Прескочи до съдържание

От Париж, Лондон, Франкфурт до Канада, Мексико и Колумбия за 113-360 евро!


Препоръчани мнения

преди 9 минути , Crazy Horse каза:

 

Букнах София-Хавана за 2 възрастни и 1 дете през Момондо. Преди малко получих мейл, че трябва да получим допълнително потвърждение след като Air Canada разгледа случая. Дано не ни канселират защото цената си я бива, а и не ми се занимава пак с дебнене на оферти.

 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Има още някакъв лъч в мрака :biggrin:
Моята резервация засега е налична като проверя е-тикета на сайта на саудитците и с PNR на сайта на АirCanada. 
Аз този път реших че не си струва за 7-8 долара да минавам през други агенции и букнах директно от AirCanada.  Дано пък да се окаже добър избор - сега гледам някакви обнадеждаващи съобщения по форумите, ако са верни, де. ;) 

AC-1.jpg.d8eb002a76c318b3cf74dab693a6d025.jpg

  • Харесвам 8
  • Браво 1
Връзка към коментар

Toва е любопитно. Ако се окаже вярно ще трябва да го имаме предвид и при други грешки, всички да букваме от сайта на авиокомпанията.

По принцип в по-стари теми имаше и обратното мнение, как е по-добре да се мине през посредник...

Връзка към коментар
Преди 1 час, Фичо каза:

Има още някакъв лъч в мрака :biggrin:
Моята резервация засега е налична като проверя е-тикета на сайта на саудитците и с PNR на сайта на АirCanada. 
Аз този път реших че не си струва за 7-8 долара да минавам през други агенции и букнах директно от AirCanada.  Дано пък да се окаже добър избор - сега гледам някакви обнадеждаващи съобщения по форумите, ако са верни, де. ;) 

AC-1.jpg.d8eb002a76c318b3cf74dab693a6d025.jpg

Сега проверих и аз в сайта на саудитците. Намерих резервацията с номерата на билетите, но пише:

Trip status: Confirmed

Status: Paid

Coupon Status: Void.

Има инфо и за тарифата и с каква карта е направено плащането, всичко..., но е void. :mad:

Предполагам, че ще има включване от lastminute скоро.

Връзка към коментар
преди 8 минути , Oshko каза:

....Ако се окаже вярно ще трябва да го имаме предвид и при други грешки, всички да букваме от сайта на авиокомпанията.

Да, обаче в повечето случаи сгрешените тарифи не излизат на официалните сайтове на АК.  :)

 

Цитат

По принцип в по-стари теми имаше и обратното мнение, как е по-добре да се мине през посредник...

Хм, това или съм го пропуснал, или съм го забравил :unsure:... , какво е обяснението?  Някой може ли даде линк към тези теми?

 

Връзка към коментар
преди 45 минути , Фичо каза:

:(

Имаше ли e-ticket?  Откъде букна?

Всичко имах както си трябва и резервацията излизаше на сайта на канадците. Бравофлай. 

Редактирано от ACM
Връзка към коментар
преди 54 минути , Фичо каза:

Хм, това или съм го пропуснал, или съм го забравил :unsure:... , какво е обяснението?  Някой може ли даде линк към тези теми?

Не мога да го открия, тогава ставаше дума за Иберия и някой от доста опитните писа, че през посредник ще им е по-трудно да канселират. Логиката предполагам е, че е по-трудно да прецакат някой голям играч, отколкото крайни клиенти, които има шанс да не си знаят правата.

Важното е да съберем опит и да знаем как е най-добре за вбъдеще. За сега май само ти си късметлия, стискаме палци.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , Oshko каза:

За сега май само ти си късметлия, стискаме палци.

Докато не започне работният ден в Канада след няколко часа... :biggrin:

Благодаря за стискането ;) 

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар
преди 49 минути , Oshko каза:

Логиката предполагам е, че е по-трудно да прецакат някой голям играч, отколкото крайни клиенти, които има шанс да не си знаят правата.

Важното е да съберем опит и да знаем как е най-добре за вбъдеще. За сега май само ти си късметлия, стискаме палци.

Според мен за това не могат да се извлекат принципни положения. Зависи кой е допуснал грешката. Ако е посредника, примери много, той отменя билетите и няма как да сте по защитени. Ако е авиокомпанията, пак е спорно. От една страна е отделния клиент, а от друга голям играч, обаче ако индивидуалните клиенти са малка, незначителна част може и да минат между капките. Ако чрез големия играч е основната загуба, колкото и да е неприятно за авиокомпанията тя ще отмени билетите, защото няма да се разправя с голямото количество клиенти, а ще остави удара да се понесе от посредника. Така мисля аз. Не е без значение и кой е посредника. Ако е незначителен за авиокомпанията няма да и е проблем да му отмени билетите, ако обаче е голям и мощен, тогава ще е по-трудно, ама пак си е въпрос на финансова равносметка. При всички положения, обаче, при такива грешки има някаква неписана толерантност между посредниците и авиокомпаниите и гледат бързо да уредят нещата, без много шум.

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 23 часа, Фичо каза:

Докато не започне работният ден в Канада след няколко часа... :biggrin:

Благодаря за стискането ;) 

Фичо, работният ден в Канада свърши^_^Какво е положението?:O

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На ‎8‎/‎27‎/‎2017 в 20:34, dbgeorgiev каза:

Букнах София-Хавана за 2 възрастни и 1 дете през Момондо. Преди малко получих мейл, че трябва да получим допълнително потвърждение след като Air Canada разгледа случая. Дано не ни канселират защото цената си я бива, а и не ми се занимава пак с дебнене на оферти.

 

Нас ни канселираха. Както казва един наш сънародник: продължаваме напред :) Ще се дебнат други трасета за Хавана.

Връзка към коментар

Аз вече официално получих и мейл, който ми подпечата гредата :D Относно темата откъде да се взимат подобни грешки, дали от авиокомпанията или посредник ще споделя малко опит. Винаги, когато букна грешка през експедия, тя минава, а когато букна през друг сайт ми я канселират, включително и през сайта на авиокомпанията. Без изключения. Може да е случайност, може и да не е. Аз лично винаги търся и ще търся експедия като опция. 

  • Харесвам 4
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Ето още едно успокоение за тези, чиито резервации все още излизат в сайта на Air Canada:

 

 

И аз имах е-тикети, всичко изглеждаше наред в сайта на AC..., даже самата резервация още се вижда в сайта на саудитците, но получих мейл за канселиране от Lastminute.

А във връзка с опита при грешки, до сега два пъти при error fare сме минавали без проблем с билети, закупени от тях, затова и сега решихме с тях. Шанс. 

Дано това горното от Туитър наистина да е вярно и тези, с излизащи резервации в сайта на AC, нямат проблеми.

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, yordanov каза:

Ето още едно успокоение за тези, чиито резервации все още излизат в сайта на Air Canada:

 

 

И аз имах е-тикети, всичко изглеждаше наред в сайта на AC..., даже самата резервация още се вижда в сайта на саудитците, но получих мейл за канселиране от Lastminute.

А във връзка с опита при грешки, до сега два пъти при error fare сме минавали без проблем с билети, закупени от тях, затова и сега решихме с тях. Шанс. 

Дано това горното от Туитър наистина да е вярно и тези, с излизащи резервации в сайта на AC, нямат проблеми.

Не, че нещо, но тук според мен си вкарват автогол. Аз също имах електронен билет, също беше потвърден в системата им, но в последствие беше канселиран. Не виждам логична причина на едни да казват, че едва ли не са недосегаеми понеже, ри'иш ли, имали валидни електронни билети, а други, които допреди 10 часа също са имали такива сега трябва да пият по една студена вода.

П.С. Това както и да го погледнеш си е дискриминация по неясен белег. Едните минават между капките, а другите биват ощетени, въпреки че и двете групи хора са направи абсолютно едно и също. 

П.С. 2 Аз лично смятам да им пиша.

Редактирано от ACM
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, ACM каза:

Не, че нещо, но тук според мен си вкарват автогол. Аз също имах електронен билет, също беше потвърден в системата им, но в последствие беше канселиран. Не виждам логична причина на едни да казват, че едва ли не са недосегаеми понеже, ри'иш ли, имали валидни електронни билети, а други, които допреди 10 часа също са имали такива сега трябва да пият по една с

Ами хората, които решават да канселират билета и човека отговарящ в Туитър (примерно в аутсорснат кол център в Индия и изобщо не знае какво ще му спуснат отгоре утре) са на много различни нива. Отговора в Туитър трябва да се разбира "билета ви е валиден в момента, докато някой отгоре не го отмени. Ако няма промени, ще си летите". Това е друга причина, поради която смятам, че няма смисъл да се пита компанията дали ще летим с билета, който имаме. 

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.