vladostojanov 17 Публикувано: 19 ноември, 2023 Сподели Публикувано: 19 ноември, 2023 Здравейте! Въпросът ми във връзка с услугата на Букинг "Резервирайте престой над BGN 1 089 и получете безплатно пътуване с частно такси от летището". Ако полетът ми е до Абу Даби , а хоетлът в Дубай, дали мога да се възползвам? Връзка към мнение
Doctor Who 15668 Публикувано: 19 ноември, 2023 Сподели Публикувано: 19 ноември, 2023 преди 4 часа, vladostojanov каза: Здравейте! Въпросът ми във връзка с услугата на Букинг "Резервирайте престой над BGN 1 089 и получете безплатно пътуване с частно такси от летището". Ако полетът ми е до Абу Даби , а хоетлът в Дубай, дали мога да се възползвам? Не може. Като пишеш полета, респ. летището от където трябва да те вземат излиза цена, която е възможно да е приемлива спрямо друга. 1 Връзка към мнение
wiliko 17101 Публикувано: 1 януари Сподели Публикувано: 1 януари Сигурно не откривам топлата вода, но ще споделя това което съвсем случайно открих при последното търсене на хотел през апликацията на Букинг, а именно да се влезе в него през референтен линк, в случая на Wizz, с което може да се възползваме хем от цената за мобилни устройства, хем бонус от wizz, че даже се появява и поле за така желаните кодове за 10% ... Не съм сравнявала цените на хотелите, при така очерталата се комбинация спрямо web... версията... За целта отваряте сайта на Wizz, през телефона и цъкате за търсене на хотел, отваря ви се браузер и избирате бутончето на booking Така линка с рефенцията се отваря в приложението ... (хотела и датата са информативни...) И полето за 10% бонус Или обобщено се получава кредит в Wizz и кредит в Booking Ако не е нещо ново, може да подминете писанията ми... Честита Нова година! 11 2 1 Връзка към мнение
Zaro 28617 Публикувано: 1 януари Сподели Публикувано: 1 януари преди 39 минути , wiliko каза: Сигурно не откривам топлата вода, но ще споделя това което съвсем случайно открих при последното търсене на хотел през апликацията на Букинг, а именно да се влезе в него през референтен линк, в случая на Wizz, с което може да се възползваме хем от цената за мобилни устройства, хем бонус от wizz, че даже се появява и поле за така желаните кодове за 10% ... Не съм сравнявала цените на хотелите, при така очерталата се комбинация спрямо web... версията... Има само една потенциална уловка - възможно е през линк цената да е по-висока. Проверка винаги е задължителна. 8 Връзка към мнение
Shlosera 723 Публикувано: 23 януари Сподели Публикувано: 23 януари Имам следния казус. Заради закъснение на вечерен полет до Тревизо, пристигнахме на летището след затварянето на гишетата за коли под наем. На сутринта съответно запазените коли вече не бяха запазени и даже сумата беше изгоряла. Правим нова резервация на използвайки букинг.ком, но след като отидохме на гишето кола няма. От компанията казаха, че такова нещо от букинг.ком не е идвало при тях. Резервацията е направена през моя акаунт, заради най голямата отстъпка, напълно платена, през кредитната карта на друг човек, а шофьора е трети. Успях да се свържа с букинг.ком през телефонния номер на някаква друга резервация, обясних им случая, от където ми казаха, че трябва да говорят с шофьора. Той не говори английски, за това взех телефон на българска линия, която абсолютно никой не вдига. Някаква идея как мога да процедирам за да вдигна случай? Връзка към мнение
Otnesen 14020 Публикувано: 23 януари Сподели Публикувано: 23 януари преди 2 часа, Shlosera каза: Успях да се свържа с букинг.ком през телефонния номер на някаква друга резервация, обясних им случая, от където ми казаха, че трябва да говорят с шофьора. От Букинг как ще разберат ,че разговарят точно с шофьора??? Звънни им пак и се разбери как да ти съдействат. 5 Връзка към мнение
rik4o 4343 Публикувано: 28 януари Автор Сподели Публикувано: 28 януари И закуската ви е включена в цената, така че какво да му мислите толкова: Ако обаче решите да се възползвате от офертата, ще установите, че безплатен обяд няма и ще трябва да си платите все пак...някой друг цент: Всеки сам си преТценя... П.П. Аз ги слагам в "Любими"! П.П. 2 А сега виждам горе вдясно букингският надпис: "Ние връщаме разликата в цената". 10 Връзка към мнение
Г.Вълков 3 Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари На 1.01.2024 г. в 19:18, wiliko каза: Сигурно не откривам топлата вода, но ще споделя това което съвсем случайно открих при последното търсене на хотел през апликацията на Букинг, а именно да се влезе в него през референтен линк, в случая на Wizz, с което може да се възползваме хем от цената за мобилни устройства, хем бонус от wizz, че даже се появява и поле за така желаните кодове за 10% ... Не съм сравнявала цените на хотелите, при така очерталата се комбинация спрямо web... версията... За целта отваряте сайта на Wizz, през телефона и цъкате за търсене на хотел, отваря ви се браузер и избирате бутончето на booking Така линка с рефенцията се отваря в приложението ... (хотела и датата са информативни...) И полето за 10% бонус Или обобщено се получава кредит в Wizz и кредит в Booking Ако не е нещо ново, може да подминете писанията ми... Честита Нова година! А кой браузър ползваш, защото при мен няма опция да се прехвърлиш към приложението? Връзка към мнение
wiliko 17101 Публикувано: 5 февруари Сподели Публикувано: 5 февруари преди 5 часа, Г.Вълков каза: А кой браузър ползваш, защото при мен няма опция да се прехвърлиш към приложението? Chrome, но не винаги се получава, онзи ден не се зареждаше въобще, а в момента ей така за спорта стана...,само където вече нямам код за използване пробвай това 1 1 Връзка към мнение
Vyara 611 Публикувано: 7 февруари Сподели Публикувано: 7 февруари Здравейте, ако направя резервация и платя част от нея с портфейла, при безплатна анулация връща ли се кредита? П.с търся апартамент в бари за 5 възрастни и 2 малки деца до 3 г., ако имате предложения, ще го оценя :). мега бонус - късно напускане 1 Връзка към мнение
neuromancer 25105 Публикувано: 8 февруари Сподели Публикувано: 8 февруари Да, връща се 2 Връзка към мнение
iMari 24490 Публикувано: 5 март Сподели Публикувано: 5 март Не следя много новостите около букинг, така че може вече да е споменавано. Докато преглеждах една от пощите, които ползвам предимно за резервации тук-там, видях, че са ми изпратили ваучер за 30$, за да честитят годишнината ми от регистрацията в Букинг. Изпуснала съм срока, няма значение, исках само да онагледя предложението. 🙂 Предполагам, че се активира в конкретния профил и не може да се преотстъпва. 10 Връзка към мнение
saved_ 1284 Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април Имам въпрос: От няколко дни не ми излизат резервациите като натисна под снимката си (настолна версия). Просто излиза празно поле. В същото време виждам резервациите само на предстоящото ми пътуване на основната страница, където е голямата търсачка + разни оферти и т.н. , но нямам достъп до резервации за по-следващи пътувания... В приложението всичко е ок. Някакви идеи? Пробвах изчистване на кеш, връщане на по-стара версия на браузера, друг браузер... Връзка към мнение
neuromancer 25105 Публикувано: 3 април Сподели Публикувано: 3 април ами да изчакаш да оправят сайта 🙂 Връзка към мнение
Ovcharski 413 Публикувано: 7 април Сподели Публикувано: 7 април Привет, имам чудене за една резервация. Имам резервация за бюджетен хотел в Ню Йорк за 3 нощувки от 16 април. Ще пътувам сам, но като бууквах преди 2-3 месеца цената за двама човека беше по-ниска от тази за един. Не знам защо, но запазих за двама. Сега се чудя как да процедирам понеже ще бъда сам. Има ли значение за хотела? Чудя се дали да им пиша предварително или директно на място да се правя на ударен? Още нищо не съм платил. Имам насрочено плащане за 12 април. В сумата е калкулиран city tax за двама човека. Нямам против да го платя и за двамата, искам само да не ми канселират резервацията 🤑 Връзка към мнение
neuromancer 25105 Публикувано: 7 април Сподели Публикувано: 7 април Няма значение това Отиваш, настаняваш се, ако питат казваш, че другия идва с по-късен полет. Връзка към мнение
Ovcharski 413 Публикувано: 7 април Сподели Публикувано: 7 април преди 13 минути , neuromancer каза: Няма значение това Отиваш, настаняваш се, ако питат казваш, че другия идва с по-късен полет. Благодаря 🍻 Връзка към мнение
darinamarinova 6360 Публикувано: 21 април Сподели Публикувано: 21 април Здравейте, Търся настаняване в Унгария и при търсене с local currency ми дава цени в евро, а не във форинти. Когато търся във форинти за едно и също настаняване ми дава 127785 форинта (677 лв), а в евро 324 евро (637 лв). Ще има ли двойно превалутиране и в коя валута е по-изгодно да се плати? Връзка към мнение
ДиянаВ 23639 Публикувано: 21 април Сподели Публикувано: 21 април преди 18 минути , darinamarinova каза: Здравейте, Търся настаняване в Унгария и при търсене с local currency ми дава цени в евро, а не във форинти. Когато търся във форинти за едно и също настаняване ми дава 127785 форинта (677 лв), а в евро 324 евро (637 лв). Ще има ли двойно превалутиране и в коя валута е по-изгодно да се плати? В каква валута ще платиш към определена дата може да се види на последната стъпка. Домакинът определя дали искана от него цена ще е в евро или в местната валута. От България плащането, обвързано с евро, е доста по-предвидимо. Според мен не става въпрос за двойно превалутиране, а до моментна картина на показваната цена, която в крайна сметка трябва да има някаква окончателна стойност преди потвърждаването на резервацията. 1 Връзка към мнение
vanku 181 Публикувано: 24 април Сподели Публикувано: 24 април Описвам опит за измама през Booking.com, който ми се случи за първи път вчера: Направил съм резервация през booking.com преди няколко месеца за Scandic Nürnberg Central в Нюрнберг за след 2 седмици. Резервацията беше предварително платена. Вчера получих съобщение през самата платформа на Booking.com от самия хотел, че е възможно да възникне проблем с резервацията ми и ме молят да потвърдя на линк моята кредитна карта или има вероятност след 24 часа да ми бъде отменена резервацията. При отваряне на линка - страницата изглежда много подобна на booking.com (но на друг домейн) и има данни с резервацията, датите, сумата която съм платил и поле, в което да си въведа данните на картата. Няма как някой да си измисли тези данни, ако не са ги взели от booking.com или от базата на самия хотел. Усъмних се, че нещо не е ОК и звъннах в Booking.com като от там ми казаха че не би следвало от хотела да ми искат данните за плащане и да не правя нищо, а те ще се свържат с хотела. Вчера вечерта получих съобщение от хотела, че те не са изпращали това съобщение, на което в никакъв случай да не си въвеждам данните от картата. 6 1 2 Връзка към мнение
neuromancer 25105 Публикувано: 24 април Сподели Публикувано: 24 април ама значи това не е имейл, а нотификация в приложението или сайта? те са много зле значи, хакнали са ги сериозно и вероятно всичко в тяхната база е на разположение.... 5 1 Връзка към мнение
Бръмбар 4561 Публикувано: преди 21 часа Сподели Публикувано: преди 21 часа Помня, че имаше оплаквания за самолетни билети купени през Букинг, но не помня за атракции/ активности как стои въпроса. Имам един ваучер, който мога само с активности да използвам, при това има и краен срок и се чудя дали да резервирам през тях една разходка с лодка по Босфора или да не си създавам излишни отрицателни емоции. Връзка към мнение
neuromancer 25105 Публикувано: преди 20 часа Сподели Публикувано: преди 20 часа Ами и самолетните билети са през посредник (примерно edreams), и активностите (примерно viator). Някъде беше коментирано, но не намирам. Чак пък да се откажа от едни пари за да не си създавам отрицателни емоции не се виждам, но всеки си знае ... 1 Връзка към мнение
Дани Магелани 20755 Публикувано: преди 19 часа Сподели Публикувано: преди 19 часа преди 2 часа, Бръмбар каза: Помня, че имаше оплаквания за самолетни билети купени през Букинг, но не помня за атракции/ активности как стои въпроса. Имам един ваучер, който мога само с активности да използвам, при това има и краен срок и се чудя дали да резервирам през тях една разходка с лодка по Босфора или да не си създавам излишни отрицателни емоции. Аз ще опиша по-късно подробно случая, но сега пиша от телефона. Резервация с плащане за бутиковото трамвайче в Сан Франциско. Не купувайте за 39$ този тур! Отидете на място и ще вземете дневна карта за 13$. Аз си скъсах нервите, докато си получа билета през три платформи. Бяха забравили да ми изпратят имейла с най-важните данни. Приятелка от Ню Йорк издири телефон на третата платформа, които си признали, че забравили да ми изпратят въпросният имейл. Получих, но късно. И услугата почти не беше използвана. Като цяло провал и изгубени едни 39 $. 1 Връзка към мнение
Дани Магелани 20755 Публикувано: преди 19 часа Сподели Публикувано: преди 19 часа И за купения самолетен билет през Букинг имах много проблеми, които ги реших трудно седмица преди полета. Но през цялото време бях на тръни. Писах по-рано. Изчезна първата отсечка. Но Букинг не го разбраха, макар че им писах много пъти. Ще опиша отново. Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Публикувано от Ivko,
телефони за връзка
Препоръчано от neuromancer
3 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега