Прескочи до съдържание

Най-добрите условия за кредитна карта за често пътуващи хора (само български банки)


Препоръчани мнения

Aбе как може онлайн банкирането им да е само IE и Mozilla  - за ПИБ говоря . И другите ли са така ???

Аз такива не ползвам поне от три години  :angry:

 

Време е да ги използваш. Временята се менят. :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Менят се към отпадане на последните.

Като почнах с Chrome беше екзотика.

Сега май нямам познат който да ползва IE освен на служебен компютър :)

Ето как насила ме принуждават :(

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Какъв е проблема с Мозила  - не можеш да подписваш ли ?
И какво му е "малко по-сложното" на ползването на КЕП през линукс в предвид, че Мозила е браузер по подразбиране в линукс инсталациите?
И аз доста се чудих защо не поддърржат хром, ама в крайна сметка дръпнах пакетите за Мозила и нямам повече проблеми.

Връзка към мнение

И какво му е "малко по-сложното" на ползването на КЕП през линукс в предвид, че Мозила е браузер по подразбиране в линукс инсталациите?

 

Настройките са различни, допълнителни драйвъри, и като обновят базовите сертификати(като вчера в НАП, примерно, настава веселба :) Казах малко ;) 

доп. Хрома отпадна безславно заради java

Редактирано от Niceday
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ами от години ползвам само Chrome на личната машина и при положение , че вече е водещ браузер е нелепо да не може се интегрира КЕП за работа с него.

Връзка към мнение

От септември 2015, в резултат на сериозни (и нарочни, да питаш мен), промени, Гугъл Хром не се интрегрира с друг софтуер, (очевидно необходим за КЕП :D)

 

ИЕ не се `бие` с другите браузъри, няма да ти пречи за ползване от време на време :)

Редактирано от Niceday
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

То и аз така, ама хром  е  най-новият браузър и все още малко български банки са готови да наемат програмисти за съвместяване на плащания с  хром.
Примерно с edge няма да е така - всички сорсове написани за ие (вероятно)ще бъдат компилирани в edge и (вероятно) плащането с него ще работи от самото начало.
В нашия случай обаче компромис трябва да има - макар и очевидно да си  разваляме удобството от ползването на хром като единствен браузър.


 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ами от години ползвам само Chrome на личната машина и при положение , че вече е водещ браузер е нелепо да не може се интегрира КЕП за работа с него.

 

Пробвай с някой по-малко известен браузър, който е с ядрото на "Chrome", например този: https://www.comodo.com/home/browsers-toolbars/browser.php

 

Другите ти възможности са портативен "Firefox" или като мен - "Opera" :) Подписвам с КЕП, разцъквам в my.fibank без проблеми.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

То не само банките, голяма част от електрнните услуги на институциите не работят с хром, където трябва ел. подпис, а вече спират и Java та става още по забавно. С него и банкиране - само с Token. Но Chrome си е crap

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Ами от години ползвам само Chrome на личната машина и при положение , че вече е водещ браузер е нелепо да не може се интегрира КЕП за работа с него.

 

Може би зависи от издателя на КЕП, защото електронният подпис на B-Trust работи с Chrome. :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Може би зависи от издателя на КЕП, защото електронният подпис на B-Trust работи с Chrome. :)

 

Работи, но с версии до 44 и то зле. В момента актуалната версия на Хром е 48...

Аз не бих си върнала стара версия, по ми е лесно да дръпна ИЕ в добавка. Или Музила(за феновете му)

Не, не зависи от издателя на КЕП, нито банките имат думата по въпроса.

Връзка към мнение

Работи, но с версии до 44 и то зле. В момента актуалната версия на Хром е 48...

Аз не бих си върнала стара версия, по ми е лесно да дръпна ИЕ в добавка. Или Музила(за феновете му)

Не, не зависи от издателя на КЕП, нито банките имат думата по въпроса.

Имайки предвид, че Chrome се обновява автоматично, не бих заложила на по-стара версия... :P Версията на браузъра е актуална, а ОС е Windows 10 от Insider програмата, при която ъпдейтите също са автоматични и се качват много бети, а не е "stable".

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Абе вадете си карти от ПИБ които доказано са безотказни. Иначе все проблеми ...

Тия дни загубих една нощ да се занимавам с чужди драми , две отхвърлени карти и като ми изадиха Виза на тая банка ми просветна

Всичко мина от раз. Нищо общо нямам с тях , просто с годините видях че са безороблемни и някви стотинки такси няма да ме накарат да рискувам с други.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Абе вадете си карти от ПИБ които доказано са безотказни. Иначе все проблеми ...

Тия дни загубих една нощ да се занимавам с чужди драми , две отхвърлени карти и като ми изадиха Виза на тая банка ми просветна

Всичко мина от раз. Нищо общо нямам с тях , просто с годините видях че са безороблемни и някви стотинки такси няма да ме накарат да рискувам с други.

 

Потвърждавам горното! От години пазарувам онлайн и никога не съм имал проблем с карти на ПИБ. Има едно изключение и именно заради него пиша този коментар. При опит за покупка на самолетни билети от виетнамските авиолинии получавах грешка. Какво ли не опитах, включително се свързах с виетнамците и картов отдел на ПИБ. Нищо не помогна. В един момент се усетих и изключих 3D верификацията. Транзакцията мина безпроблемно, след което отново възстанових 3D-то. Така че имайте предвид и подобна ситуация...

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Потвърждавам горното! От години пазарувам онлайн и никога не съм имал проблем с карти на ПИБ. Има едно изключение и именно заради него пиша този коментар. При опит за покупка на самолетни билети от виетнамските авиолинии получавах грешка. Какво ли не опитах, включително се свързах с виетнамците и картов отдел на ПИБ. Нищо не помогна. В един момент се усетих и изключих 3D верификацията. Транзакцията мина безпроблемно, след което отново възстанових 3D-то. Така че имайте предвид и подобна ситуация...

 

Това 3D не се ли заявява само в офис на банката? (Не за ПИБ, а по принцип) Или след като си го заявил веднъж може да го изключиш/включиш ?

 

П.С. Извинявам се за offtopic-a.

Връзка към мнение

Да, заявява се в офис на банката, но можеш да го изключиш (а после отново включиш срещу такса от 0,10 лв., ако не се лъжа) онлайн, чрез платформата "My Fibank"...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Това 3D не се ли заявява само в офис на банката? (Не за ПИБ, а по принцип) Или след като си го заявил веднъж може да го изключиш/включиш ?

 

П.С. Извинявам се за offtopic-a.

Да, след като го заявиш, вече можеш да си го включваш и изключваш от myfibank.

Връзка към мнение

Всъщност, глупости пиша! В офис се заявява само достъп до платформата "My Fibank", а от нея всяка карта може да се верифицира за различни услуги, включително и 3D...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Имам карти от много години на райфайзен и е някакъв кошмар, все нещо забравят да ми направят в офиса и се налага да се разкарвам или все ми правят "услуги по изключение" от съпорта. Като си извадих маестро на ПИБ, направо се родих, всичко си правиш сам онлайн, без никакви ограничения, разкарвания и обаждания, от регистрация, 3д...каквото ти е кеф.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

А де, ама кой да ти знае...  :lol: Имам още една на Пощенска банка. Ще я мъча нея да стане. :)

Би трябвало да нямаш проблем с нея. Моята е такава и си работи безотказно.

Връзка към мнение

Извадих си Маестро от ПИБ. Има промяна в таксите.

Относно обслужването: и при двете ми влизания в клона на Г.М. Димитров бяха мега зле. Първият път служителката се нацупи, че съм за дебитната карта. Процедурата е дългичка, а тя очевидно искаше обедна почивка. Проблема беше, че го показа и го коментира с колежката й по гише. 

Вторият път ми подадоха картата и казаха, че било това... Нито договор за сметка, нито за дебитна карта. Давали(т.е. подписвали се) само ако клиента поискал. :blink:  Попитах, а с гадателско кълбо ли да си разбера номера на сметката?  ;)

 

Хич не ме спечелиха за клиент извън Маестрото с цел купуване на билети. 

Редактирано от Bliss
Връзка към мнение

Това няма как да се случи. Без подписан договор, няма как да откриеш сметка, съответно да получиш карта по тази сметка...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Един глас за Piraeus bank. (Макар, че да гласувам за банка ми е противоестествено :) ) Ползвам кредитна карта Visa от тях и съм относително доволен. Никога не съм имал дори и един проблем с плащания чрез нея. Тук, в BG, в Европа и on-line в десетки сайтове.

През последните 4-5 години съм имал само 2 неудобства с тях. На два пъти ми деактивираха картата и ми издадоха нова, поради тяхна си преценка на риска. Бил съм плащал в компроментирани (според тях) места. Въпреки усилията ми, не успях да ги "пробия" и да ми кажат кои са тези търговци. Неудобството идваше от там, че ме оставяха 3-5 дни без кредитна карта и добре, че си бях тук.

Иначе, имат една екстра - връщат 2% от транзакциите, но само тези направени в BG.

Преди съм ползвал ПИБ. Но ги разкарах, тъй като се заядох с тях. Не искаха да ми сменят медията (самата карта, а тя е тяхна собственост) за тяхна сметка. Тя беше станала на нищо (отлепена, оръфана) без аз да съм виновен. Беше нещо дефектна, показвах им 2-3 други карти в портфейла си, не помогна.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Един глас за Piraeus bank. (Макар, че да гласувам за банка ми е противоестествено :) ) Ползвам кредитна карта Visa от тях и съм относително доволен. Никога не съм имал дори и един проблем с плащания чрез нея. Тук, в BG, в Европа и on-line в десетки сайтове.

През последните 4-5 години съм имал само 2 неудобства с тях. На два пъти ми деактивираха картата и ми издадоха нова, поради тяхна си преценка на риска. Бил съм плащал в компроментирани (според тях) места. Въпреки усилията ми, не успях да ги "пробия" и да ми кажат кои са тези търговци. Неудобството идваше от там, че ме оставяха 3-5 дни без кредитна карта и добре, че си бях тук.

Иначе, имат една екстра - връщат 2% от транзакциите, но само тези направени в BG.

Преди съм ползвал ПИБ. Но ги разкарах, тъй като се заядох с тях. Не искаха да ми сменят медията (самата карта, а тя е тяхна собственост) за тяхна сметка. Тя беше станала на нищо (отлепена, оръфана) без аз да съм виновен. Беше нещо дефектна, показвах им 2-3 други карти в портфейла си, не помогна.

 

Е това е кофти при тях:

 

 

Превалутиране на транзакции в чужбина 1,0 % от сумата

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.