите точно два месеца след покупката, в момента, в който имаше налични по сметката.

А защо не сте имали пари в картата цели 2 месеца след покупката? Това не е лоялно към търговеца.

  • Харесвам 1
Публикувано:

О, имах. Точно 5 дни по-рано изпразних картата.

В случая е съвпадение на датата - парите са дръпнати в същия ден, т.е. Амазон си ги е "поискал" в 12 часа, аз заредих в 17 часа. През тези 5 часа не бях предупредена да заредя или да дам нова карта.

Публикувано:

 

21 minutes ago, Надя said:

Revolut може ли да се смята за "английска карта"?

🙂

Ясно. 🙂

Те имат оторизация към сметката чрез картата, така че не е била необходима нова.

Иначе за Revolut - Revolut Ltd is a UK financial technology company and neobank. И щом IBAN-а е GB, би трябвало да се счита за британска карта.

Публикувано:
преди 15 минути , Guinness каза:

Хм, в крайна сметка защо така се получава? От ДСК се оправдават, че нямат вина и казват, че Револют са си променили механизма и затова го осчетоводяват като паричен трансфер. При УКББ обаче виждаме, че е различно. Ако от Револют са пипали по кодовете не би ли трябвало навсякъде да е еднакво?

Аз днес се замислих, че реално след като Великобритания излезе от Европейския съюз няма да може и със SEPA да прехвърляме пари, ако искаме да заредим по-голяма сума. Направих справка и се оказа, че тогава таксата за паричен трансфер би струвала 24 евро до 10 000 евро превод.

Във връзка с излизането на Великобритания имаше информация, че Револут ще имат регистрация в  ЕС, така че потребителите на услугите ѝ живеещи в зоната да не бъдат засегнати от промяната.

  • Харесвам 10
Публикувано:
На 23.01.2020 г. в 7:56, Дани Магелани каза:

А има ли такси при теглене?

До сега съм я ползвала само за он лайн плащания, но може да се наложат реални в хотел, магазини. Какво се заплаща?

Въпросът ми е за Канада, САЩ, Ямайка, Мексико и Каймановите острови.

Дани, досега ми се струва, че в Щатите банкоматите слагат такси за всички карти, които не са от същата банка. Банкомати на Револют естествено няма. Пробвал съм на банкомати, които не са в банка, а в магазин или на летището, за в банка не съм сигурен.

Така че предложението да носиш някаква сума кеш за екстремни случаи и да ползваш за всичко карта където може ми се струва най-удобно. Револют до сега не ми е минала само на едно място от стотици, за доплащане на багаж на гишето на Американ (може да не мине и ако например си забравила да разрешиш плащане с магн. лента, те често я ползват).

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 5 часа, wilks каза:

/ Тук ще си позволя едно друго уточнение.

ЦКБ никога, на никой вид дебитни или кредитни карти, не са имали нито такса за плащане на ПОС в чужбина (ПИБ), нито такса превалутиране (ДСК)

1050911223_CCBstatement.jpg.c3824603a81fb5d747d224ad1380039c.jpg

За да сме напълни обективни... Говорейки конкретно за еврови карти, ДСК също никога на никой вид дебитни или кредитни карти не са имали такса за плащане на пос в чужбина, нито такса превалутиране - като това ще продължи да е така и след въвеждането на 1% такса превалутиране за левови карти от февруари.

 

Ако под някаква форма бяха въвели такса превалутиране и при евровите карти щях незабавно да закрия всичко в ДСК без изключение. Засега още ги търпя, макар че ще видим докога 🙂

Публикувано:
6 hours ago, Надя said:

Странното беше, че през тези два месеца изтрих виртуалната карта в Revolut, с която бях платила и си направих нова. Въпреки това Amazon не поискаха да въведа данни за друга карта. Не че е важно, но на някой може да е полезна тази информация. 🙂

Не е странно а направо си е страшно. Доставчиците на виртуални карти се фукат с това, че ако платиш в съмнителен сайт после можеш да си изтриеш картата и да създадеш нова. Така лишаваш злонамерени хора от възможност да изтеглят още пари с данните на картата ти. Според написаното от теб излиза, че това не работи.

Публикувано:
7 minutes ago, lz3wz said:

Не е странно а направо си е страшно.

Защо да е, след като вече си оторизирал картата и търговецът вече има данните ѝ?

Иначе злонамереността по- скоро е насочена към това да ти откраднат данните от картата и да пазаруват с тях... А виртуалната е със случайно генериран номер в повечето случаи не показва връзката с физическата карта.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.