Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Дани Магелани

Ще разкажа за моя проблем с kiwi, а модераторите може да го отнесат към друга тема:

Купувам 3 полета и, за да са свързани в един билет, ползвам услугите на kiwi. Те дават гаранции, че при изпускане на полет, ти търят друг. И те чекират полетите и пращат бордните карти на имейл.

Полетите на 2.05.2018 са:

Атина-София-Стокхолм с Раян и Стокхолм-Вилнюс с Уиз.

Полетите на Раян бяха чекирани без проблем.

На Уиз трябваше да го чекират на 30 април. Излезе вместо бордна карта съобщение - ще ви чекират безплатно на летището в Стокхолм.

Проверявам с кода в Уиз - полетът е за 30 април. В киви под същият код полетът е на 2.05.2018, така както съм го купила. Започвам тежка преписка с кiwi. Отговарят същото - безплатно чекиране на летище Стокхолм.

А ако отида там и Уиз кажат, че полетът е минал, какво правя? Пиша им, че няма да пътувам , без сигурна бордна карта, и искам 100% връщане на парите за полетите от Атина до Вилнюс.

Най-накрая ми отговарят, че има проблем при Уиз, които предлагат - резервиране за друга дата или връщане на парите. За другите полети нито дума. 

Пиша че искам 100% връщане парите на трите билета - не можело.

Аз съм задала само начална ATH и крайна точка  VNO и дата.

Те избраха маршрут и авиокомпании. Не може да ме пратят само до половината на пътя, но и не ми възстановяват сумата - над 50 евро.

Купих си от сайта на Раян Атина-Ханя-Вилнюс, което трябваше да направя в началото и да не се занимавам с посредник. 

Имам ли шанс да се преборя с тях?

Редактирано от Дани Магелани
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Дани Магелани

Типично по български "след дъжд качулка" задавам въпроса за този посредник.

Лично мнение: не е читав.

Опарих се с тях и, за да не се случи и с друг, разказвам.

В една друга тема "Проблеми с резервации с Aеgean" описах случая, но мисля, че е нужно да се отдели, за да не се загуби в морето от информация.

Продължението:

Попълних искането за възстановяване парите за билета.

Отговориха, че ще ми преведат парите за третия полет, така както уиз ги възстановят. Проблемът бил уиз.

Нито дума, за това че съм купила три свързани полета в един билет, а не 3 независими билета.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Преди време някой от магеланците тук също беше писал за проблеми с Кивито. Очевидно не е бил единичен случай, а стил на работа. Жалко! А на хартия много добре изглеждат.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Дани Магелани
Публикувано: (редактирано)

И услугата им, с която печелят клиенти е унилална. Да, ама не.

Като ти прецакат пътуването, те губят като клиент. 

Може да възникне проблем с някой полет, но да бъдат така добри да ги проверяват.

А не да ти пращат дежурните заучени отговори и чак, когато е станало безкрайно късно, да признаят проблема. 

Непрофесионалисти!

Редактирано от Дани Магелани
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...
преди 24 минути , Дани Магелани каза:

Внимавайте с този постредник! Проблемът ми с тях още не е решен.

Дани, твоят проблем е с неспазена гаранция за прекачване при отделни полети.

Този код дава отстъпка, която всеки преценява дали да ползва или не.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Дани Магелани
Преди 1 час, Таньо каза:

Дани, твоят проблем е с неспазена гаранция за прекачване при отделни полети.

Този код дава отстъпка, която всеки преценява дали да ползва или не.

Не е така. Продаден ми е билет за 2.05, а в Уиз е за 30.04. А това е трети от свързаните полети.

И отделен полет да беше, не признават, че са сгрешили. Уиз били сгрешили. А те къде гледат? Нали те ми продават свързани полети?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Дани Магелани

Извинявам се, че излязох от темата, но ако някой се подлъже и купи от тях! А те му продадат билет със сгрешена дата, който не му върши работа? И до последно ме канеха да се чекирам на летище Стокхолм на 2.05, а аз виждам потвърждението на Уиз за 30.04.

С какви кадри работят не знам, но и лев не бих дала за билет от Kiwi.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Дани Магелани
Публикувано: (редактирано)

Опитвам се да бъда полезна.  Аз изгорях само с 58 евро.

Не парите са проблем, а невъзможността да пристигнеш.

Повече съм губила от полети, от които сама съм се отказвала.

Но някой може да се довери и да изгори с много повече пари или да загуби от непристигане във важен момент, за важна среща, както беше при мен.

Редактирано от Дани Магелани
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Постигнах успех след 4 месечна преписка с Kiwi! Не ми възстановиха пълната сума 58 евро. Получих около 50. Явно задържат такса за "услугата" си, че ми скъсаха нервите. Но и това е добре. Не съм за парите, но те трябваше да получат урок. Не може при три свързани полета, да оставиш клиента си преди третия полет да се оправя сам - без бордна карта и без да има билет в сайта на Уиз. Защото някой от тях е спал като е резервирал свързаните полети и е резервирал третия за дата преди първите два.

  • Харесвам 7
  • Шок 1
  • Браво 3
Връзка към коментар
преди 1 час, Дани Магелани каза:

Постигнах успех след 4 месечна преписка с Kiwi! Не ми възстановиха пълната сума 58 евро. Получих около 50. Явно задържат такса за "услугата" си, че ми скъсаха нервите. Но и това е добре. Не съм за парите, но те трябваше да получат урок. Не може при три свързани полета, да оставиш клиента си преди третия полет да се оправя сам - без бордна карта и без да има билет в сайта на Уиз. Защото някой от тях е спал като е резервирал свързаните полети и е резервирал третия за дата преди първите два.

Аууу, добре, че рече! Че мислех да им ползвам услугата Киви такси. Ако са същите де.

Ама се подмотвам, че чета по разни форуми, как се оплакват .

Връзка към коментар
  • 4 месеца по-късно ...

Здравейте,

някой знае ли как стой въпроса с отменен полет на билет, купен от Kiwi.com с различни авиокомпании? Ако съм закупил билет състоящ се от два полета - например първият с Wizz, вторият с Norwegian и първият полет е отменен и съответно си изпусна втория, как се процедира? Някой имал ли е опит с тях?

Връзка към коментар
преди 39 минути , Ou7law каза:

Здравейте,

някой знае ли как стой въпроса с отменен полет на билет, купен от Kiwi.com с различни авиокомпании? Ако съм закупил билет състоящ се от два полета - например първият с Wizz, вторият с Norwegian и първият полет е отменен и съответно си изпусна втория, как се процедира? Някой имал ли е опит с тях?

Пишете на съпорта им. Доста е тегава комуникацията с тях, но може и да успеете. Аз успях, но продължи месеци. 

Връзка към коментар
  • 1 година по-късно ...

Здрасти планирам да купя тоя билет:

image.png.df6f2ecf13afb4aa0391d72bb41bca44.png

 

Но тия 2 часа престои по летищата ме карат да се притеснявам за възможноста да изтърва следващия полет. Въпроса ми е ако някой е имал подобно неприятно изживяване с тоя сайт дали са му организирали следващия полет. Виждам че е написано с малки букви и предполагам ще ми помогнат до някъде но се надявам да не се стига до там.

Връзка към коментар
преди 2 часа, fxtrader каза:

Здрасти планирам да купя тоя билет:

image.png.df6f2ecf13afb4aa0391d72bb41bca44.png

 

Но тия 2 часа престои по летищата ме карат да се притеснявам за възможноста да изтърва следващия полет. Въпроса ми е ако някой е имал подобно неприятно изживяване с тоя сайт дали са му организирали следващия полет. Виждам че е написано с малки букви и предполагам ще ми помогнат до някъде но се надявам да не се стига до там.

Писала съм в друга тема. Имах проблеми с тях. Макар и доста трудно, накрая ми върнаха парите, като си признаха грешката при резервирането на втория полет. Не можех да чекирам втората отсечка и се отказах от пътуването изобщо. Купих си алтернативни полети по друг маршрут.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
7 minutes ago, Дани Магелани said:

Писала съм в друга тема. Имах проблеми с тях. Макар и доста трудно, накрая ми върнаха парите, като си признаха грешката при резервирането на втория полет. Не можех да чекирам втората отсечка и се отказах от пътуването изобщо. Купих си алтернативни полети по друг маршрут.

Не можа да я чекираш защото нямаше време така ли?

Връзка към коментар
Преди 1 час, fxtrader каза:

Не можа да я чекираш защото нямаше време така ли?

Два дни преди втория полет не се чекираше полета. Първият се чекираше нормално. Впоследствие се установи, че при резервацията е имало проблем, но Киви не са го решили, а ми вземат парите и си получавам нормални билети. Нещо са проспали. 

Не казвам, че на всеки се случва. Просто внимавай.

Явно е имало бъг и те не са го отразили. Специалисти!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да разбира се, благодаря. Аз успях да намеря малко по добри билети с този софтуер

 

http://matrix.itasoftware.com/

 

и когато ги пуснах през expedia.com ми излизат приблизителни цени. Досега от експедия не съм се оплаквал.

Връзка към коментар
преди 1 минута , fxtrader каза:

Да разбира се, благодаря. Аз успях да намеря малко по добри билети с този софтуер

 

http://matrix.itasoftware.com/

 

и когато ги пуснах през expedia.com ми излизат приблизителни цени. Досега от експедия не съм се оплаквал.

Използвам Expedia често. Нямала съм проблеми от тях. Но не очаквай имейл връзка със съпорта им. Само по телефон. Това става практика за много посредници  и АК. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Накратко, Kiwi.com не стават и лично аз ги избягвам. "Гаранцията" им при изпускане на свързващи полети е обвързана с толкова много условия, че е практически неизползваема. Отделно, че завишават с поне 15% цените на билетите, които излизат по-евтино, ако се купят директно и поотделно от сайтовете на авиокомпаниите (или чрез добър посредник).

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.