Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Публикувано:

Тази година смених две карти на Curve.

И двете пристигнаха преди очакваната дата според апп -а.

Първата ми карта също пристигна навреме. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 минути , Topfly каза:

но подобно отношение към наследниците е доста обезпокоително.

Не е задължително да има реален проблем с наследяването на средства от Револют, по-скоро това, което описваш е проблем на унгарското законодателство. Тук например няма изискване да минаваш през нотариус за да извадиш удостоверение за наследници. 

Но казуса с наследяването от финтех компании е интересен, не съм се замисляла досега.

Конкретно за Револют може би трябва да се има предвид литовското законодателство и как то урежда наследяването на средства.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 19 минути , iMari каза:

Не е задължително да има реален проблем с наследяването на средства от Револют, по-скоро това, което описваш е проблем на унгарското законодателство. Тук например няма изискване да минаваш през нотариус за да извадиш удостоверение за наследници. 

Но казуса с наследяването от финтех компании е интересен, не съм се замисляла досега.

Конкретно за Револют може би трябва да се има предвид литовското законодателство и как то урежда наследяването на средства.

Проблемът е, че Revolut масово не отговарят на официални запитвания дори от нотариуси. Какво ще стане ако ти им пишеш писмо за сметка, която не е на твое име? Имат ли изобщо капацитет и процедура да те индетифицират като наследник и да приемат удостоверение за наследстсво издадено в България, Унгария и т.н.?

Публикувано:
Преди 1 час, Topfly каза:

Проблемът е, че Revolut масово не отговарят на официални запитвания дори от нотариуси. Какво ще стане ако ти им пишеш писмо за сметка, която не е на твое име? Имат ли изобщо капацитет и процедура да те индетифицират като наследник и да приемат удостоверение за наследстсво издадено в България, Унгария и т.н.?

В друг бг форум съм виждал питания по този въпрос и след обяснение на процедурата, повече питания не е имало от тези потребители. Явно тези потребители са успявали да прехвърлят наследството по описания от Revolut начин и на тях им отговаря. Може би някои от документите трябва да се преведат. https://help.revolut.com/bg-BG/help/more/legal-topics/what-happens-to-a-revolut-account-if-the-account-holder-passes-away/

 

П.П. Писах на Revolut имейла за фиктивен казус. Да видим след колко време ще ми отговорят.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 12 часа, Яничка каза:

Ако не бъркам, физическите карти Revolut и Curve ги изпращат по един и същ начин по пощата? Тогава защо Revolut обикновено пристигат, а Curve - никакъв шанс...

Зависи от картата - мисля, че само стандартните са по пощата. Последните няколко месеца поръчвах Plus, Premium и Metal - последните две дойдоха с куриер Спиди, за Плюс-а нямам спомен.

Публикувано:

След изтичане срокът на валидност на картата и сте на план Standard, плащате ли доставката на новата карта? Помня, че преди години не се плащаше. Имам 3 физически карти(безплатни и с безплатна доставка) и първата като ми изтече новата беше с безплатна доставка, но за последните две(тази и миналата година) ми начисли такса за доставката. С цялото си нахалство се оплаках в чата и ми върнаха парите и в двата случая. Предварително им писах, че не е нормално да ми начислява такса за доставката за преиздаване на изтекла карта и те без да го правят на въпрос ми написаха, че след като я поръчам ще ми върнат парите.

 

CiMA0FW.png

Публикувано:
преди 15 часа, Patrick K каза:

В друг бг форум съм виждал питания по този въпрос и след обяснение на процедурата, повече питания не е имало от тези потребители. Явно тези потребители са успявали да прехвърлят наследството по описания от Revolut начин и на тях им отговаря. Може би някои от документите трябва да се преведат. https://help.revolut.com/bg-BG/help/more/legal-topics/what-happens-to-a-revolut-account-if-the-account-holder-passes-away/

 

П.П. Писах на Revolut имейла за фиктивен казус. Да видим след колко време ще ми отговорят.

Възможно е проблемът в Унгария да е свързан с нотариусите, които комуникират единствено с препоръчани писма и не признават комуникация през онлайн форми, e-mail и т.н. Чисто формално обаче си е проблем, че една банка с 50 милиона клиента в света не отговаря на официални препоръчани писма. Ще съм ти благодарен ако напишеш когато получиш отговор.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.