Прескочи до съдържание

Ryanair - мини новини и въпроси


Препоръчани мнения

^ Това горното не ме успокоява... защото съм сигурен, че въпросният служител с камерата... понякогааааа леко я насочва да снима другаде.

 

Може, но с риск да го уволнят ;) Най-важното е в чекирания багаж да не се оставя нищо ценно или много нужно при пристигане. Аз винаги го пиша багажа загубен и много се радвам ако все пак го видя :lol:

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Да ви се оплача, че не ми дадоха място до прозореца и за пръв път в петък ще летя на средно място. Задала съм в профила прозорец, но уви - не дава. А не е като да няма още места в самолета - явно системата запълва дупките по схема. Няма вариант да се оправи вече, след като съм чекирана, нали?!

 

А при предния ми полет, сега се усетих (като чекирах за новия) пътувах с паспорт, а бях чекирана с лична карта!!! Много съм разсеяна :lol: Обаче никой нищо не ми каза, толкова и гледат... Нито на чек ин гишето (имам куфар), нито на изхода - нищичко  :lol:

Редактирано от Еmilia
Връзка към коментар

Да ви се оплача, че не ми дадоха място до прозореца и за пръв път в петък ще летя на средно място. Задала съм в профила прозорец, но уви - не дава. А не е като да няма още места в самолета - явно системата запълва дупките по схема. Няма вариант да се оправи вече, след като съм чекирана, нали?!

 

Може мястото до теб да остане празно, стискай палци за коледно чудо :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да ви се оплача, че не ми дадоха място до прозореца и за пръв път в петък ще летя на средно място. Задала съм в профила прозорец, но уви - не дава. А не е като да няма още места в самолета - явно системата запълва дупките по схема. Няма вариант да се оправи вече, след като съм чекирана,

Опитай да се примолиш на чек-ин, може пък, някоя кака да е празнично настроена и да ти угоди.:)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма чудеса, мястото до мен е заето. Веднага проверих. Може би го правят този номер, за да започнем да си купуваме места. Инсересното е, че купих още един билет за позната и като я чекирах и нея, даде пътека. До тогава мислех да си разменим с нея местата, че то срамота да пътувам на средно място...

Връзка към коментар

И аз съм регистриран в Райън, но ми даде средно място вече 3 пъти- при това гледах да си направя чек-ин 2-3 дни преди полета, а не 7 например.

Но пък имах късмет- в единия случай една възрастна жена седна до коридора и така се озовах до прозореца. В друг случай 3 реда пред мен (целите!) бяха празни и се настаних спокойно отпред. Така че винаги има надежда. 

Връзка към коментар

Пиша от летището полета тази вечер на Ryanair трябваше да излети в 22.00 но е отложен за 1,30 мога ли да търся някакво обезщетение,и ако да каква е процедурата. Пс.не се знае дали ще излети и в 1,30

 

Моят този месец също закъсня със 7 часа, от Милано /Малпенса/ за България. Ryanаir ми платиха обезщетение от 250 EUR. Бяхме се настанили в самолета и ни свалиха. Противоречиви обяснения, първо закъсня заради лошо /при хубаво време/, после някаква батерия, чакат техници от летището, след това чакат техници от Бергамо. След като ни свалиха в залата за чакане, чакаха самолет от Лондон да ни вземе, след това чакаха самолет от Бергамо и т.н. Първо- когато излитате, снимайте таблото за полета на изхода. Когато кацнете, снимайте таблото за полета на лентата за багаж /дори да нямате багаж/. От там много ясно се виждат часовете. След като се върнете, влезте в сайта на Ryanair и доста се потрудете да намерите правилната форма за обезщетение. Казвам правилната, защото по-видна е формата за възстановяване на сумите за билети. Тази за обезщетение е скрита най-долу, с най-дребните букви. А имате право да пуснете само веднъж форма през сайта. За да се попълни формата задължително се посочва номера на резервацията. Аз попълних формата и прикачих: бордерото, с което съм им платила, самолетните ми билети, снимките на таблата, във word файл написах  банка, банкова сметка, титуляр на сметката, ЕГН. Две минути след като го изпратих получих отговор на мейла ми, че възражението ми е получено. След още 2 минути нов мейл, че е изпратено в офиса в Дъблин. След още 2 мин., че е заведено под номер и мога да го следя. След 3 дни получих официално писмо, че е уважено и след още 3 дни преведоха парите по сметката ми. За полет до 1500 км. закъснял над 3 часа обезщетението е 250 EUR, над 1500 км. е 400 EUR. Успех!

  • Харесвам 21
Връзка към коментар

И аз съм регистриран в Райън, но ми даде средно място вече 3 пъти- при това гледах да си направя чек-ин 2-3 дни преди полета, а не 7 например.

 

Но пък имах късмет- в единия случай една възрастна жена седна до коридора и така се озовах до прозореца. В друг случай 3 реда пред мен (целите!) бяха празни и се настаних спокойно отпред. Така че винаги има надежда. 

4 дни имаш, ако не купиш място, не 7. Късметлия си :)

За предните ми полети - отиване и връщане, ми даде и двата пъти прозорец. Сега нещо се цигани системата... Хем съм отбелязала в профила си предпочитания за прозорец - ц. Ще видим на борда как ще е :)

 

 

Първо- когато излитате, снимайте таблото за полета на изхода. Когато кацнете, снимайте таблото за полета на лентата за багаж /дори да нямате багаж/. От там много ясно се виждат часовете.

Това е много добра идея!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз съм виждал на летището в Будапеща как един служител държи ръчна камера на изхода на багажното в самолета, а другите го товарят и разтоварват. Въпрос на желание е да има камера и в търбуха на самолета ;)

Може камерата да е била изтарашена и служителят точно в момента да се хвали на колегите с придобивката :lol:

Връзка към коментар

При направен чекин може да се смени мястото само срещу заплащане. През чат формата могат да го направят, но няма голям избор и цените са по-високи. Системата вече не дава прозорец просто така . Последно като пътувахме 2 възрастни и две деца единия път ни даде на два съседни реда по 2 места - познайте кои - средно и пътека :) За обратния полет ни даде един цял ред три места + едното място пътека на съседния ред.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При направен чекин може да се смени мястото само срещу заплащане. През чат формата могат да го направят, но няма голям избор и цените са по-високи. Системата вече не дава прозорец просто така . Последно като пътувахме 2 възрастни и две деца единия път ни даде на два съседни реда по 2 места - познайте кои - средно и пътека :) За обратния полет ни даде един цял ред три места + едното място пътека на съседния ред.

Потвърждавам, при мен беше абсолютно същото, когато пътувахме до Хамбург преди месец /2-ма възрастни и 2 деца/. На всичкото отгоре, понеже бързах да се чекирам, ми даде и на двата полета последния 33-ти ред в самолета, който е точно до тоалетната и кухнята, от която по време на полета се разнасят всевъзможни миризми :mad: Освен това над последния ред реално няма багажници, т.е. има, но са пълни с разни принадлежности на екипажа - кислородни бутилки, одеяла, тоалетна хартия и т.н. и са неизползваеми :huh: И при двата полета обаче предните 2 реда бяха или празни, или с по 1 човек, така че разместването беше възможно без проблеми :P 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

4 дни имаш, ако не купиш място, не 7. Късметлия си :)

 

Това е много добра идея!

 По това време бяха 7 дни. Нарочно изчаках, защото смятах, че проблемът е именно в това, че се чекирам веднага. Оказа се, че не е така- системата пак си ме сложи по средата.

Връзка към коментар

Според мен е най-добре да се чекирате в последния момент. Така местата до прозорците, които не са купени са все още свободни, а тези по средата и пътеката повечето са раздадени на хората, които са се чекирали по-рано. Сега като се замисля, ние се чекирахме вечерта преди полета в 21:00, като той беше сутринта в 08:00

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Според мен е най-добре да се чекирате в последния момент. Така местата до прозорците, които не са купени са все още свободни, а тези по средата и пътеката повечето са раздадени на хората, които са се чекирали по-рано. Сега като се замисля, ние се чекирахме вечерта преди полета в 21:00, като той беше сутринта в 08:00

Принципно има логика в това, което си написал, но работата става по-сложна, когато пътува семейство примерно от 4-ма души. В последния момент е възможно да са останали свободни само единични или двойки места и да няма възможност цялото семейство да е заедно. Аз затова бързах да се чекирам рано-рано, за да бъдем заедно. Общо взето пълно щастие няма, да сме живи и здрави само :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Отново за многостранния талант на Michael O'Leary. Няма нужда от коментар :)

 

Какво прави авиокомпания, която иска да стане Amazon на пътуванията

 

цялата статия
http://www.dnevnik.bg/biznes/turizam/2016/12/19/2884971_kakvo_pravi_aviokompaniia_koiato_iska_da_stane_amazon/

 

"Какво предстои за пътниците

За следващата зима компанията ще разполага с още 40 нови самолета, сред които и "Боинг 737" от най-новото поколение - с 40% по-тих и с 18% по-нисък разход на гориво на пътник. В кои нейни бази (и дали сред тях е София) ще бъдат разположени предстои да се реши. Все още не е взето решение и дали ще има нови дестинации за туристите от българската столица. Ако се гледа статистиката, има логика да се пуснат нови дестинации - над 4400 процента ръст (който дава 10% от цялостния ръст на компанията) в пътуванията от София, но причината за това все пак е ниската база, от която се тръгва. Съответно тези данни не са добра основа за взимането на решение за момента.

Това, което вече е решено, е да се отвори база през следващата зима във Франкфурт на Майн, като има такава вече във Франкфурт Хан. Преди това от пролетта се отваря нова база в Неапол. Преди да е развила идеята си за това да превърне сайта си в цяла платформа за пътувания, компанията започва да предлага цели ваканционни пакети - самолетен билет плюс настаняване в хотели, което директно засяга бизнеса на туроператорите. За момента такива пакети се предлагат само на туристите, тръгващи от Великобритания, Ирландия и Германия, които са и най-големите им пазари. С тях ще е тестът дали има интерес към подобни услуги."

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

 По това време бяха 7 дни. Нарочно изчаках, защото смятах, че проблемът е именно в това, че се чекирам веднага. Оказа се, че не е така- системата пак си ме сложи по средата.

Ами все пак трябва да слага хора и по средата, ако тези, които си плащат за избора не избират средата остават за другите...

Пътувайте с Ембраери, там са 2+2

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

до колко е подвеждаща информацията, която пише за останалите седлаки на определена цена  :blush:  дали наистина има само толкова останали или просто се опитват да ме подлъжат да купя на момента  :lol:

Връзка към коментар

до колко е подвеждаща информацията, която пише за останалите седлаки на определена цена  :blush:  дали наистина има само толкова останали или просто се опитват да ме подлъжат да купя на момента  :lol:

 

Информацията е 100% подвеждаща. Всъщност, ако в момента има 5 седалки на определена цена, това не значи, че утре няма да са 10. Според мен е трик да те подтикне към покупка. Също като при букинга, където ти излиза, че има една свободна стая за след година напред....

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Информацията е 100% подвеждаща. Всъщност, ако в момента има 5 седалки на определена цена, това не значи, че утре няма да са 10. Според мен е трик да те подтикне към покупка. Също като при букинга, където ти излиза, че има една свободна стая за след година напред....

 

ясно, благодаря ти :) до сега не съм летяла с тях и са ми малко тъмна Индия  :lol:

Връзка към коментар

Информацията е 100% подвеждаща. Всъщност, ако в момента има 5 седалки на определена цена, това не значи, че утре няма да са 10. Според мен е трик да те подтикне към покупка. Също като при букинга, където ти излиза, че има една свободна стая за след година напред....

Аз не бих казал, че е подвеждаща. СЕГА има колкото седалки пише. Това може да се провери. А колко ще има утре, никой не можу дя е сигурен така или иначе.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.