Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 54 минути , eugene.kn каза:

На мен вчера ми излизаше  Код KIWICOM5

Вече е решен, след 6 месеца битка, и след като ги изтипоса приятелка в социалните мрежи. Явно са осъзнали, че си създават имиджов проблем. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Закупих билети през www.kiwi.com - трябваше да купя няколко отсечки за няколко човека и momondo ме пренасочи.

За съжаление беше огромна грешка и едва ли някога ще използвам този сайт отново, но обяснявам за предстоящи такива.

При опит да ги проверя на сайта на авиокомпанията ми възникна проблем, че kiwi държат те да са посредник и по никакъв повод не предоставят данни за резервацията - всичко (промени, добавяне на багаж, места, чекиране и т.н.) задължително трябва да минава през тях.

Решението:

- за wizz air - е лесно с pnr номер и фамилия има достъп на сайта им

- за ryan air - чрез наземния оператор на летището, които имат гише на всяко летище (в моя случай в чужбина беше Swissport) и кратко обяснение на проблема ми беше сменен е-мейла, като после го добавих на сайта им

- предполагам и за други авиокомпании е възможно същото

Връзка към коментар
преди 10 минути , bk_ каза:

Закупих билети през www.kiwi.com - трябваше да купя няколко отсечки за няколко човека и momondo ме пренасочи.

За съжаление беше огромна грешка и едва ли някога ще използвам този сайт отново

За съжаление и моят опит с www.kiwi.com е напълно отрицателен.Повече от месец се правят на приятно разсеяни въпреки разговорите и изпратени съобщения за да не поемат своята отговорност за продаден от тях билет(на стойност 180 евро). Препоръчвам да се избягват на всяка цена!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 години по-късно ...

Здравейте,

В началото на месеца платих полети през КИВИ от Сайгон до София. Седмица по-късно получих предложение за промяна на полетите също от КИВИ. Доплатих за промяната, тъй като ми се видяха по-добри полетите. Вече седмица се опитвам да се свържа със съпорта тъй като все още нямам ПНР (код за полетите си), но не получавам никакъв отговор от тях. Трябва да летя след 3 дни а нямам ПНР за полетите си Нито за новите за които съм си доплатил, нито за старите които бях платил в началото на месеца. Визата ми във Виетнам изтича а все още не зная как ще напусна страната, което е притеснително за мен.

Моля някой ако има опит с въпросната компания да сподели, навреме ли си получихте ПНР от КИВИ и контактували ли сте със съпорта им? Аз пробвах и през сайта и през моб. приложение, но не ми се получава. 

Връзка към коментар
преди 4 часа, sailorbg каза:

Здравейте,

В началото на месеца платих полети през КИВИ от Сайгон до София. Седмица по-късно получих предложение за промяна на полетите също от КИВИ. Доплатих за промяната, тъй като ми се видяха по-добри полетите. Вече седмица се опитвам да се свържа със съпорта тъй като все още нямам ПНР (код за полетите си), но не получавам никакъв отговор от тях. Трябва да летя след 3 дни а нямам ПНР за полетите си Нито за новите за които съм си доплатил, нито за старите които бях платил в началото на месеца. Визата ми във Виетнам изтича а все още не зная как ще напусна страната, което е притеснително за мен.

Моля някой ако има опит с въпросната компания да сподели, навреме ли си получихте ПНР от КИВИ и контактували ли сте със съпорта им? Аз пробвах и през сайта и през моб. приложение, но не ми се получава. 

Тук има мнения за Kiwi, не са положителни.

 

Не съм ги ползвал, но до колкото разбирам те държат всичко да минава през тях и в този смисъл май не изпращат PNR-и по принцип. Може би някой, който има опит с тях, ще посъветва относно PNR-ите. @Дани Магелани ?

Връзка към коментар

Аз съм ги ползвала веднъж. Наистина не можах по никакъв начин да получа  PNR и беше много изнервящо. Те сами ме чекираха, пратиха ми бордната карта и нямаше никакъв проблем. Билетът през тях беше по-евтин, но заради тая несигурност не съм и не бих ги ползвала повече.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Огромно Благодаря на съфорумец който ми помогна и ми написа ПНР-рите на полетите ми. От съпорта отговорът пристигна СЛЕД като пътуването ми започна. Явно контакти с такъв вид съпорт са безсмисленни. Не бих препоръчвал никому 'услугите' на този посредник. 

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
  • 3 месеца по-късно ...
преди 8 часа, Pavlina 12345 каза:

Никога не си купувайте билет от Кiwi.com измамници

IMG_20221112_075240.jpg.248a9e1c831922889e95e6d026ec7126.jpg

 

А иначе може ли повече обяснение за проблемите с Kiwi? Аз ги избягвам поради информация от @Георги Матеев, но е хубаво да се знае в твоя случай какво се е случило 

Връзка към коментар
преди 10 часа, Pavlina 12345 каза:

Никога не си купувайте билет от Кiwi.com измамници

Ако не обясните подробно защо смятате така, това е все едно надпис в асансьор "Марийка е ку...", нищо не значи.

преди 2 часа, Gentleman Basta каза:

А иначе може ли повече обяснение за проблемите с Kiwi? Аз ги избягвам поради информация от @Георги Матеев, но е хубаво да се знае в твоя случай какво се е случило 

Ето в тази тема има малко повече информация

Връзка към коментар
преди 2 минути , neuromancer каза:

Ако не обясните подробно защо смятате така, това е все едно надпис в асансьор "Марийка е ку...", нищо не значи.

Ето в тази тема има малко повече информация

 Преди време доста писах за моите проблеми с Киви в темата. Не може да се разчита, че ще обслужат без грешки свързаните полети. И за възстановяване парите от пропуснатите полети, поради тяхна грешка, се наложи да настоявам половин година, и да се намеси банката...

Добре е да се интересувате от посредника, да се прочетат мненията, ако не сте го ползвали. 

Предупреждавах и, че много трудно си получих парите от Ластминитс и от Оподо за отменими  резервации и анулирани полети през пандемията. Чаках години.

Връзка към коментар
преди 12 минути , Дани Магелани каза:

 Преди време доста писах за моите проблеми с Киви в темата. Не може да се разчита, че ще обслужат без грешки свързаните полети. И за възстановяване парите от пропуснатите полети, поради тяхна грешка, се наложи да настоявам половин година, и да се намеси банката...

Добре е да се интересувате от посредника, да се прочетат мненията, ако не сте го ползвали. 

Предупреждавах и, че много трудно си получих парите от Ластминитс и от Оподо за отменими  резервации и анулирани полети през пандемията. Чаках години.

Забележката не беше към теб, а към Pavlina 12345, нали в твоята тема преместих мнението, все пак знам какво се е писало 😁

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 9 месеца по-късно ...
  • 2 месеца по-късно ...
преди 9 минути , Kooperator каза:

Здравейте,

Бихте ли помогнали с връзка(за комуникация),телефон с тия от Kiwi?

Благодаря предварително!

Трудна работа, аз не успях. При всички доказателства, които предоставих, банката се справи след половин година оспорване.

Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

На бързо и стегнато ще напиша за нервите с Плодчето-Киви и реда за вземане на една много малка част от парите.

Направена и платена резервация при плодчето за  полети с 2 превозвача .

Променен първи полет(5 или 6 часа по-късно) от тях.

Отказана на момента от мен резервация.

Ред за възстановяване (връщане) на сумата по резервацията.

1.Жалба(оплакване ) писмена с/у тях в КЗП(кой от където е ).Комисия защита на потребителите(кзп) във всеки областен град имат офис.

2.Жалбата заведена под номер в КЗП/БГ  се препраща директно в КЗП/ЕС отдел България.

3.Ком. защита потребители -Европа(ЕС,клон БГ) ще поиска от вас комуникация(писмена) с плодчето,която да им препращате на имейла .

4.ЕДИНСТВЕНО КОНТАКТ С  ПЛОДЧЕТО ПРЕЗ САЙТА ИМ --SUPPORT(СЪПОРТ).

И ще започнете една дъъълга и безсмислена кореспонденция с тях.!!!Абсолютно всичко препращайте  КЗП/ЕС!!

При мен писането продължи около 3 месеца.

Ще ви върнат парите само за първият полет.Останалите пари за 3те полета (около 2/3 при мен) ги писах на пясъка....

Обяснението--Ще го получите от КЗП/ЕС(офис България).

Поздрави на всички!

 

Връзка към коментар
преди 16 минути , Kooperator каза:

На бързо и стегнато ще напиша за нервите с Плодчето-Киви и реда за вземане на една много малка част от парите.

Направена и платена резервация при плодчето за  полети с 2 превозвача .

Променен първи полет(5 или 6 часа по-късно) от тях.

Отказана на момента от мен резервация.

Ред за възстановяване (връщане) на сумата по резервацията.

1.Жалба(оплакване ) писмена с/у тях в КЗП(кой от където е ).Комисия защита на потребителите(кзп) във всеки областен град имат офис.

2.Жалбата заведена под номер в КЗП/БГ  се препраща директно в КЗП/ЕС отдел България.

3.Ком. защита потребители -Европа(ЕС,клон БГ) ще поиска от вас комуникация(писмена) с плодчето,която да им препращате на имейла .

4.ЕДИНСТВЕНО КОНТАКТ С  ПЛОДЧЕТО ПРЕЗ САЙТА ИМ --SUPPORT(СЪПОРТ).

И ще започнете една дъъълга и безсмислена кореспонденция с тях.!!!Абсолютно всичко препращайте  КЗП/ЕС!!

При мен писането продължи около 3 месеца.

Ще ви върнат парите само за първият полет.Останалите пари за 3те полета (около 2/3 при мен) ги писах на пясъка....

Обяснението--Ще го получите от КЗП/ЕС(офис България).

Поздрави на всички!

 

Ние обяснението трудно ще го получим от КЗП/ЕС, ама може ти да го споделиш с нас. Така ще е от полза и на други.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

ПАРИ СЕ ВРЪЩАТ САМО ЗА ПЪРВИЯТ ПОЛЕТ ,БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ КОЛКО СВЪРЗАНИ ПОЛЕТА ИМАТЕ  КЗП/ЕС!ЕВРОПЕЙСКА ДИРЕКТИВА ЗА НИСКО ТАРИФНИ ПРЕВОЗВАЧИ!За билети купени от "оторизирани продавачи на билети"-посредници.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.