Прескочи до съдържание

50% бонус (до 40 долара) в booking.com


Георги
Съобщението е добавено от Георги

Личните реферални връзки към booking.com са разрешени само за златни членове, в тази тема. Ако търсите връзка, чрез която да резервирате с намаление (извън дискутираните тук 40/80, 70/225 и т.н. ), търсете там. 

Препоръчани мнения

преди 11 часа, bobole4e каза:

Току-що направих резервация през линка за 40долара-никъде не ми поиска информация за кредитната карта. По напред в темата четох, как това било необходимо условие-да се запаметят данните на картата в сайта, а на мен дори не ми ги взе! Обърках ли нещо? Резервацията е с безплатна анулация 14 дни преди престоя, след това има 50% неустойка-как точно мислят да си я вземат ако забравя да я анулирам или нещо подобно и не отида? Въпреки това, накрая отново ме поздравяват и уверяват, че ще ми върнат 40 долара след престоя. Да не би да искат в последствие данните за картата?

Ако резервацията ви е без кк, може да не спазите срока, но я анулирайте дори в деня на нощувката. В противен случай Букинг ще си потърсят комисионната и хотела ще им пише, че не сте пристигнали. След, което те ще питат вас. Аз разбрах това в един гестхауз в Колумбия, където собственика ни изгони, защото беше дал стаята ни и нямаше къде да ни настани. Ние се оправихме, а на другия ден получих имейл от Букинг защо не сме пристигнали и не сме анулирали. Беше ги излъгал, че ние не сме се явили.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , slujitel каза:

Аз разбрах това в един гестхауз в Колумбия, където собственика ни изгони, защото беше дал стаята ни и нямаше къде да ни настани. Ние се оправихме, а на другия ден получих имейл от Букинг защо не сме пристигнали и не сме анулирали. Беше ги излъгал, че ние не сме се явили.

Ама вярно ли, сте имали такава случка? Просто ужасно! Ами, ако пристигането е късно вечерта, какво правим?

Какво стана после? Ти обясни ли ситуацията на Букинг?

Връзка към коментар
преди 42 минути , AlexandraKo каза:

Ама вярно ли, сте имали такава случка? Просто ужасно! Ами, ако пристигането е късно вечерта, какво правим?

Какво стана после? Ти обясни ли ситуацията на Букинг?

Оооо, колко перипетии съм имала. После потърсих нет и резервирах друго място, защото оня глупак не ми даде да ползвам нет там и се наложи да се моля в друга къща. Настанихме се и си казах, че ще се разправям като се приберем. Обаче на другия ден си отварям пощата и гледам Букинг ме питат защо не сме пристигнали и не сме анулирали. И аз им отговорих и описах ситуацията и те ми ми казаха да взема фактура и ми възстановиха после разликата в парите. Но загубеното време и разправии....си остана за моя сметка. Ако пристигаш късно вечер...спасяваш се. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз не мисля да я анулирам, но ми стана странно. Отделно пишеше, че при резервацията хотелът ще си дръпне 50% от сумата(колкото е и неустойката при неявяване или анулиране в по-късен срок). Данни за картата нямам запаметени в профила.

По скоро питанете ми беше как ще ми възстановят 40 долара в последствие-явно, че ще изпратят линк(както са ми връщали разлика в цената по промоция- гарантирано "най-ниска цена" ).

 

Връзка към коментар

И аз вчера резервирах, за 75€ ми поиска картата, но при резервацията за 40$ оф не ми поиска данни. Моите резервации са за септември/октомври , после ще кажа как е било.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , bobole4e каза:

Аз не мисля да я анулирам, но ми стана странно. Отделно пишеше, че при резервацията хотелът ще си дръпне 50% от сумата(колкото е и неустойката при неявяване или анулиране в по-късен срок). Данни за картата нямам запаметени в профила.

По скоро питанете ми беше как ще ми възстановят 40 долара в последствие-явно, че ще изпратят линк(както са ми връщали разлика в цената по промоция- гарантирано "най-ниска цена" ).

 

 

Условията:

https://www.booking.com/content/referral-terms.bg.html?aid=1311838;label=refer-UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YYcM0mR3uRSgoJHObf-hp93FJ8HICmVbiw2k9yTJAj3pDqe2NQ2UBiyOFTehZ5-YMw;sid=10eb08883620f80e564a77612f7a1e45;tmpl=referral%2Fterms;is_incentive=1;lang=bg;soz=1;lang_click=top;cdl=en-gb

 

по специално:

 

  • За да получи възнаграждението като кредит в кредитната си карта, Участникът трябва, в рамките на разумен период от време след престоя, или да създаде потребителски профил и да запази валидна кредитна карта в настройките на профила или да предостави валидна кредитна карта в предоставената дигитална бланка. American Express в момента не е сред приеманите кредитни карти.
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 18 часа, bobole4e каза:

Аз не мисля да я анулирам, но ми стана странно. Отделно пишеше, че при резервацията хотелът ще си дръпне 50% от сумата(колкото е и неустойката при неявяване или анулиране в по-късен срок). Данни за картата нямам запаметени в профила.

По скоро питанете ми беше как ще ми възстановят 40 долара в последствие-явно, че ще изпратят линк(както са ми връщали разлика в цената по промоция- гарантирано "най-ниска цена" ).

 

В условията на промоцията пише, че трябва да има запаметена карта, и по нея връщат парите.  Може да се запамети и без резервация, с редакция на профила. 

Връзка към коментар

Мислих го  и това, да го направя след нощувките, но вчера получих отново имейл от букинг:

40.jpg.8503428ec51ccd429645aadccccdad2d.jpg

 

Според мен, ще ми пратят имейл с линк, където да въведа данните от картата и така ще преведат 40те долара.

Втората част  е нещо ново, предполагам като линка за 15 долара , който коментираха по-напред. Но при мен няма сума.

Връзка към коментар

Видях тази сутрин узер да ме подканя да си купувам билет и реших да минавам и аз евтино:). Билет до Милано без багаж, ама ще се наложи да добавя голям кабинен, забравих че тия не пускат гратис с обикновен колесарник до 8 кг... С уизер флекс пак излиза 40 Е € + голям салон 24 Е

Запазих си едно и стайче в Милано/през германския линк/ за октомври за три нощувки.  Букинг ми каза, че ще получа парите след осъществяване на нощувките... ще чакам да ми върнат 75 Е и цялата работа която оствям отворена/букинг с опция за анулиране/ и уиз еър с опция флекс и кабинен багаж пак ми излиза 300 и нещо Е за три нощувки...Ми не съм впечатлена...

И просто не знам от къде ги намирате тия билети за 2 евро...:)  и аз искам такъв поне един...:)

Връзка към коментар

Имаше билети по 2,99 евро на посока, включително и до Бергамо, но предимно за зимата и в повечето случаи само в едната посока на тази цена.

Може и сега да има, не съм ровил скоро

Връзка към коментар
Преди 1 час, shnuky каза:

Видях тази сутрин узер да ме подканя да си купувам билет и реших да минавам и аз евтино:). Билет до Милано без багаж, ама ще се наложи да добавя голям кабинен, забравих че тия не пускат гратис с обикновен колесарник до 8 кг... С уизер флекс пак излиза 40 Е € + голям салон 24 Е

Запазих си едно и стайче в Милано/през германския линк/ за октомври за три нощувки.  Букинг ми каза, че ще получа парите след осъществяване на нощувките... ще чакам да ми върнат 75 Е и цялата работа която оствям отворена/букинг с опция за анулиране/ и уиз еър с опция флекс и кабинен багаж пак ми излиза 300 и нещо Е за три нощувки...Ми не съм впечатлена...

И просто не знам от къде ги намирате тия билети за 2 евро...:)  и аз искам такъв поне един...:)

Oт 29.10.2017 вече големият кабинен багаж на Wizz ще бъде безплатен. 

Връзка към коментар
преди 31 минути , shnuky каза:

Абе няма значение до къдел. Аз и до милано отивам ей такар да се развея за пореден път...Само да е за 2 Е:)

Следи промо темите https://magelanci.com/forums/forum/62-периодични-промоции-на-авиокомпаниите/

Предполагам, че промоциите ще са добри като свършат лятните ваканции.

Връзка към коментар

Ще споделя моя опит с тази промоция.


Резервирахме нощувки за над 225 EURO чрез букинг акаунт, в който е въведена MasterCard Debit на Уникредит Булбанк.
Един ден след като напуснахме мястото за настаняване се получи следното писмо от букинг:
"Добре дошли обратно! Надяваме се, че пътуването ви е било приятно! Сега, след като то приключи, е време да получите възнаграждението, което ви обещахме. Моля, обърнете внимание: можем да изпратим вашето парично възнаграждение по-бързо на карти Visa поради промени в условията на Mastercard. Въпреки че не всички кредитни/дебитни карти Mastercard са засегнати, в момента не можем да гарантираме, че вашето парично     възнаграждение ще бъде изплатено на карта Mastercard. Заявете своите € 75!"

 

Решихме да проверим дали нашата карта е "засегната" и да изчакаме, но една седмица по-късно тези 75 EURO все още ги нямаше.
Въведохме данните на една V PAY (дебитна карта на VISA), пак на Уникредит Булбанк. Пристигна ново писмо
"Добре дошли обратно! Надяваме се, че пътуването ви е било приятно! Сега, след като то приключи, е време да получите възнаграждението, Заявете своите € 75!"
и след три дена парите се появиха: 147 лева, от които банката взе 1.47 лева за някаква такса.

 

По-преди бях резервирал нощувки за над 225 EURO чрез друг букинг акаунт, в който е въведена MasterCard Credit на Пощенска банка.
75-те евра се появиха, без проблем или забавяне,  няколко дена след последната нощувка.

 

Така че, ако използвате посочената най-горе карта, бъдете готови и с друга карта.

Редактирано от VladimirK
правопис
  • Харесвам 12
Връзка към коментар
преди 13 минути , Kamen каза:
преди 14 минути , Georgi_G каза:

Може ли някой да погледне линкът за 40-те $ дали работи, т.е. дали се появява съобщението в Букинг след препращането през линка?

Да.

:good: Мдааа, явно повредата е в моя телевизор.

Връзка към коментар

на мен при резервация 75/225 ми поиска задължително въвеждане на картата, въпреки че плащането е на място в хотела и дори резервацията е с безплатна анулация - т.е. спокойно можех да не въвеждам карта

 

при самото въвеждане на данни за карта не пита за име на притежателя й - това значи ли, че може да се въведе чужда карта /т.е. тя пак ще е моя, ама фирмена - с име на фирмата и моето, че само такава друга Visa имам, а очевидно с MC няма да е сигурно получаването на бонуса?

Връзка към коментар

Според мен няма значение чия е картата при връщането на пари. На мен досега букинг два пъти са ми връщали пари-никога не са искали име, само картата да е Виза или Мастъркард и въвеждам номера. За съжаление, не искат да ми връщат пари в Дайнърса :resent:

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

Мастъркард не е чак такъв проблем априори, евентуално някои български може да са. Аз получих пари скоро по Революта (Мастъркард).

Връзка към коментар

е добре, ако не се интересуват от името на картопритежателя, могат да се направят още собствени профили, само различни имейли са нужни? а назад мернах, че успяват да засекат повторен юзър и си мислех, че е заради името на картата? 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.