Assya Публикувано: 10 март Публикувано: 10 март Май зависи от браузъра. При аналогично търсене В Edge: И в Chrome: А аз понеже си резервирам през Edge, сега разбирам, че въобще има такава опция 😀 2
neuromancer Публикувано: 10 март Публикувано: 10 март Аз пък си мисля, че като го махнеш (цъкнеш на х) и повече не се появява (помни се в cookie) И с Едж си го махнала едно време, а с Хром не. 1
Фил Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни Понеже не го виждам на първо четене - да разбирам ли, че booking вече нямат best price guarantee, price match или както там се нарича, или просто аз не го намирам къде е написано?
Георги Матеев Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 26 минути , Фил каза: Понеже не го виждам на първо четене - да разбирам ли, че booking вече нямат best price guarantee, price match или както там се нарича, или просто аз не го намирам къде е написано? Доста са се постарали да го направят почти неоткриваемо. Влез си в резервацията през десктоп браузър (през апп или мобилен браузер не се появява), скролни надолу и някъде под детайлите на потвърждението ще видиш този линк: Кликни го и действай. При мен линкът се появява за всичките ми предстоящи резервации, независимо от стойността им. 7 1
Фил Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 15 минути , Георги Матеев каза: Доста са се постарали да го направят почти неоткриваемо. Влез си в резервацията през десктоп браузър (през апп или мобилен браузер не се появява), скролни надолу и някъде под детайлите на потвърждението ще видиш този линк: Кликни го и действай. Благодаря, Жоре! А това за всички резервации ли важи? Мисълта ми е дали мога да знам, че ще е налично още преди да резервирам? 2
Anna Kalinovska Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни Явно съм оглупяла или само недоспала, но губя много време, докато обясня на Букинг и сайтът схване, че понякога търся повече от 1 нощувка.. Като сложа дата, добавям 2-3 дни повече, а то все си знае и ми слага следващия ден да си ходя... През това време ще заминат избраните билети на Раян.. Къде греша?
Бръмбар Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни Не съм много сигурна откъде ги задаваш дните за престоя. Аз обикновено си задавам точно дестинация, дати, брой хора и т.н. например: всяко от полетата може да се редактира и промени според желанието и дните са колкото съм ги задала 1, 2, 5 или др. Ако не влезнеш да ги редактираш, обикновено ти дава по дефолт от последното търсене 1
nestinarka Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни Здравейте! След като направих резервация с код за 10% кешбек на Букинг, ден и половина по-късно не ми излиза като баланс в портфейла "Предстоящи награди". Писах към конкретната резервация в раздел "Облужване на клиенти" няколко пъти, като получавам автоматичен отговор: "Чат с отдел „Обслужване на клиенти“ Току-що изпратих това на отдела за обслужване на клиенти. Някой от служителите там ще се свърже с вас в рамките на 24 часа. Ще ви информирам, веднага щом това стане. Уверете се, че известията ви са включени". Минаха вече повече от 36 часа на първото запитване и 25 часа след второто и третото, но никой не се свързва с мен. По какъв друг начин мога да се свържа с тях, но не по импулсните им телефони?
Doctor Who Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 3 минути , nestinarka каза: Здравейте! След като направих резервация с код за 10% кешбек на Букинг, ден и половина по-късно не ми излиза като баланс в портфейла "Предстоящи награди". Писах към конкретната резервация в раздел "Облужване на клиенти" няколко пъти, като получавам автоматичен отговор: "Чат с отдел „Обслужване на клиенти“ Току-що изпратих това на отдела за обслужване на клиенти. Някой от служителите там ще се свърже с вас в рамките на 24 часа. Ще ви информирам, веднага щом това стане. Уверете се, че известията ви са включени". Минаха вече повече от 36 часа на първото запитване и 25 часа след второто и третото, но никой не се свързва с мен. По какъв друг начин мога да се свържа с тях, но не по импулсните им телефони? Ако излиза при потвърждаването на резервцията в мейла е достатъчно. 1
marycap Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 3 минути , Doctor Who каза: Ако излиза при потвърждаването на резервцията в мейла е достатъчно. Не винаги. Месец, след като направих резервацията и не ми излезе кредита в " Награди и Портфейл" се обадих по телефона и ми поискаха снимка на кода и потвърждението. После ми писаха, че кодът не се вижда ясно и други бла-бла-бла, но на добра воля ще ми дадат кредит10%. 1
Doctor Who Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 2 минути , marycap каза: Не винаги. Месец, след като направих резервацията и не ми излезе кредита в " Награди и Портфейл" се обадих по телефона и ми поискаха снимка на кода и потвърждението. После ми писаха, че кодът не се вижда ясно и други бла-бла-бла, но на добра воля ще ми дадат кредит10%. Защо не им върна тяхното потвърждение .... , защо снимка. Целия техен мейл можеш да копираш и препратиш ако имат искания за доказателство. Напълно достатъчно е да има черно на бяло потвърждение за награда в мейла.
nestinarka Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 17 минути , Doctor Who каза: Ако излиза при потвърждаването на резервцията в мейла е достатъчно. Нямам потвърждение на кредита на имейла, но такова потвърждение нямам и за други резервации, а в профила си излизат като "Предстоящи награди''.
marycap Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 3 минути , Doctor Who каза: Защо не им върна тяхното потвърждение .... , защо снимка. Целия техен мейл можеш да копираш и препратиш ако имат искания за доказателство. Напълно достатъчно е да има черно на бяло потвърждение за награда в мейла. Изпратих им точно това, което ми поискаха.
nestinarka Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 16 минути , marycap каза: Не винаги. Месец, след като направих резервацията и не ми излезе кредита в " Награди и Портфейл" се обадих по телефона и ми поискаха снимка на кода и потвърждението. После ми писаха, че кодът не се вижда ясно и други бла-бла-бла, но на добра воля ще ми дадат кредит10%. На този номер ли се обади: 008001194467? И съответно разговорът заплаща ли се? Не съм се сблъсквала досега с този проблем, а от години правя резервации през тях.
marycap Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 32 минути , nestinarka каза: На този номер ли се обади: 008001194467? И съответно разговорът заплаща ли се? Не съм се сблъсквала досега с този проблем, а от години правя резервации през тях. Да. Не се заплаща. 1
Doctor Who Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни Преди 1 час, marycap каза: Изпратих им точно това, което ми поискаха. Аз пращам това, което мисля за правилно или ако получа съвет от тук го следвам. Не им се връзвам на исканията, защото някои са некомпетентни, друти не са разбрали казуса напълно, а някои откровено замотават случая, особено с прехвърлянията от отдел към отдел. Преди време имах казус с много голяма разлика в цена на нощувки предлагани в Букинг в различни месеци и заради гаранцията за най-добра цена сумата отиваше над 100 евро. Чисто тенденциозно ме мотаха, докато не искалирах случая на високо ниво с всички скрийншоти и кореспонденцията. Втори път за двойно превалутиране - бяха нарушили ОУ за споделяне на данни на лична карта без да е описано в резервацията - също сериозна сума. Писал съм във форума за това. Имат си политика да не плащат както всички. @nestinarka, звъни им , но по-добре пиши, за да имаш отворен диспут и кореспонденция по него. Скрийншотите отнемат време, но помагат. ... и в опит да бъда напълно ясен: Ако няма този тип съобщение в мейла за потвърдена резервация трябва да бъдат информирани /писмено/, защото са нарушили своите ОУ. 4
nestinarka Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 57 минути , Doctor Who каза: Аз пращам това, което мисля за правилно или ако получа съвет от тук го следвам. Не им се връзвам на исканията, защото някои са некомпетентни, друти не са разбрали казуса напълно, а някои откровено замотават случая, особено с прехвърлянията от отдел към отдел. Преди време имах казус с много голяма разлика в цена на нощувки предлагани в Букинг в различни месеци и заради гаранцията за най-добра цена сумата отиваше над 100 евро. Чисто тенденциозно ме мотаха, докато не искалирах случая на високо ниво с всички скрийншоти и кореспонденцията. Втори път за двойно превалутиране - бяха нарушили ОУ за споделяне на данни на лична карта без да е описано в резервацията - също сериозна сума. Писал съм във форума за това. Имат си политика да не плащат както всички. @nestinarka, звъни им , но по-добре пиши, за да имаш отворен диспут и кореспонденция по него. Скрийншотите отнемат време, но помагат. ... и в опит да бъда напълно ясен: Ако няма този тип съобщение в мейла за потвърдена резервация трябва да бъдат информирани /писмено/, защото са нарушили своите ОУ. Благодаря за полезната информация. Писмено не намирам по друг начин как да се свържа с тях, освен в раздел "Обслужване на клиенти", но от там никой не се свързва с мен. За съжаление не успях да направя срийншот с конкретния момент, защото бързах да резервирам и беше през телефона. Затова се чудя какво да правя, защото говорим и за 200 лв. кешбек в случая, което е сериозна сума.
iaia_mama Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 3 часа, Anna Kalinovska каза: Явно съм оглупяла или само недоспала, но губя много време, докато обясня на Букинг и сайтът схване, че понякога търся повече от 1 нощувка.. Като сложа дата, добавям 2-3 дни повече, а то все си знае и ми слага следващия ден да си ходя... През това време ще заминат избраните билети на Раян.. Къде греша? О, ако правиш резервацията от телефона, много е тъпо... изобщо е пипкаво и и изнервящо. По тази причина, на мен, ако не ми се налага, правя резервациите от лаптопа и нямам проблем. 1
nestinarka Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни преди 10 минути , iaia_mama каза: О, ако правиш резервацията от телефона, много е тъпо... изобщо е пипкаво и и изнервящо. По тази причина, на мен, ако не ми се налага, правя резервациите от лаптопа и нямам проблем. Съгласна съм, но разликата между лаптоп версията и приложението беше с около -250 лв. от приложението... 1
neuromancer Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни Понякога има отстъпка за резервация от мобилно у-во, за разлика от лаптоп. 4
searus Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни И не само отстъпки при различните устройства, ами за някои места цената изглежда е динамична и се променя с търсенето и нагоре, и надолу. Пример: исках да запазя един апартамент за 5 дни, излизаше ми за 365 паунда, когато ограничих бюджета в търсачката, ми го пусна същото това място за 311 паунда (или нещо подобно). Когато го отворих през мобилната версия, цената изведнъж се качи на над 390. После отворих и приложението (или първо беше приложението, после мобилната версия, но това няма особено значение), където цената (не можех да повярвам) слезе до 295, т.е. Букинг пое някаква част (дотогава не искаше да "поема"). Това съм го забелязвала много пъти, но е само при определени настанявания... И общо-взето трябва да си играе човек на тука-има, тука-нема... Също така са започнали да добавят разни допълнителни такси (скоро не бях резервирала и беше изненада за мен), и не винаги крайната цена е крайна... 4
Oldkozel Публикувано: 6 юни Публикувано: 6 юни От тази вечер: РС Мобилно приложение (без нотификация цена само за мобилно приложение) 1
neuromancer Публикувано: 7 юни Публикувано: 7 юни Там на (i) като се натисне не излиза ли отстъпка за мобилна резервация?
Бръмбар Публикувано: 7 юни Публикувано: 7 юни Това с мобилните устройства е малко относително. Въпреки, че пише,.че дадена цена в само за мобилни устройства и се предполага по-ниска, същата понякога може да е и на десктоп. Понякога може и на десктоп да е по-евтина. Понякога наистина мобилната е по-ниска. Понякога букинг плаща, друг път не. Понякога през референтен линк на Уиз напр, е същата като най-ниската плюс, че ти дава кредити, друг път я вдига и реално кредите са разкликата. Както и @searusпише, особено за по-големи резервации трябва доста си поиграе човек и да обследва всякакви варианти и за мен алгоритъмът и логиката засега остават неясни. 8
Oldkozel Публикувано: 7 юни Публикувано: 7 юни преди 12 часа, neuromancer каза: Там на (i) като се натисне не излиза ли отстъпка за мобилна резервация? Поне при мен не. Мобилна цена ми излиза в нарочен зелен надпис 2
Препоръчани мнения
Публикувано от Ivko,
телефони за връзка
Препоръчано от neuromancer
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега