Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Вече официално България ер е по зле от Wizz air и Ryanair...

 

 

Revealed: The 21 'worst' airlines in the world

 

How does one decide which airlines are the world's worst?

Poor safety or regulatory standards will be the most important factor for many people, and there are currently more than 100 airlines - most of which you probably haven't heard of - banned from EU airspace, or facing operational restrictions, as they don't come up to scratch. They include every airline from Afghanistan, Kyrgyzstan, Liberia, Mozambique, Sierra Leone and Sudan, as well as dozens from Indonesia.
The website AirlineRatings.com, meanwhile, awards carriers a star rating based on safety standards. Just 10 muster only a single star: Batik Air, Bluewing Airlines, Citilink, Kal-Star aviation, Lion Air, Sriwijaya Air, TransNusa, Trigana Air Service, Wings Air, Xpress Air.Skytrax, another aviation ratings website, judges carriers according on the quality of their product and services.

Nine carriers (ANA, Asiana, Cathay Pacific, Etihad, EVA Air, Garuda Indonesia, Hainan Airlines, Qatar Airways and Singapore Airlines) can boast full marks. There are 40 with four stars, including Virgin, Lufthansa, BA, Air France and - surprisingly, perhaps - Emirates, which was voted top long-haul airline by Telegraph Travel readers earlier this year. A total of 107 airlines have three stars, including Ryanair, easyJet, United, WOW, Wizz, Norwegian, Thomas Cook, Monarch, Jet2 and American Airlines, the world's largest carrier.

But 21 airlines fall below that standard, according to Skytrax. Here they are (in alphabetical order):

1. Bahamasair

Based: Nassau
Founded: 1973
Fleet: 8
Destinations: 32
Slogan: "We don't just fly there, we live there"

2. Biman Bangladesh Airlines

Based: Dhaka
Founded: 1972
Fleet: 12
Destinations: 18

3. Bulgaria Air

Based: Sofia
Founded: 2002
Fleet: 10
Destinations: 26


4. China United Airlines

Based: Beijing
Founded: 1986
Fleet: 36
Destinations: 20

5. Cubana Airlines

Based: Havana
Founded: 1930
Fleet: 20
Destinations: 20
Slogan: "Cuba's Gateway to the World"

6. Iran Air

Based: Tehran
Founded: 1944
Fleet: 26
Destinations: 58
Slogan: "Our Mission is Your Safety" & "We Take You There, We Take You Back"

7. Lion Air

Based: Jakarta
Founded: 1999
Fleet: 111
Destinations: 126
Slogan: "We Make People Fly"

8. Mahan Air

Based: Tehran
Founded: 1992
Fleet: 56
Destinations: 61
Slogan: "The Spirit of Excellence"

9. Nepal Airlines

Based: Kathmandu
Founded: 1958
Fleet: 9
Destinations: 33

10. Onur Air

Based: Istanbul
Founded: 1992
Fleet: 30
Destinations: 30
Slogan: "Fly Turkey, Fly!"

11. Pegasus Airlines

Based: Istanbul
Founded: 1990
Fleet: 75
Destinations: 103
Slogan: "We Didn't Start Aviation In Turkey, But We Transformed It"

12. Rossiya Airlines

Based: St Petersburg
Founded: 1932
Fleet: 61
Destinations: 58

13. SmartWings

Based: Prague
Founded: 2004
Fleet: 18
Destinations: 27

14. Spirit Airlines

Based: Miramar, Florida
Founded: 1980
Fleet: 95
Destinations: 59
Slogan: "Less Money, More Go"

 

15. Sudan Airways

Based: Khartoum
Founded: 1946
Fleet: 4
Destinations: 15

16. SyrianAir

Based: Damascus
Founded: 1946
Fleet: 12
Destinations: 14

17. Tajik Air

Based: Dushanbe
Founded: 1923
Fleet: 14
Destinations: 19

18. Turkmenistan Airlines

Based: Ashgabat
Founded: 1992
Fleet: 33
Destinations: 23
Slogan: "Symbol of Hospitality"

 

19. Ukraine International Airlines

Based: Kiev
Founded: 1992
Fleet: 38
Destinations: 80

20. Yemenia

Based: Sana'a
Founded: 1962
Fleet: 6
Destinations: 29

The worst airline of all? According to Skytrax, it's Koryo Air, based in Pyongyang, North Korea. While all the others listed here received two stars, it was handed just one.

 

http://www.telegraph.co.uk/travel/lists/worst-airlines-in-the-world/?WT.mc_id=tmg_share_fb

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И на SKY STARS 2016 са пас :lol:

 

 

Класирането по категории – SKY STARS 2016 http://skystars.b2bmedia.bg/award-winners

 

Голямата награда “Sky Star – Най-добър авиопревозвач на годината”

Wizz Air

Sky Green Star – Авиокомпания с най-голям принос в опазването на околната среда

Air France-KLM

Sky Innovation – Иновация в авиационния бизнес

KLM

Sky Budget Star - Предпочитана нискотарифна авиокомпания

Wizz Air

Sky Leader - За лидерска позиция в авиационната индустрия

Turkish airlines

Sky Investor – За инвеститор в сферата на летищния и авиационен бизнес

Woodward Bulgaria

Sky BG Innovation - За българска иновация с принос в световната авиация

Волаком

Sky Tradition – Дългогодишно присъствие и принос в развитието на авиационния пазар

Airbus

Sky Shark - За бизнес развитие и за открити нови дестинации

Wizz Air

Sky Marketing and PR Leader – За маркетингова или ПР идея

Turkish airlines

Ace Star – За майсторство в професията и достоен личен пример

Старши първи офицер Марио Бакалов – Lufthansa

Ace Star – За майсторство в професията

Polish Airlines - LOT

Sky Debut – Бизнес дебют

Landmarks

Sky Premier – Предпочитана логистична компания

Cargo partner

Sky Startup Innovation – За нова иновативна идея

Speedy fly

Sky Startup Innovation – За нова иновативна идея

Mamel

Sky Soft – За софтуерно решение в сферата на пътуванията и авиацията

Aviobilet

Sky Soft – За софтуерно решение в сферата на пътуванията и авиацията

Frankfurt Aerospace Systems – ACSIS

Agent Leader – Предпочитан травъл агент

ChartAir

Drone Innovation – Иновация при безпилотните летящи системи

ВЕОС

​b2b Media Sky Favoritе – Специална награда на b2b Media

Frankfurt Aerospace Systems – ACSIS

b2b Media Sky Favoritе – Специална награда на b2b Media

Lufthansa

 

Sky Herald - За принос в популяризирането на България като туристическа дестинация

Сандрин дьо Сант Совьор – президент и изпълнителен директор на APG Inc и Николина Ангелкова, министър на туризма

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Брех не думай!!Трябва след 2 месеца и малко да летя с Бългерия.

Чак пък да са толкова лоши??Не ,че са добри ,но видях в класацията само една  руска!!!!! ,нито  една индонезийска компания. Не видях и любимите ми Еър Зимбабве. Дали може да се доверим на подобен род класации:-)))))??

Ясно е ,че Бългерия еър в този си вид не могат повече да съществуват ,а леко ще кретат, закърняват и накрая изчезнат. Но да ни върнат живи и здрави през април и след това да се оправят. Не вярвам ,чак толкова да е трагично положението. Поне не толкова колкото в някои азиатски или африкански компании.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Интересни машини днес

FB431  Boeing 737-300 :lol:

 

Е това забеляза, а пропусна, че 330-ката на BH летя до Хийтроу за България ЕР :)

 

Вече официално България ер е по зле от Wizz air и Ryanair...

 

 

http://www.telegraph.co.uk/travel/lists/worst-airlines-in-the-world/?WT.mc_id=tmg_share_fb

 

Е официално, официално, колко да е официално :) Коментирали сме я и предишни години класацията колко е нерентабилна и като методология, и като резултати. 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Е официално, официално, колко да е официално :) Коментирали сме я и предишни години класацията колко е нерентабилна и като методология, и като резултати. 

 

Има ли друга класация, която е по добра и по “официална“?

Връзка към мнение
Георги Матеев

Има ли друга класация, която е по добра и по “официална“?

Всички класации (и не говоря само за авио) без изключение са супер субективни, а понякога дори и лесно манипулируеми от заинтересованите страни.

 

Нека сме справедливи - Bulgaria Air са наистина зле, но все пак далеч не са сред 20-те най-лоши В СВЕТА.

 

А Air Koryo определено не е най-скапаната авиокомпания. Летял съм с доста по-ужасни от тях. Факт.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Всички класации (и не говоря само за авио) без изключение са супер субективни, а понякога дори и лесно манипулируеми от заинтересованите страни.

 

Нека сме справедливи - Bulgaria Air са наистина зле, но все пак далеч не са сред 20-те най-лоши В СВЕТА.

 

А Air Koryo определено не е най-скапаната авиокомпания. Летял съм с доста по-ужасни от тях. Факт.

 

Класации по обективни критерии няма как да бъдат субективни :) Например класациите за най-високата сграда в света или магеланецът посетил най-много държави признати от ООН в света не мисля, че са субективни :)

 

България ер едва ли е сред най-лошите 20 авиокомпании в света по простата причина, че в горната класация видимо липсват много авиокомпании. Аз не бих и направил таково заключение. Интересното е обаче, че двата големи нискотарифни превозвача опериращи от България са с по висок рейтинг от България ер. Сигурно има много субективност в този рейтинг, но друг по добър за сега не намирам.

Връзка към мнение

Погледнете сайта http://www.airlinequality.com/airline-reviews/bulgaria-air/page/2/

Реално имат 10 ревюта от миналата година, малко трудно на такава база се прави обективна класация 

Връзка към мнение

Има ли друга класация, която е по добра и по “официална“?

 

Не знам :) Но, ако имаше такава със сигурност нямаше да включва критериите на skytrax, а щеше да следи процент точност,  разстоянието между седалките, време за бординг и дебординг (използване на ръкав?) и прочее фактори, които са много важни и лесно се поддават на количествени измерения. В сегашния си вид класацията е нещо от рода на "Потвърдено официално - пилешкото е по-хубаво от телешкото" и тази официална информация базирана на анкета от 10-ина човека :)

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Класацията е толкова изсмукана от пръсти, че чак е смешна. Аз лично трудно приемам такива на сериозно. Предпочитам да се водя от опит и лично мнение. :) 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

И на SKY STARS 2016 са пас :lol:

Ама не гледате правилната класация - хахаххххх

 

SKY AWARDS 2016 

ГОЛЯМАТА НАГРАДА:

SKY AWARD – най-добър авиопревозвач за 2016 г. – TURKISH AIRLINES

Допълнителни категории:

SKY SERVICE – Авиокомпания с най-добро обслужване на борда – BULGARIA AIR

SKY BUDGET – Най-предпочитана нискотарифна авиокомпания – WIZZ AIR

SKY GEPARD – Най-динамично, развиващата се авиокомпания – RYANAIR

SKY BONUS – Авиокомпания с най-добра бонус програма и програма за инсентив пътувания – LUFTHANSA GROUP

SKY FRIEND – Най-предпочитаната авиокомпания от IATA агентите – TURKISH AIRLINES

SKY OFFLINE – Най-предпочитаната авиокомпания без директни полети до България – EMIRATES

Специални отличия:

SKY FAVORITE – Специална награда на пътниците за най-предпочитана авиокомпания – BULGARIA AIR

SKY AGENT – Специална награда на IATA за агент с най-много продажби в България – ххх.

SKY TRADTION – Дългогодишно присъствие и принос в развитието на авиационния пазар – AEGEAN AIRLINES

 

SKY AWARDS са годишни награди за авиационния бизнес в България, учредени през 2015 г. по инициатива на APG Bulgaria. През 2016 г. най-добрите авиокомпании ще бъдат отличени в 10 категории след онлайн гласуване на пътниците и травъл агентите.

Официалната церемония по връчване на годишните награди SKY AWARDS се проведе на 7 декември 2016 г. – Международният ден на гражданската авиация.

Гости на събитието: официални лица, представители на авиокомпании в България, международни партньори, IATA агенти, водещи туроператори и медии.

Редактирано от Георги
премахнати имена на агенции
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ох, ох, ох, заболя ме корема от смях. Тая класация е от типа благодаря ви за участието, ето на всеки по-награда.

 

Но все пак, последно летях с Bulgaria Air за нова година до Прага и не мога да се оплача от обслужването. Бутилка вода на входа, шоколадче със сухия сандвич (но поне е сандвич). Виждал съм къде къде по-лошо обслужване. Ама чак пък най-добро? Дори за нашия пазар това не е вярно.

  • Харесвам 5
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Да повозиш държавата за 30 млн. лв.

 

просто аман вече от всякакви такива мизерни схеми

 

 

Ясна е работата, но на мен лично друго ми прави впечатление. Нито един от големите играчи не е счел за необходимо да участва в процедурата. За нискотарифните условието е напълно адекватно с оглед целите на процедурата. Липсата на сериозни авиокомпании е голямата изненада за мен. Агенциите са нож с две остриета...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ясна е работата, но на мен лично друго ми прави впечатление. Нито един от големите играчи не е счел за необходимо да участва в процедурата. За нискотарифните условието е напълно адекватно с оглед целите на процедурата. Липсата на сериозни авиокомпании е голямата изненада за мен. Агенциите са нож с две остриета...

 

Какво адекватно виждаш в отстраняването на НТА от търга? Ако за Дейвид Камерън, принц Чарлз и още много други политици и аристократи е ок да пътуват с НТА, защо за нашите политици и хилядите чиновници пътуващи с тях да не е ок?

 

Много по адекватно условие би било изискването на директни полети до дадени дестинации, Ако е имало подобно условие е нормално главно базираните в София авиокомпании да участват.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Камерън и Чарлз не са достатъчни. Запознай се с характера на събитието. Прочети и съответните регулации. Безсмислени спорове не ми се водят...

 

Изискване за директни полети е трудно постижимо от гледна точка на България...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Камерън и Чарлз не са достатъчни. Запознай се с характера на събитието. Прочети и съответните регулации. Безсмислени спорове не ми се водят...

 

Изискване за директни полети е трудно постижимо от гледна точка на България...

 

Просто за пример ти дадох принц Чарлз и Камерън. Знам обаче случаи, когато и унгарският министър председател  се е прибирал от Брюксел с Уиз ер. Регулациите се пишат от политици за политици. Не знам регулация на ниво ЕС, която да дискриминира НТА при превоза на чиновници и политици! Какво общо има характера на събитието с това кой с какъв превоз пристига?

 

Ако добре съм изброил от София до 18 столици в ЕС има директни линии. Напълно приемливо би било оферта с директен превоз да е по приемлива, дори и на по висока цена, от оферта с прекачване.

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Тези хубавци не са заложили полет в събота от 1 април нататък до Брюксел. Малко ми е странно да си ограничават баш пък една от златните си кокошки, но явно конкуренцията си казва думата.  Сигурно бай БГ чиновник не иска да лети в този ден или пък са си просто смотани.

Връзка към мнение

Просто за пример ти дадох принц Чарлз и Камерън. Знам обаче случаи, когато и унгарският министър председател  се е прибирал от Брюксел с Уиз ер. Регулациите се пишат от политици за политици. Не знам регулация на ниво ЕС, която да дискриминира НТА при превоза на чиновници и политици! Какво общо има характера на събитието с това кой с какъв превоз пристига?

 

Ако добре съм изброил от София до 18 столици в ЕС има директни линии. Напълно приемливо би било оферта с директен превоз да е по приемлива, дори и на по висока цена, от оферта с прекачване.

Такива примери по света има много, но истината е, че това е чист ПР. Това, че един човек пътува с НТА не означава, че всички от администацията пътуват с тях. Една птичка пролет не прави, пък и се замисли колко готино изглеждат пред простолюдието, уж социални, уж да излезе по-евтино на данъкоплатците и още приказки от 1001 нощи. Всички държавни служители, няма значение от държавата използват линии, които не са НТА и едно от условията им е да имат директна връзка до дестинациите. Щом в България не са се включили други кандидати, то значи не отговарят на изискванията и няма смисъл допълнителна бюрокращина. По принцип никой не дискриминира НТА, но реално никой не иска да пътува с тях.

А тази статия е много измислена. Нямам някакво по-специално отношение към нито една от фирмите, но е изключително субективна и манипулативна. Тази фирма Аргус нещо си никога не съм я чувал и се бори при такъв търг, а не може да осигури билетите до дестинациите. Мирише си на корупция яко, но така е в България. Близки фирми на баджанаци, зетове и всякакви роднини си печелят обществените поръчки, а после се чудим защо не е качествено. Ще се забавлявам много, ако накрая чиновниците ни останат без билети и не могат да пътуват. Скъпо ще ни излезе този сеир, но поне може да е отрезвителен.:) 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

 Тази фирма Аргус нещо си никога не съм я чувал и се бори при такъв търг, а не може да осигури билетите до дестинациите. Мирише си на корупция яко, но така е в България.

Изобщо не знам нищо за Аргус, но според статията самите България Ер са им отказали да издават билети и после изтъкват това като аргумент срещу тях. То ако така е правилно, направо да си остава един кандидат и да не харчим пари и време за търгове поне.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

... По принцип никой не дискриминира НТА, но реално никой не иска да пътува с тях.

Липсата на желание у администрацията за пътуване с НТА се определя само от факта, че НЕ плаща пътуванията си от собствения си джоб!

Уиз и Раян взети заедно имат повече директни полети до Брюксел от Бг Ер. НТА са категорична алтернатива на стандартните авиокомпании при пътувания и до Лондон, Рим, Милано, Мадрид, Барселона, Берлин, Атина. Да не говорим, че са единствените директни линии до половин Германия, редица градове в Италия, Швейцария, Дания, Швеция и пр. и пр.

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Такива примери по света има много, но истината е, че това е чист ПР. Това, че един човек пътува с НТА не означава, че всички от администацията пътуват с тях. Една птичка пролет не прави, пък и се замисли колко готино изглеждат пред простолюдието, уж социални, уж да излезе по-евтино на данъкоплатците и още приказки от 1001 нощи. Всички държавни служители, няма значение от държавата използват линии, които не са НТА и едно от условията им е да имат директна връзка до дестинациите. Щом в България не са се включили други кандидати, то значи не отговарят на изискванията и няма смисъл допълнителна бюрокращина. По принцип никой не дискриминира НТА, но реално никой не иска да пътува с тях.

А тази статия е много измислена. Нямам някакво по-специално отношение към нито една от фирмите, но е изключително субективна и манипулативна. Тази фирма Аргус нещо си никога не съм я чувал и се бори при такъв търг, а не може да осигури билетите до дестинациите. Мирише си на корупция яко, но така е в България. Близки фирми на баджанаци, зетове и всякакви роднини си печелят обществените поръчки, а после се чудим защо не е качествено. Ще се забавлявам много, ако накрая чиновниците ни останат без билети и не могат да пътуват. Скъпо ще ни излезе този сеир, но поне може да е отрезвителен. :)

 

Ясно е, че в България никой дори от кумова срама няма няма да се опита да спести малко пари на данъкоплатците! Това че Великобритания е на 12-то място в индекса на възприятието на корупцията, а България е на 70-то място цък не е просто приказка от 1001 нощ.

Какво означава, че всички държавни служители ползват компании, които не са НТА? Някъде в ЕС има ли регулация или забрана за ползване на НТА от държавни служители? Какво означава, че НТА не отговарят на изискванията? Кои са тези исиквания на ниво ЕС, които изключват НТА?

 

За агенцията съм съгласен, че е малко странно да участва в подобен търг. Как може една агенция да знае предварително колко ще и струват билетите? Някакви предварителни договорки ли ще има с всички авиокомпании да и осигурят билети на фиксирани цени? За България ер обаче също е странно как ще осигури билети на фиксирани цени до дестинации, които не лети?

 

Не съм чел условията на търга, но като цяло един такъв търг е доста нестандартен. Вероятно единствено компании от ранга на Луфтханза биха могли да осигурят предварително билети на фиксирани цени до всички столици на ЕС.

 

Ако има търг за агенция, логично е някой да предложи цена за услугата резервиране на самолетен билет, като ангажимента да е пътуването да се извърши по възможност с директна линия и на най-ниската цена за дадения момент.

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.