Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

преди 16 часа, Jorro каза:

 

Пишете абсолютни глупости. За въздушния контрол няма абсолютно никакво значение коя е компанията. Аз летя в последно време с не лоукости и си ги имат същите проблеми и Луфтханза и Бритиш и всички други комапнии . Заради войната, а сега и летния натоварен сезон целия трафик на изток който в друга ситуация не би заобиколил през Румъния, България и Турция няма от къде да мине сега освен от тук и е нормално да не могат да се обслужат всички тези полети едновременно от хората, които до преди това са наемани за къде къде по-малко полети. 

Аз не говоря глупости, това каза пилотът и аз това написах.... Може и да бъркам за това коя компания е, но основно в Flyradar24 бяха точно wizz и ryan с най-голямо закъснение от летище София. А и аз каква вина имам, че има толкова много самолети. 

Другото което е, че висях 2 часа в самолета заради недоразумения, не е ли по-логично да сме на летището поне, защото те знаеха кога точно ще излетим....

Или сега и това ще е глупост според някой 😏

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Иван Попов каза:

Другото което е, че висях 2 часа в самолета заради недоразумения, не е ли по-логично да сме на летището поне, защото те знаеха кога точно ще излетим....

Или сега и това ще е глупост според някой 😏

Едва ли са знаели, кога ще излети самолета възможно е докато сте се качвали да са имали зелен кордирод и в последсвие да е станал червен, а почне ли бординга няма как да го спрат и да ви върнат най-малко защото след вас на същия гейт сигурно отварят за следващ полет.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 18 минути , Иван Попов каза:

.... Може и да бъркам за това коя компания е, но основно в Flyradar24 бяха точно wizz и ryan с най-голямо закъснение от летище София.

😏

От София Уиз и Райън са мнозинството от полетите 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 17 минути , Иван Попов каза:

Другото което е, че висях 2 часа в самолета заради недоразумения, не е ли по-логично да сме на летището поне, защото те знаеха кога точно ще излетим....

Преди месец ми се случи на Малпенса с БГеър -качихме се в салона и два часа стояхме в самолета, защото трябвало да дойде фирма да дезинфекцира карго отделението. Това било нещо ново и летището не било подготвено и да чакаме фирмата, която пътувала...Пилота докато ни го съобщаваше сам не си вярваше. Самолети на други авиокомпании  излитаха с нормално 10-30мин закъснение, ние излетяхме с над 2ч. Не ни свалиха, но поне раздадоха кетъринга( което пък ми се стори малко неразумно - да разливат вино на хора, затворени на едно място и раздават сандвичи в следващия момент бяхме готови за излитане и хората със сандвичите ги държат в ръце, за да са прибрани масичките...стана си цирк).

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 32 минути , Иван Попов каза:

Другото което е, че висях 2 часа в самолета заради недоразумения, не е ли по-логично да сме на летището поне, защото те знаеха кога точно ще излетим....

Ако е изпуснат слота за излитане и летището е натоварено се чака да се освободи друг слот и се тръгва на момента, не може да бордваш половин час и тогава. Ако самолета не е  натоварен готов на опашката просто никога няма да тръгне.

  • Харесвам 11
Връзка към коментар
Преди 1 час, Иван Попов каза:

Аз не говоря глупости, това каза пилотът и аз това написах.... Може и да бъркам за това коя компания е, но основно в Flyradar24 бяха точно wizz и ryan с най-голямо закъснение от летище София. А и аз каква вина имам, че има толкова много самолети. 

Другото което е, че висях 2 часа в самолета заради недоразумения, не е ли по-логично да сме на летището поне, защото те знаеха кога точно ще излетим....

Или сега и това ще е глупост според някой 😏

Написах, че са глупости да мислите, че не излитане, защото летите с лоу кост компания и другите са с предимство. Масово българите си мислят, че като летят с лоу кост са последна дупка на кавала и едва ли не ги третират като втора, трета ръка хора. Под всеки пост или новина във фейсбук, където някой се е оплакал от закъснение или друг проблем свързан с лоукост половината коментари са от типа " Ами като летите за 10 евро кво искате" и подобни. В авиацията не се прави разделение между лоу кост и фул сървиз компании що се касае до безопасност и процедури при летене. Правилата са еднакви за всички. Няма как да чакате на гейта, за да ви е по-комфортно, защото си има специални правила, които следват РВД при даване на разрешения за излитане и не може самолет, който не се е борднал (не е готов за излитане) да си пази ред и да си планира кога ще може да излети при извънредна ситуация каквато е в момента. /ако полета ви е на време е с приоритет, но не непременно/ Все пак не пътувате с автобус и решението за излитане не е въпрос на избора на пилота. Това е причината да ви борднат при първа възможност и да чакате на нисък старт за разрешение, когато се отвори прозорец за излитане, който го съобразяват не само с летището на излитане, а и с това на кацане и също капацитета и натоварването на РВД по пътя. Това е причината да се налага да висите в самолета понякога и с часове. Не е приятно, но има и такива периоди.

  • Харесвам 20
Връзка към коментар

И да и не - има авиокомпании, които на определени летища получават толеранс, включително и на ЕС летища.

Къде заради порочни практики, къде заради местни взаимоотношения.

 

Да припомням ли как удобно изравниха таксите на двата терминала преди години и една компания веднага се премести на по-хубавия терминал, а друга изобщо не получи опция?

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, adreno каза:

И да и не - има авиокомпании, които на определени летища получават толеранс, включително и на ЕС летища.

Къде заради порочни практики, къде заради местни взаимоотношения.

 

Да припомням ли как удобно изравниха таксите на двата терминала преди години и една компания веднага се премести на по-хубавия терминал, а друга изобщо не получи опция?

Е тва са си местните корупционни схеми при наземното обслужване, но като цяло няма такова нещо в авиацията като ти ще чакаш слот повече, защото си лоукост. Разрешението за излитане не се дава от летищния оператор най-малкото. Мисля, че много се отклонихме от темата за Раянер. Исках да изясня ситуацията, че проблемът със закъсненията е глобален и не е свързан с това, че забавения полет е на лоукост превозвач.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 14.08.2024 г. в 11:17, Ivko каза:

Първо чекираш всички, виждаш какви места са им дали и влизаш в резервацията и променяш мястото само на единия до който има свободно и слагаш другия до него. И аз ги правя тези врътки понякога ама за да ми е гадно системата ми дава, че около нас местата са заети 😁

Точно така е, но стига да има място.

Днес много подозрително стоеше едно свободно място и то прозорец, и при условие, че 6/7 от самолета беше чекиран. Решихме да не го купуваме и на късмет си остана празно до края. Последно погледнахме 2.5 часа преди полета. Тяхно беше и без плащане. Иначе не искаха много пари, 10 Е само, ама не е магеланско😀

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

 -Искам да ми кажете според вас дали има шанс да падне цената на едни билети. В сряда миналата седмица гледах за полети петък вечер и връщане неделя, че мъжа ми е сложен с отпуската. На тези критерии от Бургас имаше за Каунас не много магеланска цена- 180 лева за 27…29 септември. Реших, че ще го наблюдавам. Миналият четвъртък 158 замислих се, ама след няколко часа стана пак 180. През тази седмица около двеста, а днес 292 лева. 

Връзка към коментар

всичко е възможно, ама гаранция няма

колкото по-близо е полета, вероятността да падне е по-малка

аз лично мисля, че може и да падне, но под 180 не. Бих изчакал и ако не падне ще правя нещо друго на тия дати

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 18 часа, Нелчо каза:

 На тези критерии от Бургас имаше за Каунас не много магеланска цена- 180 лева за 27…29 септември. 

Със сигурност ще паднат, но след 10 септември. Сега всички купуват посока от България за началото на учебната година и покрай "сухото" - 28 август- начало септември гори и суровото - краят на септември.  Като утихне "огънят" след 15 септември ще паднат цените. (Почти навсякъде в Европа учебната година започва в началото на септември, а не в средата на септември......и в България е било както в Европа до 1921 година. През 1919 г БЗНС  печели изборите и правителството на Александър Стамболийски изпълнява предизборната си програма, като мести началото на учебната година от  първи септември на 15 септември).

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, epetkov каза:

Със сигурност ще паднат, но след 10 септември. Сега всички купуват посока от България за началото на учебната година и покрай "сухото" - 28 август- начало септември гори и суровото - краят на септември.  Като утихне "огънят" след 15 септември ще паднат цените. 

Благодаря! Сега освен да харесам нощувки с анулиране и да чакам септември. Ама без да казвам на моичкия, че се дразни - навивала съм го, а после ми се свидело за билетите. Ама над двеста лева не ми харесват. Миналата година в края на октомври взех билетите пет дни преди да летим с малката щерка за Познан. Евтини бяха, за нощувките дадох повече, но на главата улица си струваше.

Връзка към коментар
преди 9 часа, epetkov каза:

През 1919 г БЗНС  печели изборите и правителството на Александър Стамболийски изпълнява предизборната си програма, като мести началото на учебната година от  първи септември на 15 септември).

За да могат децата да се включат в прибирането на реколтата.

  • Харесвам 6
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 57 минути , Zaro каза:

За да могат децата да се включат в прибирането на реколтата.

Безусловно е така! Не  исках да  спапя още и още, а всеки манеланец щеше да се сети, според мен. 

Връзка към коментар

Здравейте!

Платих два билета до Братислава и обратно / 17.09.----24.09./, около 98 Евро общо.

Пътуването обаче отива към пропадане, което ми е за втори път.

Има ли някаква промяна или като първият път, пия една студена вода...?

Връзка към коментар

Здравейте! 

Мои приятели в момента са в Бари, с полет към София в 14,15 местно време. Първо съм им пратили съобщение за закъснение - за 15:45, а сега за 16:30.  Самолетът от София, с който предполагам ще летят, все още не е излетял.

Очертава се над два часа закъснение. Има ли нещо, което да направят от там - има ли смисъл от снимки на таблото или нещо подобно? 

Ваучери за храна след втория час им се полагат, нали?

Връзка към коментар

Аз играх в този филм миналата седмица с Vueling и Wizzair. Небето над Италия и Испания е препълнено, от там идват забавянията на следобедни и вечерни полети. Не са по вина на авиокомпаниите. Прави ми впечатление, че закъсненията са до 2 часа.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Tenko84
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.