Прескочи до съдържание

LOT - кратки новини и въпроси


Препоръчани мнения

4 hours ago, Ангел Петров said:

🙂

- Трансфери: Още с пускането на линията, отваряме нови възможности за пътниците за трансфери през BUD за : WAW, LCY, BRU, PRG, STR. OTP не го броя защото, няма кой да тръгне през BUD 🙂 Да , може да очаквате още неща, но всичко с времето си 🙂

- Таргет - Корпортивен трафик и този на държавните институции. Повярвайте, че има пътници, които плащат по-малко, защото просто не могат да платят повече 🙂

Дано ви излезат сметките, но до всички изброени дестинации има директни полети от София, а за тези които не ги устройва разписанието има много връзки през Виена, Германия и т.н. Не виждам никакво конкурентно предимство, което може да предложи Лот  😞

 

Много бих се радвал ако базата на Лот в Будапеща се окаже успешна, но за сега данните за запълняемост и възможностите за трансфери през Будапеща не изглеждат много добри...Дано проблемът е само в това, че за сега не виждаме пълната картина и в бъдеще ще има серизно подобрение на свързаността, особено към дългите полети към Ню-Йорк, Чикаго и Сеул...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

LOT се готви за мегапоръчка на нови самолети

https://www.avioforum.com/civil-aviation/airlines/lot-se-gotvi-za-megaporuchka-na-novi-samoleti/

 

С новите придобивки ЛОТ ще разшири и новата си база на летище Будапеща, от където от миналата година изпълнява презоекански полети до Ню Йорк и Чикаго, запълвайки вакуума създаден от фалита на местния национален превозвач Малев. Полската авиокомпания не крие, че възнамерява да придобие още голямо количество слотове от вече несъществуващия превозвач.

Връзка към коментар
3 hours ago, Topfly said:

LOT се готви за мегапоръчка на нови самолети

https://www.avioforum.com/civil-aviation/airlines/lot-se-gotvi-za-megaporuchka-na-novi-samoleti/

 

С новите придобивки ЛОТ ще разшири и новата си база на летище Будапеща, от където от миналата година изпълнява презоекански полети до Ню Йорк и Чикаго, запълвайки вакуума създаден от фалита на местния национален превозвач Малев. Полската авиокомпания не крие, че възнамерява да придобие още голямо количество слотове от вече несъществуващия превозвач.

Това сме го коментирали още на 5-ти август - на втора страница в тази тема 😉

Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Лот са обявили полети между Краков и Ню Йорк - Кенеди:

LO019 KRK 18:45 - JFK 22:15 (------7)
LO020 JFK 00:15 - KRK 14:50 (------7)

Полетите започват на 20 май 2020. Ще бъдат само в неделя. Допълнително, ЛОТ увеличават полетите между Краков и Чикаго от 3 на 5 седмично за лятото.

https://www.fly4free.pl/nowa-trasa-krakow-nowy-jork/

https://www.pasazer.com/news/42255/lot,wznowi,loty,z,krakowa,do,nowego,jorku.html

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Здравейте, имам следният въпрос:

Синът ми ще лети с тази компания. Виждам че на сайта пише:

"Important

 

We kindly inform that passenger check-in for intercontinental and non-Schengen flights is possible in person, online or at the airport. Due to personal information protection, telephone check-in for those flights is impossible. "

Това значи ли, че няма да може да мине с бордна карта от мобилното приложение на телефона си?

И трябва да търси къде да я разпечатва?

Връзка към коментар

LOT продължават с експанзията. Новата дестинация от Варшава е Сан Франциско. Полетите ще бъдат изпълнявани 4 пъти седмично - понеделник, сряда, петък и събота, самолет - Боинг 787:

LO35 Warsaw 11:35 – 14:30 San Francisco (1---5--);
LO36 San Francisco 16:25 – 13:00+1 Warsaw (1---5--);
LO37 Warsaw 17:20 – 20:15 San Francisco (--3--6-);
LO38 San Francisco 22:10 – 18:45 Warsaw (--3--6-).

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
На 22.09.2019 г. в 19:22, Topfly каза:

От днес почват полетите Будапеща - Сеул

71099046_1429125180577897_81050113094451

Като гледам тези снимки - ти да не се възползва веднага? :shok: 
 

преди 1 минута , akair каза:

LOT продължават с експанзията. Новата дестинация от Варшава е Сан Франциско.

Еми бай Дончо нали им махна визите - сигурно ще има раздвижване.  :smile3:

Връзка към коментар
24 minutes ago, Topfly said:

Някой има ли идея в самолетите на Лот продават ли малки модели самолетчета на Лот? Търсех онлайн в бордното списание на Лот, но нищо не намерих 😞

https://ebay.to/320PX2w  (Другите са по 90-100$)

И от немския ebay- https://bit.ly/2Izcn34

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На @Ангел Петров и всички интересуващи се от Лот бих искал да пусна малко обратна връзка за вечерашния ми полет. Летях от базата в Будапеща до London City Airport и вепечленията са ми следните:

 

Позитивни:

 

1. Самолетът беше чист и тръгна на време.

2. На борда освен оскъдния кетъринг от безплатен чай, кафе, вода и вафла имаше възможност и за купуване на храна и напитки.

3. С летене до London City Airport човек наистина пести пари пари и време от трансфера до централен Лондон.

 

Негативни

1. От Bravofly бяха предали информацията към Лот, че синът ми който е на 7 години е възрастен. Лот отказаха всякакъв съпорт по случая и ми казаха, че вероятно няма да може да се чекираме така онлайн. Предложиха ми или да оправя проблема на летището или предварително да си купя места за да е сигурно, че ще сме един до друг...За щастие проблемът се оправи, защото Bravofly след отваряне на чекина са актуализирали информацията и когато се опитах да се чекирам онлайн вече присъстваше коректната дата за раждане. За Bravoflay е ясно, че се изложиха, но не разбирам защо Лот не може да оправи безплатно един толкова елементарен технически проблем?

2. Много хубаво е, че Лот са решили да стават международна компания, но защо трябва дори и в базите в чужбина всяка информация на борда да почва на полски? Колко пътници в полета Будапеща Лондон говорят полски? Да се надяваме, че и по линията София Будапеща полският няма да е основният език! Най-добре е по подобни линии изобщо да не говорят на полски и излишно да товарят пътниците с неразбираем за тях шум...

3. За разлика от Аустриан и т.н. положително е, че Лот има опцията за платен кетъринг на борда, който не трябва предварително да се поръчва. Защо обаче трябва цените на този кетъринг да са само в полски злоти? Колко пътници по линията Будапеща Лондон или Будапеща София знаят курсът на полската злота? Дори и по маршрутите до Полша обаче има чужденци, които не са наясно с курса на злотата. Това, че е написано, че може да се плаща и с други валути не помага много пътника да разбере използвания курс и да сметне цената в разбираема за него валута.

4. Значителна част на бордното списание дори и в базата извън Полша е на полски. Колко пътници по линията София Будапеща или Будапеща Сеул говорят полски?

5. За разлика от почти всички авиокомпании Лот не продава никакви сувенири с логото на авиокомпанията. Искахме да си купим самолетче с логото на Лот, но стардесата ни изгледа достата странно, че търсим подобен продукт...

6. Самолетът E190 на Лот е доста приятен и удобен, но ми направи впечатление, че запълняемостта на полета не беше повече от 20-25% и всички пътници бяха струпани в началото на самолета. Когато кацнахме на London City airport, пилотът така натисна спирачката, че леко си ударих главата в предната седалка. Пистата сигурно е къса, но вероятно и неравномерното разпределение на пътниците в самолета е променило леко баланса на цялата машина, което е затруднило пилотите...

 

Същият ден на връщане от Лондон полета на Уиз ер бе запълнен на 99%, като с разлика от 10 минути имаше два полета на Уиз ер с А321 NEO от Лутон и Гатуик. Надявам се Лот да успеят да се задържат, но цялото им поведение не изглежда много професионално и обмислено...

 

Скоро говорих с един инсайдер и той ме светна защо шефът на Уиз ер има зъб на Лот. Според него Лот са намерили някаква схема за държавна помощ, която минава под радара на ЕК. Не разбрах каква точно е схемата, но това обяснява как може ЛОТ да поддържа видимо губещата си база в Будапеща.

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Малко разместване на полетите от OAG темата в лайнърса - полетите между Будапеща и Чикаго ще изчезнат за сметка на увеличаване на полетите между Будапеща и Ню Йорк:

LO BUD-JFK MAY 0.6>1.0[0.6] JUN 0.6>1.0[0.6] JUL 0.6>1.0[0.5]
**LO BUD-ORD APR 0.3>0[0.3] MAY 0.3>0[0.3] JUN 0.3>0[0.3] JUL 0.3>0[0.3]

Въпрос на време е да видм дали просто наместват разписанието или наистина полетите  между Будапеща и Чикаго ще изчезнат за лятото.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
2 hours ago, akair said:

Малко разместване на полетите от OAG темата в лайнърса - полетите между Будапеща и Чикаго ще изчезнат за сметка на увеличаване на полетите между Будапеща и Ню Йорк:

LO BUD-JFK MAY 0.6>1.0[0.6] JUN 0.6>1.0[0.6] JUL 0.6>1.0[0.5]
**LO BUD-ORD APR 0.3>0[0.3] MAY 0.3>0[0.3] JUN 0.3>0[0.3] JUL 0.3>0[0.3]

Въпрос на време е да видм дали просто наместват разписанието или наистина полетите  между Будапеща и Чикаго ще изчезнат за лятото.

Интересното е, че полетите до Ню Йорк се увеличават така, че запълняемостта им и сега не е много висока. Уж ще разчитат на бизнес трафик, но и разписанието се променя, така, че от София и Белград 3-4 пъти в седмица ще има удобни връзки към Ню-Йорк.

За полета до Чикаго обявиха, че не е изключено някога да го върнат, но за сега го прекратяват.

Връзка към коментар

Полетите от София до Будапеща получиха малко смисъл, като се създаде няколко пъти седмично възможност за връзка към Ню-Йорк, но часовете за прекчаване към Ню-Йорк през Будапеща и Варшава са почти идентични, като през София са с една идея по неудобни.

 

lot.JPG.1639f6272c7c86d97e555e4f60dd93ee.JPG

 

lot3.JPG.36a9c9217fad8c3209c85b36a2993147.JPG

 

lot2.JPG.6340d2d435908af4347bb9c8ac64c757.JPG

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

За разлика от катастрофално ниската запълняемост на самолетите на Лот по линията Будапеща Чикаго и доста неубедителната запълняемост на линията до Ню-Йорк, по линията Будапеща-Сеул положението е повече от добро! През септември запълняемостта на полетите е била 95%, а през октомври е била около 90%. Явно в посока Изток има доста повече пазарни възможности....

Резултатите са повече от интересни, като се има предвид, че откриването на линията беше обявено само месец и половина преди първия полет, а възможностите за прекачване в Будапеща към други дестинации за сега са близо нулеви...Стартирането на полета през септември също не предвещаваше много добра начална запълняемост...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 5 седмици по-късно ...

Лот ще пусне нови директни полети от Будапеща до Варна и от Будапеща до Дубровник. Интересно ще е да видим какви връзки ще предлагат тази линии през Будапеща и целогодишна ли ще са?

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 17 минути , Topfly каза:

Лот ще пусне нови директни полети от Будапеща до Варна и от Будапеща до Дубровник. Интересно ще е да видим какви връзки ще предлагат тази линии през Будапеща и целогодишна ли ще са?

 Имаш ли представа от кога ще летят до Варна?

Връзка към коментар
16 minutes ago, mamaivy said:

 Имаш ли представа от кога ще летят до Варна?

 Седмично веднъж ще са полетити в неделя след обед от 7-ми юни. Явно целта е по скоро да се обслужва туристическия поток към Българското чероморие. Самолетите обаче ще са Е195, които са доста малки...

Полетите от Будапеща до Сеул ще се увеличат от 3 на 4 пъти седмично.

 

78839968_2851257464904711_89596404290373

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
1 minute ago, aleksandrina said:

VRN?

VRN-Верона VAR- Варна

 

Дано пилотите на Лот поне знаят за къде трябва да се лети 🙂 Доста непрофесионално е от страна на Лот да правят такива грешки...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.