Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Публикувано:

Няколко пъти съм писал с чата им на испански и английски и всичко е ставало относително бързо за 15-20 мин.

Това обаче е минало..

Преди два дни трябваше да сменям типа на билета и започнах чат с тях  точно 1 час преди да затворят, като пишеше, че средното време за чакане е 2-5 мин.

Едно, че са направили самото свързване по-трудно, но след като си чаках 1 час и никой не се включи ме изхвърли защото затвориха..

 

На другия ден започнах отначало още когато отвориха, самия чат-английска версия  започна бързо след 5 мин, имаше нормалните проверки и т.н., но общо заминаха над 20мин в чат. Накрая ми казаха, че ме прехвърлят към друг човек, наложи се да чакам още 5-10 мин за връзка и още 20мин след това в подобен чат и чакане да свържат билетите.

Общо изгубих първия ден малко над 1 час, а втория точно 1 час, не знам от къде ги намират служителите, но положението е страшно.

Публикувано:
преди 5 часа, Alexander каза:

положението е страшно.

Факт е, че съпорта им не е на нужното ниво. Затова не пропускайте да давате оценка за услугата след чат-сесията. Когато рейтингът падне, ще почнат да действат в тази посока.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Когато имам резервация за двама и искам само едно приорити как точно да го добавя? Където и да цъкна, все ми излиза да взема и за двамата...

Публикувано:
12 minutes ago, ACM said:

Когато имам резервация за двама и искам само едно приорити как точно да го добавя? Където и да цъкна, все ми излиза да взема и за двамата...

През мобилното приложение. 

Или в чата. 

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 4 часа, aleksandrina каза:

През мобилното приложение. 

Или в чата. 

Този отговор сигурно вече си на копи/пейст 🤣

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Публикувано:
На 21.06.2019 г. в 15:20, Таньо каза:

Аз също - преди три седмици. Неудобните седалки се преглъщат по-лесно заради увеличеното място за краката.

Много положителна промяна!

 

Ако направят стъпка назад и върнат стария размер на безплатен ръчен багаж ще отвеят конкуренцията.

 

П.П. Напълно сериозно коментирах размера на багажа преди последната промяна, защото при полета ми имаше групи хора, които очевидно не бяха чували за  40х25х20 сантиметра  и минаха необезпокоявани от никого. Ще кача снимки, а също и на увеличеното място @Ivko .

 

@Таньо сега седалките са по-тесни, така ли да разбирам? :girl_sad:

Публикувано:
На 29.06.2019 г. в 20:28, darinamarinova каза:

@Таньо сега седалките са по-тесни, така ли да разбирам? :girl_sad:

Облегалката е по-тънка с 3... 4 сантиметра. 

Публикувано:

При мен се отварят...

 

п.с. Не съм сигурен за въведените данни от регистрация за полет и никъде не мога да ги проверя на бордната карта?! Преди не излизаха ли при тази от уеб версията сега нищо даже и като си ги вкарам в уолета на информация ги няма, а при Уиз ми излизат?!

Публикувано:
On 3/27/2019 at 12:10 PM, aleksandrina said:

Влизате в РЕЗЕРВАЦИИ, после в резервацията, която ви интересува, от там син бутон УПРАВЛЕНИЕ НА РЕЗЕРВАЦИИ => ПРОМЕНИ ДОКУМЕНТ

Избирате за кой да е промяната (без да я правите) и гледате.

@Ivko, това ли?

Публикувано:
преди 4 минути , aleksandrina каза:

А промяна на документ?

 Не намерих такова нещо има само да промениш уж документа от резервацията, но като влезна може само имената и датите да смениш, а данни от документа никъде няма и никъде не виждам какви данни са въведени при чекриане, което е доста тъпо

Публикувано:

Да аз помня в единия край на бордната, но вече не излизат само имената има на пътника,полета и номер на резервацията

Публикувано:
преди 1 час, Алекс каза:

Опитвам се да отворя линкове от зеленото поле най- отгоре на темата. Само аз ли не мога?

Не, не само ти - цък  

Йосиф Милчов
Публикувано:
Преди 1 час, Ivko каза:

Да аз помня в единия край на бордната, но вече не излизат само имената има на пътника,полета и номер на резервацията

В Мобилното приложение на бордната карта не изилиза номер на документа. На уеб версията на бордната карта която е за печат най-отгоре в жълто дето е има номер на документ ЛК или паспорт, но е частичен.

Untitled.png

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 12 минути , BlackArt77 каза:

В Мобилното приложение на бордната карта не изилиза номер на документа. На уеб версията на бордната карта която е за печат най-отгоре в жълто дето е има номер на документ ЛК или паспорт, но е частичен.

Untitled.png

 При мен няма нищо и на двата пътника 🙄 възможно ли е да съм направил чекин без данни?!

 

Untitled.jpg

 

Пътниците, които исках да чекирам ги имам вкарани в профила с техните данни, но като избрах да ги чекирам и не ми зареди на следваща стъпка както до сега да избера документите ами направо ги чекира.

 

 

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.