Дани Магелани Публикувано: 4 май, 2018 Публикувано: 4 май, 2018 (редактирано) Ще разкажа за моя проблем с kiwi, а модераторите може да го отнесат към друга тема: Купувам 3 полета и, за да са свързани в един билет, ползвам услугите на kiwi. Те дават гаранции, че при изпускане на полет, ти търят друг. И те чекират полетите и пращат бордните карти на имейл. Полетите на 2.05.2018 са: Атина-София-Стокхолм с Раян и Стокхолм-Вилнюс с Уиз. Полетите на Раян бяха чекирани без проблем. На Уиз трябваше да го чекират на 30 април. Излезе вместо бордна карта съобщение - ще ви чекират безплатно на летището в Стокхолм. Проверявам с кода в Уиз - полетът е за 30 април. В киви под същият код полетът е на 2.05.2018, така както съм го купила. Започвам тежка преписка с кiwi. Отговарят същото - безплатно чекиране на летище Стокхолм. А ако отида там и Уиз кажат, че полетът е минал, какво правя? Пиша им, че няма да пътувам , без сигурна бордна карта, и искам 100% връщане на парите за полетите от Атина до Вилнюс. Най-накрая ми отговарят, че има проблем при Уиз, които предлагат - резервиране за друга дата или връщане на парите. За другите полети нито дума. Пиша че искам 100% връщане парите на трите билета - не можело. Аз съм задала само начална ATH и крайна точка VNO и дата. Те избраха маршрут и авиокомпании. Не може да ме пратят само до половината на пътя, но и не ми възстановяват сумата - над 50 евро. Купих си от сайта на Раян Атина-Ханя-Вилнюс, което трябваше да направя в началото и да не се занимавам с посредник. Имам ли шанс да се преборя с тях? Редактирано 4 май, 2018 от Дани Магелани 3
Дани Магелани Публикувано: 5 май, 2018 Автор Публикувано: 5 май, 2018 Типично по български "след дъжд качулка" задавам въпроса за този посредник. Лично мнение: не е читав. Опарих се с тях и, за да не се случи и с друг, разказвам. В една друга тема "Проблеми с резервации с Aеgean" описах случая, но мисля, че е нужно да се отдели, за да не се загуби в морето от информация. Продължението: Попълних искането за възстановяване парите за билета. Отговориха, че ще ми преведат парите за третия полет, така както уиз ги възстановят. Проблемът бил уиз. Нито дума, за това че съм купила три свързани полета в един билет, а не 3 независими билета. 3
vorbis Публикувано: 5 май, 2018 Публикувано: 5 май, 2018 Преди време някой от магеланците тук също беше писал за проблеми с Кивито. Очевидно не е бил единичен случай, а стил на работа. Жалко! А на хартия много добре изглеждат. 1
Дани Магелани Публикувано: 5 май, 2018 Автор Публикувано: 5 май, 2018 (редактирано) И услугата им, с която печелят клиенти е унилална. Да, ама не. Като ти прецакат пътуването, те губят като клиент. Може да възникне проблем с някой полет, но да бъдат така добри да ги проверяват. А не да ти пращат дежурните заучени отговори и чак, когато е станало безкрайно късно, да признаят проблема. Непрофесионалисти! Редактирано 5 май, 2018 от Дани Магелани 2
Дани Магелани Публикувано: 11 юли, 2018 Автор Публикувано: 11 юли, 2018 преди 56 минути , Таньо каза: Код KIWICOM10 за 10 евро отстъпка в kiwi.com Внимавайте с този постредник! Проблемът ми с тях още не е решен. 2
Doctor Who Публикувано: 11 юли, 2018 Публикувано: 11 юли, 2018 (редактирано) преди 24 минути , Дани Магелани каза: Внимавайте с този постредник! Проблемът ми с тях още не е решен. Дани, твоят проблем е с неспазена гаранция за прекачване при отделни полети. Този код дава отстъпка, която всеки преценява дали да ползва или не. Редактирано 11 юли, 2018 от Таньо 5
Дани Магелани Публикувано: 11 юли, 2018 Автор Публикувано: 11 юли, 2018 Преди 1 час, Таньо каза: Дани, твоят проблем е с неспазена гаранция за прекачване при отделни полети. Този код дава отстъпка, която всеки преценява дали да ползва или не. Не е така. Продаден ми е билет за 2.05, а в Уиз е за 30.04. А това е трети от свързаните полети. И отделен полет да беше, не признават, че са сгрешили. Уиз били сгрешили. А те къде гледат? Нали те ми продават свързани полети? 1
Дани Магелани Публикувано: 11 юли, 2018 Автор Публикувано: 11 юли, 2018 Извинявам се, че излязох от темата, но ако някой се подлъже и купи от тях! А те му продадат билет със сгрешена дата, който не му върши работа? И до последно ме канеха да се чекирам на летище Стокхолм на 2.05, а аз виждам потвърждението на Уиз за 30.04. С какви кадри работят не знам, но и лев не бих дала за билет от Kiwi. 1
Дани Магелани Публикувано: 11 юли, 2018 Автор Публикувано: 11 юли, 2018 (редактирано) Опитвам се да бъда полезна. Аз изгорях само с 58 евро. Не парите са проблем, а невъзможността да пристигнеш. Повече съм губила от полети, от които сама съм се отказвала. Но някой може да се довери и да изгори с много повече пари или да загуби от непристигане във важен момент, за важна среща, както беше при мен. Редактирано 11 юли, 2018 от Дани Магелани 1
Дани Магелани Публикувано: 4 септември, 2018 Автор Публикувано: 4 септември, 2018 Постигнах успех след 4 месечна преписка с Kiwi! Не ми възстановиха пълната сума 58 евро. Получих около 50. Явно задържат такса за "услугата" си, че ми скъсаха нервите. Но и това е добре. Не съм за парите, но те трябваше да получат урок. Не може при три свързани полета, да оставиш клиента си преди третия полет да се оправя сам - без бордна карта и без да има билет в сайта на Уиз. Защото някой от тях е спал като е резервирал свързаните полети и е резервирал третия за дата преди първите два. 7 1 3
AlexandraKo Публикувано: 4 септември, 2018 Публикувано: 4 септември, 2018 преди 1 час, Дани Магелани каза: Постигнах успех след 4 месечна преписка с Kiwi! Не ми възстановиха пълната сума 58 евро. Получих около 50. Явно задържат такса за "услугата" си, че ми скъсаха нервите. Но и това е добре. Не съм за парите, но те трябваше да получат урок. Не може при три свързани полета, да оставиш клиента си преди третия полет да се оправя сам - без бордна карта и без да има билет в сайта на Уиз. Защото някой от тях е спал като е резервирал свързаните полети и е резервирал третия за дата преди първите два. Аууу, добре, че рече! Че мислех да им ползвам услугата Киви такси. Ако са същите де. Ама се подмотвам, че чета по разни форуми, как се оплакват .
Ou7law Публикувано: 17 януари, 2019 Публикувано: 17 януари, 2019 Здравейте, някой знае ли как стой въпроса с отменен полет на билет, купен от Kiwi.com с различни авиокомпании? Ако съм закупил билет състоящ се от два полета - например първият с Wizz, вторият с Norwegian и първият полет е отменен и съответно си изпусна втория, как се процедира? Някой имал ли е опит с тях?
Дани Магелани Публикувано: 17 януари, 2019 Автор Публикувано: 17 януари, 2019 преди 39 минути , Ou7law каза: Здравейте, някой знае ли как стой въпроса с отменен полет на билет, купен от Kiwi.com с различни авиокомпании? Ако съм закупил билет състоящ се от два полета - например първият с Wizz, вторият с Norwegian и първият полет е отменен и съответно си изпусна втория, как се процедира? Някой имал ли е опит с тях? Пишете на съпорта им. Доста е тегава комуникацията с тях, но може и да успеете. Аз успях, но продължи месеци.
stanislavpp Публикувано: 17 януари, 2019 Публикувано: 17 януари, 2019 Изглежда братята от Бърно - Skypickers ака Киви са шампиони в броя на подведени клиенти : https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k10065992-WARNING_Don_t_buy_travels_or_air_tickets_from_KIWI_COM-Air_Travel.html#replies 2
fxtrader Публикувано: 14 февруари, 2020 Публикувано: 14 февруари, 2020 Здрасти планирам да купя тоя билет: Но тия 2 часа престои по летищата ме карат да се притеснявам за възможноста да изтърва следващия полет. Въпроса ми е ако някой е имал подобно неприятно изживяване с тоя сайт дали са му организирали следващия полет. Виждам че е написано с малки букви и предполагам ще ми помогнат до някъде но се надявам да не се стига до там.
Дани Магелани Публикувано: 14 февруари, 2020 Автор Публикувано: 14 февруари, 2020 преди 2 часа, fxtrader каза: Здрасти планирам да купя тоя билет: Но тия 2 часа престои по летищата ме карат да се притеснявам за възможноста да изтърва следващия полет. Въпроса ми е ако някой е имал подобно неприятно изживяване с тоя сайт дали са му организирали следващия полет. Виждам че е написано с малки букви и предполагам ще ми помогнат до някъде но се надявам да не се стига до там. Писала съм в друга тема. Имах проблеми с тях. Макар и доста трудно, накрая ми върнаха парите, като си признаха грешката при резервирането на втория полет. Не можех да чекирам втората отсечка и се отказах от пътуването изобщо. Купих си алтернативни полети по друг маршрут. 2
fxtrader Публикувано: 14 февруари, 2020 Публикувано: 14 февруари, 2020 7 minutes ago, Дани Магелани said: Писала съм в друга тема. Имах проблеми с тях. Макар и доста трудно, накрая ми върнаха парите, като си признаха грешката при резервирането на втория полет. Не можех да чекирам втората отсечка и се отказах от пътуването изобщо. Купих си алтернативни полети по друг маршрут. Не можа да я чекираш защото нямаше време така ли?
Дани Магелани Публикувано: 14 февруари, 2020 Автор Публикувано: 14 февруари, 2020 Преди 1 час, fxtrader каза: Не можа да я чекираш защото нямаше време така ли? Два дни преди втория полет не се чекираше полета. Първият се чекираше нормално. Впоследствие се установи, че при резервацията е имало проблем, но Киви не са го решили, а ми вземат парите и си получавам нормални билети. Нещо са проспали. Не казвам, че на всеки се случва. Просто внимавай. Явно е имало бъг и те не са го отразили. Специалисти! 2
fxtrader Публикувано: 14 февруари, 2020 Публикувано: 14 февруари, 2020 Да разбира се, благодаря. Аз успях да намеря малко по добри билети с този софтуер http://matrix.itasoftware.com/ и когато ги пуснах през expedia.com ми излизат приблизителни цени. Досега от експедия не съм се оплаквал.
Дани Магелани Публикувано: 14 февруари, 2020 Автор Публикувано: 14 февруари, 2020 преди 1 минута , fxtrader каза: Да разбира се, благодаря. Аз успях да намеря малко по добри билети с този софтуер http://matrix.itasoftware.com/ и когато ги пуснах през expedia.com ми излизат приблизителни цени. Досега от експедия не съм се оплаквал. Използвам Expedia често. Нямала съм проблеми от тях. Но не очаквай имейл връзка със съпорта им. Само по телефон. Това става практика за много посредници и АК. 1
fxtrader Публикувано: 14 февруари, 2020 Публикувано: 14 февруари, 2020 Не е проблеми. Аз обикновенно им се обаждам иначе не става,
fxtrader Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 Накрая ги избрах през Киви и ги купих през Westjet и Expedia.
Георги Матеев Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 Накратко, Kiwi.com не стават и лично аз ги избягвам. "Гаранцията" им при изпускане на свързващи полети е обвързана с толкова много условия, че е практически неизползваема. Отделно, че завишават с поне 15% цените на билетите, които излизат по-евтино, ако се купят директно и поотделно от сайтовете на авиокомпаниите (или чрез добър посредник). 3
Фил Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 Kiwi понякога вършат работа просто като търсачка, не за резервации. 4
eugene.kn Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 На 11.07.2018 г. в 9:13, Дани Магелани каза: Внимавайте с този постредник! Проблемът ми с тях още не е решен. На мен вчера ми излизаше Код KIWICOM5
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега