Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 4 минути , vorbis каза:

Няма да им се получи идеята на английските туроператори, защото от вчера всеки влизащ в страната (с изключение на тези от Ирландия, остров Ман и Джърси) се поставя в задължителна 14-дневна карантина. АК и туроператорите ревнаха, но това е за момента ситуацията.

Така е, но има масово заредени полети на Райън до Канарските острови за около 40 ... 50 паунда двупосочно от юли нататък, а падне ли карантината ще се пътува. /Същото важи и за България - 14 дни след пътуване до 8-те страни в Европа, но това трябва да падне всеки момент./

Връзка към коментар
преди 46 минути , Таньо каза:

Същото важи и за България - 14 дни след пътуване до 8-те страни в Европа, но това трябва да падне всеки момент./

Точно по новините коментираха, че вероятно срока на  извънредната епидемиологичната обстановка в БГ ще бъде удължен, за да продължи да се прилага по-строг граничен контрол.Предполагам, че това значи и 14дни карантина.Дано не повтаряме сценария на Македония.Така се надявах да може да си пътуваме спокойно след 1 юли 😞

 

Връзка към коментар
преди 24 минути , bad kid каза:

We're removing the flight change fee for all customers who book to travel in July and August - allowing you to book your summer holidays with peace of mind in case your travel plans change 🛫

 

Супер! А къде може да се видят условията, напр. до кога може да се правят тези промени?

 

Намерих го:

Ryanair plans to operate over 1,000 daily flights from 1 July. In order to provide as much confidence and flexibility as possible, Ryanair is now offering customers the following option:

  • From 10 June, customers who book to travel in July & August will be able to move their flights with zero change fee to travel until the 31 Dec 2020.
  • This flight date change will only apply to the route customers have already booked and trips must be completed before the 2020 year end.

 

Доклкото разбирам не е задължително полета да е отменен, за да може да правиш промени.

Връзка към коментар

Има ли някой идея колко време остават резервациите в акаунта след датите на анулирани полети от страна на АК.Въпроса ми е във връзка с обещана подмяна на такива през live chat следващата седмица,тъй като според тях не могат да коригират полети със срок на изпълнение повече от 365 дни. В искането си посочих промяната да бъде за 10.06.2021 отиване и съответно връщане 16.06.21.Предложиха ми сега след 16 юни да се свържа отново с чата и да довърша своя иск.Какво е мнението ви относно конкретния казус?

Между другото направих screen shot на тяхното предложение.

Връзка към коментар
преди 23 минути , valpet каза:

Има ли някой идея колко време остават резервациите в акаунта след датите на анулирани полети от страна на АК.Въпроса ми е във връзка с обещана подмяна на такива през live chat следващата седмица,тъй като според тях не могат да коригират полети със срок на изпълнение повече от 365 дни. В искането си посочих промяната да бъде за 10.06.2021 отиване и съответно връщане 16.06.21.Предложиха ми сега след 16 юни да се свържа отново с чата и да довърша своя иск.Какво е мнението ви относно конкретния казус?

Между другото направих screen shot на тяхното предложение.

Не се безпокой ако имаш потвържденията като мейл. Достатъчно доказателство са, а че полетите са отменени има информация на много места. Изчакай уговорените дати спокойно. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 37 минути , valpet каза:

Има ли някой идея колко време остават резервациите в акаунта след датите на анулирани полети от страна на АК.Въпроса ми е във връзка с обещана подмяна на такива през live chat следващата седмица,тъй като според тях не могат да коригират полети със срок на изпълнение повече от 365 дни. В искането си посочих промяната да бъде за 10.06.2021 отиване и съответно връщане 16.06.21.Предложиха ми сега след 16 юни да се свържа отново с чата и да довърша своя иск.Какво е мнението ви относно конкретния казус?

Между другото направих screen shot на тяхното предложение.

Точно така е. Имат го това ограничение за 365 дена. Не ти трябват скрийншотове. Ако не си поискал рефънд междувременно - няма никакъв проблем. А и да си поискал - пак няма, защото се бавят много с изпълнението му. Дори и да ти изчезне резервацията от акаунта - пак можеш да си я върнеш обратно ръчно. Но и това не е нужно. Просто изчакай спокойно другата седмица. Ще ти ги сменят без проблем.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

 

преди 22 минути , Таньо каза:

Не се безпокой ако имаш потвържденията като мейл. Достатъчно доказателство са, а че полетите са отменени има информация на много места. Изчакай уговорените дати спокойно. 

 Искам да добавя,че нямам потвърждение на имейл тъй като са напрвени  чрез посредник.Но съм ги закачил в акаунта си

Връзка към коментар
преди 9 минути , valpet каза:

 

 Искам да добавя,че нямам потвърждение на имейл тъй като са напрвени  чрез посредник.Но съм ги закачил в акаунта си

Няма значение откъде си ги купил. За съпорта е важно да можеш да кажеш email адреса и телефона, регистрирани при покупката (или последно променени от теб), а напоследък дори и това не искат. Понякога питат за последните 4 цифри на картата, с която е платено, но щом си ги закачил в акаунта си - имаш и email с потвърждение, в който има и тези цифри.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
22 minutes ago, Olianata said:

Здравейте,някой може ли да ми пусне работещ линк за чата ?

Преди време този линк за чата свърши работа: https://secure.livechatinc.com/licence/5836511/v2/open_chat.cgi?groups=18

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

За отменен двупосочен полет през април до Бергамо, за който поисках през чата възстановяване на сумата, днес получих следното съобщение от Райън:

Dear Customer,
We acknowledge your request for a refund in lieu of a travel voucher for your unused booking.
We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.
The amount refunded to your credit/debit card/method of payment is EUR ......
Please note the travel voucher issued has been voided and can no longer be used.
Yours sincerely,
Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

  • Харесвам 2
  • Браво 3
Връзка към коментар

По-назад в темата четох за сменени полети от тази година за лятото на 2021. Как точно го правите този номер, при условие че полетите по всички дестинации са налични до март 2021?

Връзка към коментар
преди 48 минути , vino4erpec каза:

По-назад в темата четох за сменени полети от тази година за лятото на 2021. Как точно го правите този номер, при условие че полетите по всички дестинации са налични до март 2021?

Това просто не е вярно. Отдавна продават билети за лятото на 2021 г., но специално от София засега само до Лондон, Рим и Пафос.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 23 часа, IvanNavi каза:

Това просто не е вярно. Отдавна продават билети за лятото на 2021 г., но специално от София засега само до Лондон, Рим и Пафос.

Моя грешка, извинявам се. Гледах няколко дестинации, които ми представляват интерес, всички бяха до март.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 16.06.2020 г. в 17:40, Leo каза:

За отменен двупосочен полет през април до Бергамо, за който поисках през чата възстановяване на сумата, днес получих следното съобщение от Райън:

Dear Customer,
We acknowledge your request for a refund in lieu of a travel voucher for your unused booking.
We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.
The amount refunded to your credit/debit card/method of payment is EUR ......
Please note the travel voucher issued has been voided and can no longer be used.
Yours sincerely,
Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

А има ли чат на испански????

Връзка към коментар
На 16.06.2020 г. в 17:40, Leo каза:

За отменен двупосочен полет през април до Бергамо, за който поисках през чата възстановяване на сумата, днес получих следното съобщение от Райън:

Днес получих цялата сума от резервацията по сметката си! Това си е за темата запохвали....

Преди 1 час, muchachote каза:

А има ли чат на испански????

Нямам представа.

  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 7 часа, slujitel каза:

На мен ми пишат да имам търпение. 

И на мен...пък не съм им писал откак ми обещаха първия път 🙂

Вместо да пускат software да ми пише безмислени мейли, да пуснат един да върне парите автоматично ...

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 15 минути , boogy83 каза:

И на мен...пък не съм им писал откак ми обещаха първия път 🙂

Вместо да пускат software да ми пише безмислени мейли, да пуснат един да върне парите автоматично ...

Не знам Райънеър какво чакат, вече всички авиокомпании връщат бързо - СънЕкспрес и Туи за 1-2 дена по картата ги пускат.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.