Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

преди 1 час, Ivko каза:

Пише, че букинг плаща за това получавам по-ниска цена ама това какво общо има от къде буквам? Все едно приложението не е тяхно.

Понякога излиза крайна цена, равна на тази след "платеното " от Букинг, но е рядко и трябва да се чака.

преди 1 час, neuromancer каза:

А, не знам. Просто ми беше интересно за какво е отстъпката. Аз "букинг плаща" никога не съм виждал при мен.

По-назад бяха описал, че e добре  да се намери вход към сайта, където излиза опцията, в която Букинг плаща част от резервацията, когато има предплащане към тях. Това плащане от страна на Букинг успешно се комбинира с код за 10 % и прилагане на реферала от карта виза за отстъпка от около 7 % средно. Който плаща в левове има и "кешбек" от КК WIZZ - 2%.

Скоро по пози начин намалих с над 30% една резервация, като крайната цена е най-ниската възможна при сравняване с няколкото водещи сайта за хотели.

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

“Букинг плаща” ми излиза на мен и през приложението, запазвала съм даже няколко пъти. 
Получих мейл, че съм вече  Genius vip и до 20.09 ще имам допълнителни отстъпки от поне 5%. Разцъках и наистина има такива вип намаления, че даже до над 40%, но търсих само през приложението и не съм сравнявала.

Връзка към мнение
преди 1 час, Doctor Who каза:

която Букинг плаща част от резервацията, когато има предплащане към тях.

Винаги ли е само когато има предплащане към тях, защото вчера резервирах настаняване без предплащане и ми даде по-ниска цена (мобилния сайт и приложението, но не и десктоп версията)

Връзка към мнение
преди 34 минути , searus каза:

Винаги ли е само когато има предплащане към тях, защото вчера резервирах настаняване без предплащане и ми даде по-ниска цена (мобилния сайт и приложението, но не и десктоп версията)

Когато има предплащане към Букинг излиза опцията за плащане от тях, но не твърдя, че е винаги. Виж на предната страница подробно разписах работещ пример. 

 

Втората част на въпроса ти е за обявените цени в различни достъпвания, но няма връзка с горното. Не съм попадал на по добра цена, само веднъж безплатно закуска в повече. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...
  • 3 седмици по-късно ...

Не помня къде споделях за това, но още веднъж искам да напиша, че при търсене на избран хотел в гугъл и инкогнито режим/ понякога и през телефона/, получавам най-добрата цена, непостижима от тъпия ми акаунт, ниво 3.

Вчера запазвах така в Сивота и резултатът е 10 % по-добра цена.

 

Индийският ми хотел обаче, докато го мъчих да падне под 65 евро на вечер, взе, че излезе за 50 евро през агода, така че това търсене работи и при тях. 

  • Харесвам 10
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към мнение
преди 45 минути , Lindt каза:

 

Индийският ми хотел обаче, докато го мъчих да падне под 65 евро на вечер, взе, че излезе за 50 евро през агода, така че това търсене работи и при тях. 

Търсене през HotelsCombined също сваля цените на агода.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 53 минути , Lindt каза:

Не помня къде споделях за това, но още веднъж искам да напиша, че при търсене на избран хотел в гугъл и инкогнито режим/ понякога и през телефона/, получавам най-добрата цена, непостижима от тъпия ми акаунт, ниво 3.


Споделял съм в темата за Букинг кодовете , че стандартно цената през Гугъл хотелс в Букинг е по-ниска с 3% . Не е необходимо да се влиза в инкогнито режими дори. Същите настанявания обичайно в лоукост поделението на Букинг - getaroom са на по-ниски цени в големи периоди.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 3
Връзка към мнение

От време на време и Букинг пускат добри оферти. 🙂

Септемврийски празници в хотел 4* в к.к. Златни пясъци с Genius 3.

 

6-10.09, офертата е само със закуска:Screenshot_20230827-222933.png.cdf177fef14e19d79f0cfe7dc8aa5137.png

 

 

22-24.09, само със закуска:

Screenshot_20230827-223036.png.5e9eb018db2e045c6065f34fee1cadd1.png

 

а може и ол инклузив:

Screenshot_20230827-223217.png.643b2ffe74304fdfd2556e6610374e7e.png

  • Харесвам 9
  • Браво 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Нещо ново, поне за мен, в Booking.com.

 

Наградите Traveller Review Awards за 2023 г.

 

Обозначени са с рамка на една от снимките на мястото за настаняване.

423830564.jpg.4242646ce145be00afbb7e8e3019c050.jpg

 

И би трябвало да означава следното:

Наградите Traveller Review Awards за 2023 г. на Booking.com имат за цел да отбележат упоритата работа, която е вложена в осигуряването на страхотен престой или пътуване – допълнителното усилие, вложено, за да направите всеки момент специален.

А за нас, техните гости, пък това:

Ако изберете наградено място за настаняване, можете да сте сигурни, че ще имате невероятен престой.

 

Повече информация - https://shorturl.at/yGJY0

 

Скоро ще проверим в едно от наградените места дали всичко е като в рекламното клипче. :acute:

 

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 5 седмици по-късно ...

Тези дни трябваше да запазя нощувки за Вроцлав. Търсих през всички-Booking, Agoda, AirBnB, Hotels, Edreams, Opodo, Jetcost, Ebookers, Priceline.През десктоп, мобилен сайт и приложения...

С кодове за намаления, през Topcashback и така нататък... Най-ниската цена(с 20 до 30% по-ниска от всички други) и с безплатно анулиране ми даде мобилното приложение на Priceline! Интересното е, че на имейла дойде потвърждение(дори 2,защото резервацията беше за 2 стаи) от Agoda! 

Така, че проверявайте навсякъде-не се знае откъде ще изскочи зайчето! 

  • Харесвам 7
  • Благодаря 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Леко дразнеща случка с Booking от вчера с happy end: мъжът ми искаше да ходи на мач в Милано и букна 1 нощувка за ноември. В последствие обаче не можаха да се доредят до билети за този мач (като видях колко изнервящо е купуването на футбулни билети, се зарадвах, че си спестявам такива заниманя), но успяха за друг, пак през ноември. Съответно трябваше да се промени датата на хотела, новата пак е през ноември.  Booking в условията на резервацията пишат, че има право на 1 безплатна промяна на дата. Request-нахме я  през акаунта в Booking. Дойде отговор, че хотелът отказва, поради липса на availability. Да, ама за тази дата е видно, че има свободни стаи. Звъним на Booking, щели да проверят. След 1 ден пращат отговор, че не могли да се свържат с хотела. Веднага звъня на хотела и от втори опит се свързвам. Там пък казват, че не може по наше искане да направят промяната, трябвало от Booking да им кажат. Теглих им една и пак писахме на Booking. Това се случва късно вечерта. Сутринта ставаме и най-накрая има отговор от Booking, че резервацията е променена за желаната дата.

И така нещо, което можеше да стане лесно, стана трудно...

  • Харесвам 7
Връзка към мнение
преди 21 часа, Яничка каза:

Леко дразнеща случка с Booking от вчера с happy end: мъжът ми искаше да ходи на мач в Милано и букна 1 нощувка за ноември. В последствие обаче не можаха да се доредят до билети за този мач (като видях колко изнервящо е купуването на футбулни билети, се зарадвах, че си спестявам такива заниманя), но успяха за друг, пак през ноември. Съответно трябваше да се промени датата на хотела, новата пак е през ноември.  Booking в условията на резервацията пишат, че има право на 1 безплатна промяна на дата. Request-нахме я  през акаунта в Booking. Дойде отговор, че хотелът отказва, поради липса на availability. Да, ама за тази дата е видно, че има свободни стаи. Звъним на Booking, щели да проверят. След 1 ден пращат отговор, че не могли да се свържат с хотела. Веднага звъня на хотела и от втори опит се свързвам. Там пък казват, че не може по наше искане да направят промяната, трябвало от Booking да им кажат. Теглих им една и пак писахме на Booking. Това се случва късно вечерта. Сутринта ставаме и най-накрая има отговор от Booking, че резервацията е променена за желаната дата.

И така нещо, което можеше да стане лесно, стана трудно...

Много странна ситуация. За първи път чувам за опция "право на 1 безплатна промяна на дата". Обикновено опциите са с "право" или "без право", като няма ограничения в броя на промените, но винаги съществува правилото "при наличност". Отделно от това промените не изискват контакт с платформата, а се извършват директно от самата резервация. В случай, че по някаква причина чрез опцията за промяна излиза липса на наличност на стая, а в същото време чрез търсене подобна наличност съществува, най-елементарното нещо е да се направи нова резервация, а старата вместо да се променя, директно да се анулира... 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 3 часа, Duke каза:

Много странна ситуация. За първи път чувам за опция "право на 1 безплатна промяна на дата".

 

В случай, че по някаква причина чрез опцията за промяна излиза липса на наличност на стая, а в същото време чрез търсене подобна наличност съществува, най-елементарното нещо е да се направи нова резервация, а старата вместо да се променя, директно да се анулира... 

И аз се учудих, че има такава опция. 

Резервацията беше non-refundable с право само на 1 промяна. Даже като проверявахме дали има наличност за новата дата, цената беше малко по-ниска от този по резервацията. Но нямаше как да се анулира безплатно.

Аз и затова пуснах поста - хем, че са странни условията на Booking, хем че не си ги изпълняват (дали платформата или хотела - не стана ясно) :)

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Измамници източват карти през booking.com

https://www.segabg.com/hot/izmamnici-iztochvat-karti-prez-bookingcom

 

Не желая да всявам излишна паника.... но все пак да се има едно наум...

  • Харесвам 7
Връзка към мнение

Точно след такъв мейл днес си смених данните за картата. Обаче вчера мястото за настаняване се опита два пъти да дръпне пари от картата (така си е според условията, но аз бях дала Револют при резервацията, а там обичайно не държа пари). След неуспешния им опит веднага добавих пари.

Днес хотела ми писа в WhatsApp (после видях, че са ми пратили по-рано същото съобщение в приложението на букинг), да видя мейла от букинг и да сменя картата. Аз отговорих да теглят, пари вече има, обаче човекът каза, че не може, да отивам при мейла и да дам пак данните за същата карта. 

Направих го, но за всеки случай наистина смених картата с виртуалната на Револют. Малко след това от хотела си дръпнаха парите, а по WhatsApp получих разписка за плащането.

Мисля, че този случай не е измама. Или поне много се надявам да не е 😆.

Имейлът да сменя картата е от noreply-invalidcc@booking.com, а после потвърждението, че съм го направила успешно е от cs-noreply@booking.com.

Обаче,  признавам си, че ако бях прочела статията по-рано, нямаше да дам нови данни за карта.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

a в статията не са написали, че линка за смяна на картата не е в booking.com, a нещо подобно, тоест не показват как да се разбере дали е измама.

и е пределно ясно, че на букинг са им хакнали системата, срамота е толкова време да не се оправят, или поне да сложат някакво предупреждение на сайта...

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Аз преди няколко дни получих подобно съобщение от хотела, който съм резервирала през платформата на Booking:

 

"We have encountered a problem with your booking, it is because your credit card has not passed the security check carried out by the booking system and has been marked as invalid. As a result, your reservation may be cancelled.

To prevent this from happening, you will need to complete a short card verification procedure. To start this procedure, please use your personalised link:

https://booking.reserv-finish82641.com/p/6561134125 "

 

Бях сложила карта Револют и беше замразена и действително може да е имало проблем, но при положение че когато правих резервацията преди месец картата я верифицираха, а до настаняването имаше повече от месец и беше рано за плащане,  не видях причина да  се опитват да верифицират отново в момента.

Така или иначе, се бях отказала от пътуването и направо канселирах резервацията. Но си е интересно, дали съобщението беше наистина от хотела или е опит за измама.

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 18 минути , elzbieta каза:

Аз преди няколко дни получих подобно съобщение от хотела, който съм резервирала през платформата на Booking:

 

"We have encountered a problem with your booking, it is because your credit card has not passed the security check carried out by the booking system and has been marked as invalid. As a result, your reservation may be cancelled.

To prevent this from happening, you will need to complete a short card verification procedure. To start this procedure, please use your personalised link:

https://booking.reserv-finish82641.com/p/6561134125 "

 

Бях сложила карта Револют и беше замразена и действително може да е имало проблем, но при положение че когато правих резервацията преди месец картата я верифицираха, а до настаняването имаше повече от месец и беше рано за плащане,  не видях причина да  се опитват да верифицират отново в момента.

Така или иначе, се бях отказала от пътуването и направо канселирах резервацията. Но си е интересно, дали съобщението беше наистина от хотела или е опит за измама.

 

Опит за измама е.

Според мене хакерите ползват пропуск в системата за плащания на Букинг: При плащане на 100 % от сумата тя се задържа от Букинг и се плаща на хотела след пристигането на клиента. Точно в този период изглежда, че е възможно хотела  да иска верификация на картата, т.к. той все още не е получил пари. Има и още един проблем - преди време Букинг споделяха данните на картата, която е верифициранаа от тях , с хотел или хост и те извършваха тегленето.

Този пропуск в общите им правила/реда на плащане и споделяне на данни от картите според мене отвори възможността за тази измама.

 

Имах такъв сручай и писах по-напред в темата и да - букинг официално не признават проблема, но след кореспондения с тях и хотела ми изпратиха благодарности, че съм бил вниматален и т.н. и т.н. и как те не искали верификации и ако били взели пари, не искат втори път ...

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Виж линка, който са ти пратили

преди 4 часа, elzbieta каза:

https://booking.reserv-finish82641.com/p/65611341

Това не е в домейна на booking.com, а само е направен да прилича, тоест го считайте за измама. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 3 часа, neuromancer каза:

Виж линка, който са ти пратили

Това не е в домейна на booking.com, а само е направен да прилича, тоест го считайте за измама. 

Да линка е много як https://booking.reserv-finish82641.com/p/65611341 направо си пише че е риболов.....

Връзка към мнение

Доста неприятно. Добре, че полета ми беше канселиран и бях отписала пътуването, та така или иначе се налагаше да отменя резервацията, иначе можеше и да се хвана на въдицата, Вярно, че не е нормално подобно поведение, но понякога човек не се задълбава. А и не съм се загледала в подробности в домейна. Видях, че има "booking" в съдържанието и дотам. Сигнал, да съм по наблюдателната оттук нататък.

Връзка към мнение

бутонът също е линк, само оформен по друг начин

с минаване на мишката отгоре се вижда адреса в статус бара на браузера, може да копирате адреса и да го видите, или кликате и преди да попълвате данни гледате в адрес бара какво пише

сега гледам моите, от букинг подобни мейли (истински) сочат към адрес secure.booking.com

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.