master_of_germs Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 (редактирано) Преди 1 час, chandni каза: Aми при положение, че излитате посред нощ, нормалното състояние на организма е да спи... Те се съобразяват с това, че в момента е нощ... Това дали е нощ или ден като пристигате и дали ще спите пак или не, си е ваше решение... 🙂 Аз поне не класифицирам 4 и половина сутринта като посред нощ. Излиташ и след малко е изгревът. Нормалният биологичен часовник на организма следва да те буди при изгрев, независимо колко си спал през нощта и дали изобщо. Поне при мене е така. Да се успя след изгрев е някакво изключение, което се случва може би два пъти годишно. Съгласен съм, че за повечето хора би било добре да си удължат спането, но аз не съм такъв. Трябваше да наложат нощен режим, преди да почне да се развиделява. Или да ми оставят възможност аз да си реша. Щото за мене изгрев = закуска. 🙂 И тоя нощен режим продължи часове наред, чак вече над Тайланд го смениха, когато по местното време беше почти залез, а по часовата зона, от която излетяхме от Йордания беше обяд. Това вече не е нормално. Реално бяхме в една все едно в полярна нощ, или по право в три последователни нощи между които почти видяхме изгрев и напълно видяхме залез. 😕 В резултат - не успях и аз да видя малайзийски изгрев, защото джетлагът ни изтресе по главите като пангалактически гаргаробластер... На връщане нямах никакъв проблем, защото сега си лягам по-рано и се наспивам повече от обичайното, че пак си ставам като изгрее "жълтия изрод" 😄 Редактирано 15 януари, 2019 от master_of_germs Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 На мен ми е по-приятно да се контролира от екипажа. Случвало ми се е да не мога да заспя защото един човек от целия самолет е решил да си отвори щората и слънцето заслепява 4-5 човека и пречи на всички. Не е нормално. Връзка към коментар
DaBo Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 Те затова дават и маски за сън или поне тези авиокомпании, с които съм летяла. Специално за дневния полет, за който казах, ами на него никой не спи. Деца бягат из редовете, други си говорят, гледат филми, работят, повечето пуснали и лампите отгоре. Полетът е изцяло дневен, няма как да накараш хората да спят - затова в несесерчетата има маска за сън и тапи за уши. 1 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 лампата не пречи на хора на съседния ред примерно. ако слънцето заслепява само този, който е до прозореца - нямам нищо против Връзка към коментар
DaBo Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 Съгласна съм, че трябва да има съобразяване с околните без значение за самолет ли говорим, кола, автобус и т.н. Но в такива случаи слагаш маската и не ти пука грее или не слънце. Или молиш пътника да затоври щората. 2 Връзка към коментар
mary_shery Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 @DaBo , какви са тези хапчета, които пиеш първите два дни? Връзка към коментар
DaBo Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 Изписани са ми от лекар с рецепта, не са безобидни лекарства и няма как да ги напиша тук. Ще ти изпратя лс. Но съм ги пила при първите такива полети, после някакси свикнах и повече нямах нужда от тях. Всъщност казват, че колкото часа е часовата разлика, толкова дни организмът привиква към нея. Но най-трудно е на 2-рия и 3-тия ден, след това малко по малко се свиква. 1 Връзка към коментар
Hadzhitodorovi Публикувано: 16 януари, 2019 Сподели Публикувано: 16 януари, 2019 (редактирано) преди 22 часа, Topfly каза: Има изследвания, които твърдят, че професията пилот и стюрдеса е еднакво рискова сравнена рентгенолозите и служителите на ядрените централи, но нормалните пътници не са застрашени от повишената радиация в самолета. 🙂 Peer-reviewed, или "един в кръчмата разправяше"? Редактирано 16 януари, 2019 от Hadzhitodorovi Разгръщане на съкращение Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега