Прескочи до съдържание

Питане за airbnb.com


neuromancer

Препоръчани мнения

Георги, изчаквам да минат 2 дена и ако нямам отговор, тогава да им пиша.

Резервацията ми е активна. Само аз мога да виждам обявата. Останалите - не.

 

 

Според мен това се е случило, но не съм сигурна. Обявите му са се деактивирали, защото хостът не е отговарял на запитвания.

 

Why was my listing deactivated?

If you don’t answer any of your inquiries or reservation requests for 2 days or more, your listing will go on pause and be removed from search results. This is done as a convenience so your response ratewill not drop while you’re away from your account.

 

 

Или другия вариант е хостът сам да е изтрил обявите си.

 

 

How do I turn off or delete my listing?

Even when Unlisted, you need to honor all upcoming accepted reservations. Guests are only able to view the information they have on their itineraries when the public view of your listing is not accessible. You and your guest can still continue to message on the site.

Връзка към мнение

Изчакай ден-два, да, и после се свържи с тях. Не би трябвало да имат проблем да ти прехвърлят парите като кредит за друга регистрация, така по никакъв начин няма да загубят пари и не вярвам да се опъват предвид на ситуацията. 

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Според вашия опит колко време след като са ви написали че са разблокирали сума, която са ви блокирали я виждате по картата си? При мен вече 10 дни не ми се появява. Свързах се с моята банка, според тях airbnb не са разблокирали сумата. Писах на airbnb, но получих само стандартен е-мейл да прегледам FAQ  с разни линкове, които въоще не се отнасяха за случая. Написах има пак, че въпросния е-мейл не отговаря въобще на моя въпрос, ако може да проверят пак разблокирали ли са сумата и ни вест, ни кост.

 

Честно казано тия 12% сервиз които си начисляват, не ми е ясно точно какво оправдават, при положение че са само една пощенска кутия.

Връзка към мнение

Аз мисля, че не става дума за блокиране, а за директна транзакция. Преди около месец направих резервация през airbnb и от картата ми беше "дръпната" цялата сума. Доколкото разбирам тези суми стоят по сметка на airbnb и се превеждат на хоста едва при настаняване и липса на оплакване от клиента. Очевидно става дума за успешно бизнес начинание. Големи суми постъпват в сметка и се олихвяват за различен период от време. Освен това се начислява и 12% сервиз за услугата...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Очевидно става дума за успешно бизнес начинание. Големи суми постъпват в сметка и се олихвяват за различен период от време. 

И аз това съм си мислила, че всъщност в това е бизнесът...

Но важното е на нас да ни върши работа.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Редакция:

на мен ми се наложи да канцелирам едно плащане при първото си ползване на сайта и накрая трябваше да си говоря с моята банка къде са ми парите. Та може би все пак е блокиране на средства по картата. Може би някой, който повече разбира от парични транзакции, би могъл да се изкаже. Аз само мога да гадая.

Връзка към мнение

И аз имах подобен случей.Върнаха ми парите след един месец.От моета банка ми казаха, че Viza блокират парите за един месец при такива плащания.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз мисля, че не става дума за блокиране, а за директна транзакция. Преди около месец направих резервация през airbnb и от картата ми беше "дръпната" цялата сума. Доколкото разбирам тези суми стоят по сметка на airbnb и се превеждат на хоста едва при настаняване и липса на оплакване от клиента. Очевидно става дума за успешно бизнес начинание. Големи суми постъпват в сметка и се олихвяват за различен период от време. Освен това се начислява и 12% сервиз за услугата...

Може би питат за сумата-депозит,а не за 12% сервиз или самата сума за апартамента.За нашият апартамент в Гранада изрично е упоменато ,че ще ни бъдат блокирани 150 евро(като гаранция за евентуални липси или щети).А самата сума(цена) на апартамента +таксата ни беше изтеглена веднага.

За депозита пише ,че се задържа при "съобщение за щета" от собственика на апартамента.

А иначе си прав,собственика на апартамента получава неговата част от  сумата при настаняване на гостите.

Връзка към мнение

Aми не знам, те нали правят накаква пре-оторизация и тъй като резервацията ми не беше потвърдена от хоста, airbnb ми изпратиха мейл, че са канцелирали тази транзакция (текста беше "we have voided the authorization of €xxx that was placed on your VISA", .  Когато говорих с кол центъра на картата, те казаха че са блокирани, (не са казали, че са изтеглени, но не са разблокирани). Освен пак да им се обадя, че с тях поне има някаква връзка. 

 

Хм, писали сме заедно с Митака. Ако трябва цял месец да ги чакам и ако това е политика на Виза... Интересно.

Редактирано от Бръмбар
Връзка към мнение

Не, не, депозитът е нещо съвсем различно. В извлечението по банковата ми карта пише "покупка", което означава, че сумата не е блокирана, а директно преведена по сметка на airbnb...

Връзка към мнение

Aми не знам, те нали правят накаква пре-оторизация и тъй като резервацията ми не беше потвърдена от хоста, airbnb ми изпратиха мейл, че са канцелирали тази транзакция (текста беше "we have voided the authorization of €xxx that was placed on your VISA", .  Когато говорих с кол центъра на картата, те казаха че са блокирани, (не са казали, че са изтеглени, но не са разблокирани). Освен пак да им се обадя, че с тях поне има някаква връзка. 

 

А, това вече обяснява нещата. Щом резервацията не е била потвърдена от хоста, очевидно "няма сделка" и в този случай е възможно наистина да става дума за блокиране. Странно обаче защо се е наложило това при положение, че така или иначе резервацията не е доведена до успешен край...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ами стана така, защото аз нямам опит със сайта, ровех посред нощ и бях вече изморена, бях изгледала хиляда и осемстотин апартамента, харесах един, календара беше актуализиран същия ден (да не беше и преди минути), хоста имаше 100% респонс рейт, имаше добри ревюта и аз букнах без да се свържа предварително с хоста, защото ми се стори че не е голям риска. Те ми пре-оторизираха сумата, с условието че ако не им се потвърди до 24 часа, ще ми канцелират транзакцията (стандартен текст). След 24 часа ми писаха че хоста не може да ме приеме и ми канцелират оторизацията на сумата.

Връзка към мнение

Ами и моят случай беше такъв - нямах потвърждение от хоста и затова канцелирах плащането. Но сумата си остана блокирана (според тях до 7 работни дни). След като и след месец не виждах парите по сметката, се обадих в банката и ми обясниха, че не се отблокират автоматично. Не знам доколко зависи от банката (предполагам, че зависи).

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ясно. Аз бях предпазлив и първо се свързах с хоста и едва когато той прие сделката извърших плащане. Вашите случаи потвърждават за пореден път полезността на този форум. Сега всеки ще има едно наум и при резервация ще изчаква потвърждение от хоста, за да извърши транзакция...

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

След като изчаках да минат посочените от airbnb работни дни, започнах да си проверявaм сметката периодично, за да видя дали са ми възстановили парите. Не се появвяваха въпросните пари, а сумата не беше малка. В един момент изчезна и транзакцията за плащането и това вече ме притесни - нито пари, нито транзакция. Тогава се обадих в банката. Нямаше нужда от много обяснения. Веднага провериха и ми отблокираха сумата и тя си се появи по сметката ми. На въпроса ми - ама това не става ли автоматично - отговориха, че не ставало автоматично. В крайна сметка всичко беше ОК, само напразно се бях пристеснявала и е можело по-рано да се обадя да ми отблокират парите.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ясно. Аз бях предпазлив и първо се свързах с хоста и едва когато той прие сделката извърших плащане.

Това е правилното поведение.

Първо хоста трябва да потвърди и тогава се пристъпва към плащане.

Но на мен ми беше за пръв път, отделно ставаше седмица преди полета и това по коледно-новогодишно време в Париж, та ... ясно аз съм си виновна.

Но алгоритъмът е - винаги 1. заявка, 2. потвърждение от хоста (масово не си обновяват календара) 3. чак тогава плащане

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Не е много по темата,но искам да споделя моя опит с airbnb.com.Мисля,че мога да бъда полезен за пътуващите с деца.

1.Не се хвърлих да търся 20-30-40 апартамента.Ясно ми беше какво търся и горе-долу до колко пари.

2.След като не можах да намеря по-евтинки за периода,вдигнах мизата,но незнам  защо писах(може би за да се вместа в 140 евро на ден),че сме 4 човека,а не 6.

3.Избрах 2 апартамента и им писах ,че сме 4 възрастни+2 деца на 5 и 8 г.,като след още една -две кореспонденции се спрях на един и го платих.

4.След 15 минути ми пристигна формата от сайта....ала-бала,благодарим ви и ви чакаме.Вас и още 3ма.Като цената си беше за 4 човека ,а не за 6(колкото ще сме).Отделно имаше и телефона на собственика ,както и мейла му.Малко се притесних как ще се оправяме на място.Но след една водка и малко кураж се обадих на собственичката в Гранада и и обясних точно как стоят нещата.Тя беше много мила и ми каза"не се обаждайте на сайта,не пишете,а що се отнася за децата нишо няма да плащате.Те са малки!!!.

5.Та така си спестхме около 170 евро ,без въобще да ми е било цел.Ако бях писал на сайта 6 човека цената щеше да е друга.

Връзка към мнение

Е, това вече е форма на "заобикаляне" на агента, която лично аз не одобрявам поради печално известните на форума мои професионални изкривявания... :P

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Е, това вече е форма на "заобикаляне" на агента, която лично аз не одобрявам поради печално известните на форума мои професионални изкривявания... :P

 без грам умисъл съм заобиколил агента,стана абсолютно случайно!!

 С чиста съвест го споделям с магеланци!!:-)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Дали има заобикаляне - не става ясно. Ако не е посочено изрично доплащане за всеки човек - какво ги грее airbnb ? 

А и тя комисионната не винаги е процент - а сума на прагове  - от-до.

 

Аз препоръчвам предварително да се уточняват всякакви подробности с хоста. Напр. в моя случай - пишеше, че има хол с допълнително легло в него, което мислехме да ползваме. Явно това от хоста не се е подразбирало, че ще са налични чаршафи и завивки за това легло.

А преди всичко останало - да се изчете всичко написано, да се има предвид, че снимките са правени от фотограф, т.е. на живо не е толкова лъскаво и пр.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Мисля,че ги грее или най-малко собственика.Ако му зададеш на този апартамент 4 човека цената е една ,ако 6(колкото ще бъдем,4 възрастни+2 деца,т.е 6 легла ) цената става друга.Но в крайна сметка ние сме писали,че сме 4+2,отделно на това питахме и за чаршафи,хавлии и т.н...като пак споменахме децата.Но това си е техен проблем.

Колкото за снимките и напудрянето -има такъв момент.

Но там живот и здраве ще сме за 1 седмица,няма да го купуваме апартамент де :)

Връзка към мнение

Мисля,че ги грее или най-малко собственика.Ако му зададеш на този апартамент 4 човека цената е една ,ако 6(колкото ще бъдем,4 възрастни+2 деца,т.е 6 легла ) цената става друга.

Това зависи от апартамента, по-точно от собтвеника - как го обявил. Някои си нямат оскъпяване дали ще го ползваш сам, с някой или ще сте компания.

 

Приятно изкарване, Еминко.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.