Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Да споделя...

 

Детайлната разбивка на разход за пътуване Лондон - София и обратно за двама човека с чекиран куфар, с калкулиран паркинг за Лутън и бензин, или такси и автобуси до Хийтроу е абсолютно една и съща - £500 - за Bulgaria Air и Wizz. Говоря за Коледа/Нова Година.

 

Въпреки това съм силно резервирана да резервирам с Bulgaria Air. И като знам какви издънки е имало зимно време с тях... Иначе да, няма сто процентови гаранции за нито една авиокомпания, убедих се. Но.

 

Лично аз - ако съм oт ръководството на FB - много дълбоко бих се замислила защо отблъсквам клиенти така, че да предпочeтат отдалечено летище и нискотарифна компания вместо националния превозвач на много по-близко летище...

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Изибусчетата не те ли устройват?

 

За съжаление е малко сложно при мен... Живея в малко градче, от което транспортът е:

 

1. Влак до Waterloo - половин час чисто време (плюс останалото време за предвижване), и всички междинни спирки, разбира се, и оттам накъдето искам с градски транспорт;

2. Автобус - 1 час и малко, плюс останалото време за предвижване или такси (20-30 мин) до Heathrow (защото ми е близо и ако бързам £25 в едната посока)  - там паркингът е разсипващ...

3. Кола и паркинг - Лутън, Гатуик, Станстед. 

 

Тези автобусчета са чудесни, но изискват много време, което обикновено нямам (виждаш връзките). И като сложиш 1,5 по-рано на аерогарата... Много често пътувам след работа директно, много често от летището отивам директно на работа. 

Иначе с най-голямо удоволствие бих ги ползвала и бих похарчила тези пари - бензин, паркинг - за друго. 

 

Благодаря ти, магеланец Фичо (дължа ти мноооого бири за онази песничка в джунглата!  :blush:  :)

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

И днес се престарават! ;)

 

14:05    FB432    Париж    Bulgaria Air    Закъснява/LZ-VAR

 

Попаднах на коментар в друг форум от 22 часа снощи:

... още сме в Париж. Първата информация беше за горивна помпа, после излезе един сензор. Първо 2 часа чакаха техник, че нашия национален превозвач нямаше, после дойде и поръчаха част от....Италия. Абе въобще мила родна картинка,но не пропуснаха да натоварят багажа. Сега утре в 3.30 сутринта ще е полета. ...  Да спомена ли че националният превозвач няма предствител на летището. ...

 

Както се вижда от сайта на летище София, и в 3:30 не е излетял. Лошо.

Аз им бях фен, откакто преди няколко години бяха една от малкото авиокомпании, които си извозиха пътниците, когато затвориха Хийтроу заради няколко сантиметра снежна покривка. До тази година декемврийските полети от Лондон бяха все с България Ер - съзнателно.

А какво чета сега в тази тема... Чак не ми се вярва, че толкова проблеми имат и не е видно да правят нещо за отстраняването им.

Връзка към коментар

Вчера имахме твърде неприятно изживяване с полета до Бургас в 17,20 ч. Още при издаване на бордните карти ни предупредиха, че има закъснение час и двайсет минути, защото чакаме машината да се върне от чартър до Анталия. В 18,00 минахме секюрити проверката на D1 - изходът за вътрешните, знаете, е колкото хола на баба... Едновременно с полета за Бургас обработваха и този за Варна, който беше обявен с 25 минути закъснение за 18,50, т.е. десет минути след Бургас. Стана нервно, горещо, тясно... За изненада на тези, които пътувахме за Бургас, първо повикаха пътниците за Варна. Източиха се, а ние продължихме да чакаме - съответно се стигна до първите крясъци, сигнали, позвънявания в офиса на България Ер (и затваряне на телефона от тяхна страна).

 

Отведоха ни към автобуса в 19,00 - след пет минути чакане вътре, хората съвсем пощуряха, слязоха, запушиха досами пистата. Информация отникъде, шофьорът на автобуса сам призна, че не знае какво да прави. Стигна се до парадокса малко русначе да се изпишка отстрани на пистата... Забавно като цяло :)

 

Чак след 19,20 дойде съответното разпореждане и автобусът ни натовари отново, отведе ни до  LZ-PLO и в 19,40 благополучно излетяхме, като общото натрупано закъснение при кацане беше два часа и седемнайсет минути.

 

Това е, ще си го впишем в дневника с екзотични преживявания, причинени ни от България Ер :)

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

Снощи бяхме със съпруга ми във въпросния полет! Потвърждавам всяка една написана дума. Безобразно е да ни натъпчат хора от два самолета в един. Като на нас ни бяха издали билети с бординг час 16.40, а по-късно се усетиха и издаваха билети с бординг час 18.00 часа. Над 200 души седяхме затворени в дупката на Д1, без вода, без информация, а от авиокомпанията се скриха като мишки. Звъняхме и не си вдигаха телефоните, а накрая излязоха хората да пушат извън автобуса, а пък шофьора рече, че това било гранична зона и да се прибираме, но без малко да изяде пердах. 

После казаха, че имало достатъчно вода в самолета, но дадоха по чаша едва на борда, преди това нищо!!! 

 

По едно време от проверяващите секюрити, казаха, че сме щели да бъдем в един общ самолет, но така или иначе, се оказа, че нямало места, имали на летището само някакъв много стар, но нямало пилот, или нещо подобно.

 

Създателят на темата Николай, вчера също беше във въпросния полет, те се прибираха от Швейцария към Бургас, и той каза, че са им отказали някакъв по-ранен полет в 15.20, който заминал по разписание почти празен до Бургас. На тях също им бяха издали ранни билети, т.к. не предполагаха, че ще имат някакво закъснение. Да влезе и той да обясни каквото са им казали. Една жена имаше чак от НюЙорк, много чужденци също.

 

А като влязохме вътре в самолета, имаше в бизнескласата хора с униформи, явно пилоти и екипажи някакви.
 
Правили сме снимки и ще пишем и на журналистите. В същото време докато й ние чакахме, обявиха друг някакъв полет че ще тръгне с 4 часа закъснение, но дестинацията не обърнах внимание в разправията.
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Не съм много запознат, но това понятие "национален превозвач" освен престиж носи ли им някаква реална полза? Аз по-скоро Уиз бих припознал като национален превозвач отколкото тях.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

...обаче отношението им е ужасно...

 

Винаги, ама винаги за това съм говорила. В съвременния пазар това е нещото, което определя пазарния лидер. Повече, отколкото цената. 

Bulgaria Air определено не цени моите пари като клиент, които (най-вероятно) ще бъдат насочени към Уиз. 

Връзка към коментар

България Еър дори не са си оправили текста за запазените права на страницата от нещо като 6 години, а ние очакваме добро обслужване. Ето:

  Copyright © 2009 България Ер

 

Иначе жалко, че нямат конкуренция по маршрутите до Бургас и Варна, та днес пак им изтърсих една шапка пари за билети до там.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Уф, много ме е яд. Аз нали все съм на принципа "изберете българското" и ги преживявам подобни неразбории. Явно мениджмънта им много, много куца... Иначе, признавам, след Луфтханза предпочитам да ползвам Бг еър :blush:  Но лични неприятни изживявания с тях, слава богу, не съм имала. В интерес на истината, приятно се чувствам и на борда на уиз/ама съм летяла само веднъж с тях/, и на борда на райън, та ... явно не съм претенциозна. Така или иначе, голям минус за това лято и голяма обица на ухото. Все пак, най-вероятно с тях ще пътувам за Барселона януари, какво да се прави, на определени дестинации спестяват разхождане по летища. Дано все пак вземат се усетят, че не са съвсем монополисти и си променят политиката, мениджмънта и отношението, за да ги ползват повече хора. Няма да се срамим, я...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Нека администраторите го преместят ако искат.

http://eenk.com/polet

 

 

Слагам го тук, защото  пише, че са  успели да осъдят България ер! 

 

Screen_Shot_2015-01-30_at_11_06_04_AM.jp

Редактирано от makler
  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Коментирано е преди:

http://magelanci.com/topic/4803-компенсация-от-bulgaria-air/?p=73989

Редактирано от macf1an
Връзка към коментар

Еленко Еленков е трън в очите на много хрантутници :D . Преди 5 години една негова статия генерално промени процедурите за митническа обработка на пощенски пратки:

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/01/06/838566_evala_be_mitnica/

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Почти нищо не е променено в процедурата - пак има еори номер, за който пак има формуляр, пак се ходи на 2-3 гишета - митничар, каса, получаване. Въпросния "блогър" в опит да оригиналничи пише пълни глупости. На митницата на летището е още по-зле. И нито е първия осъдил авиокомпания, нито последния. Той просто е от вресливите.

 

Иначе конкуренция до Бургас и Варна няма и да има - тези полети, особено до Бургас са не особено печеливши. 2 месеца лятото не могат да покрият останалите 10. Само горивото е над 1.6 тона. 

Икономическа изгода от такива къси полети - може, ама ако летеше ATR. Ама той гние в халето на Хемус

Редактирано от adreno
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Е как очаквате икономическа полза от късите полети до Бургас, когато есен, зима и пролет, никой не знае кога ще има полет? Бургазлии почти се отказахме да ги ползваме, т.к. България Ер или нямат капацитет, или нямат мениджмънт да направят сметката какъв тип самолет и кога и как може да изпълни полета.

Аз не съм запозната с авиацията и сметките, които вие специалистите правите, Адрено, но и децата ще ви кажат как да се постъпи

 

Кой е луд в Бургас да чака самолет, когато от 20 полета обявени през декември примерно, се изпълняват само 5 - тука има - тука нема, т.к. трябва да ходят да летят по чартъри.

Ами да закрият линията, все някой ще я вземе, и ще е по-успешна.

 

За мен България Ер имат некадърно управление, неграмотен мениджмънт и разчитат на пари от други фирми, за да се правят на Национален превозвач, какъвто всъщност не са, и е крайно време да им се отнеме лиценза.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

... полети до Бургас, когато есен, зима и пролет, никой не знае кога ще има полет? Бургазлии почти се отказахме да ги ползваме, т.к. България Ер или нямат капацитет, или нямат мениджмънт да направят сметката какъв тип самолет и кога и как може да изпълни полета.

 

Кой е луд в Бургас да чака самолет, когато от 20 полета обявени през декември примерно, се изпълняват само 5 - тука има - тука нема,

...

Точно така е.

Изкушавала съм се да купувам билет Бс-Сф, защото ми е пасвала връзка от София за международен полет София - Лондон - Ню Йорк. Е няма такова опъване на нерви - ще има полет, няма да има полет, ще има, но в друг час, ще има в същия час но с друг номер, затова не ви излиза booking-номера ... Безкрайно телефониране, на 20 позвънявания веднъж вдигат слушалка, за да кажат, че още не знаят... Е, зарязвам платения билет и тръгвам с кола от Бс за София, за да знам, че няма да си проваля връзката.

 

Кацали са в София децата ми с техните съвсем малки деца, от там до Бс са купили билет, защото часът е бил удобен (външният полет е избран специално така, че да прави кратка връзка с полета Сф-Бс). В деня на полета нито час, нито маршрут съвпадат. Ама промяната била обявена преди 2 дни. Да, но билетът е купен преди 2 месеца, и майката не е планирала нито 3 часа повече престой на летище Сф с 3 годишно дете + 5-месечно бебе + куфари + количка, нито междинно кацане във Варна - още час и половина време. За това пропиляно време щяхме да си ги доведем с кола от Сф и да им спестим ОГРОМНИ НЕУДОБСТВА.

 

Неее, за нас полетите Бс-Сф-Бс за напълно умряла връзка, голям bold-нат черен кръст. Амин. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

За мен България Ер имат некадърно управление, неграмотен мениджмънт и разчитат на пари от други фирми, за да се правят на Национален превозвач, какъвто всъщност не са, и е крайно време да им се отнеме лиценза.

 

Изключително съгласен съм с твоето мнение. Отгоре на всичко тотално им липсва отношение към клиента и клиентски съпорт. Пълна пародия на авиокомпания.

 

Мен ме мотаят 5 месеца с връщането на пари за полет, който самите те отмениха. Дори вече спряха да ми отговарят на мейлите, а телефони не вдигат. Дотолкова ми писна от тях, че в момента пиша молба към моята банка за оспорване на транзакцията и смятам да си взема парите по този начин.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Колкото по-голям пазарен дял, т.е. повече дестинации, нови линии, и нови авиокомпании завладеят България, толкова по-добре за нас, и по-зле за тях - БългЕр, и се нядавам това да стане час по-скоро.

Наистина има хора, които ги ползват, но вероятно защото няма друга АК с дир. полет до Амстердам например, или Париж, изкл. лятото Еър Франс, или Берлин, Брюксел.. Погледнато реално, те са сами само до 3-4 дестинации, и 2 вътрешни линии, останалото се обслужва от други АК. Жалко е, че Еър Берлин отстъпиха, както и изиДжет, но пък явно Уиз ще разширяват присъствието си, с което се надявам скоро да закопаят тази измекярска летателна службица, че то не е и авиокомпания.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да, цветя и рози ще настанат още на следващия ден - Раян, Изи и Уиз ще се сбият още на следващия ден билетите ще са по 19.99, после по 9.99, после чекирания багаж ще е безплатен. След месец ще започнат да дават пари на пътниците да летят. Луфтханза ще премести трансконтиненталните полети от Франкфурт и Мюнхен във Варна и Бургас съответно.

Междувременно Emirates ще пуснат А380 конфигуриран само в първа класа за полети София-Бургас, през летния сезон Кондофрей-Приморско и поне 5 полета по новата линия Стара Загора-Горна Оряховица. Qantas пък специално ще регистрират Qantas Bulgaria SuperMegaGigaAero Holding и ще предлагат комбиниран полет София-Пловдив-Горна-Балчик-Варна-Бургас-Дубай-Сингапур-Тайланд-Австралия-Нова Зеландия-Южния полюс. Еърбъс и Боинг ще се скарат люто кой да вземе летище Граф игнатиево, за да строят най-модерния завод за самолети в света.

Стига глупости

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Да, цветя и рози ще настанат още на следващия ден - Раян, Изи и Уиз ще се сбият още на следващия ден билетите ще са по 19.99, после по 9.99, после чекирания багаж ще е безплатен. След месец ще започнат да дават пари на пътниците да летят. Луфтханза ще премести трансконтиненталните полети от Франкфурт и Мюнхен във Варна и Бургас съответно.

Междувременно Emirates ще пуснат А380 конфигуриран само в първа класа за полети София-Бургас, през летния сезон Кондофрей-Приморско и поне 5 полета по новата линия Стара Загора-Горна Оряховица. Qantas пък специално ще регистрират Qantas Bulgaria SuperMegaGigaAero Holding и ще предлагат комбиниран полет София-Пловдив-Горна-Балчик-Варна-Бургас-Дубай-Сингапур-Тайланд-Австралия-Нова Зеландия-Южния полюс. Еърбъс и Боинг ще се скарат люто кой да вземе летище Граф игнатиево, за да строят най-модерния завод за самолети в света.

Стига глупости

 

Употребата на ирония към клиенти от доставчик на услуги е признак на рядко лош пазарен вкус - никоя сериозна компания не си го позволява или просто плаща цената за това си действие... Доказано е, че конкуренцията повишава качеството и понижава цените. Монополизмът - точно обратното. 

 

Adreno, ако си част от авиокомпанията и участник във взимането на решения, много по-голямо добро ще й сториш, ако вземеш on board всички справедливи забележки, които се споделят тук.

 

P.S. Ако наистина си част от BG Air, бих искала да те попитам нещо в лична комуникация. Поздрави.

Редактирано от Гост
Връзка към коментар

Не ми е известно тук да има представители на България Ер, а и да има отговарят предимно лично за мненията си. Нападките срещу някой, само защото споделя различна гледна точка не смятам, че са уместни. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.