Прескочи до съдържание

Върши ли работа медицинската застраховка към кредитната карта или Diners картата?


Препоръчани мнения

Може, ако застраховката е активирана.
Как се активира застраховката е подробно обяснено по-горе в темата, 

 

Демек, ако билета за полета, хотела или нещо подобно е платено с Дайнърса. Ако не, си купи нещо с картата на летището.

За да възстановят разходи за храна и напитки, въпросните трябва да са направени с картата (дано минава там някъде).

 

Звучи ми логично плащането да се зачита и ако е направено през Curve. Ако някой го е пробвал да каже.

 

 

 

 

Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 2 часа, Marisha каза:

И аз да се оплача. Полета ни Ел Калафате-Ушуая в един час преди полета преместен от 8.45 за 16.45. Вие се оплакват от Уиз, но Аржентинските авиолинии не са по добри. Изядоха ни един ден в Ушуая. Местните ми казаха, че това не се случва рядко.

Искам и да попитам, мога ли да ползвам застраховка на Дайнерс в случая?

Да. Знаеш, че трябва да пазиш бордните карти, да снимаш екраните, да харчиш за храна между часа на полета и реалното излитане като пазиш всички касови бележки. Обявяваш щета в Женерали в 7 дневен срок по имейл. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
Дани Магелани
преди 6 минути , Ardent каза:

Може, ако застраховката е активирана.
Как се активира застраховката е подробно обяснено по-горе в темата, 

 

Демек, ако билета за полета, хотела или нещо подобно е платено с Дайнърса. Ако не, си купи нещо с картата на летището.

За да възстановят разходи за храна и напитки, въпросните трябва да са направени с картата (дано минава там някъде).

 

Звучи ми логично плащането да се зачита и ако е направено през Curve. Ако някой го е пробвал да каже.

 

 

 

 

На мен не са ми поставяли въпрос при касовите бележки как е пазарувано  - кеш, с конкретна карта. Само доказваш, че си активирал застраховката.

Връзка към мнение
На 1.10.2022 г. в 23:19, chandni каза:

Конкретно за „Помощ при пътуване и Злополука на притежателите на банкови карти” на Дженерали застрахователното покритие се активира:

1) на територията на Република България преди началото на пътуването със закупуване чрез банковата карта (посочена в полицата) на:
✓ туристически пакет или част от него (билет за самолет, автобус или друг транспорт, резервация за хотел, рент-а-кар) или
✓ услуга, свързана с пътуването;
2) след началото на пътуването чрез използване на картата на АТМ или ПОС терминално устройство в чужбина през срока на пътуването.

 

По покритите рискове:

Клауза "В" - непредвидени разходи при пътуване / загуба или забавяне на регистриран багаж непредвидените разходи от първа необходимост следва да са направени чрез застрахованата банкова карта в рамките на 48 часа от пристигането на багажа (при забавяне) в крайната точка на пътуването.

 

Клауза "В" - забавяне на полет - възстановяват се непредвидени разходи, за каквито се считат сметки в ресторант, напитки и/или разходи за хотел, направени чрез притежаваната банкова карта за разплащане.

 

Клауза  "Д" - щети на имущество - покрива се пълна загуба при кражба (взлом или грабеж), изцяло или частично увреждане от пожар, природни бедствия или вандализъм на имущество за лично потребление, закупено чрез банковата карта в срока на застраховката.

Това пише по-горе в темата, но може да не е актуално. Ако е така, още по-добре даже.

Връзка към мнение
преди 18 минути , Ardent каза:

Това пише по-горе в темата, но може да не е актуално. Ако е така, още по-добре даже.

Актуално е. 

 

преди 1 час, Marisha каза:

Полета на Аржентински авиолинии Ел Калафате-Ушуая е преместен от 8.45 за 16.45 един час преди полета. Мога ли да ползвам застраховка на Дайнерс за закъснение?

Забавянето на полет се покрива по Клауза "В" - Непредвидени разходи при пътуване:

Забавяне на полет
"Ако заминаването на застрахования с потвърден редовен полет от определено летище бъде забавено с четири или повече часа, или полетът бъде отменен, или поради липса на места Застрахованият не може да се качи в самолета, и в рамките на тези четири часа на Застрахования не може да бъде осигурен алтернативен превоз, Застрахователят изплаща обезщетение на Застрахования за направените от него до фактическото му заминаване непредвидени разходи до размера на сумите, посочени в полицата. При забавянето на полет от Република България, довело до изпускане на свързващ полет Застрахователят ще възстанови извършените в чужбина непредвидени разходи, които не се покриват от превозвача. За непредвидени разходи се считат сметки в ресторант, напитки и/или разходи за хотел, направени от застрахования чрез притежаваната банкова карта за разплащане."

 

Рискът е лимитиран:

image.png

image.png

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...
На 23.01.2023 г. в 14:56, liliya каза:

На мен ми казаха, че няма разлика. Моята е Фърст лейди пинк и изрично питах.От Дженерали ми казаха , че имам застраховка на картата и даже си поръчах да ми изготвят сертификат.  След като взема сертификата, ще пиша  допълнително.

 

Съжалявам за забавянето, но бях ангажирана. Взех сертификатът и информацията от кол центъра се оказа вярна. Всички карти имат мед. застраховка, вкл. лейди пинк и класик. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Може ли някой да сподели от къде се взима този сертификат на английски с името ми? За колко време става? Току що имах доста неадекватен разговор със служителна на дженерали по телефона и тя ми каза да се обърна към банката. Другото, което попитах е дали ковид се покрива от застраховката и тя ми каза да си прочета общите условия...  Предполагам не се покрива, щом не е споменат, но ако може някой да потвърди?  Задължително ли трябва да го имам този сертификат с името или това е само в случай, че страната, до която пътувам го изисква? Благодаря! 

Връзка към мнение

Сертификат с името е необходим само, ако страната има изискване за застраховка. 

По принцип има атестиращи компании на място, които обаче ще искат да знаят номера на застраховката, ако ще се ползват те за съдействие. В противен случай, при събитие вие си плащате всичко и после си завеждате щета тук, за да ви възстановят сумите. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 4 часа, Pepi Popova каза:

Може ли някой да сподели от къде се взима този сертификат на английски с името ми? За колко време става? Току що имах доста неадекватен разговор със служителна на дженерали по телефона и тя ми каза да се обърна към банката.

Сертификатът не е поименен, съдържа номера на полицата и обобщение на покритите рискове и техните лимити: 

 

image.png

 

Към него при нас са прикрепили Инфо карта с българските телефони на Дженерали за завеждане на претенция. В чужбина при злополука, акутно заболяване или нужда от спешно зъболечение е желателно да се осъществи  контакт с асистиращата компания, с която работи Дженерали (ЕUROP ASSISTANCE), която според нуждите на застрахования, би го насочила към лечебно заведение, с което има сключен договор. При позвъняване на Дженерали или асистанс компанията се изисква номера на полицата, който е изписан именно във въпросния сертификат. 

Служителката на Дженерали е твърде възможно да не е наясно в детайли с продукта, тъй като той е разработен специално за потребители на банкови карти, в частност Дайнърс Клуб. В офисите на застрахователната компания, при директна продажба, се сключват друг тип полици Помощ при пътуване, условията на които не се припокриват с обсъжданата застраховка Помощ при пътуване и злополука на притежателите на кредитни карти. 

 

преди 4 часа, Pepi Popova каза:

Другото, което попитах е дали ковид се покрива от застраховката и тя ми каза да си прочета общите условия... 

Не, застраховката не покрива лечение на Ковид вирусна инфекция.

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 5 месеца по-късно ...

Бих искала да попитам - мисля да пусна искане към Дженерали за обезщетение за отменен полет. Трябваше да летя на 10.10 LUKLA-RAMECHHAP, със Sita air, FLIGHT NO : 914, DEPARTURE TIME : 07:30. Въпросът ми е, какво точно доказателство да приложа за този полет? Дали някой може да ми помогне?

 

Благодаря предварително. 

Връзка към мнение

Те не изплащат суми, а връщат ако имаш направени разходи за хотели и други по касови бележки.

 

Прилагаш снимки и каквото имаш, че е отменен, включително от flightradar24

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 53 минути , Alexander каза:

Те не изплащат суми, а връщат ако имаш направени разходи за хотели и други по касови бележки.

 

Прилагаш снимки и каквото имаш, че е отменен, включително от flightradar24

 

Тъпо. Да, май си прав. Във flightradar24 не мога да си намеря моя полет, но като гледам няма и смисъл. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, Eva eva каза:

Бих искала да попитам - мисля да пусна искане към Дженерали за обезщетение за отменен полет.

При забавено заминаване или отмяна на полет застрахователят заплаща направените от пасажера непредвидени разходи до заминаването му (за храна, напитки, хотел), разплатени с банковата карта. Възстановяване на стойност на самолетен билет се покрива от застраховка Отмяна на пътуване и то в случай, че не си получил компенсация от авиокомпанията.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Не мисля че тези полети подлежат на каквито и да било международни регулации , контрол , прозрачност и т.н.

Отмяната на полети в планината е ежедневие , а часовете на конкретен полет са само ориентировъчни - ако времето позволява летят , ако не, не летят.

Примерно в 7.30 е третия полет за деня , ако започнат да летят чак от 12.00 когато се разсее мъглата , ще те качат на третия пореден полет и така докато се извъртят всичките планирани за деня ( ако междувременно отново не затворят летището)

 

Вероятно не са много и хората в Лукла които са виждали на живо касов апарат.

Според мен е безнадеждна мисия , но ще.се радвам да не съм прав.

 

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.