Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

преди 10 минути , Ради каза:

Може би наистина ще е по -добре всички плащания да минат по банков път , в едно извлечение ще има пълната информация за всички плащания. А иначе си мисля , че не могат  да  ме задължат  да плащам само по банков път, т.е. при представени билети за вход / на които има датите и името на посетените места/  не би трябвало да има проблем. В края на краищата може да ми блокира картата , да я изгубя или ПОС терминала  на място да не работи , примерно.

Аз ще ги питам. На мен ми обясниха, че ще признаят разходните документи от агенциите, с които работят. 

Връзка към коментар

Честно  казано и аз се замислих дали да не им пратя още един мейл  сега , за да си спестя  някаква безумна кореспонденция в последствие.

До колкото разбирам , условията по компенсациите , които дават са еднакви . Все още явно няма практика  за възстановяване на сумите по тези компенсации и в момента просто си пишат някакви пределно ясни условия  за доказателства  за  заплатени билети.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Ради каза:

Честно  казано и аз се замислих дали да не им пратя още един мейл  сега , за да си спестя  някаква безумна кореспонденция в последствие.

До колкото разбирам , условията по компенсациите , които дават са еднакви . Все още явно няма практика  за възстановяване на сумите по тези компенсации и в момента просто си пишат някакви пределно ясни условия  за доказателства  за  заплатени билети.

При мен навремето имаше грешка с кредитна карта и ми искаха също копие от банковото извлечение, но на английски, което от софтуера на банката /ПИБ/ не може да излезе. Затова по-добре им пишете. Българският офис на букинга е много разбран и са много любезни.

Връзка към коментар
преди 1 минута , Катя мравката каза:

При мен навремето имаше грешка с кредитна карта и ми искаха също копие от банковото извлечение, но на английски, което от софтуера на банката /ПИБ/ не може да излезе. Затова по-добре им пишете. Българският офис на букинга е много разбран и са много любезни.

Има екип, който отговаря за всичко, свързано с кодовете за безплатни атракции. Всички въпроси се препращат към тях и те отговарят за това.

Връзка към коментар

Thank you for your email and we apologize for the delayed response.

If you wish you can pay for attractions by cash but please make sure you keep the receipts. 
You can simply reply to this email with the documents attached after your stay.

As agreed we can refund you the following : 

* up to 500 EUR for your attraction pass linked to reservation 2056212847
* up to 200 EUR for  your attraction pass linked to  reservation 1371300205

This compensation offer is valid for the dates mentioned on each attraction pass invitation.
Please note that we can't guarantee this compensation if your reservations are cancelled and if we don't see any attempt of scanning the code provided first.

We hope we have informed you well and would like to take this opportunity to wish you a very pleasant stay in Barcelona!

Best Regards,
Booking.com Experiences Team
Booking.com Customer Service Holding B.V.
Piet Heinkade 55 The Office Operators UP Building BV Amsterdam 1019 GM Netherlands
 

 

 

Това може би е окончателен мейл от моята кореспонденция с букинга , преди  пътуването. После отново :).

Може с карта , може и кеш да се плаща.

Заминавам другата седмица .

Връзка към коментар

Аз нещо се обърках съвсем-имам QR код още от най-най първата вълна на тази промоция, когато всичко беше безплатно, безлимитно и т.н. После се появи текста в атракциите-вземи своя код и се иска да вкарам данните на карта , за да взема кода. Но аз имам вече код. Трябва ли да правя още нещо и валиден ли е първият ми код? Някой вкара ли си данни на картата и какво се случва след това?

@Ради, заминахте ли вече и пробва ли кое как се случва в действителност?

Връзка към коментар

Пътувам утре . 

Къде  ти иска въвеждане на кредитна карта. При мен няма такова нещо. При разглеждане на атракциите на повече детайли , ми излиза адрес , работно време , цени за възрастни и деца  и да покажа кода за вход.

През уикенда  получих на мобилната версия /на Букинга /  кода отново , но и през телефона разглеждам атракциите и не ми иска карта.

 

Връзка към коментар

Като вляза в някоя атракция има надпис Вземи своя QR код

 

1.png.acd52be7565ee9ade60cc4e2ebc1262e.png

 

като цъкна там излиза поле да си вкарам данните от картата. Това е на всяка атракция. А аз имам вече код, изпратен в пощата

 

2.png.9bf40cc46aa804b55a781f5613c2dd09.png

 

Затова не разбирам работи ли въобще първоначално изпратения код.:resent:

Връзка към коментар
преди 5 часа, bobole4e каза:

Като вляза в някоя атракция има надпис Вземи своя QR код

 

1.png.acd52be7565ee9ade60cc4e2ebc1262e.png

 

като цъкна там излиза поле да си вкарам данните от картата. Това е на всяка атракция. А аз имам вече код, изпратен в пощата

 

2.png.9bf40cc46aa804b55a781f5613c2dd09.png

 

Затова не разбирам работи ли въобще първоначално изпратения код.:resent:

Този код се използва на място. Аз вече се опитах да го ползвам. Не се използва от тук.

Просто си резервираш  на местата, където се изисква предварителна резервация. Това става чрез туристически  агенции, с които има Договор Букинг. Отиваш на мястото в уречения час и там ти сканират кода с телефон.

Връзка към коментар
преди 22 часа, bobole4e каза:

Като вляза в някоя атракция има надпис Вземи своя QR код

 

1.png.acd52be7565ee9ade60cc4e2ebc1262e.png

 

като цъкна там излиза поле да си вкарам данните от картата. Това е на всяка атракция. А аз имам вече код, изпратен в пощата

 

2.png.9bf40cc46aa804b55a781f5613c2dd09.png

 

Затова не разбирам работи ли въобще първоначално изпратения код.:resent:

При мен не  излиза втория прозорец с данните за карта. Вместо него се появява кода.

преди 16 часа, Kamen каза:

Някой да се е включил на атракциите за Барселона? 

Днес заминавам за Барселона.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 32 минути , Ради каза:

При мен не  излиза втория прозорец с данните за карта. Вместо него се появява кода.

Днес заминавам за Барселона.

Лек път и времето да е с вас!!!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Ради каза:

Благодаря . 

Ще пиша за сагата с Букинга , след като се върна.

 

Аз съм вече на фаза изпратени сканирани билети от атракции и чакам превод в сметката си...

Връзка към коментар
В момента, Ради каза:

Супер, действаш авансово . 

Ние взехме билети за Монсерат и аквариума от тук .Останалото на място.

И след като се върна ще им изпратя всичко накуп.

не е авансово....ние се върнахме вече...

Връзка към коментар
В момента, Ради каза:

А, така ли ?

 Останала съм с впечатление , че тепърва ви предстои пътуването.

Значи, ти  ще споделиш , дали ще си спазят обещанията .

Имам още едно пътуване, обвързано със споразумението... то е през март 2018 г. Ще пиша всичко ново, което се случва във връзка с кодовете... 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 43 минути , Ради каза:

Супер, действаш авансово . 

Ние взехме билети за Монсерат и аквариума от тук .Останалото на място.

И след като се върна ще им изпратя всичко накуп.

Какво друго сте набелязали за Барселона? Монсерат го няма в коригирания списък, старият важи ли?

Редактирано от Kamen
Връзка към коментар
преди 6 минути , Kamen каза:

Какво друго сте набелязали за Барселона? Монсерат го няма в коригирания списък, старият важи ли?

В кореспонденцията , която водих с Букинг , ми писаха ,че мога да ползвам и атракции от стария списък. 

Кода ще ползваме за едната къща на Галди ,  за другата на място ще взимаме билети . Това е планирането до момента от списъка.

Само за 4 дни сме  и искам повече време за разходки  из улиците.

Връзка към коментар

На мен ми предстои пътуване до Барселона през януари . Преди известно време ми изпратиха код за атракции.В самият имейл от Booking пиши за намаление само около 3—5 евро на атракция.А всъщност виждам от публикации ,че те са по големи. Извинявам се ,но някой може ли да ме „светне” как се процедира.

Връзка към коментар
преди 2 минути , valpet каза:

На мен ми предстои пътуване до Барселона през януари . Преди известно време ми изпратиха код за атракции.В самият имейл от Booking пиши за намаление само около 3—5 евро на атракция.А всъщност виждам от публикации ,че те са по големи. Извинявам се ,но някой може ли да ме „светне” как се процедира.

Кодовете са различни... имаше кодове за безплатни атракции, за отстъпка с 30 %, Вашите явно са за по-малко...

Връзка към коментар
преди 2 часа, Ради каза:

Ние взехме билети за Монсерат и аквариума от тук .Останалото на място.

Билетите за аквариума плати ли си ги или ползва по някакъв начин кода?

Връзка към коментар
преди 2 минути , Dreamm каза:

Билетите за аквариума плати ли си ги или ползва по някакъв начин кода?

Платих ги , кода ще ползвам на място за една от къщите на Галди.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Ради каза:

Платих ги , кода ще ползвам на място за една от къщите на Галди.

На мен няколко пъти ми подчертаха плащането да е от датите на престоя... дали ще признаят тези плащания за обезщетението?

Пишеше касовите бонове и банковите извлечения да са обвързани с датите на престоя...

И сега не смея да плащам за Дубай... 

Редактирано от bonboneva
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.