Goal & Boss Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 11 минути , master_of_germs каза: Недостатък е, че на връщане полетът до Атина не може да се засече с райънския полет за София и трябва да се нощува на връщане. ама за такива като мене, дето в Атина не са били, това не е лош вариант. Не винаги. От Сингапур Scoot пристигат към 0830. 5 Връзка към коментар
master_of_germs Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 1 минута , Goal & Boss каза: Не винаги. От Сингапур Scoot пристигат към 0830. Да, ама във вторник и в събота. А късните райънски полети са само в сряда и в неделя... 3 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 1 минута , master_of_germs каза: Да, ама във вторник и в събота. А късните райънски полети са само в сряда и в неделя... Аха. Е, значи в Атина не може без преспиване. Връзка към коментар
master_of_germs Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 1 минута , Goal & Boss каза: Аха. Е, значи в Атина не може без преспиване. Даже в неделя райънският полет си е съвсем вечерен и така си става цял уикенд в Атина - два дни с една нощувка. По принцип не е зле, ама след Азия би било по-различно. Всъщност най-хубавото на тези полети на скуут от Атина е, че може да се тръгне от София в събота сутрин, и да се върнеш в София след седмица, две-три или колкото там в неделя късно вечерта. Което е идеално откъм пестене на отпуск. 5 Връзка към коментар
bonboneva Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 А круиз в района не е ли по-добър вариант пред всички тези полети и пренасяне на багажи по летищата през два дни? Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 (редактирано) Лично аз като сметна примерно пътуването ми София-Краби никак не ми излиза оферта тази дестинация даже и с тези цени. От една страна пътуване до Атина и там няма как без нощувка/ки а и с този ръчен само багаж малко за две седмици не ми се вижда много ок, а не знам дали сте видяли поне в моя случай да си добавя багаж и най-евтиния ми искат 30 евро на посока и не на последно място таксата, която ми искат за плащане с карта и някак цената ми става повече от тази на Катар 😂 Редактирано 10 април, 2019 от Ivko 2 Връзка към коментар
ACM Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 19 минути , Ivko каза: Лично аз като сметна примерно пътуването ми София-Краби никак не ми излиза оферта тази дестинация даже и с тези цени. От една страна пътуване до Атина и там няма как без нощувка/ки а и с този ръчен само багаж малко за две седмици не ми се вижда много ок, а не знам дали сте видяли поне в моя случай да си добавя багаж и най-евтиния ми искат 30 евро на посока и не на последно място таксата, която ми искат за плащане с карта и някак цената ми става повече от тази на Катар 😂 Мдам... също така като сложиш, че трансфера в Атина от центъра към летището ти е 10 евро в посока + джобните за тези 36 часа в Атина + хотела = 100 евро. Ако пак се лети през Атина и на отиване/връщане то си говорим за 200 евро. Добавя се и багаж за Раян - още едни 60-70 евро. Като сложиш и билетите със Скуут, които са по стотина евро в посока и добавиш багаж, и вземеш нещо за ядене на борда, крайната цена отива на 500+ евро. Имайки предвид, че катарците редовно летят София-Тайланд за 420-430 евро, не виждам смисъл да се правят ненужни гимнастики. Естествено ако не е нужна нощувка в Атина и се пътува без багаж, цената ще е по-ниска, но пак няма да е огромна разликата. Едва ли ще се спестят повече от 100 евро. За мен подобен тип схеми имат смисъл, когато обичайните билети донякъде са по 700-800 евро, както е случаят с Перу/Колумбия обичайно. При положение, че имаш страхотна компанията като катарците, които летят по възможно най-удобният възможен начин от София, не виждам никакъв смисъл човек да се занимава дори със Скуута. Казвам го от опит... 7 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 Зависи как пътува, трансфера с автобус в Атина е 2х6 €, може да отседне и в хостел за 20-ина €. Може да няма нужда от чекиран багаж и да кара в самолета на сандвичи. Може да намери полет на Ryan и за 5€ през сайтовете и т. н. Тогава разходите ще са малки. Катар отново обявиха промо до 31.03.2020. Аз също бих заложил на тях, ако целта е Тайланд, КЛ и Сингапур. 9 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 Преди 1 час, ACM каза: Имайки предвид, че катарците редовно летят София-Тайланд за 420-430 евро, За Тайланд си прав, но силата на Scoot са други дестинации. Например Сингапур или Австралия. Там не мисля, че някой лесно ще ги бие. Отсечките SOF-ATH могат да се извъртят с Aegean, те имат по-удобни часове от Ryanair. преди 31 минути , stanimir каза: Може да няма нужда от чекиран багаж и да кара в самолета на сандвичи. Не. Scoot не позволяват на борда си консумацията на храна и напитки, внесени отвън. За вода не знам. Именно затова малко по-горе в темата питах @ACM за избора на храна. 1 Връзка към коментар
Щастливеца Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 48 минути , stanimir каза: Зависи как пътува, трансфера с автобус в Атина е 2х6 €, може да отседне и в хостел за 20-ина €. Може да няма нужда от чекиран багаж и да кара в самолета на сандвичи. Може да намери полет на Ryan и за 5€ през сайтовете и т. н. Тогава разходите ще са малки. Катар отново обявиха промо до 31.03.2020. Аз също бих заложил на тях, ако целта е Тайланд, КЛ и Сингапур. При сегашните цени разликата между Scoot и Qatar е повече от 400 лева. При положение, че до Сингапур полета е директен разликата става все по-пренебрежима. Говоря сравнение на мулти сити полет Атина-Пукет-Сингапур-Атина със София--Пукет-Сингапур-София на Катарците. Каквото и да си говорим ходенето до Гърция няма как да излезе 500 лева. 4 Връзка към коментар
iraJon Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 Понеже гледах същия полет за връщане пише пристигане в Атина 9,05 АМ до 13,00 ч. има достатъчно време да кацнете и да се регистрирате за новия полет. - 4 часа - дори и да има закъснение 1-2 часа, мисля че времето ще стигне. Проверете, да не би аз да греша, но на сайта на компанията така пише. 1 Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 Винаги свързващи полети ако не са на един билет си е риск независимо дали са 2 или 5 часа. 1 Връзка към коментар
boogy83 Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 (редактирано) Преди 1 час, Goal & Boss каза: Scoot не позволяват на борда си консумацията на храна и напитки, внесени отвън. За вода не знам. Именно затова малко по-горе в темата питах @ACM за избора на храна. Аз февруари направих 3 полета със Скоот и честно казано не знаех, че не мога да си внеса храна и да си я ям в самолета. От наблюденията ми в самолета имаше може би още едни 50% от пътниците които явно също не знаеха 🙂 Пък като навестиш лаунджа преди полета, то няма и да ти се яде на борда 🙂 Относно връщането....през Берлин сякаш е по-удобно. Кацаш сутринта в Берлин от Сингапур, а вечерта има полет Берлин - София. Ако се гласи пътуване през зимата също е по-добре така, защото дори да забавят кацането на първия полет заради сняг, пак имаш цял ден да си хванеш полета до София. Редактирано 10 април, 2019 от boogy83 6 1 Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 1 час, Goal & Boss каза: Scoot не позволяват на борда си консумацията на храна и напитки, внесени отвън. За вода не знам. Именно затова малко по-горе в темата питах @ACM за избора на храна. Такава забрана за мен би била абсурдна, и аз не бих се съобразил с нея. Не виждам и как ще ме принудят да я спазвам. 1 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 15 минути , Радослав каза: Такава забрана за мен би била абсурдна, и аз не бих се съобразил с нея. Не виждам и как ще ме принудят да я спазвам. Вероятно си даваш сметка, че като отказваш да спазваш забраната, се съгласяваш да бъдеш санкциониран. В края на краищата, в техните самолети - по техните правила. 5 Връзка към коментар
ACM Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 20 минути , Радослав каза: Такава забрана за мен би била абсурдна, и аз не бих се съобразил с нея. Не виждам и как ще ме принудят да я спазвам. По принцип аз като един типичен Бай Ганьо се направих на ударен, внесох си храна и най-нагло си я изядох, гледайки стюардите. За водата обаче е вярно. Не може да внесеш вода, дори закупена от безмитната зона, което е едно от основните неща, които искрено ме издразниха на SIN и му дадоха гордо място в челото на класацията за най-тъпи летища, на които съм стъпвал. За сметка на това пък позволяваха да си носиш празна бутилка, която да напълниш от чешма точно до гейта... Излишно е да казвам, че водата беше отвратителна. 3 1 Връзка към коментар
Радослав Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 17 минути , Goal & Boss каза: Вероятно си даваш сметка, че като отказваш да спазваш забраната, се съгласяваш да бъдеш санкциониран. В края на краищата, в техните самолети - по техните правила. Споделям моята гледна точка. Не бих спазвал абсурдна забрана, и не бих позволил да ме санкционират заради безумната им забрана. Един вид, в условията им не е посочена санкция, и такава ще им е трудно да наложат. Бих се позовал на изконното право, човек да може да се нахрани и да не умира от глад. Забраната им, според мен трудно ще издържи, ако се стигне до санкции, и оспорване през съд. Иначе, да, аз също спазвам изисквания и правила, и смятам че правилата трябва да се спазват. Пресичам на зелено, или там където има пешеходна пътека. Дупча си билет в градският транспорт и ако ме глобят поради липса на билет, бих си платил глобата. Но да ме лишават от моята си храна е много прекалено и идиотско. 2 1 Връзка към коментар
ACM Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 9 минути , Радослав каза: Споделям моята гледна точка. Не бих спазвал абсурдна забрана, и не бих позволил да ме санкционират заради безумната им забрана. Един вид, в условията им не е посочена санкция, и такава ще им е трудно да наложат. Бих се позовал на изконното право, човек да може да се нахрани и да не умира от глад. Забраната им, според мен трудно ще издържи, ако се стигне до санкции, и оспорване през съд. Иначе, да, аз също спазвам изисквания и правила, и смятам че правилата трябва да се спазват. Пресичам на зелено, или там където има пешеходна пътека. Дупча си билет в градският транспорт и ако ме глобят поради липса на билет, бих си платил глобата. Но да ме лишават от моята си храна е много прекалено и идиотско. Не я мисли храната. Не правят проблем. Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 (редактирано) преди 3 часа, Радослав каза: Бих се позовал на изконното право, човек да може да се нахрани Аз също се замислих над това и понеже на борда продават храна, мисля, че правото ти/ми/ни не е ощетено, макар и, естествено, подобна политика да предизвиква недоумение и известно негодувание и у мен. преди 3 часа, Радослав каза: и да не умира от глад Излишни драматизации, ясно е, че никой няма да умре от глад в самолет. Ако седем-осем часов глад може да те събори, значи си в сложно здравословно положение. преди 3 часа, Радослав каза: Забраната им, според мен трудно ще издържи, ако се стигне до санкции, и оспорване през съд. Ако решиш да се пробваш, ще следя с интерес. @stanimir През сайтовете не минават кодовете за намаления, които свалят много от редовната цена. Редактирано 10 април, 2019 от Goal & Boss 1 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 По принцип, след като продават храна и напитки, логично не харесват човек да си носи, вместо да купи от тях. Дали имат право да забраняват нямам идея. Малко като да отидеш някъде на ресторант и да си носиш нещо за ядене (да, знам, че на ресторанта това е основния бизнес, а на авиокомпанията уж не е - но пък знаем, че нискотарифните печелят най-вече от допълнителните услуги, не задължително от билетите). Не морализирам, просто разсъждения, кой както си реши... Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 А през сайтовете не се ли елиминира таксата за плащане? Поне при Air Asia е така. Връзка към коментар
iraJon Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 Пише, че дават 15% отстъпка като нов регистрирал се. Получаваш код на посочения e-mail. Влезнах направих резервациите, точно преди плащането както е по указанията им въведох кода и ми излезе "Вашия код не е валиден за тези полети" и не ми направи отстъпка. Говоря за полет Атина- Сингапур - Атина. Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 3 минути , iraJon каза: Пише, че дават 15% отстъпка като нов регистрирал се. Получаваш код на посочения e-mail. Влезнах направих резервациите, точно преди плащането както е по указанията им въведох кода и ми излезе "Вашия код не е валиден за тези полети" и не ми направи отстъпка. Говоря за полет Атина- Сингапур - Атина. В момента има разпродажба, май затова. Пробвай с код NEED2FLY. Връзка към коментар
antea Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 а каква е таксата за плащане с карта? то изобщо това не е ли е единственият възможен начин за плащане? Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 10 април, 2019 Сподели Публикувано: 10 април, 2019 преди 1 минута , antea каза: а каква е таксата за плащане с карта? то изобщо това не е ли е единственият възможен начин за плащане? То зависи от коя страна ти е изходящия/първи полет и имат една таблица с тарифи в случая аз гледах Атина-Сингапур-Краби и ми искаше 7 евро на полет/пътник 😂 сметни за двупосочен билет колко ще ми вземат Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега