Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

Пак аз, със закъснението от Бари - в крайна сметка полетът е пристигнал с 2,5 часа закъснение. На летището им казали, че нямат право на компенсация, защото самолетът, който трябвало да ги извози, блъснал птица 🤨 и трябвало да дойде нов от Виена.

А във flight radar  си излиза, че са се прибрали със самолета от София до Бари, който си закъсня. 

Трябва ли да се доказва нещо при иска, да представят някакви доказателства!?

Благодаря предварително!

Връзка към коментар
преди 13 минути , dorita каза:

Пак аз, със закъснението от Бари - в крайна сметка полетът е пристигнал с 2,5 часа закъснение. На летището им казали, че нямат право на компенсация, защото самолетът, който трябвало да ги извози, блъснал птица 🤨 и трябвало да дойде нов от Виена.

А във flight radar  си излиза, че са се прибрали със самолета от София до Бари, който си закъсня. 

Трябва ли да се доказва нещо при иска, да представят някакви доказателства!?

Благодаря предварително!

При закъснение в летището на пристигане до 3 часа нямате право на обезщетение.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте, имам полети до Париж отиване и връщане за ноември-декември на една резервация. Понеже са махнали полетите в четвъртък, ми предлагат отиване два дни по-рано, полетът на връщане не е променен. Ако анулирам променения полет на отиване и си поискам парите, в такъв случай ще анулират ли и полета навръщане?

Връзка към коментар
1 hour ago, vino4erpec said:

Ако анулирам променения полет на отиване и си поискам парите, в такъв случай ще анулират ли и полета навръщане?

Имала съм такава ситуация с Уиз - точно до Париж - Бове. Смениха полета на отиване и новият не ме устройваше, връщането остана непроменено. Звънях по телефона и обясних, че новият полет за отиване не ме устройва, ще си намеря друг начин да стигна до Париж, но искам да запазя полета на връщане. Нямаше проблем - анулираха ми отиването и върнаха парите за него, като ми запазиха полета за връщане.

Така че бих се пробвала да се свържа с Ryan и да поискам да анулират само отиването.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Случайно погледнах написаното в сайта на Ryanair ако се закупуват билетите чрез ОТА / не съм го правила и не ми се рискува за в бъдеще/, но много магеланци го практикуват. Дали и други авиокомпании имат такива изисквания?    Център за Проверка на клиенти (ryanair.com)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Плашат гаргите. Прави се верификация е си ок.

Но реално вече не се намират намалени билети през посредниците и ползването им се пообезсмисли.

Или поне аз не знам за врътка, която да сваля...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Antigona каза:

Случайно погледнах написаното в сайта на Ryanair ако се закупуват билетите чрез ОТА / не съм го правила и не ми се рискува за в бъдеще/, но много магеланци го практикуват. Дали и други авиокомпании имат такива изисквания?    Център за Проверка на клиенти (ryanair.com)

Другите нямат. Райън поведоха някаква лична война с посредниците. То не е и болка за умиране, пращаш документи и 3 кликвания по бутоните.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте,

 

имам спешна нужда от помощ свързана с доста неприятна ситуация:

 

днешният полет на Ryanair от Корсика до Брюксел е отменен поради стачка и съответно полета Брюксел- София също е отменен. Моите роднини купуват извънредно билети за отсечката Корсика-Милано-София за днес, но получават известие от Райънеър, че автоматично са прехвърлени за утрешния полет от Шарлероа до София.

 

Има ли вариант да откажат това автоматично прехвърляне и да получат обезщетение за отменения полет в последния момент?

 

 

благодаря предварително!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Може да откажат прехвърлянето и да си получат парите за отменения полет.

Ако стачкува летището , а не служителите на Райън - няма обезщетение по Регламента , авиокомпанията не носи отговорност.

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , stanimir каза:

Може да откажат прехвърлянето и да си получат парите за отменения полет.

Ако стачкува летището , а не служителите на Райън - няма обезщетение по Регламента , авиокомпанията не носи отговорност.

Благодаря за бързия отговор! А как се случва отказа на прехвърлянето? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, stanimir каза:

От днес вече са в продажба.

 

Благодаря ти!

 

 

 

Има я и линия от Загреб до София заредена за 2025 год. 

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Snail5930
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.