Elena Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Ако и вие сте като мен - имате романтична представа за влаковете и игнорирате мизерията и мърсотията в родните вагони тази новина може би ще ви зарадва http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5679451 3
Георги Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Аз със българския железопътен транспорт съм скаран...крехък опит преди много много години завърши с не висок процент успеваемост, а и цялостното неудобство не го компенсираше. Иде реч за София-Велинград, с прекачването Септември със теснолинейката. Иначе самата теснолинейка човек е добре да я изръшка веднъж, от туристическа гледна точка, за редовен транспорт не става Та в тоя ред на мисли, една дребна стъпчица напред са тия вагони, сигурен съм че ужасно много хора биха предпочели влаковете пред автобусите, ако там имаше адекватни условия, дори и да са по-скъпи. 1
Elena Публикувано: 11 април, 2013 Автор Публикувано: 11 април, 2013 Е тя теснолинейката ти е била препъни камъчето :D Детските ми спомени са свързани с влаковете и по-точно с неколкократно пътуване до лагер на Обзор. По-късно и покрай спорта все с влак сме пътували...абе въобще мен си ме кефят
Hayasko Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Като студент непрекъснато пътувах с влак, не само защото имах намаление, ами тогава си имаше все още горе-долу прилични влакове. Но оттогава гледам да ги избягвам и само в краен случай, защото са мръсни, бавни, опасни и какво ли още не. А най-много ме дразни да съм си купил билет, а цяла тумба цигани до мен да пътуват гратис и кондукторът да се прави, че ги няма. Иначе в чужбина, по-спецеално в Германия, обожавам влака! Чистичко, бързо, приятно, кеф ти интернет, кеф ти биричката, удобни връзки и т.н. 1
гост Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Влак само в Италия и в Белгия за момента. А теснолинейката за Велинград би трябвало да има статута на малтийските бусчета. Да не дойде ден да плачете за нея?
Тони Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 (редактирано) И в Испания. Редактирано 11 април, 2013 от Тони
Георги Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 А теснолинейката за Велинград би трябвало да има статута на малтийските бусчета. Да не дойде ден да плачете за нея? Горе-долу да. Всъщност имаше май някакви мераци да се приватизира линията, ако БДЖ я спре и да се пускат туристически влакчета по нея. Ма това ще посече голям елемент от изживяването, а и честно казано не виждам как ще им излезе сметката...ма толкова бомбастични планове покрай тоя Велинград, че само това да беше... 1
Meidj Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Влак само в Италия и в Белгия за момента. А теснолинейката за Велинград би трябвало да има статута на малтийските бусчета. Да не дойде ден да плачете за нея? Май не е далеч това време, защото вече се чуха мнения, че била на загуба и можело да остане само като туристическа атракция на неясен режим... Навремето е имало друга култова теснолинейка, свързваща Кочериново (едно село до Благоевград) и Рилския манастир. Даже преди няколко години се бяха сформирали някакви инциативни комитети за възстановяването й, ама всичко си остана дотам.
гост Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 И в Испания. Имам лоши спомени от тоалетните им! Издирвах кондуктора 15 мин из влака да отключи тоалетната, той упорито обясняваше, че не работи и накрая се съгласи.... иначе направо си слизах от влака на първата спирка.
гост Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Дойде ми идея да повозя малкия още тези почивни дни! Ние сме близо до Велинград и времето е готино!
Георги Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Май не е далеч това време, защото вече се чуха мнения, че била на загуба и можело да остане само като туристическа атракция на неясен режим... Навремето е имало друга култова теснолинейка, свързваща Кочериново (едно село до Благоевград) и Рилския манастир. Даже преди няколко години се бяха сформирали някакви инциативни комитети за възстановяването й, ама всичко си остана дотам. Да, тя от край време е на загуба и изпълнява само социална функция. Има селца и махалички, които нямат достъп с асфалтов път! Това важи сигурно двойно през зимата. 1
Георги Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 И в Швеция Какво изброяваме всъщност? Повечето западни държави си имат читави влакове, нямам оплаквания от Холандия и Великобритания. Освен, че на първите като падне малко снежец и температурата почват яко да закъсняват. Последния хит тая зима е как си продали уредите за чистене на релсите от сняг за не знам си колко милиона преди 3 години, щото не им трябвали и застоявали...тая година се наложило да ги купуват обратно на двойна цена. Малко железопътен счупен тъпомер 1
гост Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 (редактирано) От къде се хваща - от Септември ли? Теснолинейката, де. Редактирано 11 април, 2013 от но нейм
Зани Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Като малка и аз обожавах пътуването с влак, защото в тогавашните ми представи значеше, че отивам някъде надалеч Сега пък обожавам пътуването със самолет! 1
Meidj Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Последния хит тая зима е как си продали уредите за чистене на релсите от сняг за не знам си колко милиона преди 3 години, щото не им трябвали и застоявали...тая година се наложило да ги купуват обратно на двойна цена. Това само в България може да се случи?!?
гост Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Това само в България може да се случи?!? не ставаше ли дума за холандско?
Nikotin Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Пътуването с влак също си е много яко изживяване. От кога ми се организира едно возене до Владивосток, ама тия руснаци луди цени са пуснали за транссибирската. Новината е хубава само дето си мисля, че като за начало ни трябват адекватни разписания в родината. Кел файда, че ще имаме хубави вагони и ще се влачим до Бургас по над 6 часа. Така конкуренция на автобусите няма да направи БДЖ и да се понапълни. Крайно време е освен социална да почне да изпълнява и реална функция. 3
Meidj Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Да де, малко ирония от моя страна. Нали като стане нещо абсурдно в България и веднага следват едни коментари как това само тук можело да се случи. Та така :D 1
Георги Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 От къде се хваща - от Септември ли? Теснолинейката, де. Септември - Добринище е целия маршрут. 1
Мюнхаузен Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 От къде се хваща - от Септември ли? Теснолинейката, де. СЕПТЕМВРИ -- 02:30 ПАМПОРОВО - СП. 02:38 02:38 ВАРВАРА 02:42 02:48 МАРКО НИКОЛОВ 02:58 02:59 ЦЕПИНА 03:08 03:09 ДОЛЕНЕ 03:26 03:28 КОСТАНДОВО 03:50 03:53 ВЕЛИНГРАД 04:05 04:20 ВЕЛИНГРАД ЮГ 04:26 04:26 ОСТРЕЦ 04:41 04:41 ЦВЕТИНО 04:51 04:52 СВЕТА ПЕТКА 05:02 05:02 АВРАМОВО 05:24 05:27 СМОЛЕВО 05:38 05:38 ЧЕРНА МЕСТА 05:51 05:52 ЯКОРУДА 06:03 06:06 ЮРУКОВО 06:23 06:23 ДАГОНОВО 06:28 06:28 БЕЛИЦА 06:38 06:41 ГЕНЕРАЛ КОВАЧЕВ 06:48 06:49 ГУЛИЙНА БАНЯ 06:59 07:00 РАЗЛОГ 07:09 07:16 БАНСКО 07:24 07:34 ДОБРИНИЩЕ 07:47 От всичките тези гари. :D 1
Duke Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Пет часа и половина от Септември до Добринище. За същото това време DB пресича цяла Германия... 2
Elena Публикувано: 11 април, 2013 Автор Публикувано: 11 април, 2013 Новината е хубава само дето си мисля, че като за начало ни трябват адекватни разписания в родината. Кел файда, че ще имаме хубави вагони и ще се влачим до Бургас по над 6 часа. Така конкуренция на автобусите няма да направи БДЖ и да се понапълни. Крайно време е освен социална да почне да изпълнява и реална функция. Това си е капка в морето откъдето и да се погледне. БДЖ си имат проблеми на кило, но пък можем да им признаем, че се опитват да направят лека крачка напред
wilks Публикувано: 11 април, 2013 Публикувано: 11 април, 2013 Пътуването с влак също си е много яко изживяване. От кога ми се организира едно возене до Владивосток, ама тия руснаци луди цени са пуснали за транссибирската. 2008-ма един приятел беше намерил такава оферта - за 2 седмици през цяла Русия със спиране в по-големите градове, за нещо от рода на 600-700 USD. От там даже мислехме да ходим до Токио за още някаква сума. Но всичко се провали. Първо имаше много ентусиасти, постепенно повечето се отказаха. И накрая останахме трима. Само като си представихме, че това ще се превърне в 2 седмици битов алкохолизъм затворени в купето, и сигурно нищо няма да успеем да видим, решихме че не е добър вариант да пътуваме само точно ние тримата. :D Сега вече цените са много различни, и едва ли ще стане. 5
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега