rik4o Публикувано: 13 септември, 2020 Автор Публикувано: 13 септември, 2020 преди 6 минути , saved_ каза: Чудя се дали от хотела няма да направят проблем за това и да не се наложи да плащам двойно? Може да се направи снимка на екрана с потвърждението в профила и да се представи при настаняването. А още по-добре, някакъв документ от банката - извлечение, снимка от онлайн банкирането с миналото плащане по резервацията...
iMari Публикувано: 13 септември, 2020 Публикувано: 13 септември, 2020 преди 21 минути , saved_ каза: Имам въпрос: Случвало ли ви се е да платите предварително резервация и после на потвърждението, което трябва да се принтира да липсва червения печат с надпис ПЛАТЕНО/PAID. Като вляза в профила си там, където е резервацията, всичко изглежда ок и изписва, че вече е платено с карта еди-каква си, но на самото потвърждение липсва въпросния надпис. Чудя се дали от хотела няма да направят проблем за това и да не се наложи да плащам двойно? Миналата седмица платих резервация, не се появи надпис. И аз се чудих същото. Даже хем пишеше, че е платено с карта, хем излизаше информация, че хотела приема само плащане на място. Но резервацията мина, всичко си беше ок. Може би са махнали вече този надпис"Платено". А може да има връзка с това, че частично платих с портфейла.
saved_ Публикувано: 13 септември, 2020 Публикувано: 13 септември, 2020 Значи резервацията, която направих беше частично платена портфейл и частично с карта и съответно не ми излезе надписа ПЛАТЕНО. Днес направих друга резервация за друг хотел като отново плащането беше комбинирано - портфейл+ карта, но този път излезе надписа и всичко бе ок. Много странно...🤔
Eti* Публикувано: 14 септември, 2020 Публикувано: 14 септември, 2020 Не ми се е случвало до сега подобно нещо. Искам да направя резервация за нощувка в Болоня за май 2021 г., но излизат много малко места за настаняване и космически цени. Дали ще се заредят на по-късен етап още места?
seaell Публикувано: 14 септември, 2020 Публикувано: 14 септември, 2020 Доста от местата за настаняване в Италия все още не са заредили датите за догодина. 1
rik4o Публикувано: 14 септември, 2020 Автор Публикувано: 14 септември, 2020 Ей, най-после я върнаха тази опция - "Задай собствен бюджет". Ползвах я често. Малко по-назад в темата сме го коментирали: 3
Eagleman Публикувано: 27 септември, 2020 Публикувано: 27 септември, 2020 Забелязах следното "поведение" на Booking, с което получих 10% отстъпка на момента за 3 резервации, които направих през последния месец: 1. Правя резервация (задължително с безплатна анулация, като за всеки случай давам за гаранция карта без наличност в нея) 2. След 1-2 часа анулирам резервацията 3. След около час - два Booking ми дава отстъпка от 10% за стаята, която вече съм анулирал (не и за другите видове стаи в хотела). 4. Съответно резервирам, плащам и т.н. Плащането за втората вече реална резервация е през Booking, но имах опции за безплатни анулации. Схемата поне при мен работи за резервации за след 7+ дни. Някой друг с такива отстъпки? 10
slujitel Публикувано: 28 септември, 2020 Публикувано: 28 септември, 2020 преди 9 часа, Eagleman каза: Забелязах следното "поведение" на Booking, с което получих 10% отстъпка на момента за 3 резервации, които направих през последния месец: 1. Правя резервация (задължително с безплатна анулация, като за всеки случай давам за гаранция карта без наличност в нея) 2. След 1-2 часа анулирам резервацията 3. След около час - два Booking ми дава отстъпка от 10% за стаята, която вече съм анулирал (не и за другите видове стаи в хотела). 4. Съответно резервирам, плащам и т.н. Плащането за втората вече реална резервация е през Booking, но имах опции за безплатни анулации. Схемата поне при мен работи за резервации за след 7+ дни. Някой друг с такива отстъпки? Имал си късмет, през последния месец резервирах и анулирах доста резервации и нито веднъж не ми даде 10 %. 2
Eagleman Публикувано: 28 септември, 2020 Публикувано: 28 септември, 2020 13 minutes ago, slujitel said: Имал си късмет, през последния месец резервирах и анулирах доста резервации и нито веднъж не ми даде 10 %. Може, но пък 3 пъти. Само да уточня, че не ми е изпращало мейл или нотификация. Когато започна да резервирам същата стая 1-2 часа след анулацията директно ми дава отстъпка само за нея. 3
ven62 Публикувано: 28 септември, 2020 Публикувано: 28 септември, 2020 преди 19 минути , Eagleman каза: Може, но пък 3 пъти. Само да уточня, че не ми е изпращало мейл или нотификация. Когато започна да резервирам същата стая 1-2 часа след анулацията директно ми дава отстъпка само за нея. Отстъпката обявена ли е или просто цената е по-ниска и ти си сметнал че е с 10%
Eagleman Публикувано: 28 септември, 2020 Публикувано: 28 септември, 2020 1 hour ago, ven62 said: Отстъпката обявена ли е или просто цената е по-ниска и ти си сметнал че е с 10% Обявена е. Виждаха се реална и намалена цена. Правят го със сигурност за сметка на тяхната си комисионна (работя в хотели и познавам много добре платформата). 3 1
Яничка Публикувано: 14 декември, 2020 Публикувано: 14 декември, 2020 Доста дълго (няколко години) ползвах възможността на Booking, когато я имаше още, да се резервира с кешбек след осъществена резервация. Тогава връщаха парите по карта. Сега онзи ден получих на основния си профил в Booking код за 10% отстъпка. Тамън щях да го пусна в темата за еднократни кодове, за да се възползва някой магеланец, и се оказа, че на мен ще ми трябва. Та го ползвах за резервация. В нея пише "Ще получите 10% обратно под формата на кредит за пътуване след вашия престой". Чисто любопитство, понеже до сега лично не бях получавала и не бях ползвала код на основния си профил, при тях винаги ли връщат парите под формата на кредит за бъдеща резервация или има някаква врътка да се получат и по карта?
Ivko Публикувано: 14 декември, 2020 Публикувано: 14 декември, 2020 преди 41 минути , Яничка каза: Чисто любопитство, понеже до сега лично не бях получавала и не бях ползвала код на основния си профил, при тях винаги ли връщат парите под формата на кредит за бъдеща резервация или има някаква врътка да се получат и по карта? Ами аз последно, когато получавах рефънд е било в карта и не съм получавал кредит, но може би последно съм получавал преди повече от половин година и може да е различно вече.
Jorro Публикувано: 15 декември, 2020 Публикувано: 15 декември, 2020 9 hours ago, Яничка said: Доста дълго (няколко години) ползвах възможността на Booking, когато я имаше още, да се резервира с кешбек след осъществена резервация. Тогава връщаха парите по карта. Сега онзи ден получих на основния си профил в Booking код за 10% отстъпка. Тамън щях да го пусна в темата за еднократни кодове, за да се възползва някой магеланец, и се оказа, че на мен ще ми трябва. Та го ползвах за резервация. В нея пише "Ще получите 10% обратно под формата на кредит за пътуване след вашия престой". Чисто любопитство, понеже до сега лично не бях получавала и не бях ползвала код на основния си профил, при тях винаги ли връщат парите под формата на кредит за бъдеща резервация или има някаква врътка да се получат и по карта? Вече не може по карта. Добавят ти ги в wallet-a в сайта и после може да ги ползваш при резервация с опцията плати с портфейл. 1
Радо Публикувано: 18 декември, 2020 Публикувано: 18 декември, 2020 Не съм много сигурен дали това трябва да е точно в тази тема, така че ако не й е мястото тук, моля модератора я премести, където й е мястото: Booking.com and the Expedia Group are now displaying more accurately: which offers are promoted; how payments received by accommodation providers have influenced rankings; how many people would like to book the same hotel for the same dates and how many rooms are left on the website; the total price the consumer will pay for the accommodation including mandatory fees and charges; price comparisons to ensure only genuine discounts are advertised as such; whether the host is a professional or a private person. When engaging with the companies, the Commission stressed the need to ensure precise and easy access to cancellation practices as part of the response to travel disruption related to the COVID-19 pandemic. https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/bg/ip_20_2444 5
Dreamm Публикувано: 2 януари, 2021 Публикувано: 2 януари, 2021 (редактирано) Честита нова година! Може ли някой да ми помогне с информация как да намаля цената на резервация в booking или пък някакъв начин за cashback. Искам да резервирам хотел и на последната стъпка ми вдига цената от 1458 на 1620, което не ми се е случвало до сега и доста ме подразни. Edit: направих си резервацията през Wizzair. Цената си остана 1458, даже и cashback от 5% ще имам 😄 Редактирано 2 януари, 2021 от Dreamm
stanislavpp Публикувано: 2 януари, 2021 Публикувано: 2 януари, 2021 @Dreamm През топкешбек, в момента е 7% . 1
Oshko Публикувано: 24 януари, 2021 Публикувано: 24 януари, 2021 Ако отменя резервация, за която съм използвал и wallet, дали ще ми върнат и парите в wallet-a? free cancellation е до утре.
mamaivy Публикувано: 24 януари, 2021 Публикувано: 24 януари, 2021 преди 5 минути , Oshko каза: Ако отменя резервация, за която съм използвал и wallet, дали ще ми върнат и парите в wallet-a? free cancellation е до утре. Да.При мен ги върнаха след няколко дни и получих мейл за това. 3
Eti* Публикувано: 24 януари, 2021 Публикувано: 24 януари, 2021 На мен веднага ми се визуализира сумата в профила. Вчера анулирах резервация, при която бях използвала и сума в wallet. 1
iMari Публикувано: 14 април, 2021 Публикувано: 14 април, 2021 За тези, които са си направили профили през US IP - може да получите 50$ награда при резервация над 100$. Това получих на мейла. Май още някой беше писал за тази промоция, не съм сигурна. Може да си направите профил през US IP, пък току виж пратили такъв мейл 🙂 Ако някой се възползва, нека да напише ред-два 😉 4
Дани Магелани Публикувано: 14 април, 2021 Публикувано: 14 април, 2021 Преди 1 час, Мари Николова каза: За тези, които са си направили профили през US IP - може да получите 50$ награда при резервация над 100$. Това получих на мейла. Май още някой беше писал за тази промоция, не съм сигурна. Може да си направите профил през US IP, пък току виж пратили такъв мейл 🙂 Ако някой се възползва, нека да напише ред-два 😉 Имам профили през US IP , но нямам такава покана. Опитах да резервирам без линк, не се появи опция за 50$.
Яничка Публикувано: 15 април, 2021 Публикувано: 15 април, 2021 Благодаря на @Дани Магелани и @Мари Николова, че обръщат внимание за промоцията, насочена към американци. Моите наблюдения до момента - направих нов акаунт през US IP и веднага ми се появи съобщение за промоцията - това през десктоп: В момента, в който изключих Hola VPN, Booking.com отчете, че не съм вече през US IP и изчезна горното съобщение и се изписа "Promotion unavailable". Пробвах през телефон, защото пише, че трябва да се букне от АРР - там обаче не ми излезе съобщението за промоция. Като имам време, ще разцъкам пак. Ако някой направи реална резервация, моля да сподели. 3
neuromancer Публикувано: 15 април, 2021 Публикувано: 15 април, 2021 През телефона като не излезе с американски IP адрес ли беше? Пробвай tunnelbear за да смениш адреса на телефона 3 1
Яничка Публикувано: 15 април, 2021 Публикувано: 15 април, 2021 преди 14 минути , neuromancer каза: През телефона като не излезе с американски IP адрес ли беше? Пробвай tunnelbear за да смениш адреса на телефона Благодаря ти. С tunnelbear по-ми се получиха нещата от телефона, Hola явно не е сработил. Активирах промоцията. Като имам възможност, ще букна нощувка. 3 1
Препоръчани мнения
Публикувано от Ivko,
телефони за връзка
Препоръчано от neuromancer
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега