Прескочи до съдържание

Air Berlin обявява несъстоятелност


Препоръчани мнения

Преди 1 час, akair каза:

EasyJet ще купи операциите на АБ в Берлин, Тегел за 40 млн евро: https://www.reuters.com/article/us-air-berlin-m-a-easyjet/easyjet-to-buy-air-berlins-tegel-operations-for-40-million-euros-idUSKBN1CW31C

 

25 самолета за 40 милки, си е мега добра оферта

Връзка към коментар
На 2017. 10. 28. в 3:11, tch каза:

25 самолета за 40 милки, си е мега добра оферта

Не става дума за собствеността на 25 самолета, а само за поемане на плащането на лизинговите вноски. По голяма част от тези 40 милиона евро вероятно са за слотовете и т.н.

 

Според Ники Лауда фалитът на Air Berlin ще доведе до по високи цени на самолетните билети :( На летището в Дюселдорф например 90% от слотовете ще са на групата Луфтхана.

Връзка към коментар
преди 29 минути , Topfly каза:

На летището в Дюселдорф например 90% от слотовете ще са на групата Луфтхана.

Както от това - Дортмунд, Кьолн-Бон и Веце са на една крачка. Сега да не би да е евтино да се лети до Д-дорф?

Връзка към коментар
преди 27 минути , Боби каза:

Както от това - Дортмунд, Кьолн-Бон и Веце са на една крачка. Сега да не би да е евтино да се лети до Д-дорф?

Цитирах мнение на Ники Лауда и не знам колко е в момента делът на Луфтханза. Възможно е например от 60% на 90% да им се е увеличил делът в слотовете.

Връзка към коментар
преди 3 часа, Topfly каза:

Не става дума за собствеността на 25 самолета, а само за поемане на плащането на лизинговите вноски. По голяма част от тези 40 милиона евро вероятно са за слотовете и т.н.

 

Според Ники Лауда фалитът на Air Berlin ще доведе до по високи цени на самолетните билети :( На летището в Дюселдорф например 90% от слотовете ще са на групата Луфтхана.

 

То ясно, че е за лизинг. Но имай предвид, че да можеш да докопаш 40 самолета накуп предвид недостига им в момента също не е лесно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Topfly каза:

Цитирах мнение на Ники Лауда и не знам колко е в момента делът на Луфтханза. Възможно е например от 60% на 90% да им се е увеличил делът в слотовете.

Цитат без коментар не е в твой стил :)

Затова го допълних аз - според мен е спекулация това с вдигането на цените - Д-дорф е едно от многото летища в района. Ако ще го правят хъб на Луфти, то ние само можем да спечелим с нови оферти за далечни дестинации през Д-дорф.

Връзка към коментар
преди 48 минути , adreno каза:

 

То ясно, че е за лизинг. Но имай предвид, че да можеш да докопаш 40 самолета накуп предвид недостига им в момента също не е лесно.

 

Недостигът е по скоро на пилоти, а не на самолети. Ryanair имаха достатъчно самолети да си изпълнят зимната програма, но нямаха пилоти...

По ценното в тази сделка е, че взимат самолети с пилоти, а не нови самолети без пилоти...

Връзка към коментар
5 hours ago, Боби said:

Цитат без коментар не е в твой стил :)

Затова го допълних аз - според мен е спекулация това с вдигането на цените - Д-дорф е едно от многото летища в района. Ако ще го правят хъб на Луфти, то ние само можем да спечелим с нови оферти за далечни дестинации през Д-дорф.

Ддорф от много време е хъблет (или както Луфти го наричат -  focus city) - предлагат билети с прекачване в Ддорф и изпълняват полети на къси, средни и дълги разстояния от там. Остава да видим дали групата Луфтханза ще предложи нови дестинации от  DUS. :)

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Фалитът на Air Berlin е довел до 30%-но увеличение на самолетните билети по вътрешните полети в Германия. Основният почеливш от този процес е Луфтханза цък

До това води държавната “защита“ на местния пазар от конкуренти като Ryanair

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Антимонополните органи не са разрешили на ЛХ Груп да ги купи. За сметка на това, СЕО-то на групата ИАГ (Бритиш, Иберия и други) е казал, че ИАГ има интерес към НИКИ. Може би все пак ще си намерят купувач.

Връзка към коментар
преди 2 минути , akair каза:

Антимонополните органи не са разрешили на ЛХ Груп да ги купи. За сметка на това, СЕО-то на групата ИАГ (Бритиш, Иберия и други) е казал, че ИАГ има интерес към НИКИ. Може би все пак ще си намерят купувач.

От статията, която съм дал пише, че няма кандидати, това е заявено от говорителя на правителството. Ако имаше някаква надежда се съмнявам, че щеше да се изкаже толкова категорично.

Връзка към коментар
На Wed Dec 13 2017 в 19:08, tch каза:

Да се готви Еurowings.

  • Смея се 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Скоро може да очакваме Niki да възкръсне :) Доста тъжно беше да гледам в Дюселдорф как бяха паркирани самолетите на Niki и Air Berlin в края на летището.

 

Ники Лауда си върна авиолинията, която основа

https://money.bg/deals/niki-lauda-si-varna-avioliniyata-koyato-osnova.html

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Topfly каза:

Скоро може да очакваме Niki да възкръсне :) Доста тъжно беше да гледам в Дюселдорф как бяха паркирани самолетите на Niki и Air Berlin в края на летището.

 

Ники Лауда си върна авиолинията, която основа

https://money.bg/deals/niki-lauda-si-varna-avioliniyata-koyato-osnova.html

Той поне е показал, че може да развива авиокомпания. Два пъти създава продукт, продава го и след това новият собственик го проваля.

Мухата беше симпатичен посетител в София на прилични като за Виена цени. Помня, че имаше дни с по 7 полета до Виена, от които 4 бяха на Ники.

 

Връзка към коментар

Ами, не точно. Показал е, че от нищо може да направи нещо. Но за развитието не съм сигурен. Продал е Lauda Air на Austrian, защото години наред са го притискали с различни прояви на нелоялна конкуренция.  

Връзка към коментар
1 hour ago, Ilian359 said:

Ами, не точно. Показал е, че от нищо може да направи нещо. Но за развитието не съм сигурен. Продал е Lauda Air на Austrian, защото години наред са го притискали с различни прояви на нелоялна конкуренция.  

Подробности не знам, но е факт, че е успешен бизнесмен и пилот във Формула 1. Малко хора могат да се похвалят, че са много успешни в две области.

Lauda,_Niki_1973-07-06.jpg

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
  • 5 месеца по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.