Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

Дани Магелани
Публикувано:
преди 22 минути , zvezda9001 каза:

Здравейте,  не знам дали сте обсъждали такъв казус най-вероятно да, но не успявам да го намеря. Таа ще си задам въпроса.

Ако имате резервацията  през букинг за даден хотел, дръпнали са си парите няколко дена преди да отидете. Отивате вече на място в хотела и от там ви казват, че нямате резервация при тях, въпреки че им показвате резервацията  и плащането, те отказват да повярват на това и до там не кскат да ви  аста ят и няма места. Как се реагира в такава ситуация, имайки в предвид  че сте извън Европа ии няма как да разговаряте по телефона със съпорта на букинг.  Каква е процедурата стъпка по стъпка. Благодаря  предварително!

Не беше същия проблем, но искаше съпорт в САЩ. Бяха ми объркали от Букинг датата на пристигането. Парите дръпнати, чакали ме предишната вечер, тази няма места. Друг човек в САЩ проведе разговорите с Букинг, но е отнело много време. Съветите:

1. Признаха, че грешката е тяхна.

Намериха ми друг хотел

2. Ще платим транспорта (Убер) до там и закуска по касови бележки, защото вторият нямаше закуска, а и беше малко по-скъп.

3. Възстановяване като кредит в Награди.

Ти сама може да си намериш хотел и само да ги уведомиш.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Благодаря  на всички за коментарите и съветите, аз не съм в такава ситуация за момента, но наши познати са и исках да разбера каква е процедурата и как се рагирва в подобна ситуация. Както да им помогна на тях, така и ние да знаем тъй като ще ходим в Сащ  скоро и ще сменяме доста настанявания.

  • Харесвам 1
Публикувано:

То не че не може съвсем без никаква комуникация в днешно време, ама ако се наложи - трябва да си вземеш, дали сим карта за телефон, дали скайп кредит и безплатен wifi от лобито на хотела, в който не те пускат...

Номера 1800 в щатите са безплатни, ако имате интернет и скайп/Вайбър са безплатни отвсякъде.

  • Харесвам 6
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Забелязах нещо, може би е частен случай.

Вероятно знаете за trivago.com, сайта претърсва в кой сайт даден хотел е най-евтин. Та като се мине през триваго понякога излизат по-ниски цени в Букинг, отколкото иначе. Появява се тази отстъпка "booking.com pays $xx". Но пък се губи възможността за кешбек. За някои хотели само.

  • Харесвам 9
  • Благодаря 2
Публикувано:
На 18.01.2025 г. в 21:45, neuromancer каза:

Забелязах нещо, може би е частен случай.

Не е частен случай и някъде из темите го обсъждахме.

Запазила съм си линк от триваго на компа и от две години цъкам само през него. Често ми дава по-добри цени в сравнение с приложението. Много рядко става да се комбинира този линк (букинг заплаща), отворен в мобилен браузър, плюс мобилната отстъпка. 

Кешбек - не става, код става.

От гугъл търсене също понякога дава по-добри цени. И в Букинг,  и в Агода. В Агода ми даде 50% надолу от Букинг и всички останали за един хотел.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ако си поръчвате трансфер през букинг трябва внимателно да се гледа часа на вземане в потвърждението. По дифолт е 12.00ч и за втори път ми се случва въпреки променен на друг час при резервацията през падащо меню да остане 12.00 в самото потвърждение. Въпреки, че после писах на самите транспортни фирми, понеже и те потвърждават по Вайбър или с смс часа на взимане, отразяват го/ променят го в действителност само ако им се промени от букинг, за което пък трябваше да пиша и на съпорта в букинг да го променят. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Сега забелязах, че преди няколко месеца от единия хотел са ми анулирали нощувка, която реално се е осъществила. Реших да проверя защо не ми пристига кешбекът. Въпросът ми е някой имал ли е подобен случай и успял ли е да реши проблема чрез съпорта? Пазя си касовата бележка от плащането в хотела, но не съм сигурен за бележката от ПОС-терминала.

Публикувано:
преди 40 минути , bobbyfm каза:

Сега забелязах, че преди няколко месеца от единия хотел са ми анулирали нощувка, която реално се е осъществила. Реших да проверя защо не ми пристига кешбекът. Въпросът ми е някой имал ли е подобен случай и успял ли е да реши проблема чрез съпорта? Пазя си касовата бележка от плащането в хотела, но не съм сигурен за бележката от ПОС-терминала.

Аз съм имал два пъти подобен проблем. За единия ми дадоха 10€ ваучер, другия още нищо. През съпорта стана

  • Харесвам 2
Публикувано:

Аз имах подобно, смениха ми минала вече нощувка за след една година, писах на хотела, викат да не се притеснявам😁, сега пак я смениха след още една година. Тя беше 20-30$ и не съм се занимавал.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 7 часа, Branko каза:

Аз съм имал два пъти подобен проблем. За единия ми дадоха 10€ ваучер, другия още нищо. През съпорта стана

Ще се пробвам и аз тогава тия дни.

Публикувано:

Снощи резервирах хотели в Бразилия през Букинг с виртуална карта,  която държа празна. В 1.30 през нощта получих съобщение от банката,  че картата ми е временно блокирана и да се обадя по телефона. Обаждам се днес и ми съобщават,  че снощи към 21.00 часа е направен опит да се пазарува с моята карта от онлайн магазин в Бразилия. Добре,  че не работя с кредитна карта.

  • Шок 1
Публикувано:

Много е възможно някой от хотелите да е опитал авторизация на картата.Търговецът зад хотела може да излиза като онлайн магазин.Проверявай ги да не ти канселират някоя резервация.

  • Харесвам 5
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Да допълня малко за трансферите с букинг. Използвала съм няколко пъти -три пъти безплатно, получени като награда за резервация и два-три пъти платено от мен. Като цяло са ми положителни впечатленията, освен както писах, че трябва да се внимава с часа, понеже някой път не хваща промяната. Исках да спомена една опция, която според мен е полезна - при трансфер ОТ летището, може да обвържете часа на вземане с полета, с който пристигате т.е. вместо точен час се избира опция с номер на полет и тогава се отваря допълнително поле, където се слага номера на полета. Шофьорът си следи полета и изчаква, според инфото 45 мин след кацането. В този случай, при закъснение на полета не е нужно да уведомявате за промяна в часа на вземане. Ние имахме три часа и половина закъснение на полета, както и е възможно да сме излезли след повече от 45 Мин след кацането (не съм засичала, може и да не е така, но доста почакахме на паспортен контрол, както и багажът ни се появи много късно, вече почнах да се притеснявам дали ще дойде изобщо). Бях сложила номера на полета като референция за час на вземане и шофьорът ни чакаше, без да съм писала допълнително за повече от тричасовото закъснение. Ако имате трансфер КЪМ летището обаче, няма такава опция, а трябва да си прецените сами кога да ви вземе за да сте навреме. Двупосочен трансфер обикновено ми е излизал по-евтино от два еднопосочни, като не е задължително фирмата която прави трансфера в едната посока да е същата, която го прави и другата.

  • Харесвам 6
Публикувано:
На 28.01.2025 г. в 9:15, slujitel каза:

Снощи резервирах хотели в Бразилия през Букинг с виртуална карта,  която държа празна. В 1.30 през нощта получих съобщение от банката,  че картата ми е временно блокирана и да се обадя по телефона. Обаждам се днес и ми съобщават,  че снощи към 21.00 часа е направен опит да се пазарува с моята карта от онлайн магазин в Бразилия. Добре,  че не работя с кредитна карта.

След като си взех новата карта,  преди 1 час резервирах с нея два четири звездни хотели в Рио. И отново ми се обаждат от банката за опит за плащане с моята карта в сайт за игри в Бразилия. Това вече със сигурност е от Букинг,  защото картата е нова и почти не е плащано с нея, а и току що резервирах хотели точно в Бразилия. Само не знам кой от двата хотела е.

  • Харесвам 4
Публикувано:
На 13.02.2025 г. в 9:56, slujitel каза:

След като си взех новата карта,  преди 1 час резервирах с нея два четири звездни хотели в Рио. И отново ми се обаждат от банката за опит за плащане с моята карта в сайт за игри в Бразилия. Това вече със сигурност е от Букинг,  защото картата е нова и почти не е плащано с нея, а и току що резервирах хотели точно в Бразилия. Само не знам кой от двата хотела е.

Твърде е възможно опитите да са продължили с номера на старата ти карта. На мен доскоро ми излизаха съобщения за опит за транзакции с отдавна закрита от мен кредитна карта. С две думи, попитай изрично банката дали новите опити са по новата кредитна карта...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 59 минути , Duke каза:

Твърде е възможно опитите да са продължили с номера на старата ти карта. На мен доскоро ми излизаха съобщения за опит за транзакции с отдавна закрита от мен кредитна карта. С две думи, попитай изрично банката дали новите опити са по новата кредитна карта...

Не са, те от банката ми се обадиха по телефона. Изяснихме случая. С новата карта са и знаеше момчето за случая със старата, пак с него разговарях миналата седмица,  когато ми я блокира. 

  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Да попитам. Нямах код за намаление, резервирах през линк на Уиз еър. Сега искам да направя пак  резервация- нова, но в приложението ми дава само опция да ми връща уиз кредит. Не успявам по никакъв начин да го премахна. Излизах, влизах в профила и какво ли не. През компютър успявам, но там пък не става да резервирам, защото изпускам отстъпката за мобилно приложение. Идеи?

Публикувано:

Не ползвам приложението, ама ако го махнеш и инсталираш пак трябва да се оправи.

Или да ползваш браузъра на телефона, не приложението 

  • Благодаря 1
Публикувано:

Някъкъв тел на Букунг, искам смяна на дати, но не ме пуща, на съобщенията пак. Телефоните, които имам от преди, явно не са актуални

Публикувано:
преди 2 часа, ZORI каза:

Някъкъв тел на Букунг, искам смяна на дати, но не ме пуща, на съобщенията пак. Телефоните, които имам от преди, явно не са актуални

От закаченото мнение горе!

Публикувано:
преди 23 часа, tara каза:

Да попитам. Нямах код за намаление, резервирах през линк на Уиз еър. Сега искам да направя пак  резервация- нова, но в приложението ми дава само опция да ми връща уиз кредит. Не успявам по никакъв начин да го премахна. Излизах, влизах в профила и какво ли не. През компютър успявам, но там пък не става да резервирам, защото изпускам отстъпката за мобилно приложение. Идеи?

Изчисти кеша и данните (от настройки---приложения---booking). Аз така се справих. Логваш се отново и вече го няма линка на Уиз.

Публикувано:
преди 3 часа, Dreamm каза:

Изчисти кеша и данните (от настройки---приложения---booking). Аз така се справих. Логваш се отново и вече го няма линка на Уиз.

Благодаря. Не съм много технически грамотна. Тази вечер, когато отворих приложението, всичко беше наред. Не зная кое от всичко, което пробвах помогна.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имам две канселирани резервации с взет предварително депозит в датски крони ( от сметка в Евро) при Revolut.

Върнаха ми едната в датски крони а другата в Евро. 

Някои да знае по какви критерии се извършват тези операции. И ако нямам акаунт в датски крони дали щяха служебно да ми открият такъв за да направят превода.

Публикувано:
преди 1 час, Yto каза:

Имам две канселирани резервации с взет предварително депозит в датски крони ( от сметка в Евро) при Revolut.

Върнаха ми едната в датски крони а другата в Евро. 

Някои да знае по какви критерии се извършват тези операции. И ако нямам акаунт в датски крони дали щяха служебно да ми открият такъв за да направят превода.

Предполагам , зависи в каква валута сте платили . Трябва да връщат в същата валута както е платено и да възстановяват към карта/сметка от която е излъчено плащането.  Преди месец канселирах от booking и ми върнаха както си е платено , просто в посоката е към мен.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.