Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

Публикувано:

Не,  нямам Get my discount code. Имам бутон How to visit и като кликна на него ми показва 3 стъпки за използване на кода.

Например:

 

Madame Tussauds London

Normally £ 35.00 £ 0.00
Themed rooms present international personalities, such as the royal family, iconic film stars and Olympic legends.
 
когато кликна на бутона how to visit пише:
Here's how it works
 
Visit any of the listed attractions between 17 Nov and 21 Nov
 
Show QR code to staff at the attractions (or listed location) to get your free tickets
 
Enjoy London attractions - free
Публикувано:
преди 11 минути , Izabela каза:

Тези кодове има ли ги още? Резервирах за Дъблин и никъде не се появи такова нещо?

Няма ги вече, но и Дъблин не фигурираше по принцип.

Публикувано:

Здравейте, много ми се иска да се възползвам за Рим от обиколката с шнорхелинг и обяд на Понца, но вече не излиза... Понеже пиша от телефона, дали може да ми кажете как се процедираше, като съм сигурен, че когато book-вах я имаше, а сега я няма? Имаше ли начин да се случат нещата?

 

Публикувано:
преди 23 минути , MARTiNSHO каза:

Здравейте, много ми се иска да се възползвам за Рим от обиколката с шнорхелинг и обяд на Понца, но вече не излиза... Понеже пиша от телефона, дали може да ми кажете как се процедираше, като съм сигурен, че когато book-вах я имаше, а сега я няма? Имаше ли начин да се случат нещата?

 

Вече има лимит от 100 евро. Може да се случат като си платите. За гмуркането звъних. Екскурзиите са до м. септември. Старите условия можете да намерите на първите страници и да си резервирате, ако сте готови да си платите.

Публикувано:

Аха... а имаше ли ефект от жалбите, които пускахте? Понеже видях сега, че сте се борили. Тея 100 евро са за никъде реално.

Публикувано:
В момента, MARTiNSHO каза:

Аха... а имаше ли ефект от жалбите, които пускахте? Понеже видях сега, че сте се борили. Тея 100 евро са за никъде реално.

Първо пуснах жалба до Букинг - без резултат. Чаках 18 дни и изпратих до Европейски потребителски център на 18 август. Отговориха ми, че ще направят проверка... Все още няма развитие...

Публикувано:

Аз още се боря. Пуснах си жалбата на английски, отговориха ми на български, а идеята нали беше да стигне на по- високо ниво. Вчера пак ги трових като им писах, че предпочитам езикът за кореспонденция да е английски, който съм използвала в жалбата си. Струва ми се обаче, че с букинг нищо няма да излезе и трябва да се пусне до някоя институция:)

преди 4 минути , bonboneva каза:

Първо пуснах жалба до Букинг - без резултат. Чаках 18 дни и изпратих до Европейски потребителски център на 18 август. Отговориха ми, че ще направят проверка... Все още няма развитие...

 И аз ще пусна до центъра тази седмица, ако не получа адекватен отговор до петък. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 минута , Алекс каза:

Аз още се боря. Пуснах си жалбата на английски, отговориха ми на български, а идеята нали беше да стигне на по- високо ниво. Вчера пак ги трових като им писах, че предпочитам езикът за кореспонденция да е английски, който съм използвала в жалбата си. Струва ми се обаче, че с букинг нищо няма да излезе и трябва да се пусне до някоя институция:)

Аз затова се обърнах към Европейски потребителски център на линка, който ни изпрати Георги....

Публикувано:

Аз съм доволна от Букинг :). Явно първите печелят.

Имах хотелска резервация за 08.07-09.07 за Лондон.Посетихме повечето от атракциите: Мадам Тюсо,Аквариума,Окото,Автобусна разходка из нощен Лондон... Исках да резервирам билети за еднодневен тур до Париж,но нямаше билети за следващия ден. Попитах дали мога да взема билети за август. Ми да,можело. Еми,взех ги. Естествено,че няма да откажа.И така...на 19.08 пътувахме до Париж с Eurostar. И там: Айфелова кула,панорамна обиклока на Париж,корабче по Сена,Лувър и обратно до Лондон.

:)...доволна съм...

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:
Преди 1 час, misha каза:

Аз съм доволна от Букинг :). Явно първите печелят.

Имах хотелска резервация за 08.07-09.07 за Лондон.Посетихме повечето от атракциите: Мадам Тюсо,Аквариума,Окото,Автобусна разходка из нощен Лондон... Исках да резервирам билети за еднодневен тур до Париж,но нямаше билети за следващия ден. Попитах дали мога да взема билети за август. Ми да,можело. Еми,взех ги. Естествено,че няма да откажа.И така...на 19.08 пътувахме до Париж с Eurostar. И там: Айфелова кула,панорамна обиклока на Париж,корабче по Сена,Лувър и обратно до Лондон.

:)...доволна съм...

Ами...браво!Какво друго да каже човек.След толкова недоволство от Букинг,трябва и някой да ги похвали.;)

  • Харесвам 3
Публикувано:

Ето как се развиха нещата с букинг при мен. 

Dear Alexandra,

 
Thank you for your email. We’re writing to you about your attraction pass for reservation ...........
Once more please accept our apologies for the inconvenience caused by this situation. 
 
As previously explained, the restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in total per booking. You can use it in any of the attractions mentioned in the attraction offers list. You receive an email once you’ve passed this limit.
Even if the offer is not in the attraction offers list anymore the code will work for the first attraction.

 

We advise you to use the code provided first. If your first attraction costs more than 100 euros for 2 persons, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. However after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit.

 

Due to the miscommunication, on top of the code provided we would like to offer you a compensation and cover up to an extra 100 euros (50 euros per person) upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited. This compensation offer is valid only for the dates mentioned on your attraction pass invitation. Please note that we can't guarantee this compensation if the reservation is cancelled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.

 

We thank you in advance for your understanding and we are available to help reach an agreeable solution. We value your feedback as it helps us to improve our new service.

Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience.

 

Best Regards,

Booking.com Experience Team

Публикувано:
преди 6 часа, Алекс каза:

Ето как се развиха нещата с букинг при мен. 

Dear Alexandra,

 
Thank you for your email. We’re writing to you about your attraction pass for reservation ...........
Once more please accept our apologies for the inconvenience caused by this situation. 
 
As previously explained, the restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in total per booking. You can use it in any of the attractions mentioned in the attraction offers list. You receive an email once you’ve passed this limit.
Even if the offer is not in the attraction offers list anymore the code will work for the first attraction.

 

We advise you to use the code provided first. If your first attraction costs more than 100 euros for 2 persons, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. However after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit.

 

Due to the miscommunication, on top of the code provided we would like to offer you a compensation and cover up to an extra 100 euros (50 euros per person) upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited. This compensation offer is valid only for the dates mentioned on your attraction pass invitation. Please note that we can't guarantee this compensation if the reservation is cancelled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.

 

We thank you in advance for your understanding and we are available to help reach an agreeable solution. We value your feedback as it helps us to improve our new service.

Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience.

 

Best Regards,

Booking.com Experience Team

Алекс,този отговор различава ли се от отговора,получен от българския съпорт?

Публикувано:
преди 18 минути , mamaivy каза:

Алекс,този отговор различава ли се от отговора,получен от българския съпорт?

Да, тук ми се извиняват за недоразумението и ми дават още 100 евро бонус, които би трябвало да ми възстановят като им изпратя бележките за плащането. 

Също така споменават нещо интересно. Even if the offer is not in the attraction offers list anymore the code will work for the first attraction. 

Това аз го разбирам, че кодът може да бъде използван и за атракции, които не са в списъка с оферти, но работят с букинг. Пък как ще разбера кои са. Може би изчезналите предложения :)

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 часа, Алекс каза:

но работят с букинг. Пък как ще разбера кои са.

Например така... :) Обърни внимание също така и на другото изречение... 

 

преди 9 часа, Алекс каза:

Please note that we can't guarantee this compensation if ...... and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.

т.е. първо трябва да сканиирате кода, да ви откажат поради изчерпване на лимита, след което да си платите и едва тогава ще ви компенсират.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , Алекс каза:

И аз разбирам, че първо трябва да си изразходвам кода и чак за следващите ще ме компенсират. 

Не просто да ги изразходиш, а дори и след като изразходиш €100, първо маркирате кода (въпреки, че знаете, че няма да мине - просто, за да регистрирате опит за плащане с него) и чак след това да си платите входа, като те ще ви възстановят стойността на тези атракции в рамките на още €100.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 16 часа, Алекс каза:

 

Това аз го разбирам, че кодът може да бъде използван и за атракции, които не са в списъка с оферти, но работят с букинг. Пък как ще разбера кои са. Може би изчезналите предложения :)

При мен за Лондон са останали само 12 картинки с атракции, но най-отдолу пише "Виж всички ..." и отваря изчезналите предложения. Ама дали изчезналите са валидни в рамките на 100 евра никой нищо не ти казва. А под тези 12 атракции, макар че пише че са free в рамките на лимита, пише "Get my discount code". Какъв е този discount code. Повече от това не могат да ме объркат от Букинга. 

Публикувано:
преди 23 часа, Алекс каза:

Ето как се развиха нещата с букинг при мен. 

Dear Alexandra,

 
Thank you for your email. We’re writing to you about your attraction pass for reservation ...........
Once more please accept our apologies for the inconvenience caused by this situation. 
 
As previously explained, the restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in total per booking. You can use it in any of the attractions mentioned in the attraction offers list. You receive an email once you’ve passed this limit.
Even if the offer is not in the attraction offers list anymore the code will work for the first attraction.

 

We advise you to use the code provided first. If your first attraction costs more than 100 euros for 2 persons, you don't have to pay the difference we will cover it for you automatically as soon as the code is scanned. However after this transaction, the free attraction pass will no longer be valid as it reached the limit.

 

Due to the miscommunication, on top of the code provided we would like to offer you a compensation and cover up to an extra 100 euros (50 euros per person) upon receiving proof of payment/receipts of attraction visited. This compensation offer is valid only for the dates mentioned on your attraction pass invitation. Please note that we can't guarantee this compensation if the reservation is cancelled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.

 

We thank you in advance for your understanding and we are available to help reach an agreeable solution. We value your feedback as it helps us to improve our new service.

Please consider this offer, and contact us at your earliest convenience.

 

Best Regards,

Booking.com Experience Team

Би ли споделила на какъв e-mail им писа?

Публикувано:

Ето и на мен какво ми отговориха от Букинг. От ЕСС  още нямам отговор.

 

Dear Kalin,

 

Thank you for your email.

 

You have been selected to test and use our new Booking Experiences product, that gives you discounts and deals for several attractions.

 

If you received the free offer please keep in mind that there are some restrictions regarding the free pass in terms of amount used per person and maximum number of guests. Regarding the number of persons for example: if the hotel reservation is 4 guests, maximum number of tickets allowed is 8.

Also re-using the pass to a venue already visited is not possible (even on different dates). If the free pass doesn’t work anymore, most likely the pass reached the limit.

 

Please keep in mind that the restriction for usage of the free pass is set at 100 EUR in total. You will receive an email once you’ve passed this limit, and the pass will be blocked for further usage.

 

We're still rolling out this service and testing it, we are working to improve our service for next time.

Thank you for using Booking.com and we hope you enjoy your stay!

 

Best Regards,

Booking.com Experiences Team

Публикувано:
преди 4 минути , Kalinko каза:

if the hotel reservation is 4 guests, maximum number of tickets allowed is 8.

Това пък е съвсем ново сега. При резервация за двама как да го разбирам- на 4 билета ли имам право, т.е. две атракции? И дори да са по-малко от 100евро  не мога да използвам кода повече?

Публикувано:
преди 15 часа, Катя мравката каза:

При мен за Лондон са останали само 12 картинки с атракции, но най-отдолу пише "Виж всички ..." и отваря изчезналите предложения. Ама дали изчезналите са валидни в рамките на 100 евра никой нищо не ти казва. А под тези 12 атракции, макар че пише че са free в рамките на лимита, пише "Get my discount code". Какъв е този discount code. Повече от това не могат да ме объркат от Букинга. 

И при мен е така.Даже и по-скъпите турове продължават да се появяват  и да стоят с надпис FREE.Писах на съпорта от формата им с въпрос защо искат въвеждане да данни за КК и какъв е този discount code  ,след като вече имам код и помолих за повече информация по въпроса.Вече десетина дни никакъв отговор.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.