Прескочи до съдържание

Най-дългият и най-късият ви полет


Препоръчани мнения

преди 14 часа, Alexander каза:

Интересно

 

Доколкото знам, ако се стигне скорост V1, няма връщане назад или в много краен вариант, а ти говориш за вдигане изцяло на самолета. Лично аз не го вярвам.

V1 is the Decision speed (sometimes referred to as critical engine speed or critical engine failure speed) by which any decision to reject a takeoff must be made. Above V1, the takeoff must be continued unless there is reason to believe that the aircraft will not fly.

Ако е излетял дори на 10м е много над тази скорост и няма как да кацне и спре.

Ако е засили и е решил да не излети е друго.

баш си го отлепи от пистата и по-гадно кацане /сгромолясване / не съм имал никога, нямам представа каква беше причината, както и нямам представа за въпросните скорости, който цитираш....просто казвам какво се случи 🙂 

Връзка към коментар
преди 22 часа, Hesoss каза:

моя най-къс беше Атина-Атина, самолета се отлепи 10м от пистата и кацна обратно

А какъв беше самолетът? Нещо ширикоразпространено като A320 / B737, или ? :rolleyes:

Връзка към коментар
преди 51 минути , Фил каза:

А какъв беше самолетът? Нещо ширикоразпространено като A320 / B737, или ? :rolleyes:

беше с раян аер мисля че 737 те май само такива имат но не си спомням дали беше 737-800 или МАХ

Връзка към коментар
преди 18 минути , Hesoss каза:

беше с раян аер мисля че 737 те май само такива имат но не си спомням дали беше 737-800 или МАХ

Ако всичко описано е така, си голям късметлия. След достигане на скорост за вземане на решение, се излита на всяка цена. Вероятно този инцидент е разследван, помниш ли номера на полета, да го разгледаме?

Връзка към коментар
преди 2 часа, SLX каза:

Ако всичко описано е така, си голям късметлия. След достигане на скорост за вземане на решение, се излита на всяка цена. Вероятно този инцидент е разследван, помниш ли номера на полета, да го разгледаме?

беше преди 5 или 6г, опитах се да видя по закупени билети в страницата на превозвача, но най-старата информация им е от 2019г

Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Нещо ми подсказа нова субкласация! 

Кой ви е най-дългият полет с витлов самолет?

 

Ето моите топ 5:

 

646 miles; George (GRJ) - Johannesburg (JNB); DH8 Dash 400; South African Express
583 miles: Venice (VCE) - Sofia (SOF); Saab 2000; Darwin
539 miles: Nadi (NAN) - Nuku'alofa (TBU); ATR 42-600; Fiji Airways
529 miles: Johannesburg (JNB) - Vilankulo (VNX); DH8 Dash 400; Moçambique Expresso
509 miles: Chișinău (KIV) - Warsaw (WAW); DH8 Dash 400; LOT

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 7 часа, домосед каза:

Нещо ми подсказа нова субкласация! 

Кой ви е най-дългият полет с витлов самолет?

 

 

Вилнюс-Талин

Панта Делгада- Мадейра

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 часа, дядо Пепи каза:

Доброславци - Враждебна. Враждебна - Доброславци. Ан-24

Този ти е най-дългият?

Че те и бакшишите няма да те качат на толкова никакво разстояние  🤪

  • Смея се 5
Връзка към коментар
  • 8 месеца по-късно ...

Преди малко подобрих рекорда си за най-кратък полет - 15 мин. от Занзибар до Дар ес Салам, като от тях 8 мин. са излитането и стигането до Дар ес Салам, а другите 7 минути са летене над града и кацане. 😁

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

ZNZ-DAR е 45 мили    
 

Аз имам десетки полети по 30 и 31 мили, като най-къс е PRI-SEZ 27 мили , дългите полети са ми много по-интересни обаче , засега :

 

1.CDG-MLE , 5143 мили , реално 5414 мили, бизнес 

2. SCL-JFK , 5097 мили , бизнес

3. CDG-SEZ , 4871 мили , бизнес 

4. MIA-CDG, 4588 мили , икономи

 

Предстоящи:

 

IST-JFK, 5000 мили , бизнес

SFO-NAN , 5458 мили, икономи

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 11 часа, stanislavpp каза:

ZNZ-DAR е 45 мили    
 

Аз имам десетки полети по 30 и 31 мили, като най-къс е PRI-SEZ 27 мили , дългите полети са ми много по-интересни обаче , засега :

 

1.CDG-MLE , 5143 мили , реално 5414 мили, бизнес 

2. SCL-JFK , 5097 мили , бизнес

3. CDG-SEZ , 4871 мили , бизнес 

4. MIA-CDG, 4588 мили , икономи

 

Предстоящи:

 

IST-JFK, 5000 мили , бизнес

SFO-NAN , 5458 мили, икономи

 

Всеки може да лети бизнес на дълги полети, майсторството е да летиш бизнес на къс полет, като цитирания от теб PRI-SEZ от 27 мили... 😛 

Връзка към коментар
преди 9 часа, Duke каза:

Всеки може да лети бизнес на дълги полети, майсторството е да летиш бизнес на къс полет, като цитирания от теб PRI-SEZ от 27 мили... 😛 

когато си мъдър , мъдър си 🙃

 

Ама тея от Фиджи еъруейс (SFO-NAN) не пускат никакъв “фъндък” (award tickets )  , за да вземат кешовица за ъпгрейд при чекин. Иначе се излагам пред престолонаследника - последният път в икономи ме пита “ тати , тати - тази седалка как става на легло “ 😂

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Връзка към коментар

Вие как си ги броите в дължина тези полети реално колко са били? Споделете някой ап или сайт, ако има?

 

Понеже по план нещата са едни, а реално на всеки се е случвало да покръжи някъде и без да кацне самолета да замине за другаде. Или както сега е затворено пространството над Украйна, Молдова и не се лети над Русия - гледах схеми колко това удължава по принцип, а ако трябва да заобикалят и зона с лошо време - става още повече. При частен полет тип учебен, за скокове или панорамен - излиташ от където си кацнал, но си навъртял някакво време във въздуха, аз не съм попадала на сайт, който да ми дава да си маркирам от къде съм прелетяла и да ми смята, карат по някакви "по подразбиране", които не хващат богата палитра от неща, през които те е прекарал самолета... 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За целите на статистиката като разстояние се ползва: gcmap.com

 

За реално прелетеното разстояние , вероятно тракинг сайтове го показват коректно, обикновено до 7 дни след полета за хоби версиите,а  платените до месец след полета.

Връзка към коментар
преди 5 минути , stanislavpp каза:

За целите на статистиката като разстояние се ползва: gcmap.com

 

За реално прелетеното разстояние , вероятно тракинг сайтове го показват коректно, обикновено до 7 дни след полета за хоби версиите,а  платените до месец след полета.

Малките компании за частни полети нямат номера на полетите или поне аз не съм попадала на ап, който после да ми казва... Да, вероятно има в платените версии или ако нещо измоля пилота и екипа... Като се има предвид колко рядко съм на такива, не ми е голяма загуба, че не са изчислени просто се чудех как се следят.

Връзка към коментар

Реално явно не се гледа, само разстоянието между летищата. Ако имаш достъп до данните от флайтрадара предполагам може да се направи изчисление на дължината на траекторията с Гугъл, но мен лично не ме интересува чак толкова много, та да проучвам как става...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 часа, Coo каза:

Малките компании за частни полети нямат номера на полетите или поне аз не съм попадала на ап, който после да ми казва... Да, вероятно има в платените версии или ако нещо измоля пилота и екипа... Като се има предвид колко рядко съм на такива, не ми е голяма загуба, че не са изчислени просто се чудех как се следят.

Имат, разбира се - за съвсем малки летища ползвам FlightStats.com . Колкото и  малка  да е компанията,  трябва да  има номер на полета между две летища .

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 38 минути , cybersimo каза:

При мен положението е следното:

 

DOH-AKL - 9032 mi (за сметка на това летян шест пъти)

CDG-SCL - 7240 mi

 

BOB-RFP - 27 mi

SEZ-PRI - 27 mi

Не летяхме ли заедно PPT-MOZ? Той е 11 мили.

 

Ама тоя DOH-AKL го скъсахме. Аз съм го летял 8 или 10 пъти :biggrin:

  • Харесвам 2
  • Браво 1
  • Смея се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, stanislavpp каза:

Имат, разбира се - за съвсем малки летища ползвам FlightStats.com . Колкото и  малка  да е компанията,  трябва да  има номер на полета между две летища .

Ще го пробвам на следващ изчекнат полет как се справя, благодаря че сподели, даже вече се регистрирах 🙂

 

Връзка към коментар
  • 4 месеца по-късно ...

Покана за ретроспекция? 😎 -

 

Не е трудно - най-близко разстояние: София - Търговище, с Ан-24, около 45 минути. Същото летище обслужваше още Щумен и Разград. По същото време имаше и полети до Пловдив, но не съм ги ползвала.

Още по-кратък, 20 минути, а и в мили, предстои през октомври: Джомсом - Покхара в Непал, с малка машина.

 

Най-продължителен, а и дълъг в мили, беше Мексико Сити - Схипол. Не си спомням с какъв Боинг или Air Bus, на билета сигурно пише.

 

Засега паметта е услужлива, но скоро може би ще се възползвам от приложение.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 1.04.2022 г. в 17:50, neuromancer каза:

Ако имаш достъп до данните от флайтрадара предполагам може да се направи изчисление на дължината на траекторията с Гугъл, но мен лично не ме интересува чак толкова много, та да проучвам как става...

Няма нужда от изчисления, flightaware, например, дават реално изминатото разстояние:


image.png.ad1b8b86dbb539726c2d32413963d443.png

 


 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.