Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Публикувано:

Тази година смених две карти на Curve.

И двете пристигнаха преди очакваната дата според апп -а.

Първата ми карта също пристигна навреме. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 минути , Topfly каза:

но подобно отношение към наследниците е доста обезпокоително.

Не е задължително да има реален проблем с наследяването на средства от Револют, по-скоро това, което описваш е проблем на унгарското законодателство. Тук например няма изискване да минаваш през нотариус за да извадиш удостоверение за наследници. 

Но казуса с наследяването от финтех компании е интересен, не съм се замисляла досега.

Конкретно за Револют може би трябва да се има предвид литовското законодателство и как то урежда наследяването на средства.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 19 минути , iMari каза:

Не е задължително да има реален проблем с наследяването на средства от Револют, по-скоро това, което описваш е проблем на унгарското законодателство. Тук например няма изискване да минаваш през нотариус за да извадиш удостоверение за наследници. 

Но казуса с наследяването от финтех компании е интересен, не съм се замисляла досега.

Конкретно за Револют може би трябва да се има предвид литовското законодателство и как то урежда наследяването на средства.

Проблемът е, че Revolut масово не отговарят на официални запитвания дори от нотариуси. Какво ще стане ако ти им пишеш писмо за сметка, която не е на твое име? Имат ли изобщо капацитет и процедура да те индетифицират като наследник и да приемат удостоверение за наследстсво издадено в България, Унгария и т.н.?

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Topfly каза:

Проблемът е, че Revolut масово не отговарят на официални запитвания дори от нотариуси. Какво ще стане ако ти им пишеш писмо за сметка, която не е на твое име? Имат ли изобщо капацитет и процедура да те индетифицират като наследник и да приемат удостоверение за наследстсво издадено в България, Унгария и т.н.?

В друг бг форум съм виждал питания по този въпрос и след обяснение на процедурата, повече питания не е имало от тези потребители. Явно тези потребители са успявали да прехвърлят наследството по описания от Revolut начин и на тях им отговаря. Може би някои от документите трябва да се преведат. https://help.revolut.com/bg-BG/help/more/legal-topics/what-happens-to-a-revolut-account-if-the-account-holder-passes-away/

 

П.П. Писах на Revolut имейла за фиктивен казус. Да видим след колко време ще ми отговорят.

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 12 часа, Яничка каза:

Ако не бъркам, физическите карти Revolut и Curve ги изпращат по един и същ начин по пощата? Тогава защо Revolut обикновено пристигат, а Curve - никакъв шанс...

Зависи от картата - мисля, че само стандартните са по пощата. Последните няколко месеца поръчвах Plus, Premium и Metal - последните две дойдоха с куриер Спиди, за Плюс-а нямам спомен.

Публикувано:

След изтичане срокът на валидност на картата и сте на план Standard, плащате ли доставката на новата карта? Помня, че преди години не се плащаше. Имам 3 физически карти(безплатни и с безплатна доставка) и първата като ми изтече новата беше с безплатна доставка, но за последните две(тази и миналата година) ми начисли такса за доставката. С цялото си нахалство се оплаках в чата и ми върнаха парите и в двата случая. Предварително им писах, че не е нормално да ми начислява такса за доставката за преиздаване на изтекла карта и те без да го правят на въпрос ми написаха, че след като я поръчам ще ми върнат парите.

 

CiMA0FW.png

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 15 часа, Patrick K каза:

В друг бг форум съм виждал питания по този въпрос и след обяснение на процедурата, повече питания не е имало от тези потребители. Явно тези потребители са успявали да прехвърлят наследството по описания от Revolut начин и на тях им отговаря. Може би някои от документите трябва да се преведат. https://help.revolut.com/bg-BG/help/more/legal-topics/what-happens-to-a-revolut-account-if-the-account-holder-passes-away/

 

П.П. Писах на Revolut имейла за фиктивен казус. Да видим след колко време ще ми отговорят.

Възможно е проблемът в Унгария да е свързан с нотариусите, които комуникират единствено с препоръчани писма и не признават комуникация през онлайн форми, e-mail и т.н. Чисто формално обаче си е проблем, че една банка с 50 милиона клиента в света не отговаря на официални препоръчани писма. Ще съм ти благодарен ако напишеш когато получиш отговор.

  • Харесвам 2
Публикувано:
На 12.12.2024 г. в 10:27, Patrick K каза:

След изтичане срокът на валидност на картата и сте на план Standard, плащате ли доставката на новата карта? Помня, че преди години не се плащаше.

CiMA0FW.png

Преиздадоха ми пластиката без такса това лято, поради изтичане на срока й. Друг въпрос е, че я чаках 2 месеца над стандартния срок за доставка по пощата. Естествено, че не дойде и писах на чата да я пуснат пак. Втория път ми бяха написали, че начисляват такса доставка, но се разбрахме в чата, че не е в мен проблема и ми върнаха отговор, че я пускат и втория път без такса. Не крият, че с доставките за България има проблем.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Получих съобщение, че точките вече могат да се сменят с мили на Търкиш. Доста хора ги ползват тук. Вече трите алианса са покрити.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:

И в България го получихме преди 20 мин. Това вече е друго нещо. Само дето избързах и им казах да ми закрият акаунта с точките и ми казаха, че повече няма да мога да ги активирам. 😬 

Публикувано:
На 12.12.2024 г. в 11:08, Topfly каза:

Възможно е проблемът в Унгария да е свързан с нотариусите, които комуникират единствено с препоръчани писма и не признават комуникация през онлайн форми, e-mail и т.н. Чисто формално обаче си е проблем, че една банка с 50 милиона клиента в света не отговаря на официални препоръчани писма. Ще съм ти благодарен ако напишеш когато получиш отговор.

Днес(9-ти ден) получих автоматичен отговор, че са много заети и отговор от агент ще получа в следващите седмици. Написали са какви документи да предоставя, ако все още не съм.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, Patrick K каза:

Днес(9-ти ден) получих автоматичен отговор, че са много заети и отговор от агент ще получа в следващите седмици. Написали са какви документи да предоставя, ако все още не съм.

Искат ли оригинални документи или всичко може да се прати само по мейл?

 

Публикувано:
преди 15 часа, Topfly каза:

Искат ли оригинални документи или всичко може да се прати само по мейл?

 

По имейл се праща всичко.

 

С първият ми имейл си измислих ситуация, че съм единствен наследник на починал с Revolut акаунт и попитах дали трябва да се прави превод на документите или мога да им ги пратя в оригинал на български език.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Много сериозна реклама на Револют на летището в Рим.

навсякъде надписи по ръкави от вътре и от вън.
Имаше няколко такива  машини, които ти дават физическа карта на момента - безплатно и се свърза с аппа после според инструкции и QR кода.

Няма написано  име на самата карта.

 

 

 

IMG_8283.jpeg

IMG_8282.jpeg

IMG_8281.jpeg

IMG_8280.jpeg

  • Харесвам 14
  • Шок 2
  • Браво 1
Публикувано:
преди 5 часа, Alexander каза:

Имаше няколко такива  машини, които ти дават физическа карта на момента - безплатно и се свърза с аппа после според инструкции и QR кода.

Само за нови клиенти ли е? Така написано на плика сякаш е само за нови клиенти.

Публикувано:
На 22.12.2024 г. в 7:34, Alexander каза:

Много сериозна реклама на Револют на летището в Рим.

навсякъде надписи по ръкави от вътре и от вън.
Имаше няколко такива  машини, които ти дават физическа карта на момента - безплатно и се свърза с аппа после според инструкции и QR кода.

Няма написано  име на самата карта.

 

 

 

IMG_8283.jpeg

IMG_8282.jpeg

IMG_8281.jpeg

IMG_8280.jpeg

На Фиумичино ли?

  • Харесвам 2
Публикувано:

Имам едно питане, което може и да е тъпо, но не съм ориентирана.

Току що Telpark-Испания ми дръпнаха пари от Революта за паркиране в Испания, само че аз съм в БГ. Използвала съм Telpark в Испания през м.февруари и от тогава не съм.

Как мога да оспоря такова плащане?

Къде трябва да пиша, да се жаля...?

Публикувано:

от приложението, транзакцията, най-долу има помощ

Или отваряш чата и почваш

друг е въпроса защо се е случило, свързала ли си в Telpark някоя кола с този Револют, дали наистина не сте паркирали преди, пък чак сега да се отбележи (вероятно не е това, твърде много време)

Публикувано:

Писах мейли и на Telpark и се свързах с чата на Револют. Казаха ми да изчакам няколко дни да видя от Телпарк какво ще ми отговорят, ако не - те ще оспорят транзакцията.

Публикувано:

Хубаво, ама виж в Telpark имаш ли акаунт, и кола регистрирана там, ако да, махни я, или поне картата.

От опит, регистрирах една кола под наем така и забравих да я махна, после като ми взеха плащане за нещо си веднага се сетих.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:

Същото важи за апп-а за паркиране в Италия EasyPark - след приключване на пътуването винаги си махайте картата, регистрирана в приложението, често има случаи на чарджване на картата след приключване престоя.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 4 минути , Яничка каза:

Същото важи за апп-а за паркиране в Италия EasyPark - след приключване на пътуването винаги си махайте картата, регистрирана в приложението, често има случаи на чарджване на картата след приключване престоя.

Имах такъв  проблем с EasyPark .

  • Харесвам 4
Публикувано:

Няма нужда да си махате картата, а само отметката за автоматично плащане на паркинги с камера. 

Screenshot_2024-12-29-23-36-08-651_net.easypark.android-edit.jpg

A още по-добре и направо да изтриете от приложението rent-a-car-а, който сте ползвали. Така или иначе, едва ли ще го ползвате отново.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Всъщност моя грешка - след приключване на наема махах регистрационния номер на колата, а не метода на плащане. Те EasyPark приемаха само  PayPal.

Screenshot_20241230_005752_EasyPark.jpg.3250a3653612ffc42b119f510a994d9a.jpg

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.