Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

Публикувано:

Може ли някой да помогне при един проблем при настаняване?

 

Днес трябваше да се настаним в апартамент в Астана след 13.00 часа, но по никакъв начин не можехме да се свържем с хоста относно настаняването.

Към 13.00 часа най-накрая благоволи да се свърже с нас и да пита кога искаме да се настаним. Ами как кога, сега защото вече е 13.00ч.

Да , ама сега не можело , защото нямало вода , не може ли след 15.00 часа?

Ами не, не може , едвам дочакахме този час , сега и още да чакаме за  нещо с много неизвестни./определено ни лъжеше/.

Поискахме да анулира резервацията , но той/тя каза че не може , ние да го направим , а той/тя няма да ни вземе глоба.

Веднага писах в къс вариант на booking.com , но докато ми отговорят ще се съмне.

Не знам сега как да постъпя?

Да анулирам ли резервацията , или да оставя така както е сега и booking.com да решава?

Или той/тя да я анулира?

 

Сега сме в друг хотел

Публикувано:

Цялото това главоболие вместо да изчакатв до 15.00 часа ? 

Той няма да я анулира , защото ще дължи комисионната на booking. Затова или карате на честна дума за да не плащате след като вие анулирате или се настанявате ( о , вече сте в друг хотел ...тогава просто трябва да разчитате ,че ще удържи на думата си след като вие анулирате. За пред booking той няма вина)

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имах 2 нощувки в Шимкент по същата схема.

1. Хотелът ме подхваща от сутринта,  ама ще идвате ли, ама наистина ли. Отговорих им, че да. Докато бях в самолета посред нощ, са ми писали, че имали проблем с тръба и отменяли всички резервации. Кацам в 3.00, хотелът отменен. Запазих си друг хотел и нищо не отменях. Те също.

2. Резервация в апартамент. Бла-бла кога ще идвате, ама апартаментът е зает. Започват да ми предлагат други апартаменти, аз отказвам с мотив, че не ги знам и не съм ги виждала. Отидох си в хотела, дето спах първия път. Нищо не отменях, нито те. Отзиви не писах, тъй като не съм била. Нямах време с букинг да се разправям.

Игнорирайте ги и си намерете друго настаняване. Предполагам не сте плащали нищо предварително, че там се действа в брой.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 6 минути , stanimir каза:

Цялото това главоболие вместо да изчакатв до 15.00 часа ? 

Той няма да я анулира , защото ще дължи комисионната на booking. Затова или карате на честна дума за да не плащате след като вие анулирате или се настанявате ( о , вече сте в друг хотел ...тогава просто трябва да разчитате ,че ще удържи на думата си след като вие анулирате. За пред booking той няма вина)

 

 

Въпросът е , че можеше да не в 15.00 часа , а и аз не знам кога? Ами , какво правим с водата ?

Несериозно поведение от страна на хоста.

Публикувано:

Е само може да се гадае какво се случва след 15.00.

Ако вие откажете да анулирате той ще отбележи no show в системата на букинг и е в правото си да си дръпне парите ( ако изобщо има тази възможност , ако приема само в кеш на място нищо няма да може да вземе от вас)

Тези дни го обсъждахме с един хост който искаше да анулирам доброволно и да си поделим комисионната на букинг (18%),  но каза че трябва госта да инициира отмяната.

 

 

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 7 минути , Argentique каза:

Имах 2 нощувки в Шимкент по същата схема.

1. Хотелът ме подхваща от сутринта,  ама ще идвате ли, ама наистина ли. Отговорих им, че да. Докато бях в самолета посред нощ, са ми писали, че имали проблем с тръба и отменяли всички резервации. Кацам в 3.00, хотелът отменен. Запазих си друг хотел и нищо не отменях. Те също.

2. Резервация в апартамент. Бла-бла кога ще идвате, ама апартаментът е зает. Започват да ми предлагат други апартаменти, аз отказвам с мотив, че не ги знам и не съм ги виждала. Отидох си в хотела, дето спах първия път. Нищо не отменях, нито те. Отзиви не писах, тъй като не съм била. Нямах време с букинг да се разправям.

Игнорирайте ги и си намерете друго настаняване. Предполагам не сте плащали нищо предварително, че там се действа в брой.

Тоест , нищо да не правя?

Запазила съм цялата комуникация в whatsapp.

Нищо не сме плащали.

преди 1 минута , stanimir каза:

Е само може да се гадае какво се случва след 15.00.

Ако вие откажете да анулирате той ще отбележи no show в системата на боулинг и е в правото си да си дръпне парите ( ако изобщо има такава възможност , ако приема само в кеш нищо няма да вземе)

 

Плащането щеше да е в кеш. Няма като залог ДК/КК

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 минути , Dora Popova каза:

Тоест , нищо да не правя?

Запазила съм цялата комуникация в whatsapp.

Нищо не сме плащали.

Плащането щеше да е в кеш. Няма като залог ДК/КК

Еми наслаждавате се на престоя си в Астана и не се занимавате с глупости 🙂

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:
В момента, Dora Popova каза:

Тоест , нищо да не правя?

Запазила съм цялата комуникация в whatsapp.

Нищо не сме плащали.

Аз нищо не правех и нищо не се случи.

Според мен нямат много опции  да теглят пари тамошните собственици. 😉

Бях набрала на първия хотел, който ми беше обещал, че ще ме настани в 3.00, а ме прецака в последния момент. И най-вече, че беше на 2 метра от маршрутките за границата, а резервният - не. Явно там така си действат. 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз имах записана карта и в двата случая, но умишлено ползвам Револют за такива места. Ни хотелът, ни апартаментът не ми казаха да анулирам.
Всъщност, на втория апартамент с проблеми му изтървах в калабалъка безплатната анулация, иначе си харесах първия хотел и исках пак там. Сбъдна ми се. 😄

  • Харесвам 2
Публикувано:

Когато настаняването не е в хотел с рецепция, обявеният час от който настаняват не гарантира, че ще ви настанят в най-ранния възможен час, освен ако не сте се разбрали предварително. В случая вероятно проблемът не е с 'водата' ами персоналът си има друга работа някъде из града и дава час, в който може да дойде.

Георги Матеев
Публикувано:
На 13.06.2025 г. в 19:40, Argentique каза:

Според мен нямат много опции  да теглят пари тамошните собственици. 😉

Не само тамошните собственици. Ако след no-show хотелът/хостът пожелае да дръпне пари, а при резервация е дадена празна или неработеща карта, то няма абсолютно никакъв механизъм, с който да вземат плащане.

 

Точно по тази причина когато резервирам с плащане на място абсолютно никога не оставям работеща карта за гаранция. Хем блокирам мераците на хотелиери и хостове, хем при нужда съм гъвкав и мога да отсвиря резервацията, хем избягвам проблема с изтичане на инфото на картата през несигурната система на букинг.

  • Харесвам 8
Публикувано:

Не знам в коя тема да попитам за кредитите в букинг, натрупани с кодове. Чуденката ми е следната:

- Имам Х сума кредити с валидност до август 2025г. и правя резервация, като съответно ми е приспадната частта от цената, платена с нея. Резервацията е предстояща за края на годината.

- Междувременно натрупвам две други малки суми в кредити - У и Z с валидност до август 2026г.

В момента не мога да направя резервация с тези кредити У и Z, а са със статус Spendable и тествам с резервации, които приемат Pay with wallet.

Някой с повече опит в тези букинг кредити може ли да ми даде яснота? Една резервация на година ли се полага? Чакат да стане август 2025 ли, т.е. да изтече валидността на старите? 

Публикувано:
преди 7 минути , ДиянаВ каза:

Една резервация на година ли се полага? Чакат да стане август 2025 ли, т.е. да изтече валидността на старите? 

Няма ограничение в броя на резервациите за година. След като кредитите са  налични в "портфейл" и не са усвоени, при резервация вземат толкова от тях, колкото е необходимо. Ако сумата не е достатъчна да покрие резервацията, се доплаща.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 минути , marycap каза:

Няма ограничение в броя на резервациите за година. След като кредитите са  налични в "портфейл" и не са усвоени, при резервация вземат толкова от тях, колкото е необходимо. Ако сумата не е достатъчна да покрие резервацията, се доплаща.

Ами не става резервация и частично плащане с тези нови кредити.

Публикувано:

Не при всяка резервация, не за всяко място за настаняване може плащане с кредити. Когато правиш резервацията виждаш какви са възможностите за плащане - дали с кредити и веднага, дали плащане на място .....

Пробвай (само тестово) за някое място, на което пише, че може плащане с wallet.

Аз имам направена една разервация, която  половината ми е с кредити.

След това получих нови кредити и в момента, като търся нещо непрекъснато ми предлага да използва тези нови натрупани кредити.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Оправих се, става частичното плащане с новите кредити. Уж правих тестови резервации, ама тази възможност била чак на последната стъпка. Нещо са променили по приложението, защото преди месец ми показваше още на първата стъпка каква би била цената след приспадане на кредитите.
Мерси🙂

преди 1 час, DGTG каза:

След това получих нови кредити и в момента, като търся нещо непрекъснато ми предлага да използва тези нови натрупани кредити.

 

И при мен доскоро беше така и затова се обърках.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Като стана въпрос за booking wallet-a, наскоро имах един проблем, който си е от букинг и при търсене в нета се оказа, че е от доста време. 

При отбелязване на опцията за плащане с кредити понякога в приложението (уеб не), излизат хотели, които реално не работят и никога не са работили с плащане в кредити. Цената примерно е 400лв, имаш натрупани 300лв. Отбелязваш, че искаш да си използваш кредитите и до последната стъпка ти пише, че 300 ще бъдат използвани и остатъчната цена ще е 100лв. Тези хотели са отбелязали, че плащането при тях е само на място. Когато вече се натисне Reserve Now бутона, резервацията минава, но информацията за плащането с wallet-a изчезва и не е отбелязано нито в потвърждението, нито в мейла. Съответно и кредитите си стоят в портфейла. 
Досега винаги, когато съм имал кредити съм доплащал с карта и никога не съм избирал с хотел с подобна опция плащане на място и затова не съм го забелязал това. Звъннах на хотела и те казаха, че на място ще трябва да се плати цялата сума, защото никога не са работили с кредити от букинг уолета. 

Така че правете си двойна проверка на резервациите, да не се окаже, че на място трябва да се заплати цялата сума и да стане неприятна ситуация. 

  • Харесвам 3
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:
преди 19 минути , Георги Матеев каза:

От години твърдя и споделям тук, че работата на букинг не изглежда особено чиста - цените като цяло са завишени, отстъпките често са измислени, кодовете са просто маркетингов трик, извиват ръцете на хотелиерите и прочие. Май ще излезна прав и се надявам тази новина да подейства поне малко отрезвяващо. Има предостатъчно много по-добри алтернативи за резервация на хотели.

Кои алтернативи на букинг смяташ за по добри? 

Публикувано:
преди 23 минути , Георги Матеев каза:

От години твърдя и споделям тук, че работата на букинг не изглежда особено чиста - цените като цяло са завишени, отстъпките често са измислени, кодовете са просто маркетингов трик

Преди време доста търсех и по други сайтове, директна резервация в хотела в Истанбул където ме познаваха, и т. н. - на букинг цените бяха най-ниски, в редки случаи еднакви с тези на някой друг сайт. 

Би ли споделил по-добри варианти? 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Има ги и двата варианта - да излиза по-скъпо с букинг, и да излиза по-евтино. Вероятно много променливи фактори влияят на цената, която се предлага през платформата. Като цяло се опитвам преди резервация да проверя поне още 2 платформи за по-изгодни оферти, стига да имам достатъчно време, разбира се.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Не мога да бъда категоричен.

В редките случаи, когато съм се обаждал директно на хотела - да, понякога дават по-ниска цена от листнатата, но като направя мобилна резервация + 10% genius + кешбек, винаги ми е излизало по-евтино така, отколкото директното предложение.

И е факт, че в Букинг има в пъти повече избор, отколкото другите платформи, поне за Бразилия съм 100% сигурен.

 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Ами нещата не са черно-бели.Букинг налагат жестоки условия на хотелиерите , но пък всеки който отдава някакъв имот иска да е видим в Букинг. Няма по-голяма трибуна.Airbnb не са по-милостиви , дори напротив.

 

П.П. Едва ли съществува мултимилионен бизнес без мръсни практики , като се почне от Букинг през Амазон , МЕТА , ФБ , Тесла ,Uber , Бойнг , хранителните вериги , Алиекспрес и който още се сетите. 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 3 часа, Topfly каза:

Кои алтернативи на букинг смяташ за по добри? 

 

преди 3 часа, EmoKrastev каза:

Би ли споделил по-добри варианти? 

Няма еднозначен отговор, но много зависи за кога и къде се търси. Да, за някои държави - като Бразилия - букинг е ненадминат. Иначе понякога взимам директно от хотела, понякога през посредници, но винаги изравям вариант за намаление чрез промоция, код, кешбек, лоялна програма и/или rewards. Но като цяло в 85-90% от случаите получавам минимум 10% по-ниска крайна цена от най-ниската възможна в букинг.

 

Напоследък ползвам stayforlong.com, които често ме изненадват много приятно (за някои хотели дискаунта спрямо букинг стига до 50%). Lastminute дават чудесни цени за редица дестинации, особено като се приложи някой от кодовете, които подаряват след покупка на самолетен билет. Edreams в комбинация с Prime членство е супер силна платформа. Trip.com има ненадминати предложения понякога, особено за Азия, това важи и за Agoda.com. В Zenhotels.com също изскачат топ оферти и си струва проверка. Expedia с 10-15% код и тя е в играта. Като цяло проверявам над 20 сайта преди да резервирам.

 

А минаване през Google/Trivago/Kayak често сваля допълнително цените.  

 

Трикът е малко търпение и да се прегледа внимателно всичко.

 

Не отричам букинг по никакъв начин, понякога дори нямат алтернатива. Но след като прочетох горната статия осъзнах, че далеч не само аз имам неприятно усещане за техния бизнес модел и показваните резултати. Та единствено призовавам да имате едно наум и да не се хвърляте само на добре познатия бранд.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Нещо което последно ме издразни в Букинг е, че са направили Genius първото ниво да се получава по подразбиране. Преди (когато аз го получих) беше след няколко резервации. Това си е обезценяване. Освен това по-големите нива са с отстъпка 10-15 или 10-20%, като болшинството хотели дават 10%. В крайна сметка след като нов потребител получава първо ниво, това почти обезсмисля програмата, просто всеки малко ориентиран ще стане член и ще вземе 10%, а повече само след огромен късмет.

Това да се брои към "измислените отстъпки" горе ^

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.